Glavni meni

farbach

Započeo farbach, 24 Oktobar, 2010, 22:20

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Gvozden

Odlicna!
Svaka cast za rad  platna. Bilo tu posla...

idanijel

Marko je imao pad sa motora,ima li ko info? Znam da je kuci,zelim mu brz oporavak

farbach

pao i ozdravio.


Taraba

Kako si bre ozdravio za 6 dana od frakture pršljena?! :o
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

Hohštapler

Lepo.
Ignori¹e.
;)
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

farbach

vec sam pisao o tome:
http://www.motomanijaci.com/index.php/topic,525.msg288749.html#msg288749

pre par godina sam polomio koleno. Prednji ukrsteni i bocni ligament. Po doktoru dva meseca do stajanja na nogu, 6 meseci oporavak. Po meni, sedmi dan skinuo gips, 13-ti poceo da radim.
Fraktura kicme nije tako opasna jer je pukao deo kosti koji nije do mozdine. Ni ostala dva koja su napukla nisu blizu.
Sa 70-80 sam udario u oboreno stablo u sumi. Od stabla do mesta gde sam stao je bilo 25m. Prednji tocak je preleteo a zadnji me katapultirao.
Danas je peti dan od povrede, vozio bicikl. Glupo je kurciti se time, jednom ce doci povreda koju necu moci tako brzo da saniram, za sada se ne zalim. Sutra sedam na motor ponovo. Malo da odem do staze da ne zaboravim. Nema skakanja, samo ciliranje jos koju nedelju. Bice slika.

gogo42

Jel imao posle ovih dana Teslin aparat ??? (kako da ga drugacije nazove)
Sampion BiH 125sp-2009
Vozac - Trkac za Svoju Dusu - Opustena Varijanta

Gvozden

Kako ume da me ubode u ledja eto me u Mitrovici onako  slucajno" na 15minutni vibe. Sem mehanike za drugi tunep deo necu nikom reci :D


farbach

da, samo je cena nafrizirana. Najvecim delom ne rade, varnice, ali bez pravog dejstva, tj ne prave stacionarne talase. Luka je upisao elektrotehniku samo zbog oscilatora i Tesle. Nakon prve godine je rekao da je verovatnoca da se napravi oscilator u rezonanci ista kao da sutiras penal profesionalnom golmanu zatvorenih ociju.

farbach

Ako bude vremena, ovo je jedan od sledecih projekata za farbanje. Ne znam godinu, pre drugog svetskog rata je. Gazda vozi trke i koliko vidim pali zadnju gumu.









Damnmoto

Uh onaj 3. Sa zutim na rezervoaru mi se cini jos simpaticnije- kompaktnije

farbach

Jos cuda ima u Njemackoj. ZX7RR. Zavirim ispod cirade, vidim restauriran. Kada ga je Svaba otkrio - na satu 0 km. Kupio je dva, na jednom vozio trke, i jos uvek vozi, a drugi je cuvao.




metarex

Citat: farbach poslato 03 Mart, 2014, 14:30
Ako bude vremena, ovo je jedan od sledecih projekata za farbanje. Ne znam godinu, pre drugog svetskog rata je. Gazda vozi trke i koliko vidim pali zadnju gumu.










lepoooooooooo. u koju boju ide? jel ga radis celog ili samo farbanje?
Kad treba da budes je..n, opusti se... mozda ti jos i  bude lepo

krsta63

Sta ovde ima da se radi  [neampojma]

farbach

Mislio je da nema nista da se radi dok nije video grcke biciklove. Meni je lepsi ovako. Radi na metanol. Klip je od nekog savremenog krosa. Izbacio je titanijumsku klipnjacu jer slabo odvodi toplotu, pa pravi zariste u masini. Sada je aluminijumska unutra. Pola sata mi je objasnjavao stelovanje prednjeg dobosa. Mora u sve 4 tacke istovremeno da nalegne i onda koci kao disk, a da bi to postigao potrebni su sati. Kaze da je veca preciznost potrebna za dobos nego za stelovanje ventila. Prednja viljuska ima sarafe sa strane za stelovanje povrata. Dva komada koze nalezu jedan na drugi i koliko stegnes saraf toliko sporoo vraca. Ceo donji sprat je iz komada bez pregradnih zidova. 2/3 je radionica, a ostatak dnevni boravak i kuhinja.


















Gvozden


metarex

#1217
Citat: farbach poslato 03 Mart, 2014, 19:46
... Prednja viljuska ima sarafe sa strane za stelovanje povrata. Dva komada koze nalezu jedan na drugi i koliko stegnes saraf toliko sporoo vraca. ...


nije samo koza u pitanju vec i one zvezde koje se vide. one zajedno sa kozom daju odredjeni forspan tako da se feder sporije vraca. onaj veliki sraf u glavi ima funkciju danasnjih amotra volana. mozes da stelujes koroman po tvrdoci. Arijel ima identicnu viljusku. e sad, od tih viljuski su radjene na potez i na potisak. ako se ne varam,(ne vidi se dobro) ova ovde je na potez uradjena i to je redja varijanta ( imale su problema sa materijalom zato sto je feder sa vremenom otkidao donji drzac na viljusci)
http://s28.postimg.org/kly7csvfh/P1190831.jpg

sve u svemu farbache zavidim ti na ovom putovanju u proslost [cheers] [cheers]

edit:  godiste je verovatno izmedju 30 i 40
Kad treba da budes je..n, opusti se... mozda ti jos i  bude lepo

farbach

Dve nedelje nakon pada trcim 5 km iz komada i na 7 km biciklom drzim prosek 43 km/h. Zateze u ledjima i malo vise po rebrima.  Jos malo i vracam se na fabricko podesavanje - 10km trcanja i 100km bicikla.

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: metarex poslato 03 Mart, 2014, 21:57
Citat: farbach poslato 03 Mart, 2014, 19:46
... Prednja viljuska ima sarafe sa strane za stelovanje povrata. Dva komada koze nalezu jedan na drugi i koliko stegnes saraf toliko sporoo vraca. ...


nije samo koza u pitanju vec i one zvezde koje se vide. one zajedno sa kozom daju odredjeni forspan tako da se feder sporije vraca. onaj veliki sraf u glavi ima funkciju danasnjih amotra volana. mozes da stelujes koroman po tvrdoci. Arijel ima identicnu viljusku. e sad, od tih viljuski su radjene na potez i na potisak. ako se ne varam,(ne vidi se dobro) ova ovde je na potez uradjena i to je redja varijanta ( imale su problema sa materijalom zato sto je feder sa vremenom otkidao donji drzac na viljusci)
http://s28.postimg.org/kly7csvfh/P1190831.jpg

sve u svemu farbache zavidim ti na ovom putovanju u proslost [cheers] [cheers]

edit:  godiste je verovatno izmedju 30 i 40

meni se cini 1938....cini mi sei da je postajao isti takav ali spung hub...ali ne vidim precnih dobosa sa druge strane ali mislim da ovaj nije....inace je sprung hub oznaka za vesanje unutrar tocka.....

http://1.bp.blogspot.com/_uDzhBawcEIA/Sa4a1vrusNI/AAAAAAAAAKc/zK7i5nA-vb4/s400/1948a2SprungHub.jpg
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11