Ćao, Anonimni posetioče
Stranice: 1 ... 78 79 80 [81] 82
Štampaj
Autor Tema: Tema o Alfama  (Pročitano 128263 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Toma RR
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kawasaki ZX 9 R `00
 Facebook: Poseti
Lokacija: Beograd
Poruke: 489
Kvalitet: +17 (3%)
Zahvalnice: 4

Odgovor #1600 - 28 Septembar, 2019, 18:03 Ocena: 0
Ignoriši

ja vozim gt...kasnije ću ti npisati šta da gledaš...sve u svemu odličan auto
Ajde molim te mi napisi kad budes imao vremena i okaci koju sliku ako imas  uzdravlje
friziderdzija
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
 Motor:
YAMAHA XT600
Lokacija: cacak
Poruke: 434
Kvalitet: +289 (66%)
Zahvalnice: 29

Odgovor #1601 - 01 Oktobar, 2019, 00:34 Ocena: +4
Ignoriši

eeeee...konačno malo vremena...

vozim alfe zadnjih 20 god, gt mi je trenutno upotebi, i imam i jednu 156. sam ih održavam, tako da sva tehnička pitanja mi nisu problem.
limarija im je skroz ok, ne trule nigde posebno ali imaju sve iz te generacije problem sa lakom. ljušte se, naročito tamnije boje, dok su sive metalik nešto otpornije. tu ne gine farbanje, ja sam moju gt zimus celu rasklopio, dao na farbanje i ta zajebancija me koštala oko 1000 eur. pritom sam ispravio par bubotki koje je imala na branicima. ako već gledaš gt, vodi računa oko pragova, njoj su ekstra duboki pragovi da bi bila kruća. sama ''suknjica'' je metalna i izvedena je u jednom komadu sa polustranicom, a falc sa donje strane na koji se stavlja šapa dizalice je duboko uvučen unutra, tako da ako je održavana kod majstora koji ne poznaju gt, lako se ulubi prilikom dizanja i ako se to zapusti, prvo izgleda ružno a može i da tu počne da truli. samo je bitno da nije lupana, a to ćeš teško da ubodeš, jer gt nije auto za do pijace vozila baba....to je sprava za divljanje po putu koju nema smisla voziti ispod 100...ako ubodeš da nije udarana primetićeš da je motorni prostor iznutra mat u boji karoserije i ima svukuda oko krila kojekave umetke od penaste gume. mora imati u motornom prostoru tapacir na haubi.

trapovi...jbg, alfa je...alfa. meni traje prednji oko 30-35 000 km, zadnji 40-50 000. prednji košta kao i zadnji, 100-120 eur i menjaš sve odjednom komplet, gornja i donja trougla ramena, i to je to. spone nikad nisam zamenio i dan danas nemaju lufta, iako su fabričke. zadnji trap može da se radi parcijalno, manje je osetljiv. amortizeri prednji su oko 120-130 eur za par nekog boljeg proizvođača, dok su zadnji oko 150-160. meni su zadnji malo meki dok su prednji još uvek prihvatjivi...gt treba da bude tvrd auto, skoro da kažeš da je neudoban. zameniću ih na proleće.

motor...šta reći o 1.9 jtd...neuništiv, snažan...vuče ko voz...imaju 2 verzije - 150 i 170 konja, 310 i 330 NM...ovaj drugi je ređi i euro 4 je. isti motor samo drugi program u motornom kompjuteru. dobro podnosi čipovanje,msm da može bez ikakvih čačkanja da dobaci do 195-6 konja i preko 400 NM, za to možeš da cimaš pitatorea sa foruma.
oko motora treba voditi računa o crevima oko turba, interkulera i protokomera, znaju da puknu pa šišti ko gusan, dimi, nema snage, limp mode...ta zajebancija da se sva zameni je oko 100 eur. treba i redovno se zabavljati oko egr-a, očistiti ga kao i kad se kupi skinuti i očistiti usisnu granu, zna da načađavi pa nema snage koliko bi trebalo. sa turbom nema problema. problem sa egr-om se rešava i da se izdivlja jedno 50-100 km, da dobro zagreje izduv da sva čađ izgori...verovao ili ne ova fora radi.

