Glavni meni

Tema za bullshit

Započeo pit, 21 Mart, 2011, 14:49

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

jura

Nego kakva je situacija sa ponudom alata na sajmu ?

dzimika

Citat: UFF poslato 23 Mart, 2013, 01:14
aj neka bude po tvom da sumiramo onda

ja cu od ove godine pa na dalje da vozim ruznog bmw-a a ti ces da ne zna se koliko skupljas za novog trumpha (posto je nov to ce da potraje)

ne znam za tebe ali sa tom kaklkulacijom ja sam skroz zadovoljan ;)

a triumpha koji 100godina proizvodi motore cu da shvatim za ozbiljnog konkuternta tek kad izbaci neki supersport od 1000ccm i preko 200ks sto moze da parira bmw 1000rr
a do tad je kurac zivi  [hello]

:-*


pa radije ne bi vozio nista nego ruznog bmw-a
a i nije mi jedini cilj u zivotu samo da kupim BMW-a i da zivim za to, lepse je ponekad igrati se sa svojim detetom i ne razmisljati da li ces sledece nedelje imati tu priliku zbog neke budale

pit

Citat: UFF poslato 23 Mart, 2013, 00:28
dzmika brate znamo se dobro

takodje znas da cu ja gs-a da kupim i da ti dam da probas pa da iskreno napises i uporedis ga sa svim sto si do sad vozio

tiger je dobar motor ali ja do sad jos ni jedan koji se vozi video uzivo nisam - pitam se zasto?
jel ces ti mozda prvi u srbiji da ga kupis?
ako neces cemu onda cela ova prica?

pominjao si prvo izgled, pa si presao na cenu, pa sad na kvalitet aj bre opredeli se za jedan dobar argument i drzi se njega da bi mogla rasprava da se nastavi ;)

                        A sta mislis da ce da dozivi kad proba fosamsto...delirijum neki valjda....i da posle odmah zaboravi na sve ostale motore i to ,m u postane jedini cilj u zivotu.
                         Uffe zestoko si se naliozio na BMW i po tome me podsecas na Lalajka ,Salera,Motoholica i masu napaljenika sa buljoljuba koji flesiraju na sam pomen BMW -a.
                        Oduvek m,ki je isao na kurac taj bmw trip...KAO KAD JEDNOM PROBAS bmw videces da je sve ostalo nedostojno imena motocikla.
                        E pa probao sam BMW gs 1150 i neke starije ranijih godina i nista se nije desilo....motor ko motor ...nikakv fles nisam doziveo.

dzimika

Meni svaki motor izvuce osmeh, tj svaki koji lepo poteze, vozio sam jedan od najruznijih motora ali on je bio mator pa je imao i neki izgovor sto je ruzan
a bmw za pare koje kosta nikako nema izgovor za ruznocu, pogotovo kad se uzme u obzir vreme kada je dizajniran

pite, pa motoholic mu je bio mentor :D cak i kad ga je banovao nije mi verovao da ga je on banovao :D

pit

''Napisao 21 July 2010 - 09:30 A
evo novih isustava i tehnickih detalja:
- registracija je nesto ispod 30000din
- nakon 12500km (kupio sam ga sa 9000km) lamela crkla, posto je u garanciji, naravno servis se radi u radulovicu, kako se garancija ne bi izgubila.
bio kod njih na redovnom servisu na 10000km (tacnije 9500km). i rekli da je sve potpuno u redu i da samo teram i vozim.
inace lamela nespada pod garanciju, tako da za zamena iste izlazi 34000din, jer oni menjaju ceo set bez obzira sta je crklo unutra. naravno cekamo da poruce lamelu jer istu nemaju (7 dana rekose).
detaljnu specifikaciju racuna, tj. koliko delovi, a koliko ruke bice kasnije dodate dok servis radulovic izda racun.
- servis u radulovicu: zamena ulja i filtera i pregled opsteg stanja motora (kocnice, ...) = 6500din''
       
          Ovo  iznad je citat sa jednog foruma inace predstavljka iskustvo vlasnka  f 800 gs Zerocool-a.....e sad zakljucak izvucite sami.
          @ Dzimika.Nisam znao za Motoholica mentora.....ali to onda razjasnjava neke stvari. [doh]

dzimika

ma njega vadi sto nece morati u radulovicu da odrzava a ni u deltu jer onaj koji uzme odavno je izasao iz garancije
a kad bude pokusao sam da uradi servis shvatice da to i nije bas tako jednostavno jer je bmw morao sve da zakomplikuje :D
kao kod velikog gs-a, rastavis pola motora da bi promenio lamelu, bukvalno pola motora

UFF

hejteri dzaba se trudite :)

meni je lep i ja cu da placam popravke a ne vi, nemoj da brinete tudju brigu

i ne mora da bude bmw samo treba tako da izgleda i da ima slicne karakteristike a konkurencija tako nesto ne nudi tako da izbora bas i nemam
inace probao sam i ja 1150 i nije mi se svidela mrcina
dzaba sto je bmw ne bi to nikad kupio jer je glomazan i tezak a eto dzimika bi kupio bas njega, njemu je lep
toliko o lepoti

dzimika

nisam rekao 1150 da je lep vec 1200, i to samo u gs varijanti
ali posto cu ja pare za to skupljati godinama onda ja necu kupiti bmw a necu kupiti ni triumph-a vec cu voziti biciklu ili cu ici autobusom

