Glavni meni

Suzuki V Strom DL 650

Započeo MILJAN, 20 April, 2011, 16:19

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

MILJAN

 Da ne budem sebièan- znaèiæe nekome. Moja iskustva na 13.000 km na V strom dl 650 motorciklu:
Pozitivno:Motor je veliki, udoban, krajnje ekonomièan ( do 90 km/h tro¹i 3.3 l.),jako pozdan (jednostavno nema kvarova), tubeless gume (krpljenje bez skidanja toèka-meni jako bitno),dobre koènice, dobar na malom broju obrtaja (kao iskoro svaki dvocilindra¹), dobra za¹tita od vetra do 1.88 visine vozaèa...  Èovek na netu (stormtroopers.com) je izbacio izve¹taj sa preðenih 200.000 km na V stromu. Menjao je samo ono ¹to je po tablici odr¾avanja potrebno. [yahoo]
Negativno: jednostavno, nisam na¹ao manu za ovaj motor ( a skoro sam svakome na¹ao i prodao).


@Pericamali ima isto dl 650 (trenutno kod mene u gara¾i je bajk). Èovek je pre¹ao skoro celu Ameriku a najveæim delom ba¹ sa dl 650. Prezadovoljan je. Nijedan kvar.
Savet: na 60 000 km na dl 650 se "pojede" èaura (neko zove biksna) shiftera. Razlog je: fabrika tu ne stavlja mazivno sredstvo a treba. Tako da shifter dobije luft...  . Nije problem ali smeta. Tako da svakome preporuèujem da skine shifter(veoma lako se skida) i ubaci vodootpornu ma¹insku mast. Posle toga nema bojazni. Napravio sam fotke o èemu se radi:


[attachment deleted by admin]
Cave ab homine unius libri

MILJAN

Motorom je tip obi¹ao svet. Ima svoj sajt(http://travellingstrom.com/). Ni jedan kvar mimo tablice odr¾avanja.
Motor se pokazao jako pouzdan. Meni se jedino ne sviða vek le¾ajeva toèka. Ako se to mo¾e nazvati mana.. Traju oko 60.000 km. I jako su jeftini. Ali ajd' da ne bude da samo hvalim konja koga ja¹em.
Cena novog, koga sam kupio u Markosu (mislim da vi¹e ne rade) je bila 6180 eu- 2008 godine. Registrovao ga 2009 godine. Nisam ga mnogo vozio 2009 jer sam hayabusom i¹ao na more i sl. Za tu cenu je najbolji bajk u klasi. Meðutim, cena mu je sada 7800 eu. Nije mi jasno o èemu se radi. Da li je jen u pitanju ili .....
Kada se kupi, bajk je, kao i ostali, go kao pi¹tolj. :)
Dodatne opreme sa stavio po svom izboru. Led stop svetla, svirena,Prooler,hanguard,radiatorguard,xenon,skidplate,MRA vizir,podizaèi upravljaèa,pro¹irenje za æopavu,topcase, sidecases.......
Sada izgleda ovako:
Cave ab homine unius libri

MILJAN

#2
Eto, toliko od mene. Moja topla preporuka za ovaj izvanredan motor. Da ne bude zabune. DL 1000 je druga prièa i taj bajk ne bih nikada kupio.
V Strom dl 650 je po meni best buy. Hrvati su ga sa pravom nazvali "¾deraè kilometara".
Cave ab homine unius libri

doktor

Definitivno best-buy!
PS. guma se krpi bez skidanja samo ako je manji defekt u pitanju. Ako je rasekotina veca od 5mm nema cepovanja.
Bikers work is never done!

MILJAN

Citat: doktor poslato 24 April, 2011, 18:51
Definitivno best-buy!
PS. guma se krpi bez skidanja samo ako je manji defekt u pitanju. Ako je rasekotina veca od 5mm nema cepovanja.
naravno....tada je okinava....
Cave ab homine unius libri

UFF


Taraba

The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

MILJAN

Marko, nisam siguran da li je mail oti¹ao pa evo slika crush barova i  ovde...








