Glavni meni

Koji motor planirate sledeci da kupite a koji biste voleli da imate?

Započeo UFF, 22 Oktobar, 2010, 18:28

0 članova i 9 gostiju pregledaju ovu temu.

Boban_m


UFF

F800GS zavrsava posao
i 1200 i multistrada su preteski, pogotovo ako putujes sam

jocale

Citat: Bori¹a poslato 01 April, 2015, 00:56
imao jocale isti izduv na njegovom istom takvom... cuje se previse [rofl]

s tim sto je na mojoj kawi bila i akrapovic grana ;)
Samo polako i pun gas

castor

Citat: Darko poslato 01 April, 2015, 02:26
ne znam oko cega se uopste i dvoumis izmedju ta dva ...

izbor je vrlo jasan i bez ikakve dileme - dukati ..

Nije ba¹ tako, Dare. Brojne su razlike i koncept je malo vi¹e drugaèiji, iako je klasa i uslovno reèeno namjena ista.



Citat: freepartyman poslato 01 April, 2015, 02:57
Dukati je lepsi nema govora, ali je GS klasa za sebe kada je u pitanju put oko sveta :) Ja bi uzeo Dukati :D

Sla¾emo se, doslovno.



Citat: UFF poslato 01 April, 2015, 11:04
F800GS zavrsava posao
i 1200 i multistrada su preteski, pogotovo ako putujes sam

GSA 2011 wet weight - 256 kg - 33 litre rezervoar
Multistrada 2015 wet weight - 232 kg - 20 litara rezervoar
Z750 2010 wet weight - 230 kg - 18.5 litara rezervoar

O kojoj te¾ini prièa¹ Marko?  [neampojma] [neampojma] [neampojma]

Da, GSA jeste velik motor i te¾i cca 25 kg, ali je GSA - GSA. GSA je maksi enduro koji mo¾e ono enduro da opravda barem u svom imenu, a samim tim je i robusniji (da ne ulazimo u detalje oko kvaliteta pojedinih stvari, kvarova i sitnica, prièamo generalno). Mutistrada ne mo¾e ni da pomisli na enduro bilo koje vrste. Multistrada je sa te strane, po meni, fenomenalno prepravljen mo¾da najbolji putni motor - Honda VFR800 - na kome je ispravljeno sve ¹to mo¾e da se ispravi u cilju udobnije vo¾nje, a da ima i dalje sportskog duha i performansi u sebi.

Ja to tako gledam. Postavljam sam sebi pitanje - gdje æu ja to da se vozim po gorama i planinama da mi treba GSA, a gdje ne bi mogao Multistradom? A sa druge strane, GSA (2011 koji je meni privlaèan i interesantan) je tehnièki "mehanièkiji" motor u odnosu na Multistradu, ima XY puta manje elektronike i jednostavniji je.

Zato je pitanje koji, nimalo lako...
It's the ride that matters, not the bike…

UFF

1.neces po brdima i gorama zanci ne treba ti 1200
2.padne li ti negde neces ga nikad dici ne samo zbog svoje tezine nego i zbog silnih sranja koje ces da nakacis na njega
3.ako ipak hoces po kaldrmi i pickoj materini jer cak i ako ne nameravas na putu oko sveta te svakakav nepredvidiva sranja cekaju tako da ipak hoces onda je bolji F800GS a ne jebeni Z750 koji si ti naveo pod brojem 3 (wtf was that?)
Bolji ne samo sto ima mekse ogibljenje i vecu felnu vec sto mu je tezina 185kg
4.ako pricamo o manje elektronike opet ih f800gs dobio
5.ako pricamo o ceni registracije, odrzavanja i potrosnji opet ih f800gs dobio :)


Jefta

Citat: UFF poslato 02 April, 2015, 00:21

3.ako ipak hoces po kaldrmi i pickoj materini jer cak i ako ne nameravas na putu oko sveta te svakakav nepredvidiva sranja cekaju tako da ipak hoces onda je bolji F800GS a ne jebeni Z750 koji si ti naveo pod brojem 3 (wtf was that?)
Bolji ne samo sto ima mekse ogibljenje i vecu felnu vec sto mu je tezina 185kg

Tezina je 207kg, a ne 185?

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_f800gs%2010.htm

UFF

ja gledao ovde
http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_f_800_gs_2011.php

a moze i na tvom linku dry weight 178 :) sto mu dodje jos manje

bilo kako bilo laksi je od oba

Jefta

Da ali ne gledas nikada dry weight. Road ready,znaci sa svim tecnostima i pun rezervoar.

Aleks Cross

#1129
Citat: PECA BMW poslato 01 April, 2015, 02:29
Ja ovo planiram da kupim kao sledeci motor .. mada dok ja skupim lovu kontam da nece ni da postoji vise :D



vozi moj komsija koji tranutno nije tu. kad se bude vratio moram da slikam kilometrazu, motor mislim 2006-o a preso nekih 5000-6000. 

mene nesto opet svrbi




BOKYBOY


castor

Citat: UFF poslato 02 April, 2015, 00:21
1.neces po brdima i gorama zanci ne treba ti 1200
2.padne li ti negde neces ga nikad dici ne samo zbog svoje tezine nego i zbog silnih sranja koje ces da nakacis na njega
3.ako ipak hoces po kaldrmi i pickoj materini jer cak i ako ne nameravas na putu oko sveta te svakakav nepredvidiva sranja cekaju tako da ipak hoces onda je bolji F800GS a ne jebeni Z750 koji si ti naveo pod brojem 3 (wtf was that?)
Bolji ne samo sto ima mekse ogibljenje i vecu felnu vec sto mu je tezina 185kg
4.ako pricamo o manje elektronike opet ih f800gs dobio
5.ako pricamo o ceni registracije, odrzavanja i potrosnji opet ih f800gs dobio :)

Jedino ¹to sam gore poredio i za¹to sam naveo jebeni Z750 kao primjer je - wet weight. Multistrada - Z750 = razlika 2 kg. GSA - Z750 = razlika 26 kg. Dizao sam FZ6, mogu da bez problema dignem jebeni Z, ne znam ¹to ne bi mogao da dignem GSA.