plivajući zamajac...jbg, može da se uništi za mesec dana a može da traje i 15 god, zavisi kako se vozi. meni je još uvek fabrički a vozim...može se reći brzo. motor za razliku od ostalih verzija jtd-a vuče bez problema do crvenog...i u crvenom vuče i dalje...nema ono da crkava tj gubi snagu na 3-3500 obrtaja...ovo bre ide koliko god da potopiš gas. nema problema sa crkavanjem senzora. zna i da crkne plivajuća remenica na alternatoru i fleksibilna remenica na radilici koja pokreće pk kaiš. fleksibilna je oko 6500 rsd sa 4 tega a sa dva je 3500, naravno stavlja se sa dva, nema nikakve razlike. remenica alternatora je isto 6500 neka kvalitetnja, alanser da se sredi je oko 3-4000 rsd. lamela neka bolja je 150-180 eur...bez korpe. i to traje oko 200-250000 fabrička...sve što kupiš posle toga je običan kurac ako nije sinter...motor je poznat da jede lamele. jbg...i vozi se tako, veliki obrtni moment, pretičeš sve redom, cimanje sa klincima na semaforima, manijačiš seljake sa tdi-jevima...pogledaš i menjač, može da se malo čuje između 2. i 3....jbg. redovni servis je 80-100 eur na 10000 km, sipaš seleniju 5WR30 limena kantica i ništa drugo, i ne troše ulje nimalo, filter za vazduh je malo jebeno uglaviti i filter goriva mora biti koji knjiga kaže, imaju i manji i jeftiniji ali ipak staviš po knjizi...delovi za veliki servis su isto 100 eur.

enterijer...većina ih je sa kožom...mada se to meni ne sviđa...moja je verzija sa sivim alfateksom, njihova verzija alkantare, neka fora kao šatro prevrnuta koža. ne lepi se bulja leti a zimi nije hladno. kožni su vrh kvalitet, a ni platneni nisu ništa lošiji, jedino zna da se odšije na levom bočnom štepu na naslonu vozačkog sedišta, slabji konac zbog bočnog jastuka. nije strašno...ima tapetara koji to mogu jeftino da zašiju na licu mesta. sredio sam i volan, 50 eur...imamo u čačku vrhunskog majstora za volane.

isto im crkavaju tasteri na komandama podizača...to se kupuje posebno samo dugme, pasuje sa svih alfi te generacije i nešto je jeftino, tipa 5-10 eur. ako crkne elektronika koja je u tom modulu sa tasterima u vozačkim vratima...e to mora od gt-a i skupo je u pm...traže 150 eur za to govno....a ja sam uspeo da ga popravim, i nije nikakva komplikacija i rešava se ta mana trajno. moja ima senzor za kišu, sama pali i podešava brisače i ima senzor za mirise, sama zatvara ventilaciju ako napolju smrdi. i msm da to imaju skoro sve.
šoferka mi je pukla pretprošle godine, 120 eur nova u verziji sa svim senzorima...nije strašno obzirom da nije baš čest auto kod nas.

muzika....bose bratac, bose...skoro sve imaju fabrički vufer i zvuče vrhunski, ali klinari odvrnu do kraja, hoće da isteraju prozore napolje,  i sjebu visokotonce...nije problem, 10-15 eur za par novih i sat zezanja da se zamene svi. toliko je jaka muzika da kad se odvrne ceo auto se trese. moja ima i navigaciju, telefon...sve i svašta...i sve radi bez problema, jedino je prijem stanica lošiji...to im je fabrički tako i to se rešava lako. ima i ono poziv u pomoć automatski u slučaju nesreće, automatsko biranje 2-3 memorisana broja, glasovne komande...i sve radi.

