Glavni meni

Suzuki V Strom DL 650

Započeo MILJAN, 20 April, 2011, 16:19

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Taraba

Broj obrtaja se odnosi na radilicu - logièno.
Ako se jednocilindra¹ vrti na 8k, 4cil je to oko 16k obrtaja stim ¹to je kod njega ceo sklop rastereæeniji jer je energija rasporeðena na dva cilindra i vecu radilicu i èetiri taèke za prenos kinetièke energije klipa u rotacionu radilice.
Kod crossplane tipa to mu dodje ekvivalent 24k obrtaja.

90% ljudi koji voze 1 cilindar vrlo èesto æe voziti motor na 5,6,7k obrtaja. Jbg, za neku pristojnu putnu brzinu od 100, 120 ti treba 5,6k obrtaja minimum.
Koliko ljudi æe R6 da dr¾i na 12, 14, 16k toliko èesto?

The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

UFF

Citat: Panta Zemunac poslato 06 Jul, 2013, 00:25
Citat: UFF poslato 04 Jul, 2013, 01:22
Citat: Panta Zemunac poslato 02 Jul, 2013, 23:24
Suzuki V-Strom DL650...
po meni, retko, dobro pogoðen bajk...ali ne odnosi se na hiljadarku!

bez uvrede ali to moze samo vozac trafike da kaze
jer ni jedan ni drugi ne idu, pun gas ili ne..

sTROM

imao, znam


Citat: imaginos poslato 04 Jul, 2013, 15:38
strom 650 je pravljen za turizam - da bude ekonomican/pouzdan a da moze da se udobno ide da dalji put sa njim, i po tom kriterijumu je jedan od najboljih motora. nije ni pravljen da dobro ubrzava ni da bude brz. ne verujem da postoji motor (ni bilo kakvo drugo vozilo) koje je istovremeno ekonomicno (jeftino, pouzdano, malo trosi, retko se kvari) i da ima dobre sportske performanse.

dok je kostao 6500 eur nov, bio je najbolji izbor za te pare. danas nov strom kosta previse i ne isplati se uzimati ga novog.

---

ako neko ima kombinaciju za pravljenje skid plate, nek mi javi, zainteresovan sam i dalje. :)


Uffe...bez uvrede...ali ja nisam poredio razlicitu klasu bajka, nisam ni moju Afriku poredio sa mojom Apriliom RSV 1000 (170kg/cirka 130HP)...sad, vec, biv¹e!

Poredio sam dva putna bajka koji mogu sici i na makadam, utabanu stazu. Putni je i CBR1000F ali strogo asfaltni...

Znaci, uporeðenje VSa sa Afrikom! Probaj sa CBR1000F da se probija¹ u BGDu a sa Stromom, kao od ¹ale (normalno, neuporeðujuci ga sa neki hard endurom, recimo, tvojim KTMom=!

Ja sad vozim cb1000r i mogu da potpisem da cu po gradu da budem brzi od bilo kog stroma a vala i da cu da prodjem svuda gde i strom (oba mogu na makadam a ako sidjemo u blato oba cemo da se zaglavimo) a snagu kocnice i ogibljenje da ni ne poredim bio mali ili veliki strom u pitanju

i sudeci po gore iznesenim teorijama moj cb ce da traje vecno  [rofl]

jer ima 4 cilindra a ne vrti se, crveno tj blokada mu pocinje vec u 10k rpm ;)

pit



Aj da probam da odbranim cast dvocilindrasa...recimo ja mislim da po gradu nemas sanse da budes brzi od TDM.

pit

A tek Strom hiljadarka ima da te odere ko mace muskatlu ...mislim po gradu.

MILJAN

Znaèi samo Afrika mo¾e 300 000 bez problema da preðe--..  [klanjam_se] Ian je to utvrdio lièno... [chopper] I verujem mu..Onaj èikica na stromtroopers forumu sigurno la¾e... ;)  [bejzbolka]
Strom ima malo konja, lenj je kao i Afrika...  :violina: Prelaze ti motori mnogo vi¹e od zujalica koje same sebe razbiju do 80 000 ili kraæe...I to sam video... Znaèi ni¹ta napamet... Na kraju, nije ni bitno...JA sam pravnik i ne razumem se u in¾enjerstvo moto industrije....Samo pi¹em ¹ta sam video ili proèitao...
Cave ab homine unius libri

Slaninar

V-strom je lak¹i i manje tro¹i od raznih Afrika, Tenera. Za na¹e puteve, a i veæinu stranih - ali zbog radara - je verovatno najpametniji izbor. Posebno ko neæe da rizikuje (ima decu). Nije sportski motor, ali mislim da ima dovoljno obrtnog momenta da povuèe (za preticanje, ¾ivlju vo¾nju).

Pored toga, s obzirom na ulje, rizlu i ostale vozaèe, glavno ogranièenje motora za mene nije koliko je jak motor, veæ koliko dobro koèi i le¾i u krivinama. To mi odreðuje max brzinu. Sve sa 50 i vi¹e konja mo¾e da se zaleti u pièku materinu.

Ja lièno ne volim izgled tih endura, a i mali sam picopevac pa bih landarao nogicama kad manevri¹em u mestu, ali mislim da su one najracionalniji izbor ko hoæe da vozi motor u srbistanu. Nikad neæu zaboraviti 'talijana kog sam upoznao (vozio je BMW enduru, 800ku), ka¾e: "imam kod kuæe CBR600 trkalicu za stazu, tamo se izdivljam, a ovaj vozim za sve ostalo, da ne ostanem bez dozvole i da bezbednije putujem".  :)
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

Kengur

Citat: Taraba poslato 06 Jul, 2013, 00:37
Broj obrtaja se odnosi na radilicu - logièno.
Ako se jednocilindra¹ vrti na 8k, 4cil je to oko 16k obrtaja stim ¹to je kod njega ceo sklop rastereæeniji jer je energija rasporeðena na dva cilindra i vecu radilicu i èetiri taèke za prenos kinetièke energije klipa u rotacionu radilice.
Kod crossplane tipa to mu dodje ekvivalent 24k obrtaja.

