Glavni meni

"Novi" Suzuki V-Strom

Započeo MILJAN, 23 Jun, 2011, 02:56

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

abarth

Od 2002 yamaha je vlasnik minarellija. Od 2004 kad je iza¹ao XT660 sigurno ide minarelli, a ¹ta je pre bilo...

pit

Citat: abarth poslato 27 Jun, 2011, 15:59
Od 2002 yamaha je vlasnik minarellija. Od 2004 kad je iza¹ao XT660 sigurno ide minarelli, a ¹ta je pre bilo...

          Druze stvarno nemas pojma o cemu pricas aj malo se sredi nismo valjda svi mi budale a ti jedini pametan,Ja sam ti naveo LICNA iskustava o automobilima .Pokenjam se ja na fiat .2008 sam kupio NOVOG Punta cerki, alooooo novog i krsina nije presal ni 7000 km a riknula je prednja viljuska ,menjac smo menjali 2 puta u garanciji i danas zuji izmedju 80 i 110 .Crko je pokazivac goriva na 15000 km a vrhunav nepouzadmosti je kad joj se iz cista mira ugasio u voznji i posle par minuta proradio...pa sta mislis da se to desilo u preticanju.Zato nemoj da mi pricas o fiatu i italijanskoj pouzadnosti....a mogu jos nekoliko primera fiata da ti dam sa adresama ake te zanima
    Zbog svega toga je proglasen za nepouzadan i naravno nisu s njim otisli na more nego sa drugim autom ..

abarth

Pa sto nisi kupio hondu?

dimac

#63
Citat: revolution poslato 25 Jun, 2011, 23:50
Citat: dimac poslato 24 Jun, 2011, 21:48
Citat: easy poslato 24 Jun, 2011, 20:44
zasto se ne prave savrseni proizvodi?
a) teze ih je napraviti
b) tesko ih je prodati jer su mnogo skuplji od ''dobrih''

zasto se prave ''dobri'' proizvodi
a) lakse ih je napraviti
b) lako ih je prodati


sta je ''dobar'' proizvod?
o tome u drugoj temi

:)

Sto se tice ovog prvog, ne bih se slozio

Savrseni motor je nemoguce napraviti
Savrseni motor bi trebalo da znaci da je taj motor odlican za sve terene, da je maximalno puzdan a da pritom ima najbolje performanse.
To je tehnicki ne izvodljivo, i nikakve pare tu ne mogu da pomognu.

EDIT: Savrsen motor bi bilo nesto kao perpetuum mobile, a kako je takvu masinu nemoguce napraviti, onda je nemoguce napraviti ni savrsen motor.
What a mistake to maika...
Savrsen motor moze da se napravi za svaku namenu...ne kazem da moze da radi sve odjednom, ali moze da se napravi za specificnu namenu. I da moze da se napravi agregat koji vecno traje...dakle skoro da se ne kvari, osim pojedinih elemenata koji zahtevaju zamenu u nekom prilicno nerealnom vremenu (recimo na svakih 30 godina).
Pitanje je koliko bi fabrika taj motorcikl morala da naplati i kakav bi to uticaj imalo na sudbinu te i ostalih fabrika motorcikala. Kome da prodaju rezervni deo i po kojoj ceni, u jednom momentu bi zasitili trziste i sta onda....
Sve se pravi da istera garantni rok u 95 posto slucajeva.....pa se cak i tu u proracunu zajebu..ne sastavi ni prvu godinu.
Najbolji primer za tu stvar je regler na motorciklu.....moze da se napravi da traje vecno i da radi perfektno zauvek za 50 ak evra...a oni naplacuju regler 300 evra a u sustini je kanta.

Ja sam siguran da nigde nisam pogresio. Kad kazem savrsen motor mislio sam na motor koji svima odgovara za sve potrebe, tako nesto ne postoji niti ce ikada postojati. Ne moze jedan motor da ide u off-road, da bude udoban, da se vozi po pisti, da ima savrsene performanse, da svima lepo izgleda... Opste je poznato da nemamo svi iste zahteve, ukus i mogucnosti, zbog toga valjda i postoji toliko vrsta i podvrsta motora. Savrsen motor, kao savrsen moze da se posmatra jedino individualno u zavisnosti od potreba i mogucnosti potrosaca, tj vozaca. Za nekog je na primer savrsen GSX-R, za drugog R1200GS, za treceg je to neka cross masina... Sto se tice maximalnih performansi, tu se granice jos uvek pomeraju i to zavisi iskljucivo od razvoja novih materijala, jer su mnoge masine konstruisane i cekale su nove materijale kako bi bilo moguce izgraditi ih. A da bi pricali o savrsenom motoru, konacno, moramo prvo da definisemo sta znaci to "savrsen motor".
Da dodam, rec savrseno je nesto sto je nedostizno, tj mozemo samo teziti savrsenstvu a nikako ga dostici upravo zbog tih trenutnih granica u svim oblastima koje se s vremena na vreme samo prosiruju, i tako u beskonacnost...

pit

Citat: abarth poslato 27 Jun, 2011, 21:46
Pa sto nisi kupio hondu?

