Glavni meni

Koji motor planirate sledeci da kupite a koji biste voleli da imate?

Započeo UFF, 22 Oktobar, 2010, 18:28

0 članova i 8 gostiju pregledaju ovu temu.

Mik

@Flavius Valerius
Hvala!
Samo ja sam hteo da nadjem neki iskreni zapis, iz licnog iskustva, sta to na Kawi nije dobro. I nikad nista! (Na specijalizovanom forumu za ZX10R nisam nasao nista problematicno.)

Mik


freepartyman

#1282
Nije bitno, uzivajte ,kupujte sta god hocete, vozite se.. 
I became a beast to rid myself the pain of being a man

juga


p0peye

Citat: Darko poslato 15 Avgust, 2015, 19:01
@ free -  :-*

@ andreja - hahahah , brate , znam da se sta-vise pise kao stavise...

Да не цепидлачимо, није битан лапсус али зарад омладинаца који по новом уче школу и који ће ђоку научити тамо - Андреја је хтео да ти скрене пажњу на:


Дневна доза правописа

Чак штавише је плеоназам.
Довољно је рећи само чак или само штавише.
Рецимо: "Он је одличан ђак, чак најбољи у разреду". Или: "Он је одличан ђак, штавише најбољи у разреду".
У реченици типа: "Шта више волиш - слатко или слано?", шта више се пише одвојено.

https://www.google.com/url?q=https://www.facebook.com/pravopis111/posts/745108232218455&sa=U&ved=0CAsQFjAAahUKEwjX3fXUyKvHAhVFVxoKHcF-DNE&usg=AFQjCNFOsATtd176LXsPd2vY1kIHJUiHQA


Назад на тему:




Citat: UFF poslato 15 Avgust, 2015, 23:18
Citat: Andreja poslato 15 Avgust, 2015, 23:15
Nije problem posed Dukca, VFRa i ostalih kada ispred njih imam i neki hard enduro, zatim F800GS i tako dalje... Ni¹ta bez pet motora, minimum minimuma :) Mada za ispunjenje liste ¾elja (vezane samo za motore) bi mi trebao hangar od bar 10 ari...

ja imao prosle god 5 motora i nula ari
sad samo 1 (za mene najbolji od tih) motor i 5 ari placa (+kuca, a u planu garaza iste kvadrature)

Од 2008ме сам терао Hondu CBR 600 F SPORT. Био сам више него задовољан, док положај није почео да ме замара, и док нисам све чешће хватао себе како размишљам себе на неком of-road мотору у пририди.
Почео сам да ратмишљам о алтернативи, а онда сам са тугом схватио да мотоцикл по мојој жељи - не постоји. Нисам једини, сигурно, али 'ајде да и ја са вама поделим своју муку:
Реците да сам размажен, нереалан, да ми фали даска у поткровљу - јбг.
Ево га укратко (рофл) објашњење за мотор (можда неко успе да ми отвори очи и каже "како не постоји - а..........?"

Дакле, да би био по мојој вољи - треба да:

- буде за двоје.  Веома битна ствар. Да расправљамо о другом мотору (или трећем) - не би било проблема. Не ретко се возим са госпођом, у недостатку времена, гледам да спојим добро и корисно - клинце одведемо у обданиште, њу одвезем на посао па онда ја на посао или у град да завршавам обавезе - мотором. Да није овог стила - ни тих пар 'иљада годишње не бих прелазио...

- буде удобан положај за вожњу. CBR 600 F Sport је највише због тога морао да оде. Јебеш ти ту вожњу ако сваки пут на семафору морам да се истежем и уместо да вожњу завршим са блаженим осмехом на лицу, гунђам - те јебем ти хеблове, те јебем ти седиште... (да, знам да се држим бутинама и леђима а не рукака, али мене првенствено јебуцка врат. И још лети када ми се одмах испод кациге озноји прегиб кожа на кожу - ужас). Значи - ендуро, туринг, супермото, или штагод, али читај даље па ћеш видети да није тако једноставно (ко је до овде стигао, сигурно је згубидан па ће прочитати још пар редова... :-P )

- може опуштено да пегла по пар стотина километара тамо и назад. Када се једном у ...много склопе коцкице па госпођа и ја успемо да збришемо на једнодневни излет без приколица... :-) (А мало чешће и ја са друштвом уговрим вожњу па одвозамо једнодневну туру - да "оладимо главе") B-) (отпада DRZ, WR, XRR...)

