Glavni meni

"Novi" Suzuki V-Strom

Započeo MILJAN, 23 Jun, 2011, 02:56

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

MILJAN

Velimije:
cena V stroma je bila 6190 eu 2009 godine. Ja sam ga tada kupio NS. Ova cena sada je njesra.7800 eu. Strom ne vredi vi¹e do 6500 do 6800 eu.Inaèe, kada doðe iz HU, ko¹ta oko 4500 eu (gledao sam dokumentaciju kada sam kupovao moj primerak). Pa ti vidi koliko na¹a lopovska dr¾ava zavræe u¹i svima.
Inaèe, pre¹ao sam sa ovim 15000 bez ijednog kvara. Prezadovoljan sam.... Ali dati toliki novac...To je suludo..

Cave ab homine unius libri

pit

Citat: abarth poslato 26 Jun, 2011, 11:23
Citat: pit poslato 26 Jun, 2011, 00:20


   Svaka fabrika ima neki ''neuistiv'' model s kojim stvara sebi imidz....recimo kod mrecedesa su to bili cuvena 115 i 123...naravno i kasniji modeli 190 o 124 su bili veoma dugotrajni.
    BMW je sa svojom peticom iz devedesetih pokazao sta je dobar auto.
    Naravno otprilike oko 2000 su japanci preuzeli primat u auto industiji i poceli da prave automobile koji su dugotrajni ,izdrzljivi i jeftini za odrzavanje....nemci su izgubili kvalitet elektronika je pocela da zeza a odzavanje poskupelo.
      Sto se motora tice tu su japanci oduvek u prednosti bili...cena kvalitet ,izdrzljivost su parametri koji krase skoro sve japanske motocikle ...s druge strane imamo evropske kante ducatija bmw ,trijumfa apriliju koji ne mogu ni da im prismrde ...a opet imaju neke svoje poklonike zeljne eksluzive i razlicitosti ...sto za posledicu ima lupanje po usima ....ali dok ima ovaca bice i vune stara je poslovica.
       Sto se mene tice uskoro prelazim na Hondu ...da li ce biti Acord ili Civic jos nisam resio ali koji da je bolji je od bilo kog evropskog u klasi.

Pored ovakve analize stanja u auto industriji i Mirko Alviroviæ bi se postideo.  [neslusam]



Ovaj fenomen oko stroma æe za koju godinu biti gori nego sa africom. Strom je probio okvire sekte i polako postaje dijagnoza.









                   Sta ovde nije tacno aj demantujem me ali argumentovano.Ja sam uzeo par primera koja su mi pla na pamet i koja sam vozio....

abarth

Ni¹ta nije taèno osim da mo¾da prelazi¹ na Hondu.

pit

Citat: abarth poslato 27 Jun, 2011, 01:13
Ni¹ta nije taèno osim da mo¾da prelazi¹ na Hondu.

             Vidim da si strucnjak za ''problematiku'' pa bih izbegao dalji duel s tobom ako je moguce a ti ubuduce ako imas nesto da kazes argumentuj....napamet moze svako da kaze sta hoce...mada ovo nije auto forum ...mercedesa i bmw sam pomenuo onako kao primer ...

pit

Citat: abarth poslato 27 Jun, 2011, 01:13
Ni¹ta nije taèno osim da mo¾da prelazi¹ na Hondu.

          Uh tek sad videh sta te je '' pogodilo'' ..aprilija ....sta reci za tu marku da nije ubacila ..minarelijev agregat koji je u vlasnistvu Jamahe i dalje bi bila kvarljiva kanta ovako bar ima dobar agregat sto se za elektroniku ne moze reci.
             Uostalom Aprilija i nije autenticna marka vec pre SASTAVLJAONICA motocikla koja osim rama nema nista svoje.Rotax ili mInareli agregat ,brembo kocnice ,ogibljenje ,elektronika sve komponente kupuje i nabaci na ram i  kao pravi motocikle pa to  moze i moj deda ....zato ima i takav kvalitetet.

MILJAN

Citat: pit poslato 27 Jun, 2011, 01:27
Citat: abarth poslato 27 Jun, 2011, 01:13
Ni¹ta nije taèno osim da mo¾da prelazi¹ na Hondu.

