Ćao, Anonimni posetioče
Moto Manijaci  |  Motori  |  Motori  |  Suzuki (Urednici: zmiya, Bishke)  |  Tema: Suzuki V Strom DL 650
Stranice: 1 ... 6 7 8 [9] 10
Štampaj
Autor Tema: Suzuki V Strom DL 650  (Pročitano 54324 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Taraba
Naopak mlađi
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
625 SXC
 Facebook: Poseti
WWJCD

Lokacija: Skoro pa Beograd
Poruke: 7031
Kvalitet: +3173 (45%)
Zahvalnice: 195

Odgovor #160 - 05 Jul, 2013, 23:37 Ocena: 0
Ignoriši

Broj obrtaja se odnosi na radilicu - logično.
Ako se jednocilindraš vrti na 8k, 4cil je to oko 16k obrtaja stim što je kod njega ceo sklop rasterećeniji jer je energija raspoređena na dva cilindra i vecu radilicu i četiri tačke za prenos kinetičke energije klipa u rotacionu radilice.
Kod crossplane tipa to mu dodje ekvivalent 24k obrtaja.

90% ljudi koji voze 1 cilindar vrlo često će voziti motor na 5,6,7k obrtaja. Jbg, za neku pristojnu putnu brzinu od 100, 120 ti treba 5,6k obrtaja minimum.
Koliko ljudi će R6 da drži na 12, 14, 16k toliko često?


The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?
UFF
***********
Administrator
Mega Moto Manijak
**********

Van mreže Van mreže
 Motor:
Honda CB600F Hornet '03
Yamaha FZ6 Fazer '04
Suzuki DL650V-Strom '05
Honda CBR600F4i '06
Yamaha MT-03 '07
KTM 690SM '08
Yamaha YZF-R1 '08
Honda CB1000RA '09
Honda CRF250L '13

Lokacija: Belgrade
Poruke: 43045
Kvalitet: +11737 (27%)
Zahvalnice: 1012

Odgovor #161 - 05 Jul, 2013, 23:44 Ocena: 0

Suzuki V-Strom DL650...
po meni, retko, dobro pogođen bajk...ali ne odnosi se na hiljadarku!

bez uvrede ali to moze samo vozac trafike da kaze
jer ni jedan ni drugi ne idu, pun gas ili ne..

sTROM

imao, znam


strom 650 je pravljen za turizam - da bude ekonomican/pouzdan a da moze da se udobno ide da dalji put sa njim, i po tom kriterijumu je jedan od najboljih motora. nije ni pravljen da dobro ubrzava ni da bude brz. ne verujem da postoji motor (ni bilo kakvo drugo vozilo) koje je istovremeno ekonomicno (jeftino, pouzdano, malo trosi, retko se kvari) i da ima dobre sportske performanse.

dok je kostao 6500 eur nov, bio je najbolji izbor za te pare. danas nov strom kosta previse i ne isplati se uzimati ga novog.

---

ako neko ima kombinaciju za pravljenje skid plate, nek mi javi, zainteresovan sam i dalje. Smiley


Uffe...bez uvrede...ali ja nisam poredio razlicitu klasu bajka, nisam ni moju Afriku poredio sa mojom Apriliom RSV 1000 (170kg/cirka 130HP)...sad, vec, bivše!

Poredio sam dva putna bajka koji mogu sici i na makadam, utabanu stazu. Putni je i CBR1000F ali strogo asfaltni...

Znaci, upoređenje VSa sa Afrikom! Probaj sa CBR1000F da se probijaš u BGDu a sa Stromom, kao od šale (normalno, neupoređujuci ga sa neki hard endurom, recimo, tvojim KTMom=!

Ja sad vozim cb1000r i mogu da potpisem da cu po gradu da budem brzi od bilo kog stroma a vala i da cu da prodjem svuda gde i strom (oba mogu na makadam a ako sidjemo u blato oba cemo da se zaglavimo) a snagu kocnice i ogibljenje da ni ne poredim bio mali ili veliki strom u pitanju

i sudeci po gore iznesenim teorijama moj cb ce da traje vecno  rofl

jer ima 4 cilindra a ne vrti se, crveno tj blokada mu pocinje vec u 10k rpm namigujem
pit
Nafuwana mawa
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Tdm900,Xt 600 e
 Facebook: Poseti
Lokacija: Nis
Poruke: 5995
Kvalitet: +846 (14%)
Zahvalnice: 82

Odgovor #162 - 05 Jul, 2013, 23:47 Ocena: 0
Ignoriši



 Aj da probam da odbranim cast dvocilindrasa...recimo ja mislim da po gradu nemas sanse da budes brzi od TDM.
pit
Nafuwana mawa
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Tdm900,Xt 600 e
 Facebook: Poseti
Lokacija: Nis
Poruke: 5995
Kvalitet: +846 (14%)
Zahvalnice: 82

Odgovor #163 - 05 Jul, 2013, 23:52 Ocena: 0
Ignoriši

A tek Strom hiljadarka ima da te odere ko mace muskatlu ...mislim po gradu.
MILJAN
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
SUZUKI
SUPER TEŠKA DOŽIVOTNO.

