Glavni meni

Tema o Alfama

Započeo Gašpar, 02 Septembar, 2011, 18:30

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Toma RR

Citat: friziderdzija poslato 28 Septembar, 2019, 07:59
ja vozim gt...kasnije æu ti npisati ¹ta da gleda¹...sve u svemu odlièan auto
Ajde molim te mi napisi kad budes imao vremena i okaci koju sliku ako imas  [cheers]

friziderdzija

eeeee...konaèno malo vremena...

vozim alfe zadnjih 20 god, gt mi je trenutno upotebi, i imam i jednu 156. sam ih odr¾avam, tako da sva tehnièka pitanja mi nisu problem.
limarija im je skroz ok, ne trule nigde posebno ali imaju sve iz te generacije problem sa lakom. lju¹te se, naroèito tamnije boje, dok su sive metalik ne¹to otpornije. tu ne gine farbanje, ja sam moju gt zimus celu rasklopio, dao na farbanje i ta zajebancija me ko¹tala oko 1000 eur. pritom sam ispravio par bubotki koje je imala na branicima. ako veæ gleda¹ gt, vodi raèuna oko pragova, njoj su ekstra duboki pragovi da bi bila kruæa. sama ''suknjica'' je metalna i izvedena je u jednom komadu sa polustranicom, a falc sa donje strane na koji se stavlja ¹apa dizalice je duboko uvuèen unutra, tako da ako je odr¾avana kod majstora koji ne poznaju gt, lako se ulubi prilikom dizanja i ako se to zapusti, prvo izgleda ru¾no a mo¾e i da tu poène da truli. samo je bitno da nije lupana, a to æe¹ te¹ko da ubode¹, jer gt nije auto za do pijace vozila baba....to je sprava za divljanje po putu koju nema smisla voziti ispod 100...ako ubode¹ da nije udarana primetiæe¹ da je motorni prostor iznutra mat u boji karoserije i ima svukuda oko krila kojekave umetke od penaste gume. mora imati u motornom prostoru tapacir na haubi.

trapovi...jbg, alfa je...alfa. meni traje prednji oko 30-35 000 km, zadnji 40-50 000. prednji ko¹ta kao i zadnji, 100-120 eur i menja¹ sve odjednom komplet, gornja i donja trougla ramena, i to je to. spone nikad nisam zamenio i dan danas nemaju lufta, iako su fabrièke. zadnji trap mo¾e da se radi parcijalno, manje je osetljiv. amortizeri prednji su oko 120-130 eur za par nekog boljeg proizvoðaèa, dok su zadnji oko 150-160. meni su zadnji malo meki dok su prednji jo¹ uvek prihvatjivi...gt treba da bude tvrd auto, skoro da ka¾e¹ da je neudoban. zameniæu ih na proleæe.

motor...¹ta reæi o 1.9 jtd...neuni¹tiv, sna¾an...vuèe ko voz...imaju 2 verzije - 150 i 170 konja, 310 i 330 NM...ovaj drugi je reði i euro 4 je. isti motor samo drugi program u motornom kompjuteru. dobro podnosi èipovanje,msm da mo¾e bez ikakvih èaèkanja da dobaci do 195-6 konja i preko 400 NM, za to mo¾e¹ da cima¹ pitatorea sa foruma.
oko motora treba voditi raèuna o crevima oko turba, interkulera i protokomera, znaju da puknu pa ¹i¹ti ko gusan, dimi, nema snage, limp mode...ta zajebancija da se sva zameni je oko 100 eur. treba i redovno se zabavljati oko egr-a, oèistiti ga kao i kad se kupi skinuti i oèistiti usisnu granu, zna da naèaðavi pa nema snage koliko bi trebalo. sa turbom nema problema. problem sa egr-om se re¹ava i da se izdivlja jedno 50-100 km, da dobro zagreje izduv da sva èað izgori...verovao ili ne ova fora radi.