felne...najrentabilnije su 17'' fabričke sa 20 krakova. kad ih zvekneš lako se ispravljaju, nisu krte. imao sam i 19'' ali to je već katastrofa...svaka rupa kriviš felnu, užas tvrdo i neudobno...idu gume visine 30...preskupo i nikako nije za srbiju.

sve u svemu...ekstra auto...čvrst, jak, lagan (1350 kg)...za divljanje po putu ekstra. u krivini drži onoliko koliko imaš petlje da uletiš. ja sam bez problema uletao sa preko 100. ubrzanje sam merio...uspevao sam ispod 7 sekudi 0-100. napravljene su dosta kvalitetnije od 147/156 iako su iz iste serije. po gradu su malo zamorne, stalno šaltaš 2-3-2-3...taman kad poleti kočiš...a na otvorenom putu....eeee, to je već druga priča...
zamisli scenu, jurim se autoputem sa likom u BMW M5, ne M paket nego pravi, nemačke tablice, brkica neki, švaba...ladno 200-220-230 branik u branik i stajemo na bubanj potok rampu i tip staje pored mene i spušta prozor...kaže vunderbare alfa romeo, zer šnel...manijačio sam i neke na ovom čačanskom autoputu u za mene ultimativnom seljomobilu...s klasi...mečka božana...znaš i koji izraz lica imaju kad ih oduvam u autu 20-30 puta jeftinijem...
posle ovoga ne znam šta bi vozio...159 jedino u u verziji 2.4 jtdm ili možda 1750tbi, brere su kante...možda đuliju u verziji veloće, kad bude priuštiva...

nadam se da sam od pomoći, ko bilo šta treba oko alfi tu sam da pomognem.

p.s.  i tačno je ono što pričaju...kad izađeš iz gt-a, uvek se posle par koraka osvrneš, pogledaš je i uvek ti je osmeh na licu
castor
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
ZeRcov 3/4 litre
Lokacija: Beograd
Poruke: 3372
Kvalitet: +836 (24%)
Zahvalnice: 75

Odgovor #1602 - 01 Oktobar, 2019, 16:42 Ocena: 0
Ignoriši

E ovo se zove poznavanje auta... Ristekpa!  kralj kralj kralj Klanjam se Klanjam se Klanjam se

It's the ride that matters, not the bike…
friziderdzija
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
 Motor:
YAMAHA XT600
Lokacija: cacak
Poruke: 434
Kvalitet: +289 (66%)
Zahvalnice: 29

Odgovor #1603 - 01 Oktobar, 2019, 18:25 Ocena: +4
Ignoriši

tenkju ti tebra...
bilo sinoć kasno kad sam čukaro...zaboravih da pomenem kočnice, dif i problem sa termostatom motora.

kočnice postoje u dve verzije obične i brembo...u stvari obične alfine i jesu brembo samo nemaju brembo žig na odlivku, nose iste pločice i jedne i druge s' tim što brembo idu na diskove od 330 mm a obične na 310 mm. moguća je međusobna zamena kočionih klešta ali ako hoćeš upgrade sa 310 na 330 mm mora se zameniti i glavčina točka (što ćeš teško naći na otpadu za brembo) ili se napravi među-nosač klešta i samo šafi...nije komplikovano.  razlike ima, primeti se...i koristiš brembo diskove i pločice...nije preterano skupo, prednji diskovi i sve pločice (prednje, zadnje, ručna) sve brembo je oko 200-220 eur.

diferencijal ima takođe 2 verzije: običan i lsd. međusobno su totalno zamenljivi. lsd ide na verzije sa oznakom Q2. razlika je primetna, naročito u krivinama, skoro da nema proklizavanja kad na vrhu krivine potopiš gas. po otpadima lsd se nađe za 100-150 eur.

termostat...problem na svim jtd 16v mašinama...nema svrhe menjati. nov je oko 6-8000 rsd i radi do prve krivine. za trajno rešavanje se fabrički iskopa iz deklija u koji je ugrađen fabrički, vratiš prazan dekli i u gornje crevo na hladnjaku uguraš termostat od renoa 4....i zaboraviš da si ikada imao hladan motor ili loše grejanje.

