Glavni meni

da li je CRF450 stvarno toliko djubre od motora?

Započeo Gavrolini, 26 April, 2011, 15:21

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

markodjurovic

Aj malo se vartimo na CRFa

Citat: farbach poslato 26 April, 2011, 22:25
Takmicarski motor mora da ide da bi se hladio, sto sumari zaboravljaju, pa dave po siprazju i blatu dok se motor ne pregreje. Savke vozi DT 125 sa dobosem nazad i malo ko moze da mu pobegne po Fruskoj. Tamo je 1 Kg vazniji od 5 KS

to je razumljivo. Ali ako mu obezbedimo da mozes ga zaletis, da li tada ta jedna sesija je vremenski ogranicena, pa treba odmor se pravi? Ili mozes ga vozis bez problema 3-4 sata u cugu?

CRF serija X e da li su njima samo nakalemljene stvari potrebne da budu road legal ili je pak i agregat razlicito konstrukcijski resen (kao sto je slucaj sa CR i CRM)?
Grand Duke of Shumadija and Western Pomoravlje

zemunboy

To sto je road legal moze samo u Srbistanu sa okolinom, primer moj motor, u USA  [nono] [nono]

Ne mesaj road motore i hard enduro takmicare  [dunce]

markodjurovic

To u sustini i ptam da li je CRF-x takmicarski motor ili je ono kako se kaze dual purpose
Grand Duke of Shumadija and Western Pomoravlje

^SuPeR_MiNt^

Kako sam citao neke clanke i informacije o njemu zakljucio sam da je CRF 450x (hardenduro) naj bolji u Supermoto varijanti i ako ne znam dali je to tacno ali sam tako zakljucio. Vezano sa temom imao sam priliku da vozim crf 450 ide kao zver od tog momka nisam cuo ni jednu jedinu losu rec i ako ga vozi i u enduro pohodima kao i on road nema problema ne takmici se ali kaze da ga nebi menjao ni za sta !

rboban

Ride It Like You Stole It