Glavni meni

Tema za bullshit

Započeo pit, 21 Mart, 2011, 14:49

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

mazzi


UFF


mkt


El Jefe

Друштво за заштиту од животиња

dzimika

Citat: UFF poslato 22 Mart, 2013, 20:12
ovako treba da izgleda minimalizam a ne da mu farovi strce pola metra ispred njega
a englezi ce da nauce da dizaniraju jedino ako italijani izvrse invaziju i nasele englesku  [rofl]


http://www.sub5zero.com/sites/default/files/uploads/2011/10/2011%20Ducati%20Streetfighter%20S%20Images_0.jpg

http://worldviewbikes.com/wp-content/uploads/2011/12/Ducati-Streetfighter-Side-View.jpg
super izgleda a kosta sitnica, samo 25000e

Damnmoto

toliko sam se smorio na sajmu da mi se nije aparat ni digo. mozda bude bolje ako sutra bude mx skakavaca

mkt


UFF

el jefe nije to minimalizam to je retro :)

dzimika prvo zapoceo raspravu o dizajnu a sad prelazi na cenu  [doh]

koga boli qrac sta koliko kosta kad se o tome ne diskutuje sad?
ne diskutuje se ni kako ide ni kako koci vec kako naked motor treba da izgleda

TEEfqd

meni je zao sto ni jedan R nema jedan izduv ispod repa a jedan sa strane u motogp fazonu, meni to brutalno izgleda

pit

Citat: dzimika poslato 22 Mart, 2013, 19:45
kad je f800 sam i nije tako los ali kad stavis jedan pored drugog vidi se da englezi bolje znaju da dizajniraju :D



Uploaded with ImageShack.us

      Posteno Tiger je 5x lepsi...a o kvalitetu je suvismo i govoriti...opste poznata stvar je da je BMW kurac zivi sto sae tice kvaliteta pogotovu GS serija.

dzimika

bas naletim na tekst na nekom stranom forumu veceras, kaze lik "poznato je da bmw ima problema sa odredjenim komponentama ali se one na srecu resavaju u garantnom roku"
izem ti ja motor za koji svi pricaju da je kvalitetan a onda moras da mu promenis neke delove jos u garantnom roku
to je zato sto svabe uvek vole da zakomplikuju stvari
isto tako se i na r1200 na svakom 10000 primerku raspadne lezaj radilice ili tako nekog dela u agregatu do 50000km

inace, uff-e dzabe italijanima dobar izgled kad nema kvaliteta

sto se tice triumph-a skoro svako testiranje je pokazalo da je bolji na asfaltu od gs-a, ima vise snage, kriva obrtnog momenta i snage skoro pa je perfektna za razliku od gs-a koja izgleda kao da je neko dete crtalo grafikon, cas dobije snagu cas je konstantna cas je gubi, nikakvih vibracija nema opet za razliku od gs-a gde ih ima dosta
jedina prednost gs-a je sto ima manju potrosnju i sto ima veci klirens ako hoces malo vise na off

UFF

dzmika brate znamo se dobro

takodje znas da cu ja gs-a da kupim i da ti dam da probas pa da iskreno napises i uporedis ga sa svim sto si do sad vozio

tiger je dobar motor ali ja do sad jos ni jedan koji se vozi video uzivo nisam - pitam se zasto?
jel ces ti mozda prvi u srbiji da ga kupis?
ako neces cemu onda cela ova prica?

pominjao si prvo izgled, pa si presao na cenu, pa sad na kvalitet aj bre opredeli se za jedan dobar argument i drzi se njega da bi mogla rasprava da se nastavi ;)

mareskin


A ¹ta fali Yamahi? Ozbiljno pitam.
Laik sam i meni ne¹to ti motori koji nisu japanci ne¹to ba¹ ne lièe ;D
Rešio sam da se malo trgnem iz ove monotonije... I trg'o sam se...
Od danas sedim na ladnom betonu

dzimika

znam da ces da ga kupis ali i dalje je triumph mnogo lepsi od f800 i iza toga stojim
probacu ga ali nemam sa cime da uporedim jer nikada nisam zickao od nekoga krug motorom osim kad su me posle 2 meseca voznje svog motora stavili na bandit 1200

sto triumpha nema? pa recimo da do pre 2, 3 godine nije bilo predstavnika u srbiji u zadnjih preko 20godina ako ne i vise, mozda to ima neke veze ? to sto ga po evropi vozaju ko blesavi isto nema nikakve veze, inace ima u srbiji neki komad novijih triumpha samo ljudi ne gube vreme na forume da se hvale
kvalitet, pa opet na strani triumpha, taj agregat ugradjuju decenijama unazad za razliku od bmw-a

pominjao si izgled mazijevog motora iz 2003 godine
samo mi reci kako je bmw mogao sebi da dozvoli da uopste pomisli da izbaci ovo na trziste pod svojim znakom