donja zaštita motora iliti šusbleh...fabrički je plastičan, visi ko babine sise, sav se sjebe od kačenja po ivičnjacima...skineš govno u zabole te k...može se naručiti ili napraviti aliminijumski, ima po netu crteža u dve verzije ali opet kažem da ti ne treba...ostaje voda između šusbleha i šasije gde se šafi pa tu korodira i samo prizivaš problem....a i kad kaplje ulje odmah primetiš...pu,pu daleko bilo.

delova ima po otpadima...nađe se skoro sve...ja kad sam sređivao eksterijer platio sam 100 eur štopove koji kao da su juče izvađeni iz kutije. far mi čvrknuo klinac na parkingu kad se isparkiravao, popucali samo nosači. zamolim ga da mi kupi drugi...čuj zamolim, 70 cm podzemnog kabla 4x35 kvadrata iz gepeka bilo više nego ubedljivo...mali platio 50-60 eur odličan far, čak se pogodilo da je serija 2-3 meseca razlike od moje.

amblemi im blede, spadne lak sa amblema i ode farba...ostane samo zlatna podloga. odlične kopije znaka imaju na kupujem/uvaljujem za 500-1000 rsd.
friziderdzija
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
 Motor:
YAMAHA XT600
Lokacija: cacak
Poruke: 434
Kvalitet: +289 (66%)
Zahvalnice: 29

Odgovor #1604 - 01 Oktobar, 2019, 18:29 Ocena: +1
Ignoriši

evo par slidža...slikao sam mojom ciglom pa nije neki kvalitet slike














snimi detalj na volanu...lik koji radi je bolesno pedantan.
sremac
Pozer
***

Na mreži Na mreži
Poruke: 749
Kvalitet: +251 (33%)
Zahvalnice: 18

Odgovor #1605 - 01 Oktobar, 2019, 23:11 Ocena: 0
Ignoriši

Svaka čast za opis i auto, ja kada sam gledao  t spark ih nije bilo ni za leka, čak sam preboleo i to da vozim dizela jer sam navodno našao perfektnog, al se ispostavilo da je auto koji mi je bio favorit malo goreo... odustah od njih uzeh gtca.

P.s. Skini sočivo zadnje iglom da vidiš kako će bolje da slika

budala na leru, mudonja u kontra smeru
FANTOM
Iskusni pozer
****

Van mreže Van mreže
 Motor:
Piaggio Repsol Free 50 Honda CBR 600 F-1 Street Fighter  Suzuki GSXR 750 1994.  Yamaha YZF 1000 ThundrRace 1997.
Poruke: 2021
Kvalitet: +372 (18%)
Zahvalnice: 24

Odgovor #1606 - 01 Oktobar, 2019, 23:27 Ocena: 0
Ignoriši

    Tolko covek detaljno opisao o kolima , pomogao ima lep auto . A kamera na fonu mu kao da je slikao sa nokijom 6230 rofl palac gore
Toma RR
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kawasaki ZX 9 R `00
 Facebook: Poseti
Lokacija: Beograd
Poruke: 489
Kvalitet: +17 (3%)
Zahvalnice: 4

Odgovor #1607 - 02 Oktobar, 2019, 00:20 Ocena: 0
Ignoriši

eeeee...konačno malo vremena...

