Glavni meni

BMW R1200gsa

Započeo ЯЭВОЛУТИОН, 02 Jun, 2011, 19:58

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Lazic

Koliko sam rasejan, ja bih ga verovatno rasrafio za sat dva, a onda bih ga sklapao, godinama... [ludak] [neampojma] [ludak] [neampojma] [rofl]





Citat: Shejtan poslato 03 Jun, 2011, 14:52
Ma drug Svaba mu je izvukao dusu, kakav bre stitnik ruke Vs kvacilo!!!!  :P :P :P
Cim vidi neku malodobnicu on krece da divlja [yahoo] [yahoo] [yahoo] [ludak] [ludak]

Pa to je moj kolega po nevernistvu... [yahoo] [cheers]  Setih se lepih dana dizanja pritiska pravoslavnim fundamentalistima na bjb... [rofl] [rofl] [rofl] [rofl]

pit

Citat: VanjaGS poslato 03 Jun, 2011, 16:28
Cijela operacija traje max 2 h ,nije potreban nikakav specijalni alat ,dizalica i sl. Nikakav problem nije uraditi to i na sred puta ...

  Ooo Vanja pa gde si druze moj....ne pratim predstavljanja pa nisam ni vido da si doso...u svakom slucaju lepo je da si ovde.

bokilic

Citat: VanjaGS poslato 03 Jun, 2011, 16:28
Cijela operacija traje max 2 h ,nije potreban nikakav specijalni alat ,dizalica i sl. Nikakav problem nije uraditi to i na sred puta ...
a kako,meni po slici ne lici da moze na sred puta,pogotovu ne za 2h...
brmmmm

farbach

Dal pase dajcova lamela? Mora da su kompatibilni delovi, Vermaht vozilo je to.

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: farbach poslato 03 Jun, 2011, 21:09
Dal pase dajcova lamela? Mora da su kompatibilni delovi, Vermaht vozilo je to.
Pasuje ali od dajca iz 1920 ...pa jer racunaju kao old stock...cena sitnica
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: VanjaGS poslato 03 Jun, 2011, 16:28
Cijela operacija traje max 2 h ,nije potreban nikakav specijalni alat ,dizalica i sl. Nikakav problem nije uraditi to i na sred puta ...
Ovo cu shvatiti kao posalicu......za dva sata nemoze da se skine samo konstrukcija kofera i popuste srafovi od rama.....ako mislis ozbiljno objasni mi zasto onda cela operacija kosata 2500 us dolara.....nije ni u ameriki sat 1250 dolara ni nuklearnom fizicaru.
Ovo je 1200 a ne 1150 ,gde deo rama moze da se rotira oko gonjih nosaca...dakle kablovi i abs mora da se raskace....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

VanjaGS

Radio sam istu vise puta ,vrijeme mjerio nisam ,za dobru opkladu cu uraditi to za 2h.

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: VanjaGS poslato 03 Jun, 2011, 22:30
Radio sam istu vise puta ,vrijeme mjerio nisam ,za dobru opkladu cu uraditi to za 2h.
STA CES URADITI ZA DVA SATA!!!!!!
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

pit



      Pa da razbuca bembaru....i ja bi je razbucao za pola sata i to dzaba...ne treba mi nikakvi kljucevi samo brusilica

ЯЭВОЛУТИОН

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=670594
SEDAM SATI JE NORMATIV, U OVLASCENOM SERVISU.......SA VEROVATNO MAJSTOROM I DVA POMOCNIKA, I GOMILOM POSEBNOG ALATA (RECIMO DRZAC JEBENOG AGREGATA DA SE KANGRBA NE BI RITALO DOK CUPAM ZADNJI DEO RAMA)
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Dzigi Boy

za 2 sata mozes zamenuti lamele na svakom Japanskom motociklu, ali na BMW>>>?????!!!!!!

bokilic

mozda je mislio na rucku kvacila, i tako neke sitnice.......
brmmmm

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: Dzigi Boy poslato 04 Jun, 2011, 05:08
za 2 sata mozes zamenuti lamele na svakom Japanskom motociklu, ali na BMW>>>?????!!!!!!
Lamele na vecini japanskih motora menjam dzabe ili skoro dzabe......u vecini slucajeva ni ulje ne mora da se ispusta....ali ovo jos nisam doziveo....kakva kanturina...uopste nije user friendly....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

bucko

#33
Nemci su i predvideli da kad na njemu sve rikne od ostataka napravi¹ dva monocikla  [slomljenzid]  samo mora da se doplati za jos jedno banana sediste :P

FERI Maribor - motoriziran monocikl :)

Unicycle


VanjaGS

Citat: pit poslato 03 Jun, 2011, 18:00
Citat: VanjaGS poslato 03 Jun, 2011, 16:28
Cijela operacija traje max 2 h ,nije potreban nikakav specijalni alat ,dizalica i sl. Nikakav problem nije uraditi to i na sred puta ...

