Glavni meni

"Novi" Suzuki V-Strom

Započeo MILJAN, 23 Jun, 2011, 02:56

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

mali_zmaj

OCU STROMA!! STAROG,NOVOG,POLOVNOG OÆUUUU!! Izvinjavam se za offinger,ali nikako da se iscupam iz minusa i sranja,a kad bi klea prodao,malo bi mi para falio,za jednog!! Doduse starijeg ali...!
jin-jang

UFF

Pa il prave il ne prave motor
oce da bude dobar ili oce da stede?

ako se kupcu stedi nek kupi kineza

dimac

Ja bih najvise voleo kad bih mogao da kupim BMW F800GS, ali on kosta koliko znam negde 12-13k evra. Strom je i sad preskup, kada sam ja kupio novog platio sam ga 6400e, sada kosta 7800, realno taj motor toliko ne vredi. A ako stave sve to, cena bi isla gore jos min 1000e, znaci dolazimo do cifre od 9000e. Dati tolike pare za taj motor, bilo bi nerealno.

UFF

Fala Q da postoji neki vlasnik koji ne tvrdi da mu je motor najbolji vec samo dobar za te pare i da kad bi imao vise $ ne bi njega vozio

dimac

Jbga, ja sam masinac pa znam kako to ide, "uvek je bilo koliko para toliko muzike". Ni suzukijevi inzenjeri nisu nista losiji od BMW-ovih, ali jednostavno, politika fabrike je takva da prave motore koji ce sa cenom biti dostupan vecem broju kupaca.

MILJAN

Ja bih vozio novu Super tenery 1200.... hehehe... Ali u doglednoj buduænosti æu poku¹ati da je kupim... Sada vozam Stroma jo¹ 2-3 godine... Taman æu do tada videti da li nova Tenera ima mana i kupujem... Bolji bajk od GS-a definitivno a pogotovo volim ¹to ima bolje ve¹anje za kardan.
Ovaj novi strom je ok ali za cenu od 6800 eu. Preko toga jok... Ali ni GS 800 ne vredi ni blizu 12 000 eu pa ga prodaju ..... :D
Cave ab homine unius libri

dimac

To da li je bolja Tenera 1200 od BMWR1200GSA ili ne, diskusija moze da traje dugo i na kraju ce opet ispasti da je mlacenje prazne slame. Svako ima nesto sto mu na jednom od ta dva motora vise odgovara i svaki je dobar na svoj nacin, jer se motori prilicno razlikuju u agregatu, elektronici, vesanju... Sto bi rekli, isti su samo po tome sto oba imaju dva tocka. GS800 verovatno ne vredi tolike pare, ali odredjivanje cene se opet odredjuje srazmerno ceni izrade, tj procentualno. Nece zarada na motoru za koga izrada kosta (na primer) 5000e i 8000e biti (opet na primer) 2000e.

easy

Citat: UFF poslato 24 Jun, 2011, 19:00
Pa il prave il ne prave motor
oce da bude dobar ili oce da stede?

ako se kupcu stedi nek kupi kineza

ne funkcionise svet bas tako :)

Gašpar

U pravu je easy. Sve da se Japanci "srozaju" na nivo Kineza, ja cu i dalje biti za japanca. Jednostavno, ne pronalazim se u evropskim proizvodjacima i to je to.


I da, ne podcenjuj Kineze, i Japanci su na samom startu podcenjivani od strane Triumpha, Nortona, BMW-a, ...

easy

zasto se ne prave savrseni proizvodi?
a) teze ih je napraviti
b) tesko ih je prodati jer su mnogo skuplji od ''dobrih''

zasto se prave ''dobri'' proizvodi
a) lakse ih je napraviti
b) lako ih je prodati


sta je ''dobar'' proizvod?
o tome u drugoj temi

:)

Gašpar

Citat: easy poslato 24 Jun, 2011, 20:44
zasto se ne prave savrseni proizvodi?
a) teze ih je napraviti
b) tesko ih je prodati jer su mnogo skuplji od ''dobrih''

zasto se prave ''dobri'' proizvodi
a) lakse ih je napraviti
b) lako ih je prodati


sta je ''dobar'' proizvod?
o tome u drugoj temi

:)

Proizvod koji zadovoljava potrebe potrosaca, a u isto vreme omogucava nama finanijsku dobit  :)

Otvori drugu temu, pa da divanimo na tu temu  ;)

dimac

Citat: easy poslato 24 Jun, 2011, 20:44
zasto se ne prave savrseni proizvodi?
a) teze ih je napraviti
b) tesko ih je prodati jer su mnogo skuplji od ''dobrih''

zasto se prave ''dobri'' proizvodi
a) lakse ih je napraviti
b) lako ih je prodati


sta je ''dobar'' proizvod?
o tome u drugoj temi

:)

Sto se tice ovog prvog, ne bih se slozio

Savrseni motor je nemoguce napraviti
Savrseni motor bi trebalo da znaci da je taj motor odlican za sve terene, da je maximalno puzdan a da pritom ima najbolje performanse.
To je tehnicki ne izvodljivo, i nikakve pare tu ne mogu da pomognu.

