Glavni meni

DB kiler, napraviti ili nabaviti...?

Započeo Lazic, 06 Novembar, 2010, 02:53

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

GhostMile

Citat: UFF poslato 07 Novembar, 2010, 19:27
Pa koliko god ga ti otezao db killerom to nije ni priblino onome koliko ga fabricki izduv otezava a da o katalizatoru ni ne pricamo
Razlika u performansama je vrlo mala izmedju fabrickog i otvorenog izduva a sa db killerom i bez njega nikakva

Pa sad...ako imas karburator(e) i nemas lambda sondu i ECU i ostale dzidzemidze, razlika moze da bude dovoljna da poremeti smjesu,
Dobro izracunat otvoreni auspuh (ala Akra) uz otvoreni filter i pravu smjesu moze da doda i preko nekoliko % snage.
Ako jos uz to imas dzidzemidze (i eventualno jos i PC ili slicno) moze da bude fina razlika.

DebeliZmaj

kada kazesh otvoreni filter
mislish na k&n i slichnu bratilju .. tkz
filteri povishenog protoka ...
kod njih beshe nema ili je manji vakum
pa jel to nesto utiche ?
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

Lazic


bokilic

od kad sam na dedu/suzukija uljaru 1127/ stavio zatvoren aupluh,fabricki od bandita 1200,debelo placen,em bolje ide em manje trosi,neznam zasto je to tako ali je tako... mada  glasni ausplusi spasavaju zivot ,ovako me niko necuje,trebalo mi je mesec dana da se snadjem i priviknem da ga vozim..sad cujem i gumu kad pocne da pise po asfaltu,sa onim otvorenim nisam ni svoje misli mogao da cujem,no dobro,
d,b, kiler bre napravis cas posla,treba ti cevka i malo alata,kao sto ti vec napisah,jos ako imas strugic sreci nikad kraja  :P
brmmmm

Lazic

Boki, slab sam sa alatom, samo najosnovnije, cevku nemam, strugic nemam, ali imam valjda malo srece...
p.s. Jesi u Beogradu ovih dana...?

GhostMile

Citat: DebeliZmaj poslato 08 Novembar, 2010, 23:35
kada kazesh otvoreni filter
mislish na k&n i slichnu bratilju .. tkz
filteri povishenog protoka ...
kod njih beshe nema ili je manji vakum
pa jel to nesto utiche ?


Utice na smjesu.

Teorija (4T):
Visokoprotocan - samoobjasnjavajuce, vise zraka propusta od normalnog filtera.
Vise zraka = treba vise benzina.
Vise zraka i benzina = treba otvoreniji auspuh

Neki motori imaju injekciju i ECU koji se prilagodi novom filteru i/ili auspuhu, mjereci izduvne gasove, zna koliko treba benzina.
Ako imas karburator i samo tutnes cevku, onda prodjes kao bokilic...(sto se tice idenja), a otvoreni auspuh/filter je uvijek veca potrosnja.

bokilic

Citat: Lazic poslato 08 Novembar, 2010, 23:58
Boki, slab sam sa alatom, samo najosnovnije, cevku nemam, strugic nemam, ali imam valjda malo srece...
p.s. Jesi u Beogradu ovih dana...?
pa to se jos uvek nezna,ma nadji cevku i bonsek i resis to za 10tak minuta.. i busilicu,jedan holsraf i eto,,,,
brmmmm

farbach

Kada sam uzeo TTR, svecano sam isekao auspuh i bacio u kantu. Sacuvao sam samo oplatu i napravio auspuh po "mojim"proracunima. Dobio sam knedlu i dve litre vecu potrosnju. Onda sam iz djubreta vadio stare cevke i sastavljao puzzle. Takav vozim i danas samo sam zvadio malo viska da bude bucniji.

Lazic

Sa fabrickim auspufom, na oko 2k rpm, se motor prilicno tresao, sa ovim, vec preko 1500rpm, povlaci bez vibracija skroz linearno do oko 5000, a onda popizdi do 10000, ziv se ukenjam... Poslednjih 100km sam zavrtao gas k`o besomucan, sipao sam 6.8 litara do vrha, odprilke litar manje, nego sa fabrickim izduvom... Da, svih 100km po Beogradu, mada sam napravio verovatno 11543 prekrsaja, tako da uslovno receno nisam ni bio u guzvi...

GhostMile

Citat: Lazic poslato 09 Novembar, 2010, 00:50
Sa fabrickim auspufom, na oko 2k rpm, se motor prilicno tresao, sa ovim, vec preko 1500rpm, povlaci bez vibracija skroz linearno do oko 5000, a onda popizdi do 10000, ziv se ukenjam... Poslednjih 100km sam zavrtao gas k`o besomucan, sipao sam 6.8 litara do vrha, odprilke litar manje, nego sa fabrickim izduvom... Da, svih 100km po Beogradu, mada sam napravio verovatno 11543 prekrsaja, tako da uslovno receno nisam ni bio u guzvi...

Lord acts in misterious ways...;D

Lazic


UFF

GhostMile ne mozes da poredis tako
Ako stavim sire dizne ako povecam protok vazduha i potrosnju ako ovo ako ono i na kraju poboljsanje performansi pripises novom otvorenom loncu
e jbg

GhostMile

Nisam poredio / demantovao / kritikovao ili boze sacuvaj nesto cetvrto... u pitanju je nadogradnja...Fino pise AKO,  jbga ...ti ;D ;)

Lazic


zodiac

Citat: GhostMile poslato 09 Novembar, 2010, 00:10
a otvoreni auspuh/filter je uvijek veca potrosnja.

Moje iskustvo govori sasvim drugacije, u pitanju je GPZ 500 2003 sa dva otvorena race auspuha. Isao kao nevreme, i trosio 5,5 litara po gradu. Sa fabrickim je trosio nesto preko 6, i znatno slabije povlacio. Isto se odnosi na CB 500 iz 2002, sa akrapom, opet manja potrosnja u odnosu na fabricki, i znatno bolje ukupne performanse. Ovo se, naravno, odnosi na motocikle sa karburatorima, pretpostavljam da je za one sa ubrizgavanjem nesto drugacija matematika.
Prijatelj je zao drug

Lazic

Mozda zato xt660r sa race izduvima ima knedlu na niskom obrtajima...?

zodiac

Ne znam za xt 660, ali znam da moj bivsi cbr 600f4i nema nikakvih problema sa race auspuhom. Valjda ce i mazzy da se javi, pa ces da cujes iskustvo iz prve ruke. A i Marko ga je vozio, nisam cuo primedbe.
Prijatelj je zao drug

Ivan1979

A cemu to uopste sluzi ?   [ludak]  :o    Zar nije bolje da gruva i plasi malu decu?    A i dobro dodje kad rikne svirela  [doh]


zodiac

Kad odes na tehnicki, nije bolje da gruva.
Prijatelj je zao drug

Lazic