Glavni meni

KLX 650 C Sta je ovo ?

Započeo jura, 30 Maj, 2011, 21:29

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

jura

Pozdrav ljudi, potrebna mi je mala pomoc posto sam skoro uzeo masinu a naravno ovo mi je prvi motor pojavljuju se stvari koje me pomalo brinu a zeleo bih hitno da ih resim u koliko je to potebno. Naime kao sto mozete da vidite na slici zbunjuje me ovaj otvor na cilindru iz koga pocinje da mi se pojavljuje trag ulja koji naravno nije strasan u smislu da curi ali definitivno postoji. Ulje sam zamino pre par dana pa cu pratiti nivo i da li ga trosi. Postoji jos jedn problem koji me brine a to je da crevo od "Iberlaufa " fabricki ulazi u kuciste filtera vazduha a iz njega se spusta iza zadnjeg tocka, e sad problem je sto ostavlja po zadnjoj vili masan trag (kao od uljnih para) ali kada se skine crevo i opipa lula koja vodi iz glave i samo crevo  oni su unutar kompletno suvi. Kod prvog jutarnjeg paljenja nema tragova plavog dima koji je karakteristican za potrosnju ulja i motor pali kao sto bi rekli na zub cak i posle par dana i skidanja mnostva delova, svecica je takodje zamenjena i kod stare su bili vidljivi tragovi ulja na jednom delu navoja i iskljucivo samo tu dok je pipak bio relativno suv. Tako da sta je to onda problem ??????  



Dzigi Boy

Ta masina ima zastareo sistem podmazivanja koje se odavno ne primenjuje na enduro i off masinama.....ima klasinu uljnu pumpu kao i kod auta sto se nalazi.

Ova tvoja je osetljiva na zadnjak i oce da bljune ulje na iber!!!!

Moj prijatelj kada je vozio a zadnjak mu je bio sastavni deo voznje, instalirao je dugacko crevo na iber koje je dizao u vis kod zadnjeg repa...tako da mu se ulje vrecalo nazad....

A ova rupica????? hmmmm ma to je nista, ne mozes ti na tako malo masnoce da primetis da ti fali ulja, to je zanemarljiv gubitak.......

ja kod mene imam masnije mesto, koje mi ne pada na pamet da namestam ( previse kosta ) i samo cesce perem masinu...

jura

#2
Sto se tice zadnjaka kod mene to jos nije doziveo niti ce ikada, jednostavno me to ne privlaci, nista lose za one koji vole svaka cast i samo napred ipak je to umetnost. Ali mi je taj masan trag od iberlaufa ipak cudan . Generalno masina je stvarno ocuvana za 1993 i cini mi se kao da je najveci deo svog zivota ipak provela na asfaltu sto se u principu odmah primeti. Uz nju sam cak dobio i originalnu kesicu Kawasaki sa alatom, ma sve na svom mestu, ima tek 34 000 za koje bih rekao da su po papirima ipak prave i da je kod nas prevalio za neke 3 god. oko 5000.


Dzigi Boy

Kilometraza je uvek upitna stvar kod motocikla starog 20 godina???? Naravno ne znaci da nije lazna......34K nije puno, moja skela ima oko 70 pa savrseno radi.....

samo gasss......

jura

Znam, svestan sam toga da covek u to nikada ne moze da bude 100% siguran ali mi generalno stanje motora ipak ostavlja takav utisak. Volim da tesim sebe da je tako  ;D

Dzigi Boy

Ma nije to bitno, nemas se sta tesiti??? Prelaze te masine puno kilometara, bitno sto kazes da je generalno stanje dobro........kod mene je manje dobro stanje, pa ne vidim nikakve problemcice uopste u buducnosti....

slave74

To crevo, odusak iz filtera, sto ti masti z. vilu proveri dal bas tu treba da stoji, odn. da masti vilu. Neznam konkretno za tvoj motor, ali kod drugih ima neki drzac sto drzi odusak- oduske, da bi eventualno curenje izaslo gde treba. Ukoliko je original tu postavljeno, a smeta ti ,naravno, sto zamascuje viljusku, mozes da ga malo preusmeris na neku stranu (po mogucstvu da nikako ne masti tocak, ni ispred tocka), i ako treba eventualno produzis.
Lep i ocuvan motor.

Havarisan

ta rupica na glavi, to ti je rupica kroz koju izcuri voda ili bilo sta sto se nadje spolja oko svecice. e sad ako ti je otisao dihtung ventil dekle onda curi na istu rupicu.

Lazic

Mada je ono curenje stvarno zanemarljivo...

Cale

Bas lepo motorce.Posebno mi se svidja boja rama.

jura

Citat: Havarisan poslato 31 Maj, 2011, 00:16
ta rupica na glavi, to ti je rupica kroz koju izcuri voda ili bilo sta sto se nadje spolja oko svecice. e sad ako ti je otisao dihtung ventil dekle onda curi na istu rupicu.

Ok to smo onda apsolvirali, vise ljudi mi je reklo istu stvar vezano za taj otvor na cilindru tako da sada znam sta mi je ciniti. Ostaje jos jedino ulje iz iberlaufa odnosno kucista filtera vazduha, cuo sam par komentara kako mi je mozda filter vazduha zreo za zamenu jer i ako je opran nema vise tu propusnu moc pa stvara vakum u kucistu ??????? Sto se tice predloga o produzenju creva to nije problem ni smisao resenja istog ali u svakom slucaju hvala na trudu, interesovanju i savetu.

Lazic


zemunboy

A sad mozes da odes u temu za predstavljanje pa da i to odradis  [cheers] [cheers]

Lazic

I naravno posle toga, da obavezno pogledas...

Taraba

Ma to je Kawasaki dru¾e, to dok radi si sreæan. Da si uzeo DR650SE da te ba¹ briga.
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

Lazic

khm, khm... Karike...?  [rofl] [rofl] [rofl]

Taraba

The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

jura

#17
Citat: Lazic poslato 31 Maj, 2011, 18:59
khm, khm... Karike...?  [rofl] [rofl] [rofl]

Mislis da su karike ili je ovo reklama :) da su karike bacao bi plav dim zar ne ???? A toga nema ! Za potrosnju ulja nisam siguran jer sam skoro uzeo masinu i tek promenio ulje tako da mi preostaje da pratim. Mada recimo na kolima mi je fabricka tolerancija potosnje ulja bez bilo kakvih sumnjivih simptoma  150 grama na 1000 km po servisnim uputstvima cak i njihovim internim gde se gornja granica navodi kao 700 g/1000km sto je i meni malo previse. Ostaje mi jedino da proverim i kompresiju mada i tu moze da bude sve ok i da u stvari jedino uljna karika pravi problem.

Taraba

Ma to Laziæ ne¹to na moj raèun.
©to se tièe ulja, samo proveravaj redovno i vozi! [cheers]
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

doktor

Citat: Taraba poslato 31 Maj, 2011, 14:28
Ma to je Kawasaki dru¾e, to dok radi si sreæan. Da si uzeo DR650SE da te ba¹ briga.

Ovaj Suzuki je jedan od motora koji mi se nevidjeno svidjaju. Probao sam da ga nadjem kad sam kupovao XT, ali nema ih ni napolju, a kamoli kod nas. Valjda se nisu prodavali za evropsko trziste.
Bikers work is never done!