Glavni meni

Suzuki Freewind 650

Započeo Ivan1979, 26 Oktobar, 2010, 18:55

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Ivan1979

Da ne bih off-ovao gomilu tema resih da otvorim ovu  ;D
[talas]
I evo je :
- ko ? sta? kako? gde? scim? ( i ostali padezi ) ste radili na motoru.
- gume
-ulja
-plocice
-lanci i katanci
-svasta nesto
-uradi sam
...
..
.
i naravno slike nasih  [motor]

Uzdravlje  [cheers]





ts.marko

Vidis, ja bih ovo posedovao. Nisam imao prilike da probam zato daj malo karakteristika. I mogu li ja ovo da vozim sa 184cm.?

Ivan1979

Potrosnja 5,5l/100km , udoban po svim terenima, ne trese previse. Odlicno se ponasa na blazem offu kao i na asfaltu. Vrlo se lako vozi. Nije bas za veliko blato zbog svojih 180 kg , mada sa nekim dobrim gumama  siguran sam da bi prosao svuda  ;D
Lepo ubrzava i sa malih obrtaja, max brzina oko 160 km/h .
Sto se visine tice mislim da bi ti bio taman.
[cheers]

RoaD GunneR

Imao sam ovaj motor 99 godiste meni se licno svideo njegov izgled, ali mi se nije dopalo to sto do 120km/h stize dosta 'lepo' a preko 120km/h katastrofalno mu opada ubrzanje. Digitalna tabla me je odusevila jer se dobro videla i na dikretnom suncu a nocu ne bode oci i ne ometa u voznji.
Ulja koje sam sipao u njega su bila Silkolene polusintetika se lose pokazalo tj. pri saltanju sam bukvalno osecao zubcanike na saltalici. Probao sam Castrol ne secam se vise koji menjac je bio odlican prvih 1000km posle toga ista stvar kao i sa Silkolene samo je intezitet u saltalici bio slabiji. Probao sam Motul 5100 polusintetika 10 40 i nisam vise osecao nista na saltalici. Gume sam imao ako se dobro secam Pirelli Srorpion ne znam tacno koje i nisu nikako legle na taj motor, uvek je 'klizao'. Bolje je isao u krivini sa suvozacicom do 50kg nego kada sam solo vozio. Udoban je za voznju i ne zamara previse na dugim turama. Po gradu se pokazao odlicno i pored 180kg je jako lagan za provlacenje kroz guzve. Problem dolazi na otvorenom putu pri vecim brzinama i bocnom vetru koji me je bukvlano setao po traci, da li je to posledica guma ali na kisi i malo jacem bocnom vetru preko 80km/h voznja postaje neugodna a preko 100km/h postaje nesigurna. Sto se tice masine pokazala se kao jako pouzdana, osim sto su meni preporucili ljudi pa sam ja na 24000km zamenio lanac u masini.

Proizvodio se od 1997 do 2002.
1997-1998 su felne bile crne boje, motor je bio u crveno zelenoj kombinaciji i cini mi se narandzasti.
1999 felne su promenje to jest stavljene su niklovane i boja je bila plava.
2000-2002 restilizovan je far i nalpnice na rezervoaru i na sedistu dodat natpis Suzuki.
Evo par slika primerka 1999 koji sam ja posedovao , kada budem imao vremena postavicu slike po godistima da se vidi opsiana 'razlika' medju godistima.

Ivan1979

Kako zameniti sijalicu u faru  a pri tome ne rasklopiti ceo motor.  [veryangry] [veryangry] [veryangry]   Mada pokusao sam i sa rasklapanjem celog i opet nista tj. nisam uspeo da je zamenim.  [doh]

RoaD GunneR

Citat: Ivan1979 poslato 01 Februar, 2011, 18:57
Kako zameniti sijalicu u faru  a pri tome ne rasklopiti ceo motor.  [veryangry] [veryangry] [veryangry]   Mada pokusao sam i sa rasklapanjem celog i opet nista tj. nisam uspeo da je zamenim.  [doh]
Koliko je secam moras da skines vizir, prednje maske oko fara, ne secam se bas najbolje mozda moras i instrument tablu da odsrafis sve u svemu prvi put kad radis ima zezanja jedno pola sata ne zaboravi da odvrnes 2 srafa ispod samog fara ;)

