Glavni meni

Zamena gume u nedodjiji

Započeo stefgi, 14 April, 2011, 21:08

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: dado poslato 15 April, 2011, 00:37
Mislim da je rec o membranskoj pumpi koja kompresuje svez vazduh a ne o nepovratnom ventilu. Mislim da ima dovoljno podpritiska da povuce smesu bilo da je karburator ili ubrizgavanje u pitanju.

Ja imam set za cepovanje i u njemu CO2 ampulice i mislim da je to optimalno resenje.
- 0.1 bar je minimalni podrpritisak da bi povukao gorivo iz karburatora (za injection to ne vazi) i ako ventil ima oprugicu koju sabija manji podpritiksak kada klip ide prema dole (a kako je poznato kod fluda, oni imaju tendeciju putanje manjeg otpora) povuci ce svez vazduh iz okruzenja i u komresionom taktu ga naterati kroz bespovratni ventil u gumu. Jedino sto imas prazan hod u narednom ciklusu...i ubija akumulator....ali gledao sam istu spravu kako radi....zadovoljavajuce kad upali motor na tri cilindra naduva gumu za deset sekundi :)
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

stefgi

Kako skinuti tubeless gumu
Motorcycle tire change.

Kako zameniti obicnu gumu sa nekim savetima.
How to Change A Tire - Part 1 (of 2)
How to Change a Tire Part 2 (of 2)

Nisam nasao kako se pumpa pomocu motora...

SSZGO

odlican klip ovaj prvi za zamenu gume, sad znamo kako da je promenimo bez vulkanizera :)
Reci nesto pametno i svi ce te pamtiti - Nepoznati autor

sasafilipovic

Kako deluje jednostavno...

SSZGO

pa cek, sto se tice pumpanja, nije lakse koristiti izduv recimo?

napravi se neka navlaka koja se namesti na cev izduva, i da ima napred onaj dodatak za pumpanje?

Reci nesto pametno i svi ce te pamtiti - Nepoznati autor

mi¹ko_kolo

Motor bi se ugasio. Probaj da pritisne¹ otvor auspuha dok motor radi, odmah krene da se gu¹i. Podrazumeva se da auspuh nije bu¹an.

UFF

pa ne zatvoris ga dovoljno vec delimicno da bude pritisak na obe rupe... jedna za napolje da se ne ugusi a druga za gumu
u teoriji zvuci moguce e sad da li je dovoljno da stvoro 2-3 bara u gumu - ne verujem

mi¹ko_kolo

Nema teorije da podigne pritisak toliko.

SSZGO

nije potrebno toliko, dovoljno je 1 bar ili cak i 0.5 ce zavrsiti posao
do vulkanizera ili pumpe...
Reci nesto pametno i svi ce te pamtiti - Nepoznati autor

Dutchman

alat za zamenu gume : Satelitski telefon i kreditna kartica (i naravno pravi broj telefona koga treba pozvati) ;)

isterivac

Citat: svetac poslato 14 April, 2011, 23:02
ja cuo glupost pa da podelim sa vama! u pitanju su 4taktne masine,izvrenes svecicu,uvrnes naki nepovratni ventil,upalis da radi i time naduvas gumu! ima li nesto u toj prici?
navodno neki dodatak bas za to??


Cak i da je moguce. Na nekim motorima koji su u oklopu dok stignes do svecice verovatno bi se 3 puta porodio..

A ovaj set za cepovanje sto se moze kupiti za male pare radi posao samo dok je guma mlada, na starijim gumama verovatno ne bi uradila nikakav posao..
Zato sto se cepovanjem kidaju konci a kod starijih guma se samo lakse raspadaju...
Jebes majstore kad posle njih, moram ponovo da radim isti posao!

lord_oblivion

Ima li tih setova da se kupi kod nas ili mora da se narucuje od preko?
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

SSZGO

ma sta je problem stici do svecice...

skines
sediste,
stabilizator volana
rezervoar
kuciste filtera vazduha
par creva,  gumica i sitnih plastika
otkacis pumpu za gorivo

i eto tu si odmah...
Reci nesto pametno i svi ce te pamtiti - Nepoznati autor

lord_oblivion

Mislis, skines kapicu sa svecice i tu si ?  ;D
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

bokilic

how to inflate a tire with WD-40
probano sa benzinom,i funkcionise... ali ne sa litrom,sa mallkoooo,i probano sa start sprejom,isto malo spreja funkcionise...
brmmmm

bokilic

brmmmm

bokilic

brmmmm

SSZGO

Reci nesto pametno i svi ce te pamtiti - Nepoznati autor

isterivac

Citat: bokilic poslato 17 April, 2011, 23:03
Seal A Tire Bead with Starting Fluid

Ovako je moj drugar koji je vulkanizer i imao je problem sa kamionskim gumama. Radio je istu ovu foru sa benzinom i sve biva kao neka ekplozija. Zanimljivo skroz :D
Jebes majstore kad posle njih, moram ponovo da radim isti posao!

SSZGO

e fora je dakle u vrlo malo zapaljive smese, koja se naprska  unutar gume

kad se zapali, gasovi koji se sire ce prisiliti gumu da nalegne...
Reci nesto pametno i svi ce te pamtiti - Nepoznati autor