Glavni meni

Honda Varadero v Suzuki Strom v Yamaha TDM 900

Započeo Major, 13 Septembar, 2011, 13:44

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

MILJAN

Citat: Che poslato 13 Septembar, 2011, 17:47
Rezervoar na TDM je 20l. Uspevao sam da predjem sa njim skoro 400km.
Kocnice na stromu su ocajne, u poredjenju jos sa starim TDM850.
Varadero je glomazan. Ne lici da seda na njega neko ko nije barem 1.85m/100kg.
100% taèno.... Ja sam 191cm i 125 kg pa mi le¾i Varadero odlièno...Ebi ga, nije napisao koliko je korpulentan...
Cave ab homine unius libri

Che


MILJAN

Cave ab homine unius libri

pit


              Malo ljudi gleda sebe i kako izgleda na motoru tj kako mu stoji.Meni sa mojih 177 cm TDM 900 pase taman...Varadero bi mi bio za jedan broj veci.Smesno izgleda kad mali covek kupi masivan i tezak motor i obrnuto jos je gore kad se neka gromada nakaci na mali motor pa ga zaklopi skroz...dakle ljudi budite realni i trudite se da budete u sklada sa motorom koji kupujete.

Che

Priznaj da ovo nisi ti pisao.
Odbijam da poverujem da cemo se sloziti oko necega :P

Vidi ja kad sa svojih 188 sednem na dragstara-1100, izgledam kao da sedim na panju.

pit

Citat: Che poslato 13 Septembar, 2011, 17:54
Priznaj da ovo nisi ti pisao.
Odbijam da poverujem da cemo se sloziti oko necega :P

Vidi ja kad sa svojih 188 sednem na dragstara-1100, izgledam kao da sedim na panju.

              Copere moze da vozi covek bilo kakve gradje s obzirom da ima nisko teziste tj sediste mu je na 70 cm i nize.Meni je bitno da na TDM mogu da dohvatim petama zemlju i da mogu da ga kontrolisem u mestu ....i nista vise

MILJAN

Jeste u pitanju ali nije najva¾nija estetika... Sla¾em se za estetiku ali najva¾nije da ¹asija motora odgovara tvojoj "¹asiji". Ako se to poklopi onda ste kao jedno (znam da je patetièno ali tako je).
"D¾aba ti poso" ako ti je prete¾ak pa pada¹, te¹ko upravlja¹ pri maloj brzini, ne mo¾e¹ na trotoar, cela stopala ne mogu na zemlju--- Onda je veæa muka nego bilo ¹ta drugo....
Cave ab homine unius libri

prpa_zr

skoro pa da bih i mogao da preðem na Varadero  [rofl]

UFF

Pa mali ti je :D

a i to kako ti koji motor stoji su gluposti

koga bre boli Q kako ti stoji ako ti mozes da ga kontrolises i svidja ti se?

Ja sam vozio ktm-a hard enduracu na kojoj mogu da dovarim pod samo prstima JEDNE NOGE i dok sam na semaforu na njemu "sedim" butinom, drzim ga u prvoj i na kvacilu pa kad se otvori zeleno samo naskocim i pun gas sto pre dok se ne prevrnem na stranu  [rofl]

isto tako ako si veliki a ne smeta ti da se grcis i grbis na malom R-u sto ga ne bi vozio?

pit



       Sto bi reko Bokilic ''moze i prst u oko ali boli''.Naravno da meni ne smeta aako ce neko od 168 cmda vozi nekog jarca tipa 990 adv ...to je njegov problem....samo je ruzno za videti i smesno.Ali naravno ako se njemu svidja da se pati u toj situaciji ja nemam nista protiv.
        Jedino bih mogao da ''ISTOLERISEM'' da ne dohvatim nogama krosericu ili hard enduro jer im je sediste na 90 i kusur cm visine ....drugo nista.

Major

Hvala svima na odgovorima. [cheers]  [cheers]

Ima dosta korisnih komentara na koje cu sigurno obratiti paznju.
Moracu da isprobam sva tri modela jer dzabe ako se meni najvise svidja Varadero ako mi ne lezi.