plivajuæi zamajac...jbg, mo¾e da se uni¹ti za mesec dana a mo¾e da traje i 15 god, zavisi kako se vozi. meni je jo¹ uvek fabrièki a vozim...mo¾e se reæi brzo. motor za razliku od ostalih verzija jtd-a vuèe bez problema do crvenog...i u crvenom vuèe i dalje...nema ono da crkava tj gubi snagu na 3-3500 obrtaja...ovo bre ide koliko god da potopi¹ gas. nema problema sa crkavanjem senzora. zna i da crkne plivajuæa remenica na alternatoru i fleksibilna remenica na radilici koja pokreæe pk kai¹. fleksibilna je oko 6500 rsd sa 4 tega a sa dva je 3500, naravno stavlja se sa dva, nema nikakve razlike. remenica alternatora je isto 6500 neka kvalitetnja, alanser da se sredi je oko 3-4000 rsd. lamela neka bolja je 150-180 eur...bez korpe. i to traje oko 200-250000 fabrièka...sve ¹to kupi¹ posle toga je obièan kurac ako nije sinter...motor je poznat da jede lamele. jbg...i vozi se tako, veliki obrtni moment, pretièe¹ sve redom, cimanje sa klincima na semaforima, manijaèi¹ seljake sa tdi-jevima...pogleda¹ i menjaè, mo¾e da se malo èuje izmeðu 2. i 3....jbg. redovni servis je 80-100 eur na 10000 km, sipa¹ seleniju 5WR30 limena kantica i ni¹ta drugo, i ne tro¹e ulje nimalo, filter za vazduh je malo jebeno uglaviti i filter goriva mora biti koji knjiga ka¾e, imaju i manji i jeftiniji ali ipak stavi¹ po knjizi...delovi za veliki servis su isto 100 eur.

enterijer...veæina ih je sa ko¾om...mada se to meni ne sviða...moja je verzija sa sivim alfateksom, njihova verzija alkantare, neka fora kao ¹atro prevrnuta ko¾a. ne lepi se bulja leti a zimi nije hladno. ko¾ni su vrh kvalitet, a ni platneni nisu ni¹ta lo¹iji, jedino zna da se od¹ije na levom boènom ¹tepu na naslonu vozaèkog sedi¹ta, slabji konac zbog boènog jastuka. nije stra¹no...ima tapetara koji to mogu jeftino da za¹iju na licu mesta. sredio sam i volan, 50 eur...imamo u èaèku vrhunskog majstora za volane.

isto im crkavaju tasteri na komandama podizaèa...to se kupuje posebno samo dugme, pasuje sa svih alfi te generacije i ne¹to je jeftino, tipa 5-10 eur. ako crkne elektronika koja je u tom modulu sa tasterima u vozaèkim vratima...e to mora od gt-a i skupo je u pm...tra¾e 150 eur za to govno....a ja sam uspeo da ga popravim, i nije nikakva komplikacija i re¹ava se ta mana trajno. moja ima senzor za ki¹u, sama pali i pode¹ava brisaèe i ima senzor za mirise, sama zatvara ventilaciju ako napolju smrdi. i msm da to imaju skoro sve.
¹oferka mi je pukla pretpro¹le godine, 120 eur nova u verziji sa svim senzorima...nije stra¹no obzirom da nije ba¹ èest auto kod nas.

muzika....bose bratac, bose...skoro sve imaju fabrièki vufer i zvuèe vrhunski, ali klinari odvrnu do kraja, hoæe da isteraju prozore napolje,  i sjebu visokotonce...nije problem, 10-15 eur za par novih i sat zezanja da se zamene svi. toliko je jaka muzika da kad se odvrne ceo auto se trese. moja ima i navigaciju, telefon...sve i sva¹ta...i sve radi bez problema, jedino je prijem stanica lo¹iji...to im je fabrièki tako i to se re¹ava lako. ima i ono poziv u pomoæ automatski u sluèaju nesreæe, automatsko biranje 2-3 memorisana broja, glasovne komande...i sve radi.

felne...najrentabilnije su 17'' fabrièke sa 20 krakova. kad ih zvekne¹ lako se ispravljaju, nisu krte. imao sam i 19'' ali to je veæ katastrofa...svaka rupa krivi¹ felnu, u¾as tvrdo i neudobno...idu gume visine 30...preskupo i nikako nije za srbiju.

sve u svemu...ekstra auto...èvrst, jak, lagan (1350 kg)...za divljanje po putu ekstra. u krivini dr¾i onoliko koliko ima¹ petlje da uleti¹. ja sam bez problema uletao sa preko 100. ubrzanje sam merio...uspevao sam ispod 7 sekudi 0-100. napravljene su dosta kvalitetnije od 147/156 iako su iz iste serije. po gradu su malo zamorne, stalno ¹alta¹ 2-3-2-3...taman kad poleti koèi¹...a na otvorenom putu....eeee, to je veæ druga prièa...
zamisli scenu, jurim se autoputem sa likom u BMW M5, ne M paket nego pravi, nemaèke tablice, brkica neki, ¹vaba...ladno 200-220-230 branik u branik i stajemo na bubanj potok rampu i tip staje pored mene i spu¹ta prozor...ka¾e vunderbare alfa romeo, zer ¹nel...manijaèio sam i neke na ovom èaèanskom autoputu u za mene ultimativnom seljomobilu...s klasi...meèka bo¾ana...zna¹ i koji izraz lica imaju kad ih oduvam u autu 20-30 puta jeftinijem...
posle ovoga ne znam ¹ta bi vozio...159 jedino u u verziji 2.4 jtdm ili mo¾da 1750tbi, brere su kante...mo¾da ðuliju u verziji veloæe, kad bude priu¹tiva...