          Uh tek sad videh sta te je '' pogodilo'' ..aprilija ....sta reci za tu marku da nije ubacila ..minarelijev agregat koji je u vlasnistvu Jamahe i dalje bi bila kvarljiva kanta ovako bar ima dobar agregat sto se za elektroniku ne moze reci.
             Uostalom Aprilija i nije autenticna marka vec pre SASTAVLJAONICA motocikla koja osim rama nema nista svoje.Rotax ili mInareli agregat ,brembo kocnice ,ogibljenje ,elektronika sve komponente kupuje i nabaci na ram i  kao pravi motocikle pa to  moze i moj deda ....zato ima i takav kvalitetet.
A ¹to si morao da pomene¹ Apriliju? :D Auuuuu.... :D Jo¹ sad pi¹e¹ i da ima lo¹u elektroniku... Pa jel ti zna¹ da italijanska moto-auto industrija imaju savr¹enu eletkroniku? Nisi znao A? :D
Eto i pre neki dan Uff napisa da imaju "mekaniju" elektroniku al sreæom ostade neprimeæen... :D
Cave ab homine unius libri

abarth

Citat: pit poslato 27 Jun, 2011, 01:19
            Vidim da si strucnjak za ''problematiku'' pa bih izbegao dalji duel s tobom ako je moguce a ti ubuduce ako imas nesto da kazes argumentuj....napamet moze svako da kaze sta hoce...mada ovo nije auto forum ...mercedesa i bmw sam pomenuo onako kao primer ...

Nema tu nikakve problematike, a nema ni argumenata. Izjave kao ¹to su "otprilike oko 2000 su japanci preuzeli primat" ili "elektronika je pocela da zeza" ili "japanci oduvek u prednosti" ili "evropske kante ducatija bmw ,trijumfa apriliju" su sve osim argumentovane, a po najvi¹e prazna prièa.

Gašpar

Uuuu kako fiat ima dobru elektroniku. Ako pomeris sediste napred-nazad, pali se senzor za Air Bag, samo sam cekao trenutak kada ce da me opizdi Air Bag bez nekog posebnog razloga  :D
A da, imao sam na Stilu taj problem da mi je riknuo davac za obrtomer. E kad ti crkne najobicniji davac obrtomera, auto ne moze da radi. Nece!
Dovezemo ga do majstora nekako, kaze majstor:
"znate to je fijat, oni na Stila ugradjuju 3 vrste davaca za obrtomer, sva tri su razlicita i ne moze se upasovati jedan na drugi."
-Pa dobro, imate godiste pa proverite koji davac pasuje za moj auto.
-Da gospodine, ali to je fijat, oni su te tri vrste davaca stavljali kako su koji imali na zalihama, bez nekog specijalnog redosleda ;D ;D ;D

I onda se ja pitam od koga su radnici Zastale naucili da fusare  :D

MILJAN

Citat: Gaspar poslato 27 Jun, 2011, 01:44
Uuuu kako fiat ima dobru elektroniku. Ako pomeris sediste napred-nazad, pali se senzor za Air Bag, samo sam cekao trenutak kada ce da me opizdi Air Bag bez nekog posebnog razloga  :D
A da, imao sam na Stilu taj problem da mi je riknuo davac za obrtomer. E kad ti crkne najobicniji davac obrtomera, auto ne moze da radi. Nece!
Dovezemo ga do majstora nekako, kaze majstor:
"znate to je fijat, oni na Stila ugradjuju 3 vrste davaca za obrtomer, sva tri su razlicita i ne moze se upasovati jedan na drugi."
-Pa dobro, imate godiste pa proverite koji davac pasuje za moj auto.
-Da gospodine, ali to je fijat, oni su te tri vrste davaca stavljali kako su koji imali na zalihama, bez nekog specijalnog redosleda ;D ;D ;D

