Glavni meni

Offroad voznja - fotografije, tehnike i saveti

Započeo UFF, 07 Novembar, 2010, 18:45

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Darko

mani , uboo si ga u oko sto si mu rekao da si se raspitivao kod starijih motorasa i da ga niko ne poznaje ... to ne moze da prezali ...

15 dana samo o tome prica po kraju

Gavrolini

Pa nisam se ja sad nesto specijalno raspitivao nego sam pomenuo da sam ga upoznao. I bilo mi cudno da niko iz te njegove generacije starih kajli i muskarcina nije cuo za njega. A obicno se tad znalo ko vozi motor i svi su se poznavali jer ih nije bilo mnogo.  Mada mibsad malo cudno sto takvu muskarcinu to uopste dotice.

mali_zmaj

Ajte sad mozda je Kole tad bio skroman,nije se isticao..,vozio po pravilima,ipak je narodna milicija bila zajebana..!!
jin-jang

UFF

izvukao sa ortakom auto i motor sam iz jarka?
sa svojih 35kila sve sa krevetom?  [rofl]

znas da si muskarcina kad zena moze da te uvati za usi i podigne u vazduh  ;D

kepo


Andreja

... kao i svaku drugu :) Al ova nekako bila jedna od konstruktivnijih :)
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

Boban_m

Dokle si stigao sa preradom Afrike Kepo?

Gavrolini

@kepo sta bi preporucio od guma da turim na xr da radi pristojan posao u sumi a da ih asfalt ne obrije bas brzo? Obrni okreni gde god da krenem imam nesto asfalta. Sad su mi na motoru c04 koje su posle jedne voznje(50km asfalta) vec poskidane ivice a bile su nove.

kepo

Citat: Gavrolini poslato 01 Novembar, 2016, 16:57
@kepo sta bi preporucio od guma da turim na xr da radi pristojan posao u sumi a da ih asfalt ne obrije bas brzo? Obrni okreni gde god da krenem imam nesto asfalta. Sad su mi na motoru c04 koje su posle jedne voznje(50km asfalta) vec poskidane ivice a bile su nove.

Ja se bacio na mitas zadnjih godina, i lepo rade posao. Na ktm idem zadnju e10 ili e09 Dakar model. Prednju ne znam ni ja sta vise da stavim. Mitas mali krampon, michelin t63 mnogo meka, lako je isecem, .... realno kod nas i nema neki izbor.
Mozda b8h na xr stavi komplet t 63. Motor nije tezak, na afaltu je odlicna, .... sto da ne.
Meni je problem zadnja 18  /  150, pa mi se mitas jedino nudi. Imaju po narudjbini i skuplje al kad pogledas isti djavo ...

kepo

Citat: Boban_m poslato 01 Novembar, 2016, 16:13
Dokle si stigao sa preradom Afrike Kepo?

Sve spremno, vesanje, rd 04, samo fali majstor :)

Gavrolini

Znam da magicna guma ne postoji ali ovaj mitas c04 jos dva puta ovako i nema ga.

Taraba

Probaj E09.


Dobro dr¾i na asfaltu - ne tro¹i se brzo a van dr¾i skroz ok.
Malo je jebeno ¹to hoæe da igra levo-desno na mekanoj podlozi, ali sa dovoljno gasa se i to re¹i.
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

Gavrolini

Cim ove odu do kraja prelazim na njih. Iskreno to kako drze na asfaltu me bas bas ne zanima. Vozim asfaltom 40-50 pa ajde mozda 60km/h i to endo jer moram. Ali jbg nekad moram i asfaltom. Dosao bih do glinare ili do kosutnjaka da me kosta malo nauci sta je enduro ali sa ovim gumama to nije izvodljivo.

farbach

Bolje T63. Mitas se klize po vlaznom asfaltu kao da je led. Na oko su iste.

farbach

Sa bilo kojom od te dve ne ulazi u mokru sumu.

mali_zmaj

Dokazano,moj kolega prije par godina zavrsio ispod bankine,mitas,asfalt i kisa jednako losa kombinacija...,za sumu ne znam...
jin-jang

lord_oblivion

Ja sam u avgustu za Staru stavio C04 i C05, 80% nepotro¹ene. Pre¹ao 800 i neki km ukupno, po¹teno natovaren asvaltom sam terao maksimum 70, naduvane na 2 i 2.5 bara.
Jedan dan nas je uhvatio neopisiv pljusak, voda niz put ¹iba kao reka, za 20 minuta nanela pola ¹ume i blata, izuzetno krivudav i uzak put, tipièan planinski. Jesam vozio pa¾ljivo ali nikakvih problema nisam imao sa proklizavanjem. U kamp sam stigao 10 minuta pre Hansa (©tenara 750, napred mislim T63, nazad E09 Dakar).
Za tih 800 i ne¹to km, malo vi¹e od pola je bilo asvaltom. Kuæi sam do¹ao sa 50% ¹are na obe gume.
Nekoliko potoka sam prelazio pre mesec dana, klizaju po kamenju ispod vode kao lude. Po suvom asvaltu sam obarao koliko je moglo. Ne obaziru se na kvalitet podloge, osim gore navedenog.
Vrlo su osetljive na pritisak, treba ga ba¹ potrefiti i onda se dobija zaista maksimum od njih.
To je moje iskustvo sa ova dva modela Mitasa. Motor iz potpisa, kinez 200cc, 16KS, skraæen prenos napred -1 nazad +1, 120kg sa svim teènostima.
Da se C05 i dalje proizvodi nikad ne bih menjao kombinaciju, ovako æe sledeæa prednja da bude EF06 ili AC10 a C04 æu terati pozadi dokle god bude bilo da se kupi.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

Taraba

Ja napred E09 (obièan) veæ 10k km i nikada nisam imao cimove.
Stari E09 je klizao, ovaj noviji dr¾i lepo i po mokrom i hladnom.
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

doktor

Ja imam na XT-u E09 Dakar i solidne su na svakom terenu. Nisu, naravno na nivou kros guma na terenu, i nisu na nivou street guma na asfaltu, ali odlican kompromis.
Bikers work is never done!

Gavrolini

Vidim ja da ce se kupovati polovne jeftine prave kramponke i menjati posle svake voznje :)  meni je cilj da se guma dobro ponasa van asfalta. Na asfaltu me uopste nije briga da li kliza samo da se ne trosi mnogo. I svaka cast vama koji idete sa 2.5 bara u off. Ja idem na 1.