- има снаге, или још боље - обртног момента. Пожељно би било да има више цилиндара, да што мање тресе, али ајде сад, да не претерујем... И највећа брзина не би смела да буде 135 км/ч па да вичем "банзаиииии" сваки пут када кренем у претицање на Ибарској или сл.

-нећу да се борим и рвам са мотором сво време. Када затреба (кад ја то пожелим) нека буде звер, али углавном да буде маче и да преде...

- може да скрене са асфалта на макадам, на земљане путеве, понекад кроз шумицу, чисто да се побегне са бетона и асфалта и ужива у природи. Овај услов је можда требао и раније да се наведе. Готово да је обавезан. То је један од ретких разлога зашто кључ неког фазера или сл. већ не виси о привеску...

- не буде "тешка категорија" - ја бих се већину времена ипак провлачио кроз градску гужву, и у уским размацима између кола, у уским улицама 200тинак кг тешка цбр-ка ми није пријала - верујем добрим делом због спортског положаја, и моје не баш завидне висине, али... виц каже - "шта зна дете шта је 200 кила". Е па ја нам. Много више прија 140-150 кг (верујем да сада већ капирате где је проблем).


Све и да занемаримо оне утопијске жеље свих нас - разумна потрошња, регистрација и редовно одржавање (као и веома пожељно нулто ванредно одржавање) - такав мотор не постоји.
У праву ће бити онај ко констатује: "јбг - ти би да се јебеш а да ти не уђе".
Тачно тако.
Ја бих да јебем.
И да не буде сада као у оном другом вицу "ауууу, па ко то јебе...?" - "Одликаши, пичка ти материна, одликаши!" - да петпоставимо, кажемо хипотетички да имам да одвојим 20так 'иљада за такву машину (или, реалније, да сам спреман да се стрпим 10ак год док та машина не постане доступна и нама обичним "смртницима") - џаба новци - такав мотор не постоји.
Моје жеље потиру (судећи по тренутним технолошким могућностима мото-индустрије) једна другу.
Тренутно не постоји мотоцикл који је у исто време лаган и погодан за умерени офф, јак и стабилан за пеглање пар стотина км, и још удвоје. Да не помињем остале услове.

Да напоменем да Европљане баш нешто не миришем, Амера се чак помало и гадим, Јапанце волим и поштујем, а Кинезе ћу да коментаришем за 5 до 10 година.

И на кају - шлаг на торту: мора да ми се свиди. На поглед, први, други или пети. Јебеш ти све горе испуњене услове ако ми је ружан.
+ + Только байкеры знают, почему собака высовывает голову из окна автомобиля + +

BOKYBOY

@poPeye......batali brate motor...vozi auto...nema nade za tebe... :violina:

El Jefe

Друштво за заштиту од животиња

Andreja

Citat: juga poslato 16 Avgust, 2015, 09:12
Mislim da bi mi  F800 bio re¹enje!

Popaj, mislim da je Juga objasnio, idealna sprava. Nisam ga na¾alost provozao ali po ovome ¹to sam do sad video i èuo, mislim da je to to, koènice odliène, 21" toèak napred, potro¹nja lako mo¾e da bude ispod 4.5 litre, èak i da ne razmi¹lja¹ o tome. A mo¾e¹ da ga oplete¹ 200km/h na auto-putu, 85 konjiæa. U klasi ima¹ jo¹ luðu stvar, Triumph Tiger 800XC, tri cilindra, snage i vi¹e nego dovoljno a mislim da je wet weight ne¹to malo iznad 200kg. Meni takoðe interesantan motor ali do sad sam video mo¾da dva komada u¾ivo, nisam ba¹ preterano upoznat. Mada koliko vidim, mnogi ljudi koji mogu da priu¹te ove motore voze sami, ako imaju saputnika, uzimaju veæe motore... Kada bih razmatrao ne¹to veæe, KTM 990ADV bez razmi¹ljanja.