I onda se ja pitam od koga su radnici Zastale naucili da fusare  :D
[rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl]
I ja sam bio vlasnik novog punta (pre nego ¹to je zastava krenula da ih proizvodi).... lele.... Odmah je crkao elektromotor brisaèa  [veryangry]
A u servisu 3t racing, kada sam za drugara hteo da predlo¾im polovni Pegaso, koji je bio kod njih u salonu, reko¹e da be¾im kao ðavo od krsta ba¹ zbog elektronike. Doslovce tako.. Hteo sam obrazlo¾enje i dobio ga od glavnog servisera... Reèe da je imao mnogo puta muku, prilikom servisiranja italijanskih motocikala, ba¹ kod elektronike i da je "tanka" kod njih... To je stav Gagija iz 3t racing a ko ga zna, znaæe da ne prièa napamet...  
Ian Coates, ima prijatelja,koji je vi¹e od deceniju serviser u super moto trkama. Ka¾e da je na japancima posle trka imao jako malo posla a da sada umire od posla, kada je pre¹ao u ducatti tim jer posle svake trke "we have to strip it off to the bone"...
Meni tu opet nije jasno za¹to, jer nije nikakva slo¾ena tehnika elektronika na motorciklu... Pa nije to quadcore kompjuter.-...  [glavazid]  Vide u èemu je gre¹ka i poprave...Za¹to stara praksa opet?  [slomljenzid] Ili je to mo¾da bilo pravilo pre a sada ima razlike? Zaista nemam ideju...
Cave ab homine unius libri

abarth

Citat: pit poslato 27 Jun, 2011, 01:27
          Uh tek sad videh sta te je '' pogodilo'' ..aprilija ....sta reci za tu marku da nije ubacila ..minarelijev agregat koji je u vlasnistvu Jamahe i dalje bi bila kvarljiva kanta ovako bar ima dobar agregat sto se za elektroniku ne moze reci.
             Uostalom Aprilija i nije autenticna marka vec pre SASTAVLJAONICA motocikla koja osim rama nema nista svoje.Rotax ili mInareli agregat ,brembo kocnice ,ogibljenje ,elektronika sve komponente kupuje i nabaci na ram i  kao pravi motocikle pa to  moze i moj deda ....zato ima i takav kvalitetet.

Joj, kako nema¹ pojma...
Minareli je italijanska firma koju je yamaha kupila da bi imala ne¹to kvalitetno da stavi u svog XT-a. Posle RSV-a aprilija ne koristi rotax veæ u sve nove modele ugraðuje sopstvene agregate. Informi¹i se malo pre lupetanja. Po toj tvojoj logici svi proizvoðaèi motora su sastavljaonice.

Naravno da fiat ima problema sa elektronikom kad je poèeo da ugraðuje ðubre od Boscha po¹to im je Marelli postao preskup.

abarth

Citat: Gaspar poslato 27 Jun, 2011, 01:44
Uuuu kako fiat ima dobru elektroniku. Ako pomeris sediste napred-nazad, pali se senzor za Air Bag, samo sam cekao trenutak kada ce da me opizdi Air Bag bez nekog posebnog razloga  :D
A da, imao sam na Stilu taj problem da mi je riknuo davac za obrtomer. E kad ti crkne najobicniji davac obrtomera, auto ne moze da radi. Nece!
Dovezemo ga do majstora nekako, kaze majstor:
"znate to je fijat, oni na Stila ugradjuju 3 vrste davaca za obrtomer, sva tri su razlicita i ne moze se upasovati jedan na drugi."
-Pa dobro, imate godiste pa proverite koji davac pasuje za moj auto.
-Da gospodine, ali to je fijat, oni su te tri vrste davaca stavljali kako su koji imali na zalihama, bez nekog specijalnog redosleda ;D ;D ;D

I onda se ja pitam od koga su radnici Zastale naucili da fusare  :D

Ba¹ da vidim koji bi drugi auto radio bez senzora radilice koji je najosnovniji senzor za rad ubrizgavanja. ©to pre promeni majstora...
A to za airbag i pomeranje sedi¹ta se vrlo lako sredi.

UFF


zmiya

hteo je da kaze Nemaèko djubre.. :D

YOman

Jako mi se svidja novi 650. Trebalo bi da opet "pogodi u centar".

Ali zaista lici na Tigera 800....kada se opet budem vracao na maxi-enduro, dobro cu razmisliti izmedju ta dva.
Ja znam da ¾ivot na granici je opasan i tvrd,
al’ moje ime ovdje od sad znaèi pravda,

na mome sivom konju sada sa mnom ja¹e smrt,
vodi me tamo gdje me moja davna draga
vec ceka...