vozim alfe zadnjih 20 god, gt mi je trenutno upotebi, i imam i jednu 156. sam ih održavam, tako da sva tehnička pitanja mi nisu problem.
limarija im je skroz ok, ne trule nigde posebno ali imaju sve iz te generacije problem sa lakom. ljušte se, naročito tamnije boje, dok su sive metalik nešto otpornije. tu ne gine farbanje, ja sam moju gt zimus celu rasklopio, dao na farbanje i ta zajebancija me koštala oko 1000 eur. pritom sam ispravio par bubotki koje je imala na branicima. ako već gledaš gt, vodi računa oko pragova, njoj su ekstra duboki pragovi da bi bila kruća. sama ''suknjica'' je metalna i izvedena je u jednom komadu sa polustranicom, a falc sa donje strane na koji se stavlja šapa dizalice je duboko uvučen unutra, tako da ako je održavana kod majstora koji ne poznaju gt, lako se ulubi prilikom dizanja i ako se to zapusti, prvo izgleda ružno a može i da tu počne da truli. samo je bitno da nije lupana, a to ćeš teško da ubodeš, jer gt nije auto za do pijace vozila baba....to je sprava za divljanje po putu koju nema smisla voziti ispod 100...ako ubodeš da nije udarana primetićeš da je motorni prostor iznutra mat u boji karoserije i ima svukuda oko krila kojekave umetke od penaste gume. mora imati u motornom prostoru tapacir na haubi.

trapovi...jbg, alfa je...alfa. meni traje prednji oko 30-35 000 km, zadnji 40-50 000. prednji košta kao i zadnji, 100-120 eur i menjaš sve odjednom komplet, gornja i donja trougla ramena, i to je to. spone nikad nisam zamenio i dan danas nemaju lufta, iako su fabričke. zadnji trap može da se radi parcijalno, manje je osetljiv. amortizeri prednji su oko 120-130 eur za par nekog boljeg proizvođača, dok su zadnji oko 150-160. meni su zadnji malo meki dok su prednji još uvek prihvatjivi...gt treba da bude tvrd auto, skoro da kažeš da je neudoban. zameniću ih na proleće.

motor...šta reći o 1.9 jtd...neuništiv, snažan...vuče ko voz...imaju 2 verzije - 150 i 170 konja, 310 i 330 NM...ovaj drugi je ređi i euro 4 je. isti motor samo drugi program u motornom kompjuteru. dobro podnosi čipovanje,msm da može bez ikakvih čačkanja da dobaci do 195-6 konja i preko 400 NM, za to možeš da cimaš pitatorea sa foruma.
oko motora treba voditi računa o crevima oko turba, interkulera i protokomera, znaju da puknu pa šišti ko gusan, dimi, nema snage, limp mode...ta zajebancija da se sva zameni je oko 100 eur. treba i redovno se zabavljati oko egr-a, očistiti ga kao i kad se kupi skinuti i očistiti usisnu granu, zna da načađavi pa nema snage koliko bi trebalo. sa turbom nema problema. problem sa egr-om se rešava i da se izdivlja jedno 50-100 km, da dobro zagreje izduv da sva čađ izgori...verovao ili ne ova fora radi.

plivajući zamajac...jbg, može da se uništi za mesec dana a može da traje i 15 god, zavisi kako se vozi. meni je još uvek fabrički a vozim...može se reći brzo. motor za razliku od ostalih verzija jtd-a vuče bez problema do crvenog...i u crvenom vuče i dalje...nema ono da crkava tj gubi snagu na 3-3500 obrtaja...ovo bre ide koliko god da potopiš gas. nema problema sa crkavanjem senzora. zna i da crkne plivajuća remenica na alternatoru i fleksibilna remenica na radilici koja pokreće pk kaiš. fleksibilna je oko 6500 rsd sa 4 tega a sa dva je 3500, naravno stavlja se sa dva, nema nikakve razlike. remenica alternatora je isto 6500 neka kvalitetnja, alanser da se sredi je oko 3-4000 rsd. lamela neka bolja je 150-180 eur...bez korpe. i to traje oko 200-250000 fabrička...sve što kupiš posle toga je običan kurac ako nije sinter...motor je poznat da jede lamele. jbg...i vozi se tako, veliki obrtni moment, pretičeš sve redom, cimanje sa klincima na semaforima, manijačiš seljake sa tdi-jevima...pogledaš i menjač, može da se malo čuje između 2. i 3....jbg. redovni servis je 80-100 eur na 10000 km, sipaš seleniju 5WR30 limena kantica i ništa drugo, i ne troše ulje nimalo, filter za vazduh je malo jebeno uglaviti i filter goriva mora biti koji knjiga kaže, imaju i manji i jeftiniji ali ipak staviš po knjizi...delovi za veliki servis su isto 100 eur.

