Glavni meni

Koji motor planirate sledeci da kupite a koji biste voleli da imate?

Započeo UFF, 22 Oktobar, 2010, 18:28

0 članova i 10 gostiju pregledaju ovu temu.

mkt


Glava Dole


Andreja

Citat: mkt poslato 12 Mart, 2017, 19:18
enduro zakon  [thumb_up] al onaj do 110kg ;D


Hoæe¹ da ka¾e¹ da je ovaj moj od 120kg govno? :D
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D


Gavrolini

Enduro je jako skupa zanimacija.  Moze se naci neki stariji motor iz devedesetih tipa tt,xr,klx i takvi dobri primerci su oko 1500e. Za ozbiljniju voznju treba nesto dosta lakse i mladje i to ispod 2500e ne treba ni gledati. S tim sto se na takvim motorima menja ulje na 5-6 radnih sati.  Prosecne cizme su oko 150e, dobre preko 250e. Prosecna kaciga je oko 150e, dobra preko 300e.  Naocare solidne 50e. Stitnici za kolena upoterbljivi su oko 70e, bas dobri preko 300e. Pancir ili stitnik za grudi a da ima svrhu je od 120e pa na gore. Onda prikolica ili drugo prevozno sredstvo na koje mozes natovariti motor.  Kad se sve stavi na papir da bi se vozio pristojan enduro treba lepo novaca. E sad moze i bez svega toga, mozes da motor vozis asfaltom do sume ili gde vec vozis ali onda ili ne stavljas prave gume za enduro ili stavis pa ih nemas posle 50km asfalta. Moze i bez opreme dok ne slomis nesto ili ne odvalis stopalo na panj. U principu sve moze ali za pravi enduro to je to. Ne racunam Kostu i slicne gluposti koji tripuju da su vozili enduro.

Bori¹a

Citat: Gavrolini poslato 13 Mart, 2017, 00:02
Ne racunam Kostu i slicne gluposti koji tripuju da su vozili enduro.

znas li ti sta je i kako kosta vozio dok se ti nisi rodio a tako pricas [rofl] [rofl] [rofl] ti ne umes da zivis :D

UFF



lord_oblivion

 [rofl]

Citat: Andreja poslato 12 Mart, 2017, 01:09
Citat: navajo poslato 12 Mart, 2017, 00:40
Pod uslovom da ne dobijem neku medju fix ideju u vidu neke endurace...

Ako proba¹, navuæi æe¹ se 100%, imajuæi u vidu da veæ nosi¹ to negde u podsvesti :D

320%

Citat: Laziæ poslato 12 Mart, 2017, 03:04
Off je navlaku¹a... Izbegavam veæ par godina zbog nepostojeæeg bud¾eta za popravke... :o ;D

Tebi ne bi pomogla ni tri puta skuplja oprema od ove koju je Gavra nabrojao. Ko¹talo bi te kao da ide¹ na Dakar  [rofl]

Citat: mali_zmaj poslato 12 Mart, 2017, 18:48
Off zaboravi,ako ne mislis da ulazes,sto u opremu sto u stalne popravke uslijed trosenja motocikla na istom..,padovi i skola se skupo placaju na offu...,ja sam odustao u startu..,moja ekipa nastavila i sad imaju enduro klub u B.Luci...,ali zdrobise te motore.., a nemaju love da uzmu dobre i kvalitetne krosere,koji jedini mogu izdrzat to handrenje i oranje po njivama,i sumama..,al da uzivaju,uzivaju i to posteno!!!  Njima je asfalt ziva dosada..,sad..,kazu da im dodje da zaspu dok voze  na asfaltu!!!  Eto ukratko tudja iskustva,ne moja,samo prenosim...

A mo¾e i kao ja, tj. vi¹e kao baba neka,sa jeftinom opremom  ali za dve godine off-a sa Kine¹èetom pao sam 1 i 1/2 put. A i taj 1 je bio vi¹e poleganje sa 5 na sat  :D
Al' meni lepooo  [yahoo]
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

stilgar


Andreja

Peða, èim ne pada¹ na offu, to znaèi da ne¹to ne radi¹ kako treba :P

Citat: Gavrolini poslato 12 Mart, 2017, 23:49
Ne samo govno vec tesko govno :)

+ Vazda :D
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

lord_oblivion

Pa pao sam. I to na stazi (na Glind¾i )  ;D Znaèi sve ok  :D
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

Gavrolini

Cim ti znas tacno koliko si puta pao i jos to mozes da nabrojis , znaci da ne radis nesto dobro :)

Lazic

Da se sretnete u ¹umi ne bi ga ni primetio, em mu motor zelen, em bi izgledao kao ¾bun, samo bi proleteo pored... Zato i ne pada... ;D


@Veliki Zmaj:
Kad bi znao koliko sam puta zaspao na asfaltu... ;D Samo provalim kad se probudim da uredno vozim u koloni i dr¾im odstojanje... :o Onda se trgnem i zavrnem gas... ;D

