Glavni meni

Offroad voznja - fotografije, tehnike i saveti

Započeo UFF, 07 Novembar, 2010, 18:45

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

lord_oblivion

Citat: Laziæ poslato 25 Novembar, 2016, 01:18
Ne mo¾e drugaèije dok se ne osu¹i put
Pa kad je tero off-put ma¹inu putem, mora ne¹to da krene naopako  :D
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

Andreja

Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

lord_oblivion

Po¹to veæ drugi put kidam ventil na prednjoj zbog niskog pritiska, red bi bio da uradim ne¹to po tom pitanju i ubacim rimlock.
Znam da je èelièni bolji od plastikanera ali razlika je mesec-dva isporuke. Mada ni ovi kineski ne odaju neko poverenje, ovako sa slika... Stavio bih samo na prednji toèak.
Dakle, ovo:

http://www.kupujemprodajem.com/Drzac-unutrasnje-gume-Ariette-39397215-oglas.htm?filter_id=90797730

ili ne¹to od ovoga :

https://www.aliexpress.com/wholesale?initiative_id=SC_20161203131457&SearchText=rim+lock

?
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

Andreja

Ariette je ozbiljan proizvoðaè, ne treba ti sigurno ni¹ta jaèe od toga, ne vozi¹ 450ccm...
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

srbac


Gavrolini

Ja sam kod gabora porucivao neke. Bili su ok

lord_oblivion

Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

Gavrolini


abarth

Kupi debelozidne unutra¹nje gume. Ima¹ na kp za 2400din.

srbac

To sto su debelozidne ne znaci nista za jekser... [rofl] [rofl] [rofl]

abarth

Pa jbg sad ekser.

Gavrolini

Sta mu znaci debelozidne kad kida ventile. Guma kad se vozi na malom pritisku moze da se okrene na bandasu. Povuce sa sobom unutrasnju i pokida ventil. Rim lock drzi spoljnu.

Glava Dole

Jebes to, uzmes i iseces od stare od bicikle ventil sa onim krutim delom okolo, namackas lepak(moze i sintelan slobodno), stegnes jednu maticu dobro, kad odstoji jos jednu kao kontru i ostavis da prenoci a za to vreme uzivas u tim parama :D Provereno radi, kad sam 2 puta izbusio unutrasnju na kiviju i jedva dosao kuci uradio tako :D Pa nisam mogao da je napumpam ni kompresorom nikako, jednostavno uska i izlazi vazduh izmedju gume i oboda, mucio sam se ko crnac i ne vredi... pa onda lepo uzmem s tavana bodi 930 cini mi se, ona smola za zastitu automobila, uzmem onaj najgusci deo i namackam po obodu, kompresor, PAF, visak izbaci(ja se posle kupao benzinom), guma se napumpa i upadne u leziste :D Vozio ja to tako 8000 i jace, sad vidim zadnja legla do patosa al jbg nije mrdnut vise od godinu dana pa me i ne cudi, nije idealno a jos i kineska plasticna guma koja i nije predvidjena da bude tubeles pa ko zna gde pusta nesto malo al na ventilu provereno(i samo vodom i sapunicom) nista :D

EDIT: A jbg sad ponovo procitao post, ne prepravljas na tubeles a ovo iz oglasa mi licilo na to... a i ne moze tubeles za nisak pritisak, izbacice je na offu sa ruba i ispustice u sekundi...

Gavrolini


abarth

Rim lock se podrazumeva.

srbac

Umesto unutrasnje gume stavis trinje i gas

lord_oblivion

Mo¾ i teniske loptice ali onda toèak te¾i duplo  :D Al æe da se probu¹i na Sveti Nikad  :D
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

monsterbnt

Citat: Gavrolini poslato 05 Decembar, 2016, 06:00
Izlupetao si se za sve pare

Pa nije bas mnogo, radio sam ja tubeless za bicikl od manje unutrasnje. Samo ne sece samo ventil treba mu cela guma manja od felne.

! No longer available

Smrt SVIMA!!!!

Gavrolini

Ma ne kazem da je neizvodljivo inace ali na enduro motoru jeste