90% ljudi koji voze 1 cilindar vrlo èesto æe voziti motor na 5,6,7k obrtaja. Jbg, za neku pristojnu putnu brzinu od 100, 120 ti treba 5,6k obrtaja minimum.
Koliko ljudi æe R6 da dr¾i na 12, 14, 16k toliko èesto?



Dosta njih koji imalo znaju da voze... Doduse u nizim brzinama... Lagano 6cu drzis preko 10k.....

R6 prvom na 7k ide tipa 25 na sat :D

Taraba

The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

Kengur

Jbg, kanta :)

Takav prenos, krajnja prvom je 111 bila na mojoj, ali do 7/8 se vuce po crnoj zemlji...

imaginos

da se vratim na skid plate,
imam ideju da uzmem karton, sednem pored motora i "iskrojim" nesto slicno onom skid plateu sto sam kacio sliku. napravim proreze i mesta za rupe za kacenje i slicno. posle odnesem nekom majstoru (limaru?) da napravi to po modelu od kartona koji mu donesem.
nemam pojma koji lim da trazim i kolika debljina treba.

da li je neko radio nesto slicno, kakva su iskustva i da li od toga moze da ispadne nesto upotrebljivo?

UFF

radio ja za ktm-a
treba ti neka cnc masina za secenje i presa za savijanje ako neces da varis
ja koristio celicnu plocu od 3-4mm
jeste teza od aluminijuma ali sa njom opusteno krljam po stepenicama i nema sanse da se savije ili ulubi :D

imaginos

super, znaci moze tako kako sam zamislio.

ja cu od lima, tipa 2mm debljine, posto ne idem na off, a ni po stepenicama, samo mi treba da zastiti hladnjak i filter od kamencica sa puta i slicnih smetnji.
bitno mi je da znam da je to neko vec radio sa kartonskim modelom, da ne gubim vreme ako ne moze na taj nacin...

Mil@n

3mm je debljina one alu ralice.Ne znam dal æe¹ moæi iz komada da je napravi¹.Posebno napravi korito,a posebno one stranice pa posle to zavari.Raspitaj se malo za cene usluga,te¹ko ispod 100 eura da æe ko¹tati.Najlak¹e je da majstor iskopira neèiji skid plate.Ja æu to ostaviti za zimu,pa ako ne uradi¹ do tada javi se.

imaginos

tako sam i mislio, korito iz jednog dela, i po dve bocne stranice (plitke, nema potrebe da mnogo idu na gore).
http://s525.photobucket.com/user/wlutke/media/DL650K9X_orange.jpg.html

jedan od problema koji viidm je sto majstor koji je navikao da pravi oluke, postanske sanducice i modle za kolace od lima - nece skapirati kako treba da savije, to jest mislim da ce napravtii velike greske u uglovima i da nece to leci kako treba...

100 evra je previse za ovo, jer za 200 moze da se uzme pravi skid plate u louisu. cela ta budzevina sa limovima ne vredi vise od 50-60 evra..

ako ovo ne uspe, onda razmisljam i o necemu od fiberglasa kod nekog ko radi branike...


UFF

moj pravljeni
rupe na sredini nepotrebne a sa strane sam zasekao malo da mogu da pridjem srafu za ispustanje ulja bez da skidam plate
dole sam jos dodao komad plastike kad zabodem stepenik da samo sklizne da se ne jebavam posle ponovo da ga plastificiram ili farbam :)

http://s17.postimg.org/gd6wj0a8v/Sl2489.jpg
http://s8.postimg.org/hib46f905/Sl2502.jpg
http://s13.postimg.org/cnrcmbyc7/Image6758.jpg
http://s24.postimg.org/w162s8tut/Image6759.jpg

Hohštapler

...kako mi je èudno kad je horizontalno postavljen ¹raf za ispu¹tanje zejtina...
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

imaginos

@UFF
ovo sto si napravio izgleda odlicno. svidja mi se ideja bez bocnih ivica, samo korito.
videcu da li nesto slicno moze da se iskombinuje na stromu, otprilike ovako (samo bez bocnih): http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=321314

UFF

i ovo moje je toliko cvrsto da opusteno dizem ceo motor odozdo dizalicom dok ne verujem da bi ta koju si sad okacio aluminiumska sa ti malim srafovima nesto slicno izdrzala
prvenstveno sam je zbog toga i pravio, da bude jaka

imaginos

i treba da bude jak posto ktm-a ne stedis, kacis stepenike i vozis ga tako da ponekad zakacis skid plate.

meni treba samo nesto da stiti ako krene da prste kamencici po putu ili da mi nesto ne otkine filter za ulje koji kod stroma viri dole. mislim da ce i lim od 2-3mm da odradi posao u tom slucaju. na offroad ne idem, probao sam jedno 2 kilometra po kucaju (sa suvozacicom) i vratio se, bilo mi zao da ga akam, nemam ja te pare.

kod stroma je zajebano sto mu skid plate dosta smanjuje klirens, a ja 90% vozim u dvoje sa 3 kofera. zato gledam da ga sto vise priljubim uz motor.. za vikend sledi kartonski prototip pa cemo videti na sta to lici i da li uopste moze da se uradi kako sam zamislio.