Glavni meni

Suzuki DR 650 RSE

Započeo KIZA73, 06 Jun, 2011, 23:27

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

KIZA73

Ovaj motor vozio sam samo dvaput. Od Surcina do VIR-ovog poligona u 45. bloku gde sam na njemu i polagao. Drugi put sam ga probao u Sapcu ali sam odustao od kupovine jer je previse tresao i posle 2km nisam osecao ruke. Pretpostavljam da sa ovim iz Sapca ('96. god, crn sa dakar nalepnicom) nesto nije bilo u redu jer sam ga ubrzo ponovo video u oglasima (neko se zajebo). E, sad, zanimaju me iskustva drugih jer mi je ovaj motor u uzem izboru (estetski i finansijski), a vrlo malo ga poznajem.
Dok postoji covek, postoji i problem.
Kad nestane covek, nestane i problem.

Dzigi Boy

#1
Sta te zanima ja vozim mog jako dugo?????

Trosi ispod 5,5L jeftin za odrzavanje, nevidjeno izdrzljiv, zahvalan u svakom pogledu.....

Slaba tacka frajlauf ( menjao sam ga ) i jebemliga???? Ma nista samo menjas ulje i gasssss....nije me nikad nigde ostavio

Da sranje sto mi svake godine trebaju nove gume!!!!! [rofl] [rofl] [rofl] [rofl]

Naravno kao i svaki jednocilindars ima jake vibracije....sta mislis kako je meni do mora????

Sve u svemu neces cuti nista losa o tom modelu, jedino bi dobro doslo malo snage........i nije bas za dvoje, ali se moze i udvojeno

Ovo je moj....koji je nebrojeno puta pao, pa cak i 2 totalne stete naplatio bez ikakvih posledica na ram i ostalo...
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/225886_1835046550015_1055993434_31708724_1629519_n.jpg


https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc4/45932_1452492706408_1055993434_31078890_7143542_n.jpg





dzimika

ja sam vozio DR650R dakar verziju sa kurblom, ja sam i dan danas odusevljen sa tim motorom, cak razmisljam da ga ponovo uzmem posto kvarisa prodaje njegovog a znam da je njegov mehanicki odlican, vizuelno me bas briga jer bih sa njim vozio kao i kvarisa :D
agregat je jako jednostavan, lak za odrzavanje (a pod tim mislim ono osnovno), dobra stvar kod dakar modela je rezervoar od 21l a sa potrosnjom od 5l autonomija je 400km sto je jako dobro ( u dva navrata sam do rezerve presao 370 i 380km) jedina mana agregata kod modela do 97 godine su bregaste i klackalice, iz nekog razloga nepoznatog nama laicima suzukijevi inzenjeri su resili da stave jednu klackalicu na 2 ventila sto uzrokuje da ako nisu lepo ustelovani klackalica dobije lufta na osovini pa samim tim se agregat cuje kao da mali gremlini lupaju cekicima unutra :D, ventile sam sam stelovao i jako je jednostavno nastelovati uz osnovni alat sto isto spada u redovan servis, takodje treba stelovati i spaner kontra tega ili kako neko kaze balans vratila
u svakom slucaju jako dobar motor koji moze da se nadje za normalne pare koji jako lepo ide i sa ono snage sto ima, nije za put sa dvoje ali moze
da mi neko ponudi u zameni za TA pristao bih bez nesto puno razmisljanja :D


Dzigi Boy

Citat: chemer poslato 19 Septembar, 2011, 22:57
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/225886_1835046550015_1055993434_31708724_1629519_n.jpg

bolju fotku motora, davno video nisam  [clapp]
[hello]

Evo ti nastavaka te situacije to je udvojeni pad u blato......
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/247686_1835048870073_1055993434_31708725_3734974_n.jpg


Ako neko ima, glavu sa ventil deklom bregastom i klackalicama neka nudi jer imam jednog DR u garazi kome su se klackalice totalno razjebale zajedno sa glavom........

Kod mene ispod ventil dekle sve izgleda kao novo????? bukvalno nema tragova potrosenosti sto Dzimika prica ali ovaj drugi je totalno razjeban a nije presao ni blizu KM ko moj????????????

Dzimika daj mi reci nesto o stelovanju tog kontra tega jer ja kod mene to niti znam gde je niti sam bilo sta pipnuo na 800000km..............gde se to steluje i kako??????????


Ako neko ima i stranca bez tockova i bez puno delova samo da mu glava valja neka nudi jer ovaj decko nema klackalice i bregastu sve je u kurcu, u obyir dolazi i cela masina samo da je glava sa ventil deklom OK....stranac domaci nema veze!!!!!