EDIT: Savrsen motor bi bilo nesto kao perpetuum mobile, a kako je takvu masinu nemoguce napraviti, onda je nemoguce napraviti ni savrsen motor.

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: dimac poslato 24 Jun, 2011, 21:48
Citat: easy poslato 24 Jun, 2011, 20:44
zasto se ne prave savrseni proizvodi?
a) teze ih je napraviti
b) tesko ih je prodati jer su mnogo skuplji od ''dobrih''

zasto se prave ''dobri'' proizvodi
a) lakse ih je napraviti
b) lako ih je prodati


sta je ''dobar'' proizvod?
o tome u drugoj temi

:)

Sto se tice ovog prvog, ne bih se slozio

Savrseni motor je nemoguce napraviti
Savrseni motor bi trebalo da znaci da je taj motor odlican za sve terene, da je maximalno puzdan a da pritom ima najbolje performanse.
To je tehnicki ne izvodljivo, i nikakve pare tu ne mogu da pomognu.

EDIT: Savrsen motor bi bilo nesto kao perpetuum mobile, a kako je takvu masinu nemoguce napraviti, onda je nemoguce napraviti ni savrsen motor.
What a mistake to maika...
Savrsen motor moze da se napravi za svaku namenu...ne kazem da moze da radi sve odjednom, ali moze da se napravi za specificnu namenu. I da moze da se napravi agregat koji vecno traje...dakle skoro da se ne kvari, osim pojedinih elemenata koji zahtevaju zamenu u nekom prilicno nerealnom vremenu (recimo na svakih 30 godina).
Pitanje je koliko bi fabrika taj motorcikl morala da naplati i kakav bi to uticaj imalo na sudbinu te i ostalih fabrika motorcikala. Kome da prodaju rezervni deo i po kojoj ceni, u jednom momentu bi zasitili trziste i sta onda....
Sve se pravi da istera garantni rok u 95 posto slucajeva.....pa se cak i tu u proracunu zajebu..ne sastavi ni prvu godinu.
Najbolji primer za tu stvar je regler na motorciklu.....moze da se napravi da traje vecno i da radi perfektno zauvek za 50 ak evra...a oni naplacuju regler 300 evra a u sustini je kanta.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

pit



   Svaka fabrika ima neki ''neuistiv'' model s kojim stvara sebi imidz....recimo kod mrecedesa su to bili cuvena 115 i 123...naravno i kasniji modeli 190 o 124 su bili veoma dugotrajni.
    BMW je sa svojom peticom iz devedesetih pokazao sta je dobar auto.
    Naravno otprilike oko 2000 su japanci preuzeli primat u auto industiji i poceli da prave automobile koji su dugotrajni ,izdrzljivi i jeftini za odrzavanje....nemci su izgubili kvalitet elektronika je pocela da zeza a odzavanje poskupelo.
      Sto se motora tice tu su japanci oduvek u prednosti bili...cena kvalitet ,izdrzljivost su parametri koji krase skoro sve japanske motocikle ...s druge strane imamo evropske kante ducatija bmw ,trijumfa apriliju koji ne mogu ni da im prismrde ...a opet imaju neke svoje poklonike zeljne eksluzive i razlicitosti ...sto za posledicu ima lupanje po usima ....ali dok ima ovaca bice i vune stara je poslovica.
       Sto se mene tice uskoro prelazim na Hondu ...da li ce biti Acord ili Civic jos nisam resio ali koji da je bolji je od bilo kog evropskog u klasi.

MILJAN

Danas mi je drugar davao hayabusu k9 sa 12 000 km za moj V strom k8 sa 15. 000. Glava za glavu. Ja sam vozio busu i volim taj motor... Ali sam odbio... te¹ka srca... :(
Cave ab homine unius libri

velimlje

#35
 Meni se svida ... maska podseca na starijeg Fazera , a i on mi se oduvek svidao ...

Plus , ako se nova interpretacija Stroma svida Miljanu i Bagziju , verujem da su tacno pogodili sta kupci traze ...



samo mi jedna stvar nije jasna , ako nekog ne mrzi da mi to objasni ...

