Glavni meni

ZZR 1400 - 2012.

Započeo ninja66, 16 Septembar, 2011, 22:05

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

UFF

Ne znam za buku i vunu ali njegovi su uvek bili bas bucni od samog pocetka
kao sto rekoh nekom to odgovara a nekom ne

joko zar ti on nije pravio parce cevi pre topa?
ako nije vec je kacio direktno na fabricku onda ok ali ako jeste onda si mogao ba biras i ugao i visinu

joka

Da, pravio je nov izlaz, ¹iri, na fabrièki top, da bi mogao ¹to lak¹e da ih zamenim, sa njegovim. Otvorio je fabrièki, i od iznutra je krenuo sa novom cevi, tako da se i ne vidi da je dirano. Savakako æe doæi boèni koferi, tako da ako veæ doðe do isklizavanja, pa¹æe se prvo na kofere, topovi se neæe ozlediti.  [neampojma]           [cheers]

jocale

jos sam mlad za ovaj motor, ali se nadam, ako bog da zdravlja i srece, da cu posedovati ovaj model...uvek kada vidim nekog na ovom motoru pomislim kakva je to legenda i kada vozi bas taj model... sport touring model... i za put i za besnu voznju... mislim da je za mene tezak za voznju, jer je dosta tezi od R modela, a ja sam navikao na lakse i okretnije motore... ali opet kazem... jednog dana :)
Samo polako i pun gas

Andreja

Ljudi, razmatrao sam ovu ma¹inu, mo¾da bi mi ovo bio sledeæi motor, samo se pla¹im da mi ne dosadi brzo, ¹ta mislite, da li je dovoljno brz da zadovolji moje trkaèke afinitete bar prve dve-tri sezone?
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

con3

Brzo ce ti dosaditi i posle ces morati formulu da kupis

clutch&brake

#125
Nemoj andreja poginuces... do jaja si lik... bice mi zao
STA ZRACIS TO I PRIVLACIS!!!

Hohštapler

 :o :o :o


ps.
gde je nestO taj sa r6...?
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

joka

Citat: jocale poslato 07 Januar, 2014, 15:51
jos sam mlad za ovaj motor, ali se nadam, ako bog da zdravlja i srece, da cu posedovati ovaj model...uvek kada vidim nekog na ovom motoru pomislim kakva je to legenda i kada vozi bas taj model... sport touring model... i za put i za besnu voznju... mislim da je za mene tezak za voznju, jer je dosta tezi od R modela, a ja sam navikao na lakse i okretnije motore... ali opet kazem... jednog dana :)
Motor, sam po sebi, ima 250 kila. Te¹ko ga izgurati iz gara¾e, ili sa parkinga, zato nije ni pogodan za gradsku vo¾nju. Sama gradska sredina i nije njegovo stani¹te, greje se na manjim brzinama, naravno u vrelini leta. Kad krene¹, vozi¹ ga sa lakoæom, kao i ostale motore, kao biciko. Sad kad sam pre¹ao do sada, oko 8000 km, vidim da mi je "velik" puno konja i puno kubika, al ona druga strana, u toku vo¾nje, bilo je potrebe za intervenciju ergelle, I kubika¾e. Sama vo¾nja je komotnija kad zna¹, da vozi¹ turistièki, I kad doðe ono nedaj bo¾e, ne vraæa¹ u ni¾i prenos, veæ samo le¾erno doda¹ gas, i izvlaèi te iz svinjarije. Naravno nije mu potrebno dosipavanje teène komresije, jer ima je u izobilju!   [thumb_up]    [cheers]

joka

Citat: Andreja poslato 07 Januar, 2014, 16:20
Ljudi, razmatrao sam ovu ma¹inu, mo¾da bi mi ovo bio sledeæi motor, samo se pla¹im da mi ne dosadi brzo, ¹ta mislite, da li je dovoljno brz da zadovolji moje trkaèke afinitete bar prve dve-tri sezone?
Ako ti dosadi, samo ga prebaci¹ u ¹estu brzinu, I vozi¹ formulu!   [thumb_up]      [cheers]