Dalje, moja vizija bilo kakvog putovanja je (eventulano) ranac na leðima, ranac/repna torba na zadnjem sicu i eventualno repni kofer. Kofere sa strane mi ne pada na pamet da kupujem. Ako æu da vuèem 100kg stvari sa sobom - onda æu da idem autom…

R1200GSA mi se sviða, Fosamsto mi se ne sviða, iako sve ¹to si rekao za njega stoji. Ali, jbga… Ko je kupovao razumom...
It's the ride that matters, not the bike…

PECA BMW

Citat: Aleks Cross poslato 02 April, 2015, 19:52
Citat: PECA BMW poslato 01 April, 2015, 02:29
Ja ovo planiram da kupim kao sledeci motor .. mada dok ja skupim lovu kontam da nece ni da postoji vise :D



vozi moj komsija koji tranutno nije tu. kad se bude vratio moram da slikam kilometrazu, motor mislim 2006-o a preso nekih 5000-6000. 

mene nesto opet svrbi





ne saj mi na muku ! nije lepo
Bolje biti malo lud , nego malo pametan !

UFF

Citat: castor poslato 02 April, 2015, 20:48
Citat: UFF poslato 02 April, 2015, 00:21
1.neces po brdima i gorama zanci ne treba ti 1200
2.padne li ti negde neces ga nikad dici ne samo zbog svoje tezine nego i zbog silnih sranja koje ces da nakacis na njega
3.ako ipak hoces po kaldrmi i pickoj materini jer cak i ako ne nameravas na putu oko sveta te svakakav nepredvidiva sranja cekaju tako da ipak hoces onda je bolji F800GS a ne jebeni Z750 koji si ti naveo pod brojem 3 (wtf was that?)
Bolji ne samo sto ima mekse ogibljenje i vecu felnu vec sto mu je tezina 185kg
4.ako pricamo o manje elektronike opet ih f800gs dobio
5.ako pricamo o ceni registracije, odrzavanja i potrosnji opet ih f800gs dobio :)

Jedino ¹to sam gore poredio i za¹to sam naveo jebeni Z750 kao primjer je - wet weight. Multistrada - Z750 = razlika 2 kg. GSA - Z750 = razlika 26 kg. Dizao sam FZ6, mogu da bez problema dignem jebeni Z, ne znam ¹to ne bi mogao da dignem GSA.

Dalje, moja vizija bilo kakvog putovanja je (eventulano) ranac na leðima, ranac/repna torba na zadnjem sicu i eventualno repni kofer. Kofere sa strane mi ne pada na pamet da kupujem. Ako æu da vuèem 100kg stvari sa sobom - onda æu da idem autom…

R1200GSA mi se sviða, Fosamsto mi se ne sviða, iako sve ¹to si rekao za njega stoji. Ali, jbga… Ko je kupovao razumom...

sve se slazem
ali ako svi kupujemo srcem onda bi svi vozili dukate i one motore sto se prave u avgustu :)

castor

It's the ride that matters, not the bike…

UFF

samo kazem da si i ti mogao za iste pare da kupis 10 god star ducati ali si radije uzeo 3god staru yamahu ili kavu i tu odluku donese velika vecina a onda to bas i nije kupovina srcem vec razumom (i dzepom)

castor

Ja sam u obadva moja sluèaja uzeo motor koji mi se u datom trenutku najvi¹e sviðao. Prvo FZ6, onda Z750… Razum je samo presudio da to ne bude neka trkalica, ne bi li u startu poèetka vo¾nje motora produ¾io sebi ¾ivot za koju godinu - ¹to se do sada pokazalo kao ispravno.

EDIT:
Zeko od mene ne ide. Ako bog da sreæe da ovi na¹i majmuni ¹to pi¹u i donose zakone usvoje ono ¹to u CH i A ima - da mo¾e¹ da ima¹ jedne tablice za nekoliko vozila, ali samo na jednom vozilu u datom trenutku - biæe sreæe...
It's the ride that matters, not the bike…

Darko

Pre ce biti - nece biti srece

SumNJam da ce se to ikad desiti

srbac

Citat: castor poslato 02 April, 2015, 21:40
Ja sam u obadva moja sluèaja uzeo motor koji mi se u datom trenutku najvi¹e sviðao. Prvo FZ6, onda Z750… Razum je samo presudio da to ne bude neka trkalica, ne bi li u startu poèetka vo¾nje motora produ¾io sebi ¾ivot za koju godinu - ¹to se do sada pokazalo kao ispravno.

EDIT:
Zeko od mene ne ide. Ako bog da sreæe da ovi na¹i majmuni ¹to pi¹u i donose zakone usvoje ono ¹to u CH i A ima - da mo¾e¹ da ima¹ jedne tablice za nekoliko vozila, ali samo na jednom vozilu u datom trenutku - biæe sreæe...

To bi bilo ludo ov de kod nas. Vozilo bi se sve sto moze da se kotrlja !!!

castor

Ne bi, mora da ima saobraæajnu, tehnièki i osiguranje. Ali je samo jedna/jedan set tablica u jednom trenutku na jednom vozilu.
It's the ride that matters, not the bike…