Ako neko ima jos neki komentar neka se ne stidi  8)

MILJAN

Citat: prpa_zr poslato 13 Septembar, 2011, 22:14
skoro pa da bih i mogao da preðem na Varadero  [rofl]
Brate, ovo ti je definitivno bicikla za tebe...
Cave ab homine unius libri

dr32

4 wheels move the body, 2 whells move the soul... enjoy

Patrick Wilding

Vozim varadero od pocetka ove sezone,doduse SD01 stariji model,presao nekih 5-6000km i ja sa 190cm i 130kg prezadovoljan. Udoban extra,ni nakon 300km u komadu neboli ni vrat ni ledja za odrzavanje jos neznam,imao srecu da kupim motor na kojem je u austriji uradjen kpl servis.Kupio samo 2 gume Michelin Anakee2 150eurica.Sa tezinom nemam nekih problema mada su tdm i strom sigurno laksi za gradsku voznju ali na otvorenoj cesti se neprimjeti.
jedini minus je;na ovom modelu sa karburatorima,potrosnja ovi sa ubrizgavanjem od 2003g kazu da trose manje.meni potrosnja varira od 5,5-9,5L
U svako slucaju  sretno za sta god se oslucis,mozda sam u zabludi ali moj izbor je uvijek Honda.Ovo mi je cetvrta i ako bog da srece i koju paricu i peta ce opet biti Honda
kad sam mogao,nisam mogao sad kad mogu nemogu

pit



               Aj sad da ne ispadnem pristrasan posto vozim TDM ....ali u sportskoj voznji po krivinam TDM je sigurno agilniji i brze menja pravac tj sigurno da lakse upada u krivinu i izlazi iz nje...razlika u tezini je ogromna.Naravno neko ko kupuje motor prvenstveno za putovanja ovo mozda nece dsa znaci nista ali ja volim da ga poteram po krivinama malo brze i TDM je u svojoj klasi tu sigurno u velikoj prednosti.....mada je i pitanje da li je on uopste u klasi sa Varaderom i Stromom posto nosi napred 18 -cu i vise se deklarise kao sport turing za razliku od ova dva koji pripadaju klasi maksi endura i nose napred 19 -icu.

Patrick Wilding

Naravno da je TDM agilniji u sportskoj voznji osim tezine tu je i duzina tj medjuosovinski razmak.Pri prebacivanju u ostrim kratkim zavojima se zestoko osjeti svaki kilogram ali samo pri bas ostroj voznji.U dugim i otvorenim zavojima lezi kao u sinama i to je za mene uzivanje i za to je ovaj motor napravljen.
Varadero je motor za putovanja otvorenom cestom,grad mu nije omiljena sredina.Sve zavisi od toga sta covjeku u stvari treba,za grad/selo i nekad na more definitivno TDM ili STROM za ozbiljnija putovanja Varadero.
Ovo je samo moje skromno misljenje,nebih da se neko nadje uvrijedjen
kad sam mogao,nisam mogao sad kad mogu nemogu

pit



     Po meni je Strom blizi Varaderu nego TDM po tome ako cemo na put od par hiljada km.A sa svojom tezinom od 200 kg i 98 konja cini mi se kao veoma interesantan izbor.Ne bih se ja olko odrekao njega nikako.
           A i cena mu je skroz konkurentna.

prpa_zr

kakav sam ja debil..

pa ¹to me niko ne ispravlja jbt.. na slici u prvom postu je Strom 1000 a ne 650 [doh] [doh] [doh]

nisam imao iskustva sa Stromom 1000 ali mislim da je MIljan u nekoj temi obja¹njavo da lamela nije ba¹ dorasla ostatku motora pa se javlja kao slaba taèka..

no kako bilo, sreæno sa kupovinom


Major

Moja visina je okolo 185 tezina 85 (i svakim mesecom ide na gore :D )tako da mislim da bi mogao da se uklopim sa sva tri modela. Sada vozim Burgmana koji ima 238 kg i visina sedista mu je na 75.
Mogu opusteno sa obe noge da stanem - stopala na podu.
E sad da vidim razlike:
Strom:
- Tezina 208kg
- Visina sedista 84
Varadero:
- Tezina 238
- Visina sedista 83
TDM:
- Tezina 192
- Visina sedista 82

Kao sto rekoh veruje da bih mogao da vozim sva tri modela bez nekih problema, e sad jedino ce zavisiti od finansija tj da li cu moci da zadrzim Burgmana ili ne. Ako budem mogao da ga zadrzim onda bi moj izbor bio Varadero, a ako ne budem onda TDM.
Mislim nigde ne zurim tako da cu imati jos dosta vremena da se odlucim. Moram da istestiram sva tri modela pa da vidim.
8)

WOLVERINE

   Kako se vozi TDM 900..............      Yamaha TDM 900 i Alfa 156 2.0 JTS


Kako to radi VSTROM sa pokvarenom lamelom-korpom...............               Motorcycle Stunts on Suzuki DL1000 V-Strom Crazy Stunting


Varadero sa svom svojom kilazom........................  Honda Varadero 1000 derapage on Ottobiano track




  A NAJLEPSI JE.................
        YAMAHA TDM900 SP PROJECT