enterijer...većina ih je sa kožom...mada se to meni ne sviđa...moja je verzija sa sivim alfateksom, njihova verzija alkantare, neka fora kao šatro prevrnuta koža. ne lepi se bulja leti a zimi nije hladno. kožni su vrh kvalitet, a ni platneni nisu ništa lošiji, jedino zna da se odšije na levom bočnom štepu na naslonu vozačkog sedišta, slabji konac zbog bočnog jastuka. nije strašno...ima tapetara koji to mogu jeftino da zašiju na licu mesta. sredio sam i volan, 50 eur...imamo u čačku vrhunskog majstora za volane.

isto im crkavaju tasteri na komandama podizača...to se kupuje posebno samo dugme, pasuje sa svih alfi te generacije i nešto je jeftino, tipa 5-10 eur. ako crkne elektronika koja je u tom modulu sa tasterima u vozačkim vratima...e to mora od gt-a i skupo je u pm...traže 150 eur za to govno....a ja sam uspeo da ga popravim, i nije nikakva komplikacija i rešava se ta mana trajno. moja ima senzor za kišu, sama pali i podešava brisače i ima senzor za mirise, sama zatvara ventilaciju ako napolju smrdi. i msm da to imaju skoro sve.
šoferka mi je pukla pretprošle godine, 120 eur nova u verziji sa svim senzorima...nije strašno obzirom da nije baš čest auto kod nas.

muzika....bose bratac, bose...skoro sve imaju fabrički vufer i zvuče vrhunski, ali klinari odvrnu do kraja, hoće da isteraju prozore napolje,  i sjebu visokotonce...nije problem, 10-15 eur za par novih i sat zezanja da se zamene svi. toliko je jaka muzika da kad se odvrne ceo auto se trese. moja ima i navigaciju, telefon...sve i svašta...i sve radi bez problema, jedino je prijem stanica lošiji...to im je fabrički tako i to se rešava lako. ima i ono poziv u pomoć automatski u slučaju nesreće, automatsko biranje 2-3 memorisana broja, glasovne komande...i sve radi.

felne...najrentabilnije su 17'' fabričke sa 20 krakova. kad ih zvekneš lako se ispravljaju, nisu krte. imao sam i 19'' ali to je već katastrofa...svaka rupa kriviš felnu, užas tvrdo i neudobno...idu gume visine 30...preskupo i nikako nije za srbiju.

sve u svemu...ekstra auto...čvrst, jak, lagan (1350 kg)...za divljanje po putu ekstra. u krivini drži onoliko koliko imaš petlje da uletiš. ja sam bez problema uletao sa preko 100. ubrzanje sam merio...uspevao sam ispod 7 sekudi 0-100. napravljene su dosta kvalitetnije od 147/156 iako su iz iste serije. po gradu su malo zamorne, stalno šaltaš 2-3-2-3...taman kad poleti kočiš...a na otvorenom putu....eeee, to je već druga priča...
zamisli scenu, jurim se autoputem sa likom u BMW M5, ne M paket nego pravi, nemačke tablice, brkica neki, švaba...ladno 200-220-230 branik u branik i stajemo na bubanj potok rampu i tip staje pored mene i spušta prozor...kaže vunderbare alfa romeo, zer šnel...manijačio sam i neke na ovom čačanskom autoputu u za mene ultimativnom seljomobilu...s klasi...mečka božana...znaš i koji izraz lica imaju kad ih oduvam u autu 20-30 puta jeftinijem...
posle ovoga ne znam šta bi vozio...159 jedino u u verziji 2.4 jtdm ili možda 1750tbi, brere su kante...možda đuliju u verziji veloće, kad bude priuštiva...

nadam se da sam od pomoći, ko bilo šta treba oko alfi tu sam da pomognem.

