Glavni meni

Kinez i Japanac - Dunavskom magistralom do Vlasinskog jezera, 5-12 avgust 2011

Započeo lord_oblivion, 18 Avgust, 2011, 03:13

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

lord_oblivion

Evo mali privju rute koju smo pro¹li sa na¹im gvozdenim konjima.
Ukratko, 1300km, od toga oko 400km "kolima ne mo¾e ali vi sa motorima mo¾ete" (uz èe¹kanje po glavi i facama ala ???  ??? ??? )  , jedan migavac, jedan retrovizor, jedno blago ispravljanje krivine, nekoliko novih drugara i nebrojeno Skopskog i Zajeèarskog  ;D



Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

lord_oblivion

Posle jedne celopopodnevne 'pruge' po bli¾em Sremu i ¾estokog smora vojvoðanskim pravcima, Milo¹ pomenu da ide na odmor u avgustu. I da æe mo¾da do sela da 'skokne', Veliko Bonjince kod Svoðe, dole na jug.
Reko' èekaj stani pazi vidi evo gledaj, 'æu i ja pa mo¾emo malo da pro¹irimo, i¹ao bih i ja al' do Vlasinskog jezera, kad veæ mo¾emo da imamo bazu dole  :)
Imam ¾elju da se spustim Dunavskom do Vlasine, veæ evo èetvrta godina.
Do sad nikako da se sklope sve kockice  [neampojma] al' sad idem pa kud puklo  ;D

I tako poèe¹e 'pripreme' za put, uz pivo se u par navrata planirala ruta. Prvobitni plan je bio da spièimo autoputem direktno za Leskovac pa u Svoðe. Nisam hteo ni da èujem, Msm, ako veæ idem u najju¾nije krajeve maderlenda, iæi æu najdu¾im moguæim putem tako da mogu da obiðem ¹to vi¹e svega uz put. Jer ko zna kad æu sledeæi put biti u prilici.
Sad il' nikad - Sve ili ni¹ta ;)
Sa Hondicom sam se uvozao, par zajednièkih vo¾njica sa Milo¹em da se uhodamo i skupljanje sredstava (puste pare).

Idemo - ja Hondicom CB400T, 4 sezone iskustva, ne¹to malo mehanike, Milo¹ kinezom Sprint Apolo SM 200cc i druga sezona na dva toèka, mehanika NULA.
Ja izi rajder, Milo¹ gas gas gas  :D Fino, avantura u najavi  ;D
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

lord_oblivion

Dan 0 :

Skupljamo se kod mene, Milo¹ donosi stvari i opremu koju æemo spakovati na Hondicu jer joj veæa nosivost i ima vi¹e mesta. U meðuvremenu sam pozajmio kofere i enduro jaknu za sve vremenske prilike.
Tri kofera i suvozaèko sedalo biæe vi¹e nego dovoljni za sve stvari, alat, opremu za kampovanje itd.
Iza moje zgrade otvaramo terensku radionicu za laki servis motorcikala  ;D i kreæemo sa pripremanjem bicikala - dotezanje svih ¹rafova, pranje i podmazivanje lanaca, zamena ulja i filtera na kinezu.

I tu kreæu prvi problemi - Milo¹ se dovezao sa probu¹enom zadnjom gumom pa smo morali i oko toga da se zanimamo jedno dva sata, dok smo skinuli toèak pa gumu pa odneli vulkanizeru iza æo¹ka pa doneli od vulkanizera pa namontirali pa na¹panovali  ::)

Elem, ceo dan proðe nam u èaèkanju i pripremama motora. Odavno nisam tako u¾ivao, taènije od 1. maja kad sam pripremao Gvozdeniju za penziju u ¹upi u selu  :-*  :-*  :-*
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

lord_oblivion

Za dan polaska smo odredili èetvrtak ili petak, iz dva razloga - vremenske prilike i moje prikupljanje sredstava.
U banci su me malo prejahali pa sam izvisio za neki dinar i postavilo se pitanje mog polaska. Malo cimanja levo-desno i polazak je siguran za petak, èekamo vremensku prognozu !
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

lord_oblivion

Dan 1 :

Polazak smo dogovorili za izmeðu 7 i 8 sahata izjutra. Taman da se lepo razbudimo, pove¾emo stvari i lagano okupljanje kod Milo¹a na Medaku, ispred zgrade.
Pravac pumpa (100m) na dopumpavanje guma i tankanje do èepa. (ova odluka za 'do èepa celim putem' kasnije æe nam spasti i ko¾u i motore i stvari i ponos)  ;D
Vreme tunjavo, oblaèno mada je prognoza koju sam pratio predhodnih par dana obeæavala da neæe biti padavina. Temperatura idealna za na¹e vazdu¹are. A i za nas  :)