UFF

pa ti rece jbt da ces da kupis 1150 tj da bi pre uzeo njega nego 1200, bar si ranije tako pricao ili ja gresim?

dzimika

da uzeo bi pre 1150 ali nisam rekao da je lepsi a razlog sto bi pre uzeo 1150 je sto ima manje elektronike i sto je dosta kvalitetnije uradjen
stari motori koliko god da su ruzni bili su kvalitetniji
to si i sam priznao vise puta

UFF

nema sta da se priznaje to se podrazumeva
aj sad kad smo sve razjasnili da pometlam ovo usrasmo temu o sajmu (mada je ionako sajam sranje pa nema veze :) )

dzimika

pa bolje ovo da ostane, mislice neko da smo pisali nesto pametno o sajmu :D

Slaninar

Citat: UFF poslato 23 Mart, 2013, 01:14
a triumpha koji 100godina proizvodi motore cu da shvatim za ozbiljnog konkuternta tek kad izbaci neki supersport od 1000ccm i preko 200ks sto moze da parira bmw 1000rr
a do tad je kurac zivi  [hello]

Probaj ovo pa vidi da li znaju ili ne znaju:

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Triumph/Triumph-Street-Triple/


Sve su to dobri motori. I Honda i Kava i BMW i Triumf - samo zavisi gde se ko pronalazi. U poreðenju sa ni jednim motorom, bio bih presretan sa bilo kojim od tih ¹to ih spominjete.

Kad god uhvatim sebe da filozofiram, sednem na skuter od 50 kubika, posle mi je svaki motor pesma (¹to i jeste). Samo dok je zdravlja, vremena i benzina!
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

UFF

da taj bas ima 200konja i pravi je supersport bike :)

Slaninar

Citat: UFF poslato 23 Mart, 2013, 12:04
da taj bas ima 200konja i pravi je supersport bike :)

To je fenomenalan motor. 200 konja supersport je za 0.1% vozaèa koji to na stazi koriste i za kompleksa¹e. :)
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

UFF

ima pun qrac fenomenalnih motora pa dzaba
ja reko kad su triumpha za ozbiljnog konkuretnta da shvatim
do tad je samo ruzan :)
nego gde je bre pit da se napusavamo malo
ko kaze da gs i tigen ne mogu na offroad?

Major

Citat: Slaninar poslato 23 Mart, 2013, 12:08
Citat: UFF poslato 23 Mart, 2013, 12:04
da taj bas ima 200konja i pravi je supersport bike :)

To je fenomenalan motor. 200 konja supersport je za 0.1% vozaèa koji to na stazi koriste i za kompleksa¹e. :)

Matori ruzan je da ruzniji ne moze biti..

;D

mareskin

Rešio sam da se malo trgnem iz ove monotonije... I trg'o sam se...
Od danas sedim na ladnom betonu

mareskin


Da Peugeot pravi sportske ili sport-touring motore ja bi to vozio :P
Rešio sam da se malo trgnem iz ove monotonije... I trg'o sam se...
Od danas sedim na ladnom betonu

pit

Citat: UFF poslato 23 Mart, 2013, 10:54
hejteri dzaba se trudite :)

meni je lep i ja cu da placam popravke a ne vi, nemoj da brinete tudju brigu

i ne mora da bude bmw samo treba tako da izgleda i da ima slicne karakteristike a konkurencija tako nesto ne nudi tako da izbora bas i nemam
inace probao sam i ja 1150 i nije mi se svidela mrcina
dzaba sto je bmw ne bi to nikad kupio jer je glomazan i tezak a eto dzimika bi kupio bas njega, njemu je lep
toliko o lepoti
Citat: UFF poslato 23 Mart, 2013, 12:13
ima pun qrac fenomenalnih motora pa dzaba
ja reko kad su triumpha za ozbiljnog konkuretnta da shvatim
do tad je samo ruzan :)
nego gde je bre pit da se napusavamo malo
ko kaze da gs i tigen ne mogu na offroad?

         Evo me....inace kad vec pominjes da u toj klasi nema adekvatan izbor reci cu ti i zasto jetako.Mislis li da japanci ne umeju da recimo TDM 900 stave 21 col napred skinu plastike omeksaju ogibljene i stave cevasti oklop...UMEJU...i to mnogo kvalitetnije i bolje nego nemci.
       A sad zasto nece?   
       Pa zato sto je to promasen koncept ...miSLIMm enduro od 86 konja i 200 i kusur konja....recept za utepstvo.....koj ce kurac nekome tolika snaga na terenu....sa tom snagom samo VRHUNSKI PROFESIONALCI (gde ti ne spadas) mogu da se izbore i izvuku maksimum.Znaci ostaje ti voznja na asfaltu uz povremene silaske na teren gde ces da koristis 50% snage ...jedva.
           Po meni je bolji mnogo koncept Varadera,TDM ..ili Stroma nego ovo sokocalo tipa fosamsto.....