Inace moje je unutra kao nov bez tragova potrosenosti a vozim ga 50000km a polusinteticko auto ulje!!!!!!

dzimika

taj spaner kontra tega se nalazi ispod leve dekle, skine se cela dekla i spaner se vidi desno od magneta, ako hoces mogu ti na mail poslati manual ako ga nemas jer je tamo to lepo i pokazano i objasnjeno, davnih dana je kvarisa na bjb o tome pisao pa sam zahvaljujuci njegovom tekstu to i odradio, u svakom slucaju imaju dva safa koja trebaju da se odvrnu koji otpustaju oprugu koja zateze spaner ali imaju redosled kojim se otezu i zatezu a sada da me ubijes ne bih mogao da se setim redosleda

a za glavu ili agregat pogledaj na ebay-u ili na italijanskim moto sajtovima jer bi tamo trebalo da ima

Dzigi Boy

Salji tu fotku sa kontrategom ja to nikad nisam dotezao.......bas nikad, mada ja ne cujem nista cudno iako mi je lanac bregaste presao 40k..........ne vidim ni u najavi da treba da ga menjam....

Ali obavezna daj taj teg da naspanujem ko zna kakav je?????


Hvala Dzimika!!!!!

dzimika

ovo nije lanac bregaste, ovo je dole u levoj dekli kod magneta ima mali spaner i lanac koji se dotezu u svakom slucaju videcu sutra da otvorim manual pa da ti postavim slike

Dzigi Boy

svaka cast, nije hitno ali bscio bi oko i naspanovao sigurno treba jer nije nikad......hvala unapred........

ЯЭВОЛУТИОН

to je onaj lanac koji pljuju na KLRu kao lose resenje....doduse kod Suzukija je spaner tog lanca bolje resen
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

dzimika

kod KLR-a pljuju jer je pucao na brdo motora ali u USA ima da se kupi aftermarket deo za oko 100USD koji resava taj problem jer je jednostavno od kvalitetnijeg i izdrzljivijeg materijala :D
inace kolko sam shvatio na KLR-u nema mogucnosti stelovanja kao kod suzukija pa je to i problem (valjda) ako gresim neka me neko ispravi
obicno kazu da prva ljubav zaborava nema pa je to slucaj i kod mene sa suzuki DR-om jednostavno koliko god da je ruzan meni je lep i odlican :D

ЯЭВОЛУТИОН

Naravno da ima , ali niko nece da steluje ili pretegnu sraf koji drzi spaner pa se on pokrivi i posle ne radi....kad skines tu deklu sve ti je jasno
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

dzimika

tj niko ne gleda manual :D
inace ne bi ni ja znao da kvarisa nije napisao text o tome ali u svakom slucaju to je bukvalno 10-15min posla

Error

ako ti nije frka mozes i meni da posaljes taj manual?nadam se da nema veze sto je moj Dakar verzija...sta da kazem o ovom motoru..trese radi puca tandrce ali me jos nigde nije ostavio..tj jeste..ali mojom krivicom,nisam gledao gorivo..:D
Success is how high you bounce when you hit bottom.

dzimika

poslao sam ti link, a inace 650R tj dakar se razliku je od RSE samo u anlaseru i prednjoj masci, inace agregat je potpuno isti sve do 97, posle je isti agregat ali je promenjena glava malo

DR Goran

Nepoderiv motor ako ima ulja unutra...neko rece frajlauf je mana..pa i nije menja se na 45-55 000 km kosta 220e i posle teraj...osim toga ulje plocice i gume...ventili lanac tega i svecice za stelovanje i to je to. Al gledaj da uzmes elektro start jer nije naivan 650 na kurblu ..ima i varijanta da se na elektro stavi osovina od kik sterta e onda stvarno ne moze da te ostavi...ima slavinu za rezervu ...vesanje i klirens su i za fini off road...naravno ide uz i niz stepenice...treba da si min 180 visok jer je visoko sediste . Malo fali snage ako se je natankan pun kofer i suvozac...ali sam na neki put ako ides milina. Ako treba generalna da se radi izadje te 150e max ako radis sam ...
Da malo trese jer je jedan cilindar ...ali u odnosu na bilo koji ktm npr ovaj je fotelja na vodi pogotovo ako su gume nove i felne balansirane kako treba

evo mog primerka


Aaaa, pa to ne moze..neee mooze.. To ne pasuje... To je djunta sa sitnim nutom..

Error

Xvala za link...a evo i mog traktora..ako se ne proda na zimu mu sleduje veliki servis,a i mozda mu nabacim prednju felnu od 17,19`` da bude malo supermoto..:)
Success is how high you bounce when you hit bottom.

dzimika

kolko trazis za traktor?
inace moja preporuka ako hoces da ga prepravljas u SM da pazaris USD viljusku i tocak sa diskom jer viljuska kod dr-a je previse mekana za da bi bila SM

Error

trazim 1400,reg do juna,na mom imenu...
Success is how high you bounce when you hit bottom.

dzimika

koje je godiste? posto ne vidim fabricke sare na njemu pa ne mogu da odredim