Konaèno polazimo, penjemo se uz Ustanièku i skreæemo na Smederevski put  ;D  ;D  ;D
Pravac - Smederevo na doruèak u pekari kod pijace pa Po¾arevac obilaznica i gas prema Velikom Gradi¹tu gde prvi put dotaèemo gorivo i na samoj pumpi u kafani ispijamo kafu i vodu (celim putem (1000+km) nismo nosili vodu za piæe pa smo se oslanjali na kafane i izvore pored puta )  ;)
Raspitujemo se za pravac ka Golupcu. Kod tvrðave nam je sledeæa planirana pauza  :)

A po¹to ovoliki put ne mo¾e da proðe bez bar ponekog loma, Hondica to zna i reda radi tone u ¹ljunak sa æopke i kaèi me koferom po nozi, toliko da me bolela naredna dva dana da nisam mogao normalno da stanem na nju. Naravno, prednji levi migavac sad izgleda kao desni tj. sav je umotan u izolirku k'o mumija  :D ali bitno je da ¹ljaka  ;)
Da ima prednji roll-bar kao Jawa, ni¹ta joj ne bi falilo ali joook  :P
Jedna gospoða nas upozorava da je odavde put pun tunela i krivina  ::)  :P  ;D  ;D  ;D

Tu se i prvi put slikamo.

Uèesnici, kacigama i toèkovima, lièno :
















Polako nastavljamo, put nas vodi kroz 21 tunel, ka Donjem Milanovcu.
Na jednom prevoju ponovo pravimo pu¹-pi¹-duv pauzu. Pogled puca na ulaz u Ðerdapsku klisuru :







Posle male pauzice koju smo popunili divljenjem prirodi i sve¾ini, kreæemo lagano i puni rastuæeg uzbuðenja ka nepoznatim putevima i novim predelima. Jedva èekamo da nas priroda ponovo iznenadi i natera da se zaustavimo i pogasimo motore  :)
Po dogovoru na licu mesta, treba da krenemo preko Miroèa u Brzu Palanku. Naravno, dva bilmeza opijena Dunavom proma¹uju jedva primetno skretanje iako je tabla velièine 2x3 metra  ;D
Vraæaj se nazad. Aha, sad ga vidimo, jedva primetan asvaltni putiæ ¹irine taman za jednog Tamiæa, pod o¹trim uglom se odvaja od magistrale i agresivno se penje u brdo i ¹umu.
Serpentine dosad ne vo¾ene, potpuno nepredvidivo se smenjuju i razmi¹ljam u sebi istovremeno samo da ne naletim na rizlu i pitam se kako lokalni mogu da popamte ovolike krivine.
To nisu bre krivine, ovo je san svakog motoriste, vi¹e od 10km konstantnog uspona kroz sve lep¹u ¹umu a od pravca ni traga ni glasa  ;D
Potpuno mi je drugaèiji ritam disanja, ne znam da li od vazduha sa mirisom gigantske reke pome¹anog sa èetinarskom ¹umom i kombinovanog sa nadmorskom visinom ili od saznanja kako ove gume na Hondici koriste svaki milimetar oboda da me odr¾e u balansu sila koje su obuzele i mene i pretovarenu ma¹inu  :-*
Adrenalin samo ¹iba, vi¹e ne razmi¹ljam kuda idem, ni o potro¹nji, ni o gumama, sva koncentracija je ispred prednjeg toèka i na izlazu svake krivine !
Uglavljen izmeðu rezervoara i stvari sa zadnjeg sedi¹ta, oseæam se kao sastavni deo ma¹ine i najmanje dodavanje ili oduzimanje gasa oseæam u potpunosti. Imam direktan prenos sa zadnjeg toèka u moju bit !

Odjednom, izlazimo na zaravan, raskrsnica i neke table. Milo¹ ne skida kez sa lica i non-stop mi ponavlja : Jesi vido kakve krivine, ogulio sam fuzaster, si vido ove krivine !!!
A ja samo æutim i kezim se ;D Da nemam u¹i, kez bi mi bio 5 puta oko glave  :D

Pauza, slikanje, cigar, okrepljenje :









Posle tura¾e ma¹ina uzbrdo, iznenadna ti¹ina nas je poklopila kao neka droga i to nas je dr¾alo dobrih pola sata.
'Odmorismo' se i nadivismo ti¹ini pa je do¹ao red da kreæemo dalje. Put veæ postaje zakrpa zakrpe na zakrpu, rupa do rupe, rizle sve vi¹e pa smo tome prilagodili i na¹u vo¾nju. Odlièno! Vi¹e vremena za zveranje levo-desno.