Lokacija: ZEMLJA SELJAKA
Poruke: 5079
Kvalitet: +933 (18%)
Zahvalnice: 92

WWW
Odgovor #164 - 06 Jul, 2013, 01:23 Ocena: 0
Ignoriši

Znači samo Afrika može 300 000 bez problema da pređe--..  Klanjam se Ian je to utvrdio lično... [chopper] I verujem mu..Onaj čikica na stromtroopers forumu sigurno laže... namigujem  bejzbolka
Strom ima malo konja, lenj je kao i Afrika...  Prelaze ti motori mnogo više od zujalica koje same sebe razbiju do 80 000 ili kraće...I to sam video... Znači ništa napamet... Na kraju, nije ni bitno...JA sam pravnik i ne razumem se u inženjerstvo moto industrije....Samo pišem šta sam video ili pročitao...

Cave ab homine unius libri
Slaninar
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Yamaha FZS600 Fazer i bela strela s jednom konjskom snagom.
 Facebook: Poseti
Ako kaniš pobijediti, ne smiješ izgubiti.

Lokacija: Novi Sad
Poruke: 8157
Kvalitet: +1356 (16%)
Zahvalnice: 90

WWW
Odgovor #165 - 06 Jul, 2013, 07:46 Ocena: 0
Ignoriši

V-strom je lakši i manje troši od raznih Afrika, Tenera. Za naše puteve, a i većinu stranih - ali zbog radara - je verovatno najpametniji izbor. Posebno ko neće da rizikuje (ima decu). Nije sportski motor, ali mislim da ima dovoljno obrtnog momenta da povuče (za preticanje, življu vožnju).

Pored toga, s obzirom na ulje, rizlu i ostale vozače, glavno ograničenje motora za mene nije koliko je jak motor, već koliko dobro koči i leži u krivinama. To mi određuje max brzinu. Sve sa 50 i više konja može da se zaleti u pičku materinu.

Ja lično ne volim izgled tih endura, a i mali sam picopevac pa bih landarao nogicama kad manevrišem u mestu, ali mislim da su one najracionalniji izbor ko hoće da vozi motor u srbistanu. Nikad neću zaboraviti 'talijana kog sam upoznao (vozio je BMW enduru, 800ku), kaže: "imam kod kuće CBR600 trkalicu za stazu, tamo se izdivljam, a ovaj vozim za sve ostalo, da ne ostanem bez dozvole i da bezbednije putujem".  Smiley

montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen
Kengur
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Imam. Zenin! Smiley
 Facebook: Poseti
Dva tocka, jedan zivot.

Lokacija: Beograd/Avala
Poruke: 7627
Kvalitet: +2160 (28%)
Zahvalnice: 108

Odgovor #166 - 06 Jul, 2013, 11:20 Ocena: 0
Ignoriši

Broj obrtaja se odnosi na radilicu - logično.
Ako se jednocilindraš vrti na 8k, 4cil je to oko 16k obrtaja stim što je kod njega ceo sklop rasterećeniji jer je energija raspoređena na dva cilindra i vecu radilicu i četiri tačke za prenos kinetičke energije klipa u rotacionu radilice.
Kod crossplane tipa to mu dodje ekvivalent 24k obrtaja.

90% ljudi koji voze 1 cilindar vrlo često će voziti motor na 5,6,7k obrtaja. Jbg, za neku pristojnu putnu brzinu od 100, 120 ti treba 5,6k obrtaja minimum.
Koliko ljudi će R6 da drži na 12, 14, 16k toliko često?



Dosta njih koji imalo znaju da voze... Doduse u nizim brzinama... Lagano 6cu drzis preko 10k.....

R6 prvom na 7k ide tipa 25 na sat Cheesy

Taraba
Naopak mlađi
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
625 SXC
 Facebook: Poseti
WWJCD

Lokacija: Skoro pa Beograd
Poruke: 7031
Kvalitet: +3173 (45%)
Zahvalnice: 195

Odgovor #167 - 06 Jul, 2013, 15:46 Ocena: 0
Ignoriši

Pa kad je kanta Tongue

The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?
Kengur
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Imam. Zenin! Smiley
 Facebook: Poseti
Dva tocka, jedan zivot.