nadam se da sam od pomoæi, ko bilo ¹ta treba oko alfi tu sam da pomognem.

p.s.  i taèno je ono ¹to prièaju...kad izaðe¹ iz gt-a, uvek se posle par koraka osvrne¹, pogleda¹ je i uvek ti je osmeh na licu

castor

E ovo se zove poznavanje auta... Ristekpa!  [kralj] [kralj] [kralj] [klanjam_se] [klanjam_se] [klanjam_se]
It's the ride that matters, not the bike…

friziderdzija

tenkju ti tebra...
bilo sinoæ kasno kad sam èukaro...zaboravih da pomenem koènice, dif i problem sa termostatom motora.

koènice postoje u dve verzije obiène i brembo...u stvari obiène alfine i jesu brembo samo nemaju brembo ¾ig na odlivku, nose iste ploèice i jedne i druge s' tim ¹to brembo idu na diskove od 330 mm a obiène na 310 mm. moguæa je meðusobna zamena koèionih kle¹ta ali ako hoæe¹ upgrade sa 310 na 330 mm mora se zameniti i glavèina toèka (¹to æe¹ te¹ko naæi na otpadu za brembo) ili se napravi meðu-nosaè kle¹ta i samo ¹afi...nije komplikovano.  razlike ima, primeti se...i koristi¹ brembo diskove i ploèice...nije preterano skupo, prednji diskovi i sve ploèice (prednje, zadnje, ruèna) sve brembo je oko 200-220 eur.

diferencijal ima takoðe 2 verzije: obièan i lsd. meðusobno su totalno zamenljivi. lsd ide na verzije sa oznakom Q2. razlika je primetna, naroèito u krivinama, skoro da nema proklizavanja kad na vrhu krivine potopi¹ gas. po otpadima lsd se naðe za 100-150 eur.

termostat...problem na svim jtd 16v ma¹inama...nema svrhe menjati. nov je oko 6-8000 rsd i radi do prve krivine. za trajno re¹avanje se fabrièki iskopa iz deklija u koji je ugraðen fabrièki, vrati¹ prazan dekli i u gornje crevo na hladnjaku ugura¹ termostat od renoa 4....i zaboravi¹ da si ikada imao hladan motor ili lo¹e grejanje.

donja za¹tita motora iliti ¹usbleh...fabrièki je plastièan, visi ko babine sise, sav se sjebe od kaèenja po iviènjacima...skine¹ govno u zabole te k...mo¾e se naruèiti ili napraviti aliminijumski, ima po netu crte¾a u dve verzije ali opet ka¾em da ti ne treba...ostaje voda izmeðu ¹usbleha i ¹asije gde se ¹afi pa tu korodira i samo priziva¹ problem....a i kad kaplje ulje odmah primeti¹...pu,pu daleko bilo.

delova ima po otpadima...naðe se skoro sve...ja kad sam sreðivao eksterijer platio sam 100 eur ¹topove koji kao da su juèe izvaðeni iz kutije. far mi èvrknuo klinac na parkingu kad se isparkiravao, popucali samo nosaèi. zamolim ga da mi kupi drugi...èuj zamolim, 70 cm podzemnog kabla 4x35 kvadrata iz gepeka bilo vi¹e nego ubedljivo...mali platio 50-60 eur odlièan far, èak se pogodilo da je serija 2-3 meseca razlike od moje.

amblemi im blede, spadne lak sa amblema i ode farba...ostane samo zlatna podloga. odliène kopije znaka imaju na kupujem/uvaljujem za 500-1000 rsd.

friziderdzija

evo par slid¾a...slikao sam mojom ciglom pa nije neki kvalitet slike














snimi detalj na volanu...lik koji radi je bolesno pedantan.

sremac

Svaka èast za opis i auto, ja kada sam gledao  t spark ih nije bilo ni za leka, èak sam preboleo i to da vozim dizela jer sam navodno na¹ao perfektnog, al se ispostavilo da je auto koji mi je bio favorit malo goreo... odustah od njih uzeh gtca.