Poèinjemo da nailazimo na kuæe, vozila...bli¾imo se naselju.
Selo Miroè.
Èetiri ulice, od toga dve èine glavni put kojim smo do¹li i veliki trg u njihovom sastavu. Centar. I prodavnica  ;D Znaèi, ima piva  :D
Pauza uz Zajeèarsko!
Lokalci nam upuæuju poglede pune ??? i interesovanja (od Zajeèara pa nadalje ovo æe postati sasvim uobièajeno i vremenom smo navikli i imali spreman nastup i spiku)  ;D
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

lord_oblivion

Opremamo se za polazak i raspitujemo se za put, ¹ta nas oèekuje ispred.
Dobijamo zagonetan odgovor, put se radi sve do Palanke !
U poèetku nam nije bilo jasno ¹ta su taèno poku¹ali da nam ka¾u ali smo vrlo brzo shvatili  :D
Da 'put' ne postoji  ;D  ;D  ;D
Naime, od Bele Palanke su poèeli da rade novi asvalt tako da smo mi prvo nai¹li na neutabanu zemlju, pa na utabanu zemlju pa na posut ¹ljunak pa na nabijen ¹ljunak pa prosut makadam (i to sve 'sreæom', nizbrdo) .... i..... Milo¹ po¹to je lak¹i i vi¹lji izmakne mi a ja ostanem da lagano glisiram oko rupa i po makadamu onako umetnièki u drugoj/treæoj i posle par minuta nailazim na njega pored puta, skinuo kacigu, stoji sa nekim radnikom putarom, ja stajem i obojica poèinju da vièu 'Dobro je/Dobro sam' !!!
Ja ??? i sluèajno opazim prugu od toèka kako napu¹ta krivinu i shvatim da ju je Milo¹ fino ispravio  ;D  ;D  ;D
Malo se deèko napalio ba¹ se napalio pa udario po gasu i podcenio podlogu i eto... Sreæa pa nije i¹ao brzo te ni njemu ni motoretu nije bilo ni¹ta. Aha, to smo mislili dok nismo krenuli posle par dana, nazad za Beograd...
Ni¹ta, nema ¹tete idemo dalje, polako. Sad mi veæ nije svejedno, ipak nisam krenuo sam pa nemam potpuno svoj ritam.
Par krivina dalje, dva kamiona zatvorila prolaz. Istovaruju materijal i alate za radove.
Pauza. Prinudna. Koristimo je da bolje osmotrimo okolinu, to nismo mogli iz pokreta jer nam je bitnije bilo da u komadu doðemo do prvog asvalta nego turistièko razgledanje  ;D
Predivan pogled sa nasipa pored puta. Vidimo i Dunav, ponovo, ¹to znaèi da se bli¾imo Palanci. I asvaltu  :D
Prvi off na turi, uskoro se zavr¹ava.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

prpa_zr


Taraba

E ovako ne¹to i ja planiram krajem avgusta, samo da se skupe pare pre odmora.
Èekam nastavak  [watching]
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

WOLVERINE


Taraba

Citat: lord_oblivion poslato 18 Avgust, 2011, 03:22
To nisu bre krivine, ovo je san svakog motoriste, vi¹e od 10km konstantnog uspona kroz sve lep¹u ¹umu a od pravca ni traga ni glasa 
Potpuno mi je drugaèiji ritam disanja, ne znam da li od vazduha sa mirisom gigantske reke pome¹anog sa èetinarskom ¹umom i kombinovanog sa nadmorskom visinom ili od saznanja kako ove gume na Hondici koriste svaki milimetar oboda da me odr¾e u balansu sila koje su obuzele i mene i pretovarenu ma¹inu   
Adrenalin samo ¹iba, vi¹e ne razmi¹ljam kuda idem, ni o potro¹nji, ni o gumama, sva koncentracija je ispred prednjeg toèka i na izlazu svake krivine !
Uglavljen izmeðu rezervoara i stvari sa zadnjeg sedi¹ta, oseæam se kao sastavni deo ma¹ine i najmanje dodavanje ili oduzimanje gasa oseæam u potpunosti. Imam direktan prenos sa zadnjeg toèka u moju bit !

Lorde, svaka ti èast za ovaj opis. Dok èitam, kao da sam tamo sa vama u vo¾nji.
I KLE malo poma¾e, ali si ga opisao kao Ivo Andriæ.
[cheers]
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

lord_oblivion

Nije KLE, no domaæa Dunja  [cheers]
Trudim se da prenesem sve èitaoce tamo i tad a za to moram da prièekam inspiraciju. Kako sam veæ napomenuo, nastavak sledi...  :)
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

Taraba

Ma meni pomaže KLE u vizuelizaciji situacije. ;D
A Dunja je poznata po otvaranju inspiracije.