Hohštapler

Citat: joka poslato 07 Januar, 2014, 21:14
Citat: Andreja poslato 07 Januar, 2014, 16:20
Ljudi, razmatrao sam ovu ma¹inu, mo¾da bi mi ovo bio sledeæi motor, samo se pla¹im da mi ne dosadi brzo, ¹ta mislite, da li je dovoljno brz da zadovolji moje trkaèke afinitete bar prve dve-tri sezone?
Ako ti dosadi, samo ga prebaci¹ u ¹estu brzinu, I vozi¹ formulu!   [thumb_up]      [cheers]

"DVE NI®E" i dr¾ gaæe ako mo¾e¹! :D
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

castor

Kad ga pre¹alta¹ dve ni¾e, ja mislim da se onda dr¾i¹ ZA gaæe! Ako mo¾e¹ od govana… ;D ;D ;D
It's the ride that matters, not the bike…

mi¹ko_kolo

Od ovoga bolje samo mo¾e da bude GTR. Ima kardan, nema podmazivanja lanca na putu. Boooole te u¹i!

Darko

@ Andrej hostapler - SAMO TE POSMATRAM !!!!!

KAWA ljudi moji - kawa !!!!

BOKYBOY

Citat: Darko poslato 08 Januar, 2014, 01:09
@ Andrej hostapler - SAMO TE POSMATRAM !!!!!

KAWA ljudi moji - kawa !!!!

...Dare,dolazi mu polako iz dupeta u glavu izgleda...hahahaha... [rofl] [rofl] [rofl]

Gvozden

Probaj zzr1100 , ali muskii potegni...
Pa ces posle skontati sta je 14-ka...JOS JE BRZA!
Nije za svakoga, kao ni busa i sl motori..nema veze sa k5 koji ripa na gas ovo jednostavno sve gurne pod sebe...

BOKYBOY

Citat: Gvozden poslato 08 Januar, 2014, 02:35
Probaj zzr1100 , ali muskii potegni...
Pa ces posle skontati sta je 14-ka...JOS JE BRZA!
Nije za svakoga, kao ni busa i sl motori..nema veze sa k5 koji ripa na gas ovo jednostavno sve gurne pod sebe...


...to bato...  [clapp] ...razlika u potezanju izmedju 1100 i 1400 je mozda 1-1,5 s ali je subjektivan osecaj na 1400 mnooogo jaci...probao i njega u Busu...   :drka: ...bas to sto kazes, k5 ripa na gas...ovo teze malo ali zato hoce da se izvuce ispod tebe i da ode...hehehhe... [panic]

Gvozden

#136
Ja sam moj zzr vozio koliko je mogao dok nije zakucao...i nema tog feelinga da ga menja ....osim drugog zzr-a.. malo ispod 300...realno 280 i kusur :drka:...al pravih..
jebe ih taj uljni vod inace su mashine za vek..
evo legedarne snimke nas fanatika... i suda kralja
'90Top Speed Challenge2 Tuned ZZR

kakav flesh kad svaki dan vozish tako bajk...stuka mu nije ravna.....

Hohštapler

Citat: mi¹ko_kolo poslato 08 Januar, 2014, 01:01
Od ovoga bolje samo mo¾e da bude GTR. Ima kardan, nema podmazivanja lanca na putu. Boooole te u¹i!

Sla¾em se. Meni je GTR pride i najlep¹i sport-turer, 5x lep¹i od VFR1200 (koji isto ima kardan) (ajde Dare - jebi [zvizdi])  a stroj je valjda isti kao i u ovom èudu.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

clutch&brake

To je otprilike kao riba koja pusi kada svrsavas.
ima ona koja izvuce sve a ima i ona koja izvuce i carsaf kroz bulju
STA ZRACIS TO I PRIVLACIS!!!

joka