Cave ab homine unius libri

pit



               Sve stoji sto si rekao ...motor je stvarno izgleda pogodjen paket.Jedino sto miu ja zameram je nedostatak snage na autoputu.Malopre sam isao na voznju do Grze i to autoputem Nis Paracin ...ja sa saputnikom i ortak isto sa Stromom 650 .....ocigledan je nedostatak snage za ozbiljnija preticanja naime na brzimnama preko 130 -140 motor je jednostavno slab da pretice sa dvoje.
              Na regionalnim putevima sasvim okej....za opustrenu voznju ali daleko od toga da moze da pruzi neki adrenalinski dozivljaj kao jaci motori.Ali za te pare definitivno nema bolje kupovine.

MILJAN

Citat: pit poslato 13 Avgust, 2011, 21:32


              Sve stoji sto si rekao ...motor je stvarno izgleda pogodjen paket.Jedino sto miu ja zameram je nedostatak snage na autoputu.Malopre sam isao na voznju do Grze i to autoputem Nis Paracin ...ja sa saputnikom i ortak isto sa Stromom 650 .....ocigledan je nedostatak snage za ozbiljnija preticanja naime na brzimnama preko 130 -140 motor je jednostavno slab da pretice sa dvoje.
             Na regionalnim putevima sasvim okej....za opustrenu voznju ali daleko od toga da moze da pruzi neki adrenalinski dozivljaj kao jaci motori.Ali za te pare definitivno nema bolje kupovine.
Za mene super.... Ja ne volim nikoga da vozim pa i ne vozim... A snage nikad dosta. Meni je samo Hayabusa dovoljno sna¾na... Meðutim za mene sa 125 kg i prtljagom ima dovoljno snage... Ali on nije za veæe brzine od 150. Ko voli preko toga neka kupi sport tourer.
Ja ga vozim na auto putu 120 plafon.... U¾ivam u vo¾nji i laganica.... Na lokalnim vozim 90 i ne tro¹i mi vi¹e od 3.5 l. Istina je....
Za mene, idealan bajk....
A ko voli snagu i brzinu mora na minimum 1000 cc, 110 konja pa na vi¹e..... elem, drugar mi se javio sa Bajkalskog jezera... oko 8000 km je pre¹ao sa dl 650 Stromom, koji na satu ima oko 80 000. Jo¹ mu nije ni lanac bregaste zamenio... Ide za VLadivistok... U stvari, sada je u¹ao u Mongoliju.-.......  Raport na internetu sa 200 000 km je samo menjano po tabeli.... Nema kvarova... Zato je i popularan, ali samo dl 650. dl 1000 je ¹aren u stavovima...
Meni se sviða nova Tenere 1200 i 110 konja....  Samo mi se ne sviða hlaðenje.... U gradu i na 15 c stalno pali ventilatore (boèno postavljeni hladnjaci). Ostalo je extra.....
Cave ab homine unius libri

pit


        Ma naravno svako vozi ono sto misli da mu odgovara ...samo na autoputu ne mozes da vozis 120 a da se ne sklanjas turcima koji u proseku teraju 150.....E sad sto se tice dl 1000 ja ga probao...otkida kako ide ,brutalno ...vrlo slicno TDM ....drzi bolje vece brzine recimo 180 -200 stpo je i normalno jer je jaci ....a snage nikad dosta.
         E sad procitao sam za neke probleme oko lamele i kvacila kod hiljadarke i druge probleme nisam video osim sto se ljudi zale na kocnice ali to bi trebalo da jje problem i kod 650 ccm.Valjda ce to biti ispravljeno kod novog modela jer su ga estetsko dosta poboljsali pa ako mu srede sitne nedostatke to bi trebalo da bude odlicna kupovina.
         