http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/2008_BMW_F800GS_7.jpg

http://image.hojtorget.se/extra/bikeimg/15701_15800/triumph-tiger_800_xc-15756_39856063.jpg

Varijanta 2, Yamaha XT660Z Tenere. Pedesetak konja, jedan cilindar, na¾alost isto oko 200kg, vodeæi se logikom, vrlo verovatno da je jeftinije odr¾avanje, jako pouzdana, ide gde 'o'¹... Mo¾e da ide preko 150 vrlo lako. Mada mislim da je patnja za dve osobe, ipak nije dovoljno prostrana :D


I poslednja, najjeftinija varijanta, Yamaha SuperTenere XTZ750. Ispunjava tvoj zahtev ¹to se brzine tièe, jeste malo te¾a ali je prohodna ako zna¹ ¹ta radi¹ (jbg, neæe¹ da ide¹ na neki te¾ak off sa saputnicom valjda, u tom sluèaju, d¾abe ti i motor od 140kg kad ima¹ jo¹ 50kg+stvari pozadi)... I potro¹nja nije ba¹ 4, 5 litara... :) Znam gomilu parova koji se navoza¹e njom, a ko je malo vi¹e razma¾en (znam i takve :D ), ni SuperTenere im neæe biti prostrana... U tom sluèaju, predla¾em produ¾avanje suvozaèevog sedi¹ta :)

http://onlytruecars.com/data_images/gallery/01/yamaha-xtz-750-super-tenere/yamaha-xtz-750-super-tenere-11.jpg

Ima tu jo¹ motora ali svaki od njih debelo "viri" negde, ili je prete¾ak ili tro¹i deset kila (u oba sluèaja Kravadero)... Ima tu 'talijanske egzotike, ne znam koliko bi smeo da se igra¹ na tom polju... :)
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

stilgar



mkt

ova jamaha 660 mi je bas bas gotivna
nema ih po nasim oglasima jbg


Lazic

Citat: Andreja poslato 16 Avgust, 2015, 00:06
Èitam ovu temu ispoèetka i ne¹to mi je lepo jer je veæina ispunila svoje snove, ¾elje i zahteve, do jaja :)
Pre 10-ak godina sam tek poèeo da razmi¹ljam o dva toèka, pojma nisam imao ¹ta hoæu niti ¹ta mi se sviða, niti ¹ta æu umeti da vozim, sad kapiram da sam u stvari sve vreme hteo klea...;D Naravno kad bi imao 20-30 konja vi¹e, ne bi ni razmi¹ljao ¹ta bih mogao da kupim jednog dana... ;D

bobangsxr


freepartyman

I became a beast to rid myself the pain of being a man

UFF

odlican ali ne za srbistan
ako skupis da ga kupis a nemas vremena ili novca da putujes bacio si pare

Mik

@p0peye

Procitao ja to do kraja sve lepo, al' ta ideja nije razvijena iz nekog razloga. 

(Najpribliznije tvojim htenjima je Pasat Lubenicar, zapravo samo mu jedna stvar nedostaje - ne moze da se provuce kroz gradsku guzvu.)

Ne moze na motorcikl bez znoja. Razmotri neki Suzuki Burgman ili slicno.

Mik

Citat: freepartyman poslato 16 Avgust, 2015, 04:58
Nije bitno, uzivajte ,kupujte sta god hocete, vozite se..  

Al' ipak, zbog cega je to tacno tvoj drugar imao potrebu za slepom?  (Koji model Kawe i sta mu se desavalo?)

clutch&brake

STA ZRACIS TO I PRIVLACIS!!!

Mik

Citat: njanja poslato 17 Avgust, 2015, 00:27
Mik je popio koje pivo vcrs 100% [rofl]

Ne pijem pivo (osim sto mi prijaju 4-5 gutljaja posle dobre klope). A pijem vodku, evo sad trenutno.

Medjutim, ja ne vidim sta ja to pogresno radim ako nekog pitam za nesto sto ne znam!  (I ne pitam tek tako bas freepartyman-a, nego ga cenim po svim ostalim postovima i smatram ga odgovornim i razumnim  [thumb_up], licno ga, na zalost, ne znam.)