  Ooo Vanja pa gde si druze moj....ne pratim predstavljanja pa nisam ni vido da si doso...u svakom slucaju lepo je da si ovde.
Pozdrav druze ! Sta ovi reze na mene? [glavazid] nema veze ,ne znam ni koji se qrac javljam po ovim temama!! [doh]

pit

Citat: VanjaGS poslato 06 Jun, 2011, 19:54
Citat: pit poslato 03 Jun, 2011, 18:00
Citat: VanjaGS poslato 03 Jun, 2011, 16:28
Cijela operacija traje max 2 h ,nije potreban nikakav specijalni alat ,dizalica i sl. Nikakav problem nije uraditi to i na sred puta ...

  Ooo Vanja pa gde si druze moj....ne pratim predstavljanja pa nisam ni vido da si doso...u svakom slucaju lepo je da si ovde.
Pozdrav d

ze ! Sta ovi reze na mene? [glavazid] nema veze ,ne znam ni koji se qrac javljam po ovim temama!! [doh]


                      Kad je bmw u pitanju rezanja je uvek bilo i bice.No sikiriki

MILJAN

#36
Citat: pit poslato 02 Jun, 2011, 20:49
       Sto bi reko moj drug Velimlje i bivsi prijatelj Lalajko i jos par bemvejasa ...''ipak je to bmw '' ...ne moze to svako da vozi a i da popravlja.
      Meni je stvarno neverovatno da toliko mora da se rastura da bi dosao da lamele....al zato je stelovanje ventila decja igrica....sednes na hoklicu i klaj klaj za 10 min si zavrsio poso.
Zato ja volim BMW LT. Nema ¹telovanja ventila(hidraulièni). Èak je i ulje za menjaè odvojeno... Kao da auto vozi¹... :D
Mada, dr¾aæu se ja Japosa tj. V Stroma jako dugo i uspe¹no... Ian Coates mi je rekao da ih mnogo puta viðao u latino Americi, Africi, Australiji..kako stoje pored puta sa crknutim menjaèem ili po nekada kardanom.. Mada je video i puno KTM-ova sa pokvarenim pumpama goriva i rashladne teènosti.. Sve skupi i noviji motori... Ali mi tvrdi da nigde nije video japanca pored puta u kvaru.... Kako on ka¾e: "just buy any Japan-bike and don't worry be happy...they are very reliable...".
Cave ab homine unius libri

pit

Citat: MILJAN poslato 06 Jun, 2011, 20:42
Citat: pit poslato 02 Jun, 2011, 20:49
        Sto bi reko moj drug Velimlje i bivsi prijatelj Lalajko i jos par bemvejasa ...''ipak je to bmw '' ...ne moze to svako da vozi a i da popravlja.
       Meni je stvarno neverovatno da toliko mora da se rastura da bi dosao da lamele....al zato je stelovanje ventila decja igrica....sednes na hoklicu i klaj klaj za 10 min si zavrsio poso.
Zato ja volim BMW LT. Nema ¹telovanja ventila(hidraulièni). Èak je i ulje za menjaè odvojeno... Kao da auto vozi¹... :D
Mada, dr¾aæu se ja Japosa tj. V Stroma jako dugo i uspe¹no... Ian Coates mi je rekao da ih mnogo puta viðao u latino Americi, Africi, Australiji..kako stoje pored puta sa crknutim menjaèem ili po nekada kardanom.. Mada je video i puno KTM-ova sa pokvarenim pumpama goriva i rashladne teènosti.. Sve skupi i noviji motori... Ali mi tvrdi da nigde nije video japanca pored puta u kvaru.... Kako on ka¾e: "just buy any Japan-bike and don't worry be happy...they are very reliable...".

                 Pa naravno...agresivni marketing je cudo i kod prosecnog avanturiste srednjih godina bez iskustva svakako plodno tle.
                 Na srecu to kod mene ne deluje a i nevozim se po bespucima i pustinjama sirom sveta a i kad bih resio sigurno bi moj izbor bio japanski motor.
                 Evropski motori su dobri samo za EU jer je tu jaka servisna mreza i ako i udjes u defekt okrenes mob i dolazi ekipa da te sredi.
                 