p.s.  i tačno je ono što pričaju...kad izađeš iz gt-a, uvek se posle par koraka osvrneš, pogledaš je i uvek ti je osmeh na licu

Hvala ti mnogo na ovako opsirnom tesku, od velike mi je pomoci  uzdravlje Zaista se vidi da poznajes Alfe u dusu! Ovaj tvoj tekst moze bukvalno da bude vodic za kupovinu alfe  Klanjam se

Auto ti je zaista prelep  

I ja sam vozio Alfu 156 vec 2.5 godine tako da mi je deo po pitanju odrzavanja Alfi poznat vise manje. GT mi se strasno svideo vec prvi put kad sam ga video, ali evo tek sad su se sklopile kockice da mogu da dodjem u posed jednog.

Danas sam bio da vidim i probam jednu GT i mogu samo da kazem da me je auto odusevio. Mnogo je bolji osecaj voznje nego kod 156ice i mnogo je upravljivija, 147ica mi se nikako nije svidela kako se vozi. Sutra cu ici da pogledam i probam jos jednu pa da mogu da ih uporedim. Ova od danas ima nekih ulaganja, ali je generalno u jako dobrom stanju.

Ovo je GT koji sam bio da vidim danas https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15136217/alfa-romeo-gt-jtd-distinctive    Svaki komentar na auto je dobrodosao  Grin

PS. Danas krecem od GT ka mojim kolima da krenem kuci i samo sam se refleksno okrenuo i pogledao je jos jednom. Zaista ima nesto neverovatno u sebi taj auto.
« Poslednja izmena: 02 Oktobar, 2019, 00:27 Toma RR »
friziderdzija
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
 Motor:
YAMAHA XT600
Lokacija: cacak
Poruke: 434
Kvalitet: +289 (66%)
Zahvalnice: 29

Odgovor #1608 - 02 Oktobar, 2019, 08:52 Ocena: 0
Ignoriši

Гледао сам оглас и добра је...фелне нису блек лајн али нема везе, лепо јој стоје.
Лично ми се не свиђа сива боја и црвени ентеријер је мало геј варијанта, али све у свему је врло добро одржавана.
Код алфаша нема ништа онако, или је униште или је мазе и пазе. Ова је мажена...ако је купиш приметићеш да кад ти је буде давао биће као да удаје ћерку. Тражиће да ли може да је види још који пут. Пресретаће те на улици...
Вирус алфа гт се никад не преболи...
Lazić
GayLord
Global Moderator
Mega Moto Manijak
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
"Is this how time normally passes...? Really slowly...? In the right order...? If It`s one thing I cant stand, it`s an unpunctual alien attack..."  The Doctor... Motor: KLE500 Tardis edition...
 Facebook: Poseti
Osposobiti nesposobne, da bi onesposobili sposobne

Lokacija: Mlečni put, sunčev sistem, Zemlja, Beograd, Zvezdara...
Poruke: 43975
Kvalitet: +8137 (18%)
Zahvalnice: 359

Odgovor #1609 - 02 Oktobar, 2019, 09:15 Ocena: 0
Ignoriši

    Tolko covek detaljno opisao o kolima , pomogao ima lep auto . A kamera na fonu mu kao da je slikao sa nokijom 6230 rofl palac gore
Nema svrhe povećavati slike... Cheesy

dzimika
Gospodin BILO
Moto Manijak
*******

Na mreži Na mreži
Poruke: 11160
Kvalitet: +1888 (16%)
Zahvalnice: 123

Odgovor #1610 - 02 Oktobar, 2019, 10:09 Ocena: 0
Ignoriši

Sta mislite o ovom primerku?

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15145904/alfa-romeo-156?show_date=true
viper
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kawasaki ER-6n 2006g.
Lokacija: Kać
Poruke: 2812
Kvalitet: +452 (16%)
Zahvalnice: 71

Odgovor #1611 - 02 Oktobar, 2019, 11:07 Ocena: 0
Ignoriši

Truleks.