Nego sranje što sam ispucao sve plusiće, pa moram da čekam da se regenerišu da te pohvalim.
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

goranvojska

Citat: lord_oblivion poslato 18 Avgust, 2011, 12:49
Nije KLE, no domaæa Dunja  [cheers]
Trudim se da prenesem sve èitaoce tamo i tad a za to moram da prièekam inspiraciju. Kako sam veæ napomenuo, nastavak sledi...  :)
cekamo.

Landser

CitatJesi vido kakve krivine, ogulio sam fuzaster, si vido ove krivine !!!
Floide jesi vido kako sam uso u krivinu kod mostara [rofl] Mala ispravka ljuta makina je sprint pulser200-QINGQI XF200GY :)

lord_oblivion

Citat: WOLVERINE poslato 18 Avgust, 2011, 09:54

  Na ovoliki put bez JAVORKE....  pa nije uredu... :D :D :D   . [clapp] [clapp] [clapp] [clapp]
[chopper]  ;D

Citat: Landser poslato 18 Avgust, 2011, 16:49
CitatJesi vido kakve krivine, ogulio sam fuzaster, si vido ove krivine !!!
Floide jesi vido kako sam uso u krivinu kod mostara [rofl] Mala ispravka ljuta makina je sprint pulser200-QINGQI XF200GY :)
Hvala na ispravci   [cheers]
Aj' od ponedeljka utorka doðe¹ po stvari.

Citat: goranvojska poslato 18 Avgust, 2011, 16:34
Citat: lord_oblivion poslato 18 Avgust, 2011, 12:49
Nije KLE, no domaæa Dunja  [cheers]
Trudim se da prenesem sve èitaoce tamo i tad a za to moram da prièekam inspiraciju. Kako sam veæ napomenuo, nastavak sledi...  :)
cekamo.
Evo evo  :)
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

goranvojska


lord_oblivion

Dan 1 - nastavak :

Silazimo oprezno u naselje. Na horizontu oblaci zatvaraju nebo a ispod njega umesto moænog Dunava...bara  :-[
Hoæu da ka¾em da obale nigde nema u onom smislu kako sam zami¹ljao. Travuljina, ¹ipra¾je, trska, to je ono ¹to sam uoèavao.
Verovatno da smo sasvim pri¹li vodi... Ali ovako, B. Palanka je ostavila neki sumoran utisak na mene. Raèunam da je tu i uticaj saznanja da smo ponovo bili primorani na kontakt sa naseljenim mestom.
Smor  ;D
Do Negotina zaista ni¹ta zanimljivo nije nam bilo. Sem da poteramo konje i da ih malo ohladimo  :)
Posle spusta sa Miroèa, put ka Negotinu nam je bio bolji od svake trkaèke piste  ;D
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

lord_oblivion

Istog momenta kad smo iza¹li iz Negotina (tu nam je bilo drugo dotakanje goriva), avantura se nastavila  :-*
Kao da je neko ukljuèio prekidaè. A iskljuèio asvalt  ;D
Opet 'zakrpa zakrpe pa preko zakrpe' (u daljem tekstu - put klase ZZZ  :D )
Izgleda da su svi putevi ovakvi, èim makne¹ van grada  ;)

Na¹ plan ka¾e da prolazimo kroz Kobi¹nicu i na kilometar ipo pored graniènog prelaza Bregovo.
Povremeno se ukr¹ta sa starom prugom koja se vidljivo koristi i u boljem je stanju nego podloga kojom se mi kreæemo  :D
Zanimljivo, jedini pokazatelj prelaza su crvenobeli trouglovi sa Æirom unutra, ni¹ta vi¹e.