P.s. Skini soèivo zadnje iglom da vidi¹ kako æe bolje da slika
budala na leru, mudonja u kontra smeru

FANTOM

    Tolko covek detaljno opisao o kolima , pomogao ima lep auto . A kamera na fonu mu kao da je slikao sa nokijom 6230 [rofl] [thumb_up]

Toma RR

#1607
Citat: friziderdzija poslato 01 Oktobar, 2019, 01:34
eeeee...konaèno malo vremena...

vozim alfe zadnjih 20 god, gt mi je trenutno upotebi, i imam i jednu 156. sam ih odr¾avam, tako da sva tehnièka pitanja mi nisu problem.
limarija im je skroz ok, ne trule nigde posebno ali imaju sve iz te generacije problem sa lakom. lju¹te se, naroèito tamnije boje, dok su sive metalik ne¹to otpornije. tu ne gine farbanje, ja sam moju gt zimus celu rasklopio, dao na farbanje i ta zajebancija me ko¹tala oko 1000 eur. pritom sam ispravio par bubotki koje je imala na branicima. ako veæ gleda¹ gt, vodi raèuna oko pragova, njoj su ekstra duboki pragovi da bi bila kruæa. sama ''suknjica'' je metalna i izvedena je u jednom komadu sa polustranicom, a falc sa donje strane na koji se stavlja ¹apa dizalice je duboko uvuèen unutra, tako da ako je odr¾avana kod majstora koji ne poznaju gt, lako se ulubi prilikom dizanja i ako se to zapusti, prvo izgleda ru¾no a mo¾e i da tu poène da truli. samo je bitno da nije lupana, a to æe¹ te¹ko da ubode¹, jer gt nije auto za do pijace vozila baba....to je sprava za divljanje po putu koju nema smisla voziti ispod 100...ako ubode¹ da nije udarana primetiæe¹ da je motorni prostor iznutra mat u boji karoserije i ima svukuda oko krila kojekave umetke od penaste gume. mora imati u motornom prostoru tapacir na haubi.

trapovi...jbg, alfa je...alfa. meni traje prednji oko 30-35 000 km, zadnji 40-50 000. prednji ko¹ta kao i zadnji, 100-120 eur i menja¹ sve odjednom komplet, gornja i donja trougla ramena, i to je to. spone nikad nisam zamenio i dan danas nemaju lufta, iako su fabrièke. zadnji trap mo¾e da se radi parcijalno, manje je osetljiv. amortizeri prednji su oko 120-130 eur za par nekog boljeg proizvoðaèa, dok su zadnji oko 150-160. meni su zadnji malo meki dok su prednji jo¹ uvek prihvatjivi...gt treba da bude tvrd auto, skoro da ka¾e¹ da je neudoban. zameniæu ih na proleæe.

motor...¹ta reæi o 1.9 jtd...neuni¹tiv, sna¾an...vuèe ko voz...imaju 2 verzije - 150 i 170 konja, 310 i 330 NM...ovaj drugi je reði i euro 4 je. isti motor samo drugi program u motornom kompjuteru. dobro podnosi èipovanje,msm da mo¾e bez ikakvih èaèkanja da dobaci do 195-6 konja i preko 400 NM, za to mo¾e¹ da cima¹ pitatorea sa foruma.
oko motora treba voditi raèuna o crevima oko turba, interkulera i protokomera, znaju da puknu pa ¹i¹ti ko gusan, dimi, nema snage, limp mode...ta zajebancija da se sva zameni je oko 100 eur. treba i redovno se zabavljati oko egr-a, oèistiti ga kao i kad se kupi skinuti i oèistiti usisnu granu, zna da naèaðavi pa nema snage koliko bi trebalo. sa turbom nema problema. problem sa egr-om se re¹ava i da se izdivlja jedno 50-100 km, da dobro zagreje izduv da sva èað izgori...verovao ili ne ova fora radi.