F800GS 12.000-13.000 Eura ??? jel to moguce ???

Bas sam pogledao cene u Engleskoj , na sajtu MCN

odlazeci V-Strom Expedition 7455 Funti
Tiger / Tiger XC ---    7149 / 7749 Funti
F800R / F800GS ---   6950 / 7950 Funti

 O cemu se radi ???


 Rekoh , ako ima budala koji ce da plate F800GS 13000 Eura , da dovezem neki :D
You can find people who've had problems with anything they've bought , bikes or washing machines , b

mitri

Citat: velimlje poslato 26 Jun, 2011, 01:47
samo mi jedna stvar nije jasna , ako nekog ne mrzi da mi to objasni ...

F800GS 12.000-13.000 Eura ??? jel to moguce ???

pa ne ba¹ ... F800GS kod nas ko¹ta - 10.600 eur

http://www.bmw.rs/rs/en/motorcikli/motorcikli_srbija/bmw_motocikli_cenovnik.html

velimlje

Citat: mitri poslato 26 Jun, 2011, 02:06
Citat: velimlje poslato 26 Jun, 2011, 01:47
samo mi jedna stvar nije jasna , ako nekog ne mrzi da mi to objasni ...

F800GS 12.000-13.000 Eura ??? jel to moguce ???

pa ne ba¹ ... F800GS kod nas ko¹ta - 10.600 eur

http://www.bmw.rs/rs/en/motorcikli/motorcikli_srbija/bmw_motocikli_cenovnik.html

Hvala na informaciji , Mitri ...  Skupo !!!

Al mi opet nije jasno , mozda kad bi uporedili cene u Nemackoj ...

Pogledao sam Suzukijev sajt za Englesku , spustili su cenu odlazeceg V-Stroma na 6900 funti , znaci 1000 funti jeftinije od 800 GS

Ali Dimac malo pre pominje cenu od 7800 Eura za starog V-Stroma u Srbiji ....

Kako ste dosli od 1000 Funti razlike do 3000 Eura razlike ? To mora da je neka Radulovic visa matematika , predpostavljam :D



Ja nisam u fazonu kupovine motora , ali da je razlika 1000 - 1500 Eura , razmislio bi o malom GS-u , ovako , ako su tolike razlike u ceni , V- Strom je definitivno bolji izbor
You can find people who've had problems with anything they've bought , bikes or washing machines , b

mitri

Pa DL650 ne bih ba¹ poredio sa F800GS, pre bi to bio F650GS ... a onda je matematika malo drugaèija ...

DL650 - 7890 eur
DL650 ABS -8390 eur

F650GS - 8900 eur

http://www.suzuki-srbija.rs/upload/Cenovnik/CenovnikMotocikala.pdf

Cene Suzukija su ove godine oti¹le u nebesa kod nas, ne znam zbog èega ... jedan od razloga je svakako i nepovoljan odnos jen-euro, ali opet je preterano ... verovatno je ipak neka Eurosumar vi¹a matematika ...  [ludak]

abarth

#39
Citat: pit poslato 26 Jun, 2011, 00:20


  Svaka fabrika ima neki ''neuistiv'' model s kojim stvara sebi imidz....recimo kod mrecedesa su to bili cuvena 115 i 123...naravno i kasniji modeli 190 o 124 su bili veoma dugotrajni.
   BMW je sa svojom peticom iz devedesetih pokazao sta je dobar auto.
   Naravno otprilike oko 2000 su japanci preuzeli primat u auto industiji i poceli da prave automobile koji su dugotrajni ,izdrzljivi i jeftini za odrzavanje....nemci su izgubili kvalitet elektronika je pocela da zeza a odzavanje poskupelo.
     Sto se motora tice tu su japanci oduvek u prednosti bili...cena kvalitet ,izdrzljivost su parametri koji krase skoro sve japanske motocikle ...s druge strane imamo evropske kante ducatija bmw ,trijumfa apriliju koji ne mogu ni da im prismrde ...a opet imaju neke svoje poklonike zeljne eksluzive i razlicitosti ...sto za posledicu ima lupanje po usima ....ali dok ima ovaca bice i vune stara je poslovica.
      Sto se mene tice uskoro prelazim na Hondu ...da li ce biti Acord ili Civic jos nisam resio ali koji da je bolji je od bilo kog evropskog u klasi.

Pored ovakve analize stanja u auto industriji i Mirko Alviroviæ bi se postideo.  [neslusam]



Ovaj fenomen oko stroma æe za koju godinu biti gori nego sa africom. Strom je probio okvire sekte i polako postaje dijagnoza.