Lokacija: Beograd/Avala
Poruke: 7627
Kvalitet: +2160 (28%)
Zahvalnice: 108

Odgovor #168 - 07 Jul, 2013, 11:42 Ocena: 0
Ignoriši

Jbg, kanta Smiley

Takav prenos, krajnja prvom je 111 bila na mojoj, ali do 7/8 se vuce po crnoj zemlji...

imaginos
Voajer


Van mreže Van mreže
 Motor:
DL650
Lokacija: bg
Poruke: 97
Kvalitet: +2 (2%)
Zahvalnice: 1

Odgovor #169 - 08 Jul, 2013, 10:53 Ocena: 0
Ignoriši

da se vratim na skid plate,
imam ideju da uzmem karton, sednem pored motora i "iskrojim" nesto slicno onom skid plateu sto sam kacio sliku. napravim proreze i mesta za rupe za kacenje i slicno. posle odnesem nekom majstoru (limaru?) da napravi to po modelu od kartona koji mu donesem.
nemam pojma koji lim da trazim i kolika debljina treba.

da li je neko radio nesto slicno, kakva su iskustva i da li od toga moze da ispadne nesto upotrebljivo?
UFF
***********
Administrator
Mega Moto Manijak
**********

Van mreže Van mreže
 Motor:
Honda CB600F Hornet '03
Yamaha FZ6 Fazer '04
Suzuki DL650V-Strom '05
Honda CBR600F4i '06
Yamaha MT-03 '07
KTM 690SM '08
Yamaha YZF-R1 '08
Honda CB1000RA '09
Honda CRF250L '13

Lokacija: Belgrade
Poruke: 43045
Kvalitet: +11737 (27%)
Zahvalnice: 1012

Odgovor #170 - 08 Jul, 2013, 12:15 Ocena: 0

radio ja za ktm-a
treba ti neka cnc masina za secenje i presa za savijanje ako neces da varis
ja koristio celicnu plocu od 3-4mm
jeste teza od aluminijuma ali sa njom opusteno krljam po stepenicama i nema sanse da se savije ili ulubi Cheesy
imaginos
Voajer


Van mreže Van mreže
 Motor:
DL650
Lokacija: bg
Poruke: 97
Kvalitet: +2 (2%)
Zahvalnice: 1

Odgovor #171 - 08 Jul, 2013, 12:52 Ocena: 0
Ignoriši

super, znaci moze tako kako sam zamislio.

ja cu od lima, tipa 2mm debljine, posto ne idem na off, a ni po stepenicama, samo mi treba da zastiti hladnjak i filter od kamencica sa puta i slicnih smetnji.
bitno mi je da znam da je to neko vec radio sa kartonskim modelom, da ne gubim vreme ako ne moze na taj nacin...
[email protected]
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
 Motor:
V-STROM
Lokacija: Lazarevac
Poruke: 421
Kvalitet: +118 (28%)
Zahvalnice: 7

Odgovor #172 - 08 Jul, 2013, 15:24 Ocena: 0
Ignoriši

3mm je debljina one alu ralice.Ne znam dal ćeš moći iz komada da je napraviš.Posebno napravi korito,a posebno one stranice pa posle to zavari.Raspitaj se malo za cene usluga,teško ispod 100 eura da će koštati.Najlakše je da majstor iskopira nečiji skid plate.Ja ću to ostaviti za zimu,pa ako ne uradiš do tada javi se.
imaginos
Voajer


Van mreže Van mreže
 Motor:
DL650
Lokacija: bg
Poruke: 97
Kvalitet: +2 (2%)
Zahvalnice: 1

Odgovor #173 - 08 Jul, 2013, 16:13 Ocena: 0
Ignoriši

tako sam i mislio, korito iz jednog dela, i po dve bocne stranice (plitke, nema potrebe da mnogo idu na gore).
http://s525.photobucket.com/user/wlutke/media/DL650K9X_orange.jpg.html

jedan od problema koji viidm je sto majstor koji je navikao da pravi oluke, postanske sanducice i modle za kolace od lima - nece skapirati kako treba da savije, to jest mislim da ce napravtii velike greske u uglovima i da nece to leci kako treba...