plivajuæi zamajac...jbg, mo¾e da se uni¹ti za mesec dana a mo¾e da traje i 15 god, zavisi kako se vozi. meni je jo¹ uvek fabrièki a vozim...mo¾e se reæi brzo. motor za razliku od ostalih verzija jtd-a vuèe bez problema do crvenog...i u crvenom vuèe i dalje...nema ono da crkava tj gubi snagu na 3-3500 obrtaja...ovo bre ide koliko god da potopi¹ gas. nema problema sa crkavanjem senzora. zna i da crkne plivajuæa remenica na alternatoru i fleksibilna remenica na radilici koja pokreæe pk kai¹. fleksibilna je oko 6500 rsd sa 4 tega a sa dva je 3500, naravno stavlja se sa dva, nema nikakve razlike. remenica alternatora je isto 6500 neka kvalitetnja, alanser da se sredi je oko 3-4000 rsd. lamela neka bolja je 150-180 eur...bez korpe. i to traje oko 200-250000 fabrièka...sve ¹to kupi¹ posle toga je obièan kurac ako nije sinter...motor je poznat da jede lamele. jbg...i vozi se tako, veliki obrtni moment, pretièe¹ sve redom, cimanje sa klincima na semaforima, manijaèi¹ seljake sa tdi-jevima...pogleda¹ i menjaè, mo¾e da se malo èuje izmeðu 2. i 3....jbg. redovni servis je 80-100 eur na 10000 km, sipa¹ seleniju 5WR30 limena kantica i ni¹ta drugo, i ne tro¹e ulje nimalo, filter za vazduh je malo jebeno uglaviti i filter goriva mora biti koji knjiga ka¾e, imaju i manji i jeftiniji ali ipak stavi¹ po knjizi...delovi za veliki servis su isto 100 eur.

enterijer...veæina ih je sa ko¾om...mada se to meni ne sviða...moja je verzija sa sivim alfateksom, njihova verzija alkantare, neka fora kao ¹atro prevrnuta ko¾a. ne lepi se bulja leti a zimi nije hladno. ko¾ni su vrh kvalitet, a ni platneni nisu ni¹ta lo¹iji, jedino zna da se od¹ije na levom boènom ¹tepu na naslonu vozaèkog sedi¹ta, slabji konac zbog boènog jastuka. nije stra¹no...ima tapetara koji to mogu jeftino da za¹iju na licu mesta. sredio sam i volan, 50 eur...imamo u èaèku vrhunskog majstora za volane.

isto im crkavaju tasteri na komandama podizaèa...to se kupuje posebno samo dugme, pasuje sa svih alfi te generacije i ne¹to je jeftino, tipa 5-10 eur. ako crkne elektronika koja je u tom modulu sa tasterima u vozaèkim vratima...e to mora od gt-a i skupo je u pm...tra¾e 150 eur za to govno....a ja sam uspeo da ga popravim, i nije nikakva komplikacija i re¹ava se ta mana trajno. moja ima senzor za ki¹u, sama pali i pode¹ava brisaèe i ima senzor za mirise, sama zatvara ventilaciju ako napolju smrdi. i msm da to imaju skoro sve.
¹oferka mi je pukla pretpro¹le godine, 120 eur nova u verziji sa svim senzorima...nije stra¹no obzirom da nije ba¹ èest auto kod nas.

muzika....bose bratac, bose...skoro sve imaju fabrièki vufer i zvuèe vrhunski, ali klinari odvrnu do kraja, hoæe da isteraju prozore napolje,  i sjebu visokotonce...nije problem, 10-15 eur za par novih i sat zezanja da se zamene svi. toliko je jaka muzika da kad se odvrne ceo auto se trese. moja ima i navigaciju, telefon...sve i sva¹ta...i sve radi bez problema, jedino je prijem stanica lo¹iji...to im je fabrièki tako i to se re¹ava lako. ima i ono poziv u pomoæ automatski u sluèaju nesreæe, automatsko biranje 2-3 memorisana broja, glasovne komande...i sve radi.

felne...najrentabilnije su 17'' fabrièke sa 20 krakova. kad ih zvekne¹ lako se ispravljaju, nisu krte. imao sam i 19'' ali to je veæ katastrofa...svaka rupa krivi¹ felnu, u¾as tvrdo i neudobno...idu gume visine 30...preskupo i nikako nije za srbiju.

