Glavni meni

Tema o Alfama

Započeo Gašpar, 02 Septembar, 2011, 18:30

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

sibin

dobro pobogu cbrr znam da te pogodilo da te obidje motor dizajniran 60tih godina proslog veka. opusti se ne moras da se pravdas i vadis na kubikazu i tezinu. zna se sta je turbo i 4x4 u moto svetu danas. :P 

CBRR1

 
Citat: sibin poslato 07 Avgust, 2013, 17:52
dobro pobogu cbrr znam da te pogodilo da te obidje motor dizajniran 60tih godina proslog veka. opusti se ne moras da se pravdas i vadis na kubikazu i tezinu. zna se sta je turbo i 4x4 u moto svetu danas. :P 


naprotiv odusevio me audi,zato i kazerm zamisli da je jos 3.0...

sibin

pa nema sta da zamisljas, kad i jeste isti djavo. covece imas turbo, imas isto konja kao ja i boga pitaj koliko nm vise zbog toga. ako ti je za utehu audi sa 3.0 bi prosao losije od tebe. :)

CBRR1

jok micko jok...rastereceniji atmo sa cistih 3.o i 6klipa u ve sa 24v ne moze da bude isto sa 4liniskim i max izvucenim 225 iz toga i nisi ti mene obisao a ne ne...ja sam otisao i otisao,ali samo prvu da nisam preskocio u obrtaje bilo bi ko prva trka,tamoooo dalekooo...a sinak,nemo se tesis,3.o nije isto,kao 1.8...e da i tezi sam puno i vece felne i ja sam bre picolovac,ja to ni ne vozim preko 15o nego samo te lozim,ali sa 3.2 audijem tt to bi bila pravicna trka a ne ovo,ti si dobio i dotatnu agresiju na to sto je bacen u 156 koji je laksi od 166...jos ne daj boze samo turbinu da dignem na malkicu deo bara i cip od 1ooe onda bi bilo zajebano za 3.o,skoro pa ponizno kao sada,ja sam mislio da ces me ubiti al jokkk,na snimku se ne vidi da na 4 ja stajem kad ti odes i pumpas,a ispada da si brzi mnogo mnogo a nije tako,mada ja volim to sto ti rice ispod haube tako da ne seri,nego opet cu ti ja sprziti lamelu na toj alfazdahi...

con3

Sibin ti racunas tjuniran auto protiv fabrickog a voleo bi da vidim tu trku protiv 3.0tdi-a cipovanog

sibin

a sta je to tjunirano kod mene, fabricki motor (od takozvanog tjuninga imam sportski filter i zadnji lonac remus)  :) no dobro necu se raspravljati sa drugom cbrr om vidim da ce se naljuti na kraju, posto video snimak ocito laze. :P

mkt

video montaza  ;D to je video montaza  :P

con3

Neka ga prelepi u crnu mat foliju i trkajte se po mraku :)

CBRR1

sine 3.0 u mali auto tj laksi....dusmani dusmani a u prvom pravom potezanju si nesto zakasnio kao...a to sto sam ja u drugoj to nema veze,skidaj gace....

mkt

sto mi ovo od nekud poznato  [zvizdi] [zvizdi]

CBRR1

Pit vs Uff...svi smo istraumirani tim duelom,tako da odustajem...sibine alfa ti ide toliko brze da si za pola duzine ispred a tri nula...

sibin

pola duzine x 50 :P  no dobro ko gubi ima pravo da se ljuti.  :D


ЯЭВОЛУТИОН

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Tihi_ZR

Posto vidim da ima dosta ljudi koji su vozili Alfe, zanima me na sta da obratim paznju, svidja mi se Alfa GT i ima nekoliko komada u oglasima koje bih uzeo, da li da gledam na placevima ili da dovezem od preko? Kolike su sanse da su ove na placevima sa smanjenom kilometrazom (na to je moj matori posebno alergican pa ce verovatno traziti da se proveri, jbg, njegove pare)? Jel ima neko da je vozio GT-a?

ranko

Generalno na nasim a brate sve vise i stranim placevima svi mute sa kilometrazom...

E sad GT je vise pornicarski auto tako da tesko da je bio firma ali s obzirom da je pornicarski moze da bude da je bio rent a car pa ga terali u crveno itd...

Motor ako je JTD nema sta da brines ( ako je onaj 115-116ks )...
ako je 120ks onda je Mjet i malo ali malo su mu losije dizne od JTDa ( kome su extra ) ali kad kazem losije mislim na to da mu sipas D2 ili Pentan koji mute dole na Kosmetu...
140 ks Mjet ide kao mecava ( cipuje se na 170 + konja ) dizne su mu isto sa 5 pisaljki ko ovom gore i ako ne sipas D2 nema problema ( mada moze ali retko  opet 100x bolje nego 2.0TDI u passatu do 2008 )
Ima i 150ks mjet ... mada mislim da je to isto ko ovo gore...
Dodatna stavka za ovaj Mjet je problem kod usisa ( valjda turbine ) jer je od plastike pa oce da se rasprsne... ali to cim kupis ako je sve ok, skines kod majstora, malo cacnu komp i cao zdravo nemas nikakvih problema...

Dolazimo do trapa... tu je standardno sranje ko i sve druge alfe ali ima i za to leka... reparirane viljuske od Tejovica iz KG i ostali delovi trapa... zamenis kad bas pocne da lupa ( ako naravno vec nije prolupao ) i nema brige...

generalno porno auto ... ako voles super kupovina ( dizela ) ... benzince... ne znam jbg ...

ps. Zamajac moze da te stigne na 250.000 oko 30.000 nov ili repariras... lamela je oko 170.000-200.000... oko 15.000 ... mada to ti riknavela na svim dizelima u tom opsegu tako da sta god da uzmes tome se nadaj...

aj... kenjam i ja o autu a vozim jebenog Stila :) nadam se da sam ti ODmogao :)

Tihi_ZR

Sve koje sam nasao imaju do 150 000, e sad oko te brojke se vrti bar 90% polovnih automobila na placevima pa mi smrdi malo, ali svakako bih oterao do nekog servisa da probaju da vide d a li je muljano sa tim. Za trapove sam cuo a oko ostalog se manje vise ne sekiram posto imam vec jedan auto  sa 1.9 mjt motorom i dosta se dobro pokazao.
Hvala u svakom slucaju :)

sibin

sto se trapa tice preteruje se, kao sto rece covek za smesne pare imas reparirane viljuske. reparirane su bolje od novih po radnjama koje obicno prodaju a losije od originalnih. u gt iskreno moj ne omiljeni motor jtd ili od benzinca 1,8ts. jts bih zaobisao preosetljiv na lose gorivo i na koncu nije alfin motor nego opelov (gm)

Tihi_ZR

Ja bas trazim 1.9mjt, mnogo mi je 2.0 a nekako mi se dizel i vise svidja

KIZA73

Citat: Titja poslato 22 Avgust, 2013, 18:00
Ja bas trazim 1.9mjt, mnogo mi je 2.0 a nekako mi se dizel i vise svidja
Sta tu ima da ti se svidja, kad upalis sportski auto, a on radi kao TAM-ic...
Dok postoji covek, postoji i problem.
Kad nestane covek, nestane i problem.