Gašpar

Citat: abarth poslato 27 Jun, 2011, 02:15
Citat: Gaspar poslato 27 Jun, 2011, 01:44
Uuuu kako fiat ima dobru elektroniku. Ako pomeris sediste napred-nazad, pali se senzor za Air Bag, samo sam cekao trenutak kada ce da me opizdi Air Bag bez nekog posebnog razloga  :D
A da, imao sam na Stilu taj problem da mi je riknuo davac za obrtomer. E kad ti crkne najobicniji davac obrtomera, auto ne moze da radi. Nece!
Dovezemo ga do majstora nekako, kaze majstor:
"znate to je fijat, oni na Stila ugradjuju 3 vrste davaca za obrtomer, sva tri su razlicita i ne moze se upasovati jedan na drugi."
-Pa dobro, imate godiste pa proverite koji davac pasuje za moj auto.
-Da gospodine, ali to je fijat, oni su te tri vrste davaca stavljali kako su koji imali na zalihama, bez nekog specijalnog redosleda ;D ;D ;D

I onda se ja pitam od koga su radnici Zastale naucili da fusare  :D

Ba¹ da vidim koji bi drugi auto radio bez senzora radilice koji je najosnovniji senzor za rad ubrizgavanja. ©to pre promeni majstora...
A to za airbag i pomeranje sedi¹ta se vrlo lako sredi.

Davac obrtomera. Davac koji meri impuls sa radilice i salje na instrument tablu koja ti ispisuje broj obrtaja.
Za air bag, zasto bi sredjivao nesto na godinu dana starom autu?
I kazes da je Bosch los? Pa zasto onda ne crkava na Mecki nego samo na Fiatu? Jel to neka teorija zavere?  [neampojma]

zmiya

fiat uglavnom ima problema sa kontaktima,i zato stalno ne¹to ne radi ili se pale lampice..

Gašpar

Citat: zmiya poslato 27 Jun, 2011, 12:36
fiat uglavnom ima problema sa kontaktima,i zato stalno ne¹to ne radi ili se pale lampice..

Zato sam ja presao na Renola. Nista specijalno, ali mi bar instrument tabla nije kao novogodisnja jelka  :D

zmiya

ko ¹ta voli,neka izvoli..iz mog iskustva,pre fijat nego reno..

abarth

Citat: Gaspar poslato 27 Jun, 2011, 11:30
Davac obrtomera. Davac koji meri impuls sa radilice i salje na instrument tablu koja ti ispisuje broj obrtaja.
Za air bag, zasto bi sredjivao nesto na godinu dana starom autu?
I kazes da je Bosch los? Pa zasto onda ne crkava na Mecki nego samo na Fiatu? Jel to neka teorija zavere?  [neampojma]

©alje on te impulse pre svega motornom kompu. i sinhronizuje rad celog ubrizgavanja...

Nije bosch lo¹ nego svaki problem koji sam imao sa elektrikom na fiatu, alfi, lancia je bio boschov deo. Te rikne bobina, jedan, druga, treæa... pa rikne taj senzor radilice, pa se smori protokomer, pa rikne senzor ABS i naravno sve ih pravi bosch. Crkava to na svim kolima. Da vam fiat nije izmislio common rail dizel ubrizgavanje sad bi svi vozili turbo dizele od 2000ccm i 60ks.

markodjurovic

Citat: abarth poslato 27 Jun, 2011, 02:06
Citat: pit poslato 27 Jun, 2011, 01:27
          Uh tek sad videh sta te je '' pogodilo'' ..aprilija ....sta reci za tu marku da nije ubacila ..minarelijev agregat koji je u vlasnistvu Jamahe i dalje bi bila kvarljiva kanta ovako bar ima dobar agregat sto se za elektroniku ne moze reci.
             Uostalom Aprilija i nije autenticna marka vec pre SASTAVLJAONICA motocikla koja osim rama nema nista svoje.Rotax ili mInareli agregat ,brembo kocnice ,ogibljenje ,elektronika sve komponente kupuje i nabaci na ram i  kao pravi motocikle pa to  moze i moj deda ....zato ima i takav kvalitetet.

Joj, kako nema¹ pojma...
Minareli je italijanska firma koju je yamaha kupila da bi imala ne¹to kvalitetno da stavi u svog XT-a. Posle RSV-a aprilija ne koristi rotax veæ u sve nove modele ugraðuje sopstvene agregate. Informi¹i se malo pre lupetanja. Po toj tvojoj logici svi proizvoðaèi motora su sastavljaonice.

Naravno da fiat ima problema sa elektronikom kad je poèeo da ugraðuje ðubre od Boscha po¹to im je Marelli postao preskup.


Od koje godine minareli ide u XTa?
Grand Duke of Shumadija and Western Pomoravlje