Uploaded with ImageShack.us

ja mislim da ruzniji motor u zivotu nisam video cak je i triumph sa farovima od tristaca (koje su imali i starije gs serije bmw-a) pojam lepote za tog bmw-a

i da sumiramo
triumph xc800 je lepsi od f800, ima konstantniju isporuku snage i vecu snagu, udobnije sediste, bolji za duze puteve i po recima vozaca jako dobar za voznju
bmw samo ima prednost i nesto manjoj potrosnji, vecem klirensu (ako ides na off) i nesto malo nizem tezistu

i da dodam samo, prodacu ovo sto imam i dok ne kupim novog triumpha necu vise ni voziti motore

UFF

aj neka bude po tvom da sumiramo onda

ja cu od ove godine pa na dalje da vozim ruznog bmw-a a ti ces da ne zna se koliko skupljas za novog trumpha (posto je nov to ce da potraje)

ne znam za tebe ali sa tom kaklkulacijom ja sam skroz zadovoljan ;)

a triumpha koji 100godina proizvodi motore cu da shvatim za ozbiljnog konkuternta tek kad izbaci neki supersport od 1000ccm i preko 200ks sto moze da parira bmw 1000rr
a do tad je kurac zivi  [hello]

:-*

TEEfqd

#1655
izbacili napucanog R-a sa decijim bolestima koje su posle morali da resavaju na razne nacine.

Racers are having major problems with the gearbox in the new BMW. On the BSB Forum ( www.bsbforum.co.uk) riders are complaining of gearbox failure after one race meeting and BMW Aftersales boss Tom Nichol is giving the riders the cold shoulder. It is rumoured riders who are being supported by BMW have had similar problems but have been told to keep quiet. Lets hope BMW sort this quick before a gearbox fails on the road and kills a rider. The bike has so much potential it would be a shame to see it marred by what could be a minor issue to fix. BMW do the right thing and get it sorted.
source visordown.com
to je samo jedna od prica o pouzdanosti bmw-a, a procitao sam ih mnogo. mozda su sve price lazne i mozda ljudi samo kenjaju da je bmw sranje zato sto nemaju para da ga kupe pa ih boli guza, nemam pojma.
ja bi rado posedovao ovu hiljadarku ali imam predrasude jer je nov model u pitanju koji tek treba da se pokaze. ista prica sa italijanima, mnogo mi se svidjao 848 i nisam ga kupio samo zato sto se bojim da ce vise
da bleji u servisu nego u mojoj garazi i na putu. e sad, da li sam glup ispao, licno mislim da nisam jer sigurno znam da japanac nece da me ispali na taj nacin a ipak jebe mame.


unrelated video sa postom, because why not
Duelo a 300 km/h: Panigale, R1, ZX10R, S1000RR, Fireblade y GSXR 1000
S1000rr = Akrapovic Race line FULL Exhaust

ZX10R = Akrapovic SHORT SLIP ON Exhaust

R1 = Akrapovic SLIP ON Exhaust with silencers

Panigale = STOCK Exhaust

GSXR 1000 = STOCK Exhaust

CBR 1000rr = STOCK Exhaust


svidja mi se ko vodi u poslednjoj trci od cetiri najbrzih u 1-2-3 brzini sa stock izduvom <3

con3

Necu da vozim lamborghini citao sam da se kvari ,a i kod nas ne mogu da radim servis . . .

TEEfqd

Citat: con3 poslato 23 Mart, 2013, 02:34
Necu da vozim lamborghini citao sam da se kvari ,a i kod nas ne mogu da radim servis . . .
pa ti kupi ferarija ; ) u istoj su klasi. to je moja poenta

con3

Hocu jednog lepog dana  ;)  :)
Nego sta uradi za suzu ?

TEEfqd

#1659
pred sledecu sezonu tek. svasta ce do tada da se izdesava na trzistu, mozda izadje gsxr 750 l4 kome necu moci da odolim, a mozda cu opet da uzmem motor na stanju ako bude razlika u ceni 3 hiljade evra izmedju modela iste kubikaze ko prosli put. mada ne gledam slepo samo na suzukija, ali ostali ne izbacuju nista sto mi se svidja. u ovom testu nisu ubacili 848 u pricu, ali u prethodnom jesu, pojeo ga suzuki
http://images.motorcycle-usa.com/12_midweight_sport_scores.gif

1010101010101010 lol ko da su placeni
http://images.motorcycle-usa.com/12_midweight_weight.jpg
http://images.motorcycle-usa.com/12_midweight_0-60.jpg
http://images.motorcycle-usa.com/12_midweight_qtrmile.jpg
pored performansi i izgleda(a suzuki ima oba ocigledno) meni je najbitnija pouzdanost. da kupim nov motor i da imam ispod 10 000 predjeno a da se nesto sjebe polio bi ga benzinom (sto je vrlo moguce da se desi sa motorom koj nije iz japana, i zelenom ovcom kantasakijem :P)