Kobaja

Ovaj motor sam vozio tri godine.Samo mogu reci fenomenalan motor.
Sa malo odrzavanja mnogo daje.
VOLEM SREM
Sunku i bela hleba,
Guzvaru,
Ladna spricera i
Frsuke gore Lad

kosooki

evo da i ja mahnem sa vetropira :)





uzeo sam ga pre 20 dana i trenutno od zamerki imam ne bas mocan zvuk, blaga nestabilnost na 120+ i zakucavanje u zid sto se tice ubrzanja
mimo toga vrlo voziv motor kako po gradu tak i na otvorenom, zadovoljavajuce mocan agregat, daleko modernijeg izgleda od godista kom pripada

nastavljamo da se druzimo da vidimo da li ce da se zadrzi malo duze ili cu ipak isterati svoju ljubav i zabosti dupe na neki supermoto

Ivan1979

Stavis lepo neki otvoren izduv i ima da grrrrrrmi. Nego reci kako si fiksirao ovu tank torbicu  , nigde ne vidim kajseve ?
[cheers]

UFF


kosooki

hehe ne moze magnet, plasticni je oklop tanka
2 kajisa idu na prednje kacenje sedista, a 2 idu negde napred ili sa strane ispod oplate rezervoara, ali ne scam se tacno, morao bih da vidim ponovo na motoru, jer smo skinuli torbu kad sam skidao plastike da vidim ram i posle je nismo vracali

Dzigi Boy

A zadnji blatobran bih istog momenta bacio u smece, nesto ruznije nisam video????

kosooki

hm, a vidis, meni se bas dopada jer bez njega zadnji tocak nekak skroz upadne pod rep
a i praktican je jako

UFF

dzigi hocu ja jedan takav da stavim na ktm da mi visene prska po dupetu
ali onaj fency sa bmw-a r1200gs sto ima kacenje samo sa jedne strane :)

ako znas nekog ko ga ima a ruzan mu je javi mi :D

http://www.carphotomobil.com/motorcycle/bmw/R_1200_GS_2008/gambar_motor%20bmw_R_1200_GS_5.jpg
http://www.carphotomobil.com/motorcycle/bmw/R_1200_GS_2008/gambar_motor%20bmw_R_1200_GS_1.jpg

Dzigi Boy

Citat: kosooki poslato 09 Jun, 2011, 14:26
hm, a vidis, meni se bas dopada jer bez njega zadnji tocak nekak skroz upadne pod rep
a i praktican je jako

Sta tu ima da bude prakticno, kada je tocak pokriven a jos je i kofer tu????? to je nepotrebna stvar!!!


Uff ja sam skinuo isti jednom prijatelju, e sad dal sam ga bacio nemam pojma ili je negde u garazi?

kosooki

praktican je u smislu da nista blata nije nabaceno na repic

UFF

ja sam skinuo moj nosac tablice i blatobran jer imam rep na kojem mi svi vozaci malo starijih R-ova zavide ali kad prodjem korz baru dobijem blatnjavu stopaljku a nekad i ledja

ovaj mali blatobran ako je dobro pozicioniran je idealno resenje jer ti je rep i dalje nezaklonjen a blatobran pokupi tacno ono sto treba da zavrsi na stop svetlu i mojim ledjima
nisam se zajebavao - kad bi mogao da ga iskopas u garazi ja bi ti bio veoma zahvalan jer bi ga rado prepravio za moj motor

Dzigi Boy

Pogledacu, ako ga ima tvoj je???? mada hmmmm...?

kubanac

Hvala na ovakvoj temi, pomogli ste mi da potvrdim da bas ovaj motor za mene! :)

Ozbiljno sam se nalozio za kupovinu ovog motora, mislim da je bas za mene...
Sa onis sto je napisano mogu da zakljucim da je pouzdan, ne previse skup za odrzavanje, lak za voznju itd...
A i mnoogoo dobro i moderno izgleda za motore izpod 2000te zar ne?

Jedino sto jos uvek se nisam bacio u razgledanje... Imam 185cm i 130kg, nadam se da mi nece stajati ko piletu sise? :)

Eh samo jos da skupim neke parice i bacam se u kupovinu ;)



Taraba

Ne znam tvoju istoriju motora, ali na tvoju kila¾u, Freewind æe da deluje anemièno i kilavo.
Suvozaè, prtljag... jo¹ gore.
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?