Razmi¹ljam o ceni novih semeringa na ¹tapovima i zadnjim amortizerima  ;D
Bar je dobro ¹to sam otvrdnuo zadnje pa ¹piluju dovoljno dobro da meni bude udobno. Valjda neæe otpasti neki od kofera  ;D ;D ;D

Ma 'be¹ i semeringe i stvari, neæe to nikud 'Honda je to' ¹to vole da ka¾u a i stegao sam kofere kineskom trakom od 200 dinara  :D Ne mo¾e mi niko ni¹ta  ;D
Svo vreme sa leve strane uoèavamo graniène kule osmatraènice i raznu skalameriju. Valjda ko ono u amerikanskim filmovima fikcije, roboti i kamere, ¾ica pod strujom i ostale gluposti. Verovatno nas posmatraju kroz dvoglede i mr¹te se ¹to i oni ne mogu ponekad da sednu na motoriæ i zapale negde daleko.
©ta da im radim  :P

Priroda, eh... opet ja dosadan na temu. ©ta æu kad volem  :-*
Da li sam ranije pominjao da 'oæu enduro? Nisam? E pa, OÆU endurooooo  ;D

Op op op op koèi koèi koèi koèi koèi !!!!
(dobro je, bar je 'ladovina a i ostao sam na toèkovima  :D  )

- Dobar dan
- 'Dobar dan' ???
- Koliko jo¹ do Rajca?
- 'Ovo je Rajac'  :D
- Ah hvala! Pa nije bilo table. Pimnice?
-'Proðete ovim putem desno, pored igrali¹ta (fudbalskog) pa kroz centar ('centar sela?') proðete i samo pravo gore u ¹umu ( ??? ) '
- Super. Hvala puno! Prijatno!

Ubodosmo to 'samo pravo', iz prve  :D i vozi vozi vozi i bup, odjednom se nadjosmo TAMO  :)

Rajaèke pimnice !

Vi¹evekovne graðevine su me doèekale potpuno nespremnog. Sa namerom, nisam ni¹ta hteo da oèekujem ali ovo je potpuno druga prièa. Razlikuje se od svega do sada ¹to sam viðao.
Me¹avina drevnog i savremenog. Kamenje staro koliko planina iz koje je izvaðeno, slagano daleko pre mog èukundede. Savremeni katanci na vratima. Par automobila virka izmeðu zdanja. Ima ljudi.
Vidimo dvojicu èièa, pravo ispred nas. Raspremamo se lagano i kreæemo pravo ka njima. Pojma nemam kako æemo i ¹ta æemo.
Najjednostavnije je 'Dobar Dan dobar dan Mi eto do¹li malo'  ;D
To uvek pali  ;)
Starci sede pored postavljenog stoèiæa, punog etiketiranih fla¹a. I nekoliko èistih, praznih èa¹a  ;D ;D ;D
Pozdravljamo, na¹ odgovor odakle smo i kuda smo namerili biva ispraæen osmesima varijante 'I tata je sine'  ;D i odmah prelazimo na stvar  ;D  ;D ;D
Namera nam je da pazarimo ne¹to vina i rakije, ne¹to potro¹imo (ostalo za put) i prenoæimo tu negde.
Mo¾e, nema problema! Imam utisak da smo prvi posetioci koji ¾ele da kampuju meðu vinskim podrumima  :D
Mo¾emo èak i vatru da zapalimo, na¹ domaæin nam dade pola d¾aka komiljki i ne¹to novina. Ostalo smo sakupili sami.
Dole u selu uzesmo kilo krompira, da se zasladimo posle konzervi. Nekim èudom naðosmo (u prodavnici  :D ) i veknu hleba !

Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

lord_oblivion

Dan 2 :

Noæ proðe brzo ali ne i lako. Neko kuèe dole iz sela je bilo mnogo uporno, mislim da ga nije mrzelo u gluvo doba èak do na¹eg ¹atora da se iscima "#/%&==?/"#  >:(  >:(  >:(
Ujutru se smotalo oko ¹atora, kad sam se probudio i krenuo do èesme. Neæe da ode. Nemam hrane, sinoæ smo sve stukli, ni¹ta nije ostalo  ;D
Pored èesme vidim èantricu od 'Dobro Jutro' margarina. Napunim ¹ake vodom i prinesem mu. Polapalo sve. Jo¹ jednu? Izvoli.
I jo¹ jednom. I jo¹ par puta. Pa mora da si toliko ¾edno, kad urla¹ celu noæ 'bo ti pas ...  ;D
Evo ti i u èantricu, da ima¹ za kasnije  :)
Jbt, pa sad je sedam sahata ! Ne seæam se kad sam poslednji put ustao ovako rano a ovako odmoran !
Disciplinu kvari odsustvo kafe. One prave, domaæe (neki je u neznanju zovu i turska  ;) )
Poslednji put kad sam seo na motor a da nisam popio jutarnju kafu, zamal' da podletim pod kombi.
Al' to je bilo u gradskoj vo¾nji. Sad toga nema ni u najavi. Biæe OK do Zajeèara  :D
Panja od noæas jo¹ pru¾a traèak dima izmeðu cigli.














Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

Vlajko

Kakve su ti misli takav ti je i ¾ivot...

Svest je trag – Znanje je pomagalo – Ljubav je odgovor