Послато са MI MAX помоћу Тапатока

"Dođe vreme kada pamet zaćuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andrić)
dzimika
Gospodin BILO
Moto Manijak
*******

Na mreži Na mreži
Poruke: 11160
Kvalitet: +1888 (16%)
Zahvalnice: 123

Odgovor #1612 - 02 Oktobar, 2019, 11:27 Ocena: 0
Ignoriši

I ja bih rekao ali dobro, cena zato moze dosta dole
friziderdzija
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
 Motor:
YAMAHA XT600
Lokacija: cacak
Poruke: 434
Kvalitet: +289 (66%)
Zahvalnice: 29

Odgovor #1613 - 02 Oktobar, 2019, 13:17 Ocena: 0
Ignoriši


kanta...
viper
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kawasaki ER-6n 2006g.
Lokacija: Kać
Poruke: 2812
Kvalitet: +452 (16%)
Zahvalnice: 71

Odgovor #1614 - 02 Oktobar, 2019, 19:17 Ocena: 0
Ignoriši

I ja bih rekao ali dobro, cena zato moze dosta dole
Veruj mi, takva Alfa ti ni džabe ne treba.

Послато са MI MAX помоћу Тапатока

"Dođe vreme kada pamet zaćuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andrić)
Lazić
GayLord
Global Moderator
Mega Moto Manijak
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
"Is this how time normally passes...? Really slowly...? In the right order...? If It`s one thing I cant stand, it`s an unpunctual alien attack..."  The Doctor... Motor: KLE500 Tardis edition...
 Facebook: Poseti
Osposobiti nesposobne, da bi onesposobili sposobne

Lokacija: Mlečni put, sunčev sistem, Zemlja, Beograd, Zvezdara...
Poruke: 43975
Kvalitet: +8137 (18%)
Zahvalnice: 359

Odgovor #1615 - 06 Oktobar, 2019, 01:16 Ocena: 0
Ignoriši

Ono stvarno deluje kao leš

Toma RR
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kawasaki ZX 9 R `00
 Facebook: Poseti
Lokacija: Beograd
Poruke: 489
Kvalitet: +17 (3%)
Zahvalnice: 4

Odgovor #1616 - 14 Oktobar, 2019, 21:29 Ocena: +2
Ignoriši

Kupljen pre par dana. Do sada sam presao nekih 400km i prezadovoljan sam. Auto me odusevi svaki put kada sednem u njega. Jos jednom veliko hvala Friziderdziji na svim savetima  uzdravlje










CBRR1
busolovac
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
Poruke: 7203
Kvalitet: +2363 (32%)
Zahvalnice: 230

Odgovor #1617 - 15 Oktobar, 2019, 08:45 Ocena: 0
Ignoriši

Prelep auto...
ЯЭВОЛУТИОН
Moto Doktor
Moto Manijak
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
zlata, kata i zeka ....babe naravno 35+
Poruke: 20817
Kvalitet: +7910 (37%)
Zahvalnice: 695

Odgovor #1618 - 15 Oktobar, 2019, 12:51 Ocena: 0
Ignoriši

a onda je fiat smislio da ne moze alfa da pravi vozila koja nisu tri puta skuplja od fiata i napravise od narodnog sportskog auta pokusaj superauta.....bar kad bi preuzeli dizajn alfe za fiata.....a ne multipla dizajn

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11
mrle
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kawasaki ZZR600 Rat look
nekrunisani kralj moto cigana

Lokacija: Beograd Banovo brdo
Poruke: 6377
Kvalitet: +1876 (29%)
Zahvalnice: 117

Odgovor #1619 - 15 Oktobar, 2019, 12:59 Ocena: +1
Ignoriši

a ne multipla dizajn

 bejzbolka

ima ljudi koji to vole.
Stranice: 1 ... 78 79 80 [81] 82
Štampaj
Moto Manijaci  |  Opšte teme  |  Ostale teme  |  Tema: Tema o Alfama