sve u svemu...ekstra auto...èvrst, jak, lagan (1350 kg)...za divljanje po putu ekstra. u krivini dr¾i onoliko koliko ima¹ petlje da uleti¹. ja sam bez problema uletao sa preko 100. ubrzanje sam merio...uspevao sam ispod 7 sekudi 0-100. napravljene su dosta kvalitetnije od 147/156 iako su iz iste serije. po gradu su malo zamorne, stalno ¹alta¹ 2-3-2-3...taman kad poleti koèi¹...a na otvorenom putu....eeee, to je veæ druga prièa...
zamisli scenu, jurim se autoputem sa likom u BMW M5, ne M paket nego pravi, nemaèke tablice, brkica neki, ¹vaba...ladno 200-220-230 branik u branik i stajemo na bubanj potok rampu i tip staje pored mene i spu¹ta prozor...ka¾e vunderbare alfa romeo, zer ¹nel...manijaèio sam i neke na ovom èaèanskom autoputu u za mene ultimativnom seljomobilu...s klasi...meèka bo¾ana...zna¹ i koji izraz lica imaju kad ih oduvam u autu 20-30 puta jeftinijem...
posle ovoga ne znam ¹ta bi vozio...159 jedino u u verziji 2.4 jtdm ili mo¾da 1750tbi, brere su kante...mo¾da ðuliju u verziji veloæe, kad bude priu¹tiva...

nadam se da sam od pomoæi, ko bilo ¹ta treba oko alfi tu sam da pomognem.

p.s.  i taèno je ono ¹to prièaju...kad izaðe¹ iz gt-a, uvek se posle par koraka osvrne¹, pogleda¹ je i uvek ti je osmeh na licu
Hvala ti mnogo na ovako opsirnom tesku, od velike mi je pomoci  [cheers] Zaista se vidi da poznajes Alfe u dusu! Ovaj tvoj tekst moze bukvalno da bude vodic za kupovinu alfe  [klanjam_se]

Auto ti je zaista prelep  [balavi]

I ja sam vozio Alfu 156 vec 2.5 godine tako da mi je deo po pitanju odrzavanja Alfi poznat vise manje. GT mi se strasno svideo vec prvi put kad sam ga video, ali evo tek sad su se sklopile kockice da mogu da dodjem u posed jednog.

Danas sam bio da vidim i probam jednu GT i mogu samo da kazem da me je auto odusevio. Mnogo je bolji osecaj voznje nego kod 156ice i mnogo je upravljivija, 147ica mi se nikako nije svidela kako se vozi. Sutra cu ici da pogledam i probam jos jednu pa da mogu da ih uporedim. Ova od danas ima nekih ulaganja, ali je generalno u jako dobrom stanju.

Ovo je GT koji sam bio da vidim danas https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15136217/alfa-romeo-gt-jtd-distinctive  [balavi]  Svaki komentar na auto je dobrodosao  ;D

PS. Danas krecem od GT ka mojim kolima da krenem kuci i samo sam se refleksno okrenuo i pogledao je jos jednom. Zaista ima nesto neverovatno u sebi taj auto.

friziderdzija

Гледао сам оглас и добра је...фелне нису блек лајн али нема везе, лепо јој стоје.
Лично ми се не свиђа сива боја и црвени ентеријер је мало геј варијанта, али све у свему је врло добро одржавана.
Код алфаша нема ништа онако, или је униште или је мазе и пазе. Ова је мажена...ако је купиш приметићеш да кад ти је буде давао биће као да удаје ћерку. Тражиће да ли може да је види још који пут. Пресретаће те на улици...
Вирус алфа гт се никад не преболи...

Lazic

Citat: FANTOM poslato 02 Oktobar, 2019, 00:27
    Tolko covek detaljno opisao o kolima , pomogao ima lep auto . A kamera na fonu mu kao da je slikao sa nokijom 6230 [rofl] [thumb_up]
Nema svrhe poveæavati slike... :D

dzimika


viper

Truleks.

Послато са MI MAX помоћу Тапатока
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

dzimika

I ja bih rekao ali dobro, cena zato moze dosta dole


viper

Citat: dzimika poslato 02 Oktobar, 2019, 12:27
I ja bih rekao ali dobro, cena zato moze dosta dole
Veruj mi, takva Alfa ti ni d¾abe ne treba.

Послато са MI MAX помоћу Тапатока
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

Lazic

Ono stvarno deluje kao le¹

Toma RR

Kupljen pre par dana. Do sada sam presao nekih 400km i prezadovoljan sam. Auto me odusevi svaki put kada sednem u njega. Jos jednom veliko hvala Friziderdziji na svim savetima  [cheers]











CBRR1


ЯЭВОЛУТИОН

a onda je fiat smislio da ne moze alfa da pravi vozila koja nisu tri puta skuplja od fiata i napravise od narodnog sportskog auta pokusaj superauta.....bar kad bi preuzeli dizajn alfe za fiata.....a ne multipla dizajn
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

mrle