          Pa kupicu naravno a i ti pod hitno da prodas tu krsinu i da kupis japanca ...videces prosirice ti se vidici ...cak ces da nam budes zahvalan sto smo ti pomigli da progledas...


velimlje

 primio sam pre kritike zbog izbora testera , Kevin Ash .... ali ja jos uvek smatram da je covek izuzetno realan i bez dlake na jeziku , bez razlike ciji je motor ...

Izasao je komplet i detaljan test novog Stroma , nemojte mi zameriti , ali zaista nemam vremena za prevod , ali se nadam da ce neko da se potrudi i prevede koji red , ako ima nekog interesa ...

uglavnom , dobro ga hvali , takoreci u svakom pogledu ...

detaljni test i slike sa testa

http://www.ashonbikes.com/content/suzuki-v-strom-650-2011
You can find people who've had problems with anything they've bought , bikes or washing machines , b

MILJAN

Motor mi se i dalje ne sviða :D A najvi¹e ¹to su trebali da poveæaju rezervoar sa 22 litra na npr. 25 l.... A oni smanjuju... [glavazid]
Napred "mr¹avo" deluje i manje upeèatljivo od stare verzije... :o      Vidim ja da posle Stroma neæe biti strom :D   A najgore je ¹to je izbor u toj klasi bedan... Versys samo ostaje i to je to... Mali bmw ima jedan koèioni disk pa i on otpada ( premali za mene takoðe)..  GS 800 nema tubeless gume i preskup je...  Varadero od 11 000 eu  i dalje previ¹e tro¹i goriva  [slomljenzid] ( ne mogu da veruje da honda i dalje tera po starom).  Jedino da prodam bubreg za 5 godina i skoèim na Tenerre 1200.  [neampojma]     ;D ;D ;D ;D ;D
Cave ab homine unius libri

MILJAN

Citat: velimlje poslato 04 Jul, 2011, 07:04
primio sam pre kritike zbog izbora testera , Kevin Ash .... ali ja jos uvek smatram da je covek izuzetno realan i bez dlake na jeziku , bez razlike ciji je motor ...

Izasao je komplet i detaljan test novog Stroma , nemojte mi zameriti , ali zaista nemam vremena za prevod , ali se nadam da ce neko da se potrudi i prevede koji red , ako ima nekog interesa ...

uglavnom , dobro ga hvali , takoreci u svakom pogledu ...

detaljni test i slike sa testa

http://www.ashonbikes.com/content/suzuki-v-strom-650-2011
Bravo za link.... Mislim da je autor bio malko subjektivniji... Ali idemo dalje...
Cave ab homine unius libri

kepo

vise mu stoji JingCu 650

MILJAN

OVAKO JE BILO U SPLITU:










Cave ab homine unius libri

kawa ninja


Citam sta pisete , gledam fotograije i moram priznati dopada mi se sve vise i vise...dobio je veoma elegantnu liniju za razliku od starog modela , dobio je jaci agregat od gladiusa cini mi se i moram priznati meni izgleda prelepo na fotografijama.Najzad kvalitet iz japana a ima lepotu Trijumf tajgera ,a meni licno je i lepsi od njega.Da imam mesta za novu kupovinu ne bih mnogo razmisljao ... ovako kiselo grozdje :D  ...  jedino neko iznad pomenu bubreg   ;D
This bike is a lean, mean, electric green fighting machine - Team Green

abarth

Drugar mi ka¾e da je video jednog belog u NS. Prvo sam mislio da izmi¹lja ali sad kad vidim da je bila promocija u Splitu, vrlo moguæe.

pit

Citat: kawa ninja poslato 05 Jul, 2011, 08:06

Citam sta pisete , gledam fotograije i moram priznati dopada mi se sve vise i vise...dobio je veoma elegantnu liniju za razliku od starog modela , dobio je jaci agregat od gladiusa cini mi se i moram priznati meni izgleda prelepo na fotografijama.Najzad kvalitet iz japana a ima lepotu Trijumf tajgera ,a meni licno je i lepsi od njega.Da imam mesta za novu kupovinu ne bih mnogo razmisljao ... ovako kiselo grozdje :D  ...  jedino neko iznad pomenu bubreg   ;D

    Novi Strom manje plastican od starog koji je mene veoma podsecao na maksi skuter onako gledano spreda.S novim modelom nema dvojbe o cemu se radi .Meni se bas svidja dizajn sto ga vise gledam...poboljsan u svakom pogledu..Dobar posao nema sta.