MILJAN

dl 650 nema problem sa lamelom i koènicama. A dl100 ima problem sa lamelom jer je to ista lamela kao i na dl650 a preslaba je za 1000 cc.
dl650 nema ni jedan problem ni sa èim......  Uboli su ga do koske-...
Cave ab homine unius libri

UFF

hvala miljane stigao je mail

opasno mi se svidja ovaj tvoj skid plate mada neznam sta ce ti kad ne ides na offroad sa njim

zato bih ja za moj napravio ovako neku ralicu cisto da sakrijem onaj filter, granu i mali hladnjak - ruzno izgleda tako na otvorenom

http://pic20.picturetrail.com/VOL87/506747/693486/148979676.jpg

MILJAN

Citat: UFF poslato 13 Avgust, 2011, 23:37
hvala miljane stigao je mail

opasno mi se svidja ovaj tvoj skid plate mada neznam sta ce ti kad ne ides na offroad sa njim

zato bih ja za moj napravio ovako neku ralicu cisto da sakrijem onaj filter, granu i mali hladnjak - ruzno izgleda tako na otvorenom

http://pic20.picturetrail.com/VOL87/506747/693486/148979676.jpg
PLastiène ralice pravi neko u Srbiji. Video sam ih... Ima je Dimac na svom stromu.
MOj skid plate nije za offroad. Savitljiv je, trpi udare u trotoar i sl. a predviðen je da za¹titi filter ulja od udarca kamena i drugih predmeta na putu u velikoj brzini... Ode filter za sekund i svo ulje.... Zato je jako bitan... Mala verovatnoæa ali jednom sranje- te¹ko sranje...
Cave ab homine unius libri

MILJAN

Saznao sam..Plastiènu ralicu pravi neki Brka kod nas...
Cave ab homine unius libri

MILJAN

Cave ab homine unius libri

pit


         Imao sam prilku da probam 650 dl uvezenog iz Italije prosle godine sa 70 000 km  2004 g valjda....imao je nekii karbonski otvoreni izduv....i recimu u startu je bolji sigurno 10-15 % od fabrickog izdanja kog sam takodje vozio par dana posle ...doterao ga drugar iz Svajcarske 2008 godiste.
       

MILJAN

Ajde opet da ne budem sebièan:
Mana suzuki i kawasaki motora, odnosno nekih modela je i premali, nezamenljivi filter goriva u pumpi goriva.. Obzirom daje malecan, jako brzo se zapu¹i i motor gubi snagu... U 3t racing Balosava su jako korektni inaèe a i i imaju jedno fino re¹enje...Otvore deo pumpe gde je filter, odstrane ga, zatope taj plastièni deo pumpe i stave protoèni filter goriva van rezervoara na crevu, tako da se lako menja i jako je jeftin tj. za auta je....
PAr slika kako izgleda filter na Vstrom i malko veæi na gsxr-u...U¾as kolicni su a na¹e gorivo je lo¹e--- Skoro su na jednom banditu na 4900 menjali filter jer je pumpa poèela da se dere kao luda i da slabije vuèe.. Isto su stavili spolja¹nji filter goriva..©to je po meni fabrika trebala odmah i da uradi a ne da pravi re¹enja koja nisu dobra za Srbistan..







Ako neko primeti da mu se pumpa previ¹e èuje u rezervoaru, trebalo bi da zna o èemu se radi... Zbog toga sam i pisao ovde o tome..
Cave ab homine unius libri

Milomir27

Citat: MILJAN poslato 13 Avgust, 2011, 23:41
Citat: UFF poslato 13 Avgust, 2011, 23:37
hvala miljane stigao je mail

opasno mi se svidja ovaj tvoj skid plate mada neznam sta ce ti kad ne ides na offroad sa njim

zato bih ja za moj napravio ovako neku ralicu cisto da sakrijem onaj filter, granu i mali hladnjak - ruzno izgleda tako na otvorenom

http://pic20.picturetrail.com/VOL87/506747/693486/148979676.jpg
PLastiène ralice pravi neko u Srbiji. Video sam ih... Ima je Dimac na svom stromu.
MOj skid plate nije za offroad. Savitljiv je, trpi udare u trotoar i sl. a predviðen je da za¹titi filter ulja od udarca kamena i drugih predmeta na putu u velikoj brzini... Ode filter za sekund i svo ulje.... Zato je jako bitan... Mala verovatnoæa ali jednom sranje- te¹ko sranje...

jeste,brka iz mladenovca pravi plastiku

mkt

nasa carina dobila nove stromove
na kraju je uspeo da im ispadne kad su ga stavljali na prikolicu  [facepalm] [facepalm] [facepalm] [facepalm] [facepalm]