Bojan

Citat: Gavrolini poslato 13 Mart, 2017, 00:02
Enduro je jako skupa zanimacija.  Moze se naci neki stariji motor iz devedesetih tipa tt,xr,klx i takvi dobri primerci su oko 1500e. Za ozbiljniju voznju treba nesto dosta lakse i mladje i to ispod 2500e ne treba ni gledati. S tim sto se na takvim motorima menja ulje na 5-6 radnih sati.  Prosecne cizme su oko 150e, dobre preko 250e. Prosecna kaciga je oko 150e, dobra preko 300e.  Naocare solidne 50e. Stitnici za kolena upoterbljivi su oko 70e, bas dobri preko 300e. Pancir ili stitnik za grudi a da ima svrhu je od 120e pa na gore. Onda prikolica ili drugo prevozno sredstvo na koje mozes natovariti motor.  Kad se sve stavi na papir da bi se vozio pristojan enduro treba lepo novaca. E sad moze i bez svega toga, mozes da motor vozis asfaltom do sume ili gde vec vozis ali onda ili ne stavljas prave gume za enduro ili stavis pa ih nemas posle 50km asfalta. Moze i bez opreme dok ne slomis nesto ili ne odvalis stopalo na panj. U principu sve moze ali za pravi enduro to je to. Ne racunam Kostu i slicne gluposti koji tripuju da su vozili enduro.

Mogu li ja da ti prodajem opremu ali po ovim cenama? Na enduro motorima se ne menaj ulje na sat i nemaju trajanje na sat. (jedino ako nisi malo ofalio u nazivima)
Ja ne vidim da je oprema za voznju po asfaltu jeftinija, Cak je skuplja. Jedino sta je skuplje je odrzavanje ali motokross motora.
Ja najvise dadoh za bezin svaki put kad je bila neka voznja

Gavrolini

Ponudi slobodno sta imas od opreme, apsolutno sam upucen u cene jer sam i sam vise puta prodavao i kupovao komplet opremu za enduro. Na ktm exc i slicnim motorima je odrzavanje kao i na cross motorima na radne sate.    Nisam ni rekao da je oprema za asfalt jeftinija ali je sigurno da duze traje i manje se haba. A i rekao sam da enduro skupa zanimacija , pogotovo ako pored toga vozis i asfalt.

mkt

Citat: Bojan poslato 13 Mart, 2017, 01:42
Citat: Gavrolini poslato 13 Mart, 2017, 00:02
Enduro je jako skupa zanimacija.  Moze se naci neki stariji motor iz devedesetih tipa tt,xr,klx i takvi dobri primerci su oko 1500e. Za ozbiljniju voznju treba nesto dosta lakse i mladje i to ispod 2500e ne treba ni gledati. S tim sto se na takvim motorima menja ulje na 5-6 radnih sati.  Prosecne cizme su oko 150e, dobre preko 250e. Prosecna kaciga je oko 150e, dobra preko 300e.  Naocare solidne 50e. Stitnici za kolena upoterbljivi su oko 70e, bas dobri preko 300e. Pancir ili stitnik za grudi a da ima svrhu je od 120e pa na gore. Onda prikolica ili drugo prevozno sredstvo na koje mozes natovariti motor.  Kad se sve stavi na papir da bi se vozio pristojan enduro treba lepo novaca. E sad moze i bez svega toga, mozes da motor vozis asfaltom do sume ili gde vec vozis ali onda ili ne stavljas prave gume za enduro ili stavis pa ih nemas posle 50km asfalta. Moze i bez opreme dok ne slomis nesto ili ne odvalis stopalo na panj. U principu sve moze ali za pravi enduro to je to. Ne racunam Kostu i slicne gluposti koji tripuju da su vozili enduro.

Mogu li ja da ti prodajem opremu ali po ovim cenama? Na enduro motorima se ne menaj ulje na sat i nemaju trajanje na sat. (jedino ako nisi malo ofalio u nazivima)
Ja ne vidim da je oprema za voznju po asfaltu jeftinija, Cak je skuplja. Jedino sta je skuplje je odrzavanje ali motokross motora.
Ja najvise dadoh za bezin svaki put kad je bila neka voznja

covek e mislio na hard enduro a ne na voznju proplancima

DebeliZmaj

dakle taj enduro samo onaj ko ima kesa ( ili da mu kupuju roditelji, sponzor ili da je u parama )
ili varijanta da ti to donosi lovu.. pravish klipove pa kacish itd...
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

Gavrolini

Ne nego je jako tesko ako nisi u dobrom kesu da vozis i ovo i ono.  U principu prosecan Srbin mora da se odluci ili asfalt ili enduro.  Ja sam u jednom trenutku imao dva motora(jedan enduro i jedan za asfalt) i nisam mogao finansiski da izdrzim odrzavanje itd...

navajo

Ja imam dva za asfalt i vec mi nije dobro...plus sto sam toliki baksuz da mi registracija za oba motora i auto istice u maju...naredjali se jedan za drugim u par dana...mrziiiiiim maj

Jos mi samo enduro fali