100 evra je previse za ovo, jer za 200 moze da se uzme pravi skid plate u louisu. cela ta budzevina sa limovima ne vredi vise od 50-60 evra..

ako ovo ne uspe, onda razmisljam i o necemu od fiberglasa kod nekog ko radi branike...
UFF
***********
Administrator
Mega Moto Manijak
**********

Van mreže Van mreže
 Motor:
Honda CB600F Hornet '03
Yamaha FZ6 Fazer '04
Suzuki DL650V-Strom '05
Honda CBR600F4i '06
Yamaha MT-03 '07
KTM 690SM '08
Yamaha YZF-R1 '08
Honda CB1000RA '09
Honda CRF250L '13

Lokacija: Belgrade
Poruke: 43045
Kvalitet: +11737 (27%)
Zahvalnice: 1012

Odgovor #174 - 08 Jul, 2013, 16:21 Ocena: 0

OEM



UFF
***********
Administrator
Mega Moto Manijak
**********

Van mreže Van mreže
 Motor:
Honda CB600F Hornet '03
Yamaha FZ6 Fazer '04
Suzuki DL650V-Strom '05
Honda CBR600F4i '06
Yamaha MT-03 '07
KTM 690SM '08
Yamaha YZF-R1 '08
Honda CB1000RA '09
Honda CRF250L '13

Lokacija: Belgrade
Poruke: 43045
Kvalitet: +11737 (27%)
Zahvalnice: 1012

Odgovor #175 - 08 Jul, 2013, 16:24 Ocena: 0

moj pravljeni
rupe na sredini nepotrebne a sa strane sam zasekao malo da mogu da pridjem srafu za ispustanje ulja bez da skidam plate
dole sam jos dodao komad plastike kad zabodem stepenik da samo sklizne da se ne jebavam posle ponovo da ga plastificiram ili farbam Smiley




Hohštapler
Hoštapler
Moto Manijak
*******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kymco people 250, VFR800fi
The force that guides the stars guides you to.

Lokacija: NS-ZR
Poruke: 13098
Kvalitet: +4574 (34%)
Zahvalnice: 325

Odgovor #176 - 08 Jul, 2013, 17:51 Ocena: 0
Ignoriši

...kako mi je čudno kad je horizontalno postavljen šraf za ispuštanje zejtina...

Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.
imaginos
Voajer


Van mreže Van mreže
 Motor:
DL650
Lokacija: bg
Poruke: 97
Kvalitet: +2 (2%)
Zahvalnice: 1

Odgovor #177 - 08 Jul, 2013, 19:42 Ocena: 0
Ignoriši

@UFF
ovo sto si napravio izgleda odlicno. svidja mi se ideja bez bocnih ivica, samo korito.
videcu da li nesto slicno moze da se iskombinuje na stromu, otprilike ovako (samo bez bocnih): http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=321314
UFF
***********
Administrator
Mega Moto Manijak
**********

Van mreže Van mreže
 Motor:
Honda CB600F Hornet '03
Yamaha FZ6 Fazer '04
Suzuki DL650V-Strom '05
Honda CBR600F4i '06
Yamaha MT-03 '07
KTM 690SM '08
Yamaha YZF-R1 '08
Honda CB1000RA '09
Honda CRF250L '13

Lokacija: Belgrade
Poruke: 43045
Kvalitet: +11737 (27%)
Zahvalnice: 1012

Odgovor #178 - 08 Jul, 2013, 19:49 Ocena: 0

i ovo moje je toliko cvrsto da opusteno dizem ceo motor odozdo dizalicom dok ne verujem da bi ta koju si sad okacio aluminiumska sa ti malim srafovima nesto slicno izdrzala
prvenstveno sam je zbog toga i pravio, da bude jaka
imaginos
Voajer


Van mreže Van mreže
 Motor:
DL650
Lokacija: bg
Poruke: 97
Kvalitet: +2 (2%)
Zahvalnice: 1

Odgovor #179 - 08 Jul, 2013, 20:04 Ocena: 0
Ignoriši

i treba da bude jak posto ktm-a ne stedis, kacis stepenike i vozis ga tako da ponekad zakacis skid plate.

meni treba samo nesto da stiti ako krene da prste kamencici po putu ili da mi nesto ne otkine filter za ulje koji kod stroma viri dole. mislim da ce i lim od 2-3mm da odradi posao u tom slucaju. na offroad ne idem, probao sam jedno 2 kilometra po kucaju (sa suvozacicom) i vratio se, bilo mi zao da ga akam, nemam ja te pare.

kod stroma je zajebano sto mu skid plate dosta smanjuje klirens, a ja 90% vozim u dvoje sa 3 kofera. zato gledam da ga sto vise priljubim uz motor.. za vikend sledi kartonski prototip pa cemo videti na sta to lici i da li uopste moze da se uradi kako sam zamislio.
Stranice: 1 ... 6 7 8 [9] 10
Štampaj
Moto Manijaci  |  Motori  |  Motori  |  Suzuki (Urednici: zmiya, Bishke)  |  Tema: Suzuki V Strom DL 650