CADILLAC

Citat: pit poslato 06 Jun, 2011, 20:57
Citat: MILJAN poslato 06 Jun, 2011, 20:42
Citat: pit poslato 02 Jun, 2011, 20:49
       Sto bi reko moj drug Velimlje i bivsi prijatelj Lalajko i jos par bemvejasa ...''ipak je to bmw '' ...ne moze to svako da vozi a i da popravlja.
      Meni je stvarno neverovatno da toliko mora da se rastura da bi dosao da lamele....al zato je stelovanje ventila decja igrica....sednes na hoklicu i klaj klaj za 10 min si zavrsio poso.
Zato ja volim BMW LT. Nema ¹telovanja ventila(hidraulièni). Èak je i ulje za menjaè odvojeno... Kao da auto vozi¹... :D
Mada, dr¾aæu se ja Japosa tj. V Stroma jako dugo i uspe¹no... Ian Coates mi je rekao da ih mnogo puta viðao u latino Americi, Africi, Australiji..kako stoje pored puta sa crknutim menjaèem ili po nekada kardanom.. Mada je video i puno KTM-ova sa pokvarenim pumpama goriva i rashladne teènosti.. Sve skupi i noviji motori... Ali mi tvrdi da nigde nije video japanca pored puta u kvaru.... Kako on ka¾e: "just buy any Japan-bike and don't worry be happy...they are very reliable...".

                Pa naravno...agresivni marketing je cudo i kod prosecnog avanturiste srednjih godina bez iskustva svakako plodno tle.
                Na srecu to kod mene ne deluje a i nevozim se po bespucima i pustinjama sirom sveta a i kad bih resio sigurno bi moj izbor bio japanski motor.
                Evropski motori su dobri samo za EU jer je tu jaka servisna mreza i ako i udjes u defekt okrenes mob i dolazi ekipa da te sredi.
               


...na srecu ,pa je situacija na slici moguca u varijanti 1:1000000 ;) [rofl]
BMW BoxerClub Pancevo 666

pit

Citat: CADILLAC poslato 07 Jun, 2011, 07:52
Citat: pit poslato 06 Jun, 2011, 20:57
Citat: MILJAN poslato 06 Jun, 2011, 20:42
Citat: pit poslato 02 Jun, 2011, 20:49
       Sto bi reko moj drug Velimlje i bivsi prijatelj Lalajko i jos par bemvejasa ...''ipak je to bmw '' ...ne moze to svako da vozi a i da popravlja.
      Meni je stvarno neverovatno da toliko mora da se rastura da bi dosao da lamele....al zato je stelovanje ventila decja igrica....sednes na hoklicu i klaj klaj za 10 min si zavrsio poso.


      Ma naravno ,verovatno se ovom Janu ucinilo da je pored puta vidjao pokvarene BMW ...cak sta vise sigurno je izmilio sve to jer mrzi bmw i ne moze da ga smisli i od Japanaca je dobio pare da siri antibmw propagandu.
Zato ja volim BMW LT. Nema ¹telovanja ventila(hidraulièni). Èak je i ulje za menjaè odvojeno... Kao da auto vozi¹... :D
Mada, dr¾aæu se ja Japosa tj. V Stroma jako dugo i uspe¹no... Ian Coates mi je rekao da ih mnogo puta viðao u latino Americi, Africi, Australiji..kako stoje pored puta sa crknutim menjaèem ili po nekada kardanom.. Mada je video i puno KTM-ova sa pokvarenim pumpama goriva i rashladne teènosti.. Sve skupi i noviji motori... Ali mi tvrdi da nigde nije video japanca pored puta u kvaru.... Kako on ka¾e: "just buy any Japan-bike and don't worry be happy...they are very reliable...".

                Pa naravno...agresivni marketing je cudo i kod prosecnog avanturiste srednjih godina bez iskustva svakako plodno tle.
                Na srecu to kod mene ne deluje a i nevozim se po bespucima i pustinjama sirom sveta a i kad bih resio sigurno bi moj izbor bio japanski motor.
                Evropski motori su dobri samo za EU jer je tu jaka servisna mreza i ako i udjes u defekt okrenes mob i dolazi ekipa da te sredi.
               


...na srecu ,pa je situacija na slici moguca u varijanti 1:1000000 ;) [rofl]

     Ma naravno verovatno se ovom Janu ucinilo da je pored puta video pokvarene bmw e ili sto je verovatnije mrzi bmw i od japanaca je dobio pare da ide i siri anti bmw propgandu...kao kvari se bmw .