Glavni meni

Koji motor planirate sledeci da kupite a koji biste voleli da imate?

Započeo UFF, 22 Oktobar, 2010, 18:28

0 članova i 17 gostiju pregledaju ovu temu.

mareskin

Citat: pit poslato 14 Decembar, 2012, 22:10

       E sad r -6 je laksi 20 -ak kg i samim tim se bolje obara ...i brze menja pravac...me pratim bas mnogo trke ali sam cuo da 600-tke nemaju mnogo slabija vremena po krugu od 1000 rki ...a nekad je i suprotno.

Meni je profi trkaè, koji sada vozi 1000, rekao da vi¹e u¾iva dok vozi 600.
Rešio sam da se malo trgnem iz ove monotonije... I trg'o sam se...
Od danas sedim na ladnom betonu

Joker

Ma u pravu si sto se toga tice, ali nije to prica ovde. Meni je Kawa ta govno od motora, od snage, udobnosti, do nacina voznje i jos stvari... Po mom misljenju svi R-ovi u toj klasi su bolji...
Svi smo mi ljudi, malo ko je covek...

UFF

I posle me pitaju sto mrzim kantasaki

kupac bi japanca ali bi najjeftinijeg
pa bolje onda kupi kineza

smesno mi je trenutno sto pored bmw-a kava ispade najbrzi/najajci/najbolji japanac

pa zar je moguce da honda yamaha ili suzuki nisu mogli takodje da naprave motor od 200ks?

mogli su ali nisu hteli
nece da se blamiraju posle kad pocnu da ih prozivaju za kvarove

kava je uvek igrala na karu: "ja sam japanac i najjeftiniji sam, izgledam dobroi dajem vise konja za manje para nego konkurencija"
to je ok samo za prvog vlasnika dok je garanciji a posle nekog drugog nek boli glava
u stvari nije dobro ni za prvog vlasnika jer upravo kvarisakiu najvise i najbrze gubi na vrednosti polovnog vozila

a posle se pitaju zasto polovnom bmw automobilu ne pada cena brzo kao i ostalim

con3

Pa sad kawasaki i nije jeftin sa cenama ovi novi modeli

Slaninar

Citat: UFF poslato 15 Decembar, 2012, 01:34
I posle me pitaju sto mrzim kantasaki

kupac bi japanca ali bi najjeftinijeg
pa bolje onda kupi kineza

smesno mi je trenutno sto pored bmw-a kava ispade najbrzi/najajci/najbolji japanac

pa zar je moguce da honda yamaha ili suzuki nisu mogli takodje da naprave motor od 200ks?

mogli su ali nisu hteli
nece da se blamiraju posle kad pocnu da ih prozivaju za kvarove

kava je uvek igrala na karu: "ja sam japanac i najjeftiniji sam, izgledam dobroi dajem vise konja za manje para nego konkurencija"
to je ok samo za prvog vlasnika dok je garanciji a posle nekog drugog nek boli glava
u stvari nije dobro ni za prvog vlasnika jer upravo kvarisakiu najvise i najbrze gubi na vrednosti polovnog vozila

a posle se pitaju zasto polovnom bmw automobilu ne pada cena brzo kao i ostalim

U su¹tini se sla¾em, samo ¹to ta generalizacija po markama sve manje dr¾i vodu kako vreme prolazi. Sad svi poèinju praviti po neki nekvalitetan model. Ostaje jedino poreðenje konkretnih modela.

Koliko znam, od Japanaca je dugo najlo¹iji i najjeftiniji bio Suzuki. Meni je upravo on, kao marka, najmanje "drag". Kavasaki Zephyr je, za mene, jedan od boljih i lep¹ih motora. Od modernih, u klasi 250 cc za grad - kavasaki ima Ninju koji je mislim najbolji u toj klasi, pored Honde, Hyosunga i ostalih. Nisam siguran koliko su novije Honde i Yamahe kvalitetnije u odnosu na Kawasaki. Zavisi od modela do modela.


Moje asocijacije na te marke:

Suzuki - plastièan
Kawasaki - izgled, konji, klamparanje
Yamaha - lep dizajn, ¹teta ¹to nema hondinog menjaèa i agregata
Honda - kad odem u penziju, jednog dana
BMW - tri debela nemca (kola su zakon, ali motori... njaah)  :)
KTM - neka egzotièna austrijska marka, samo VI to terajte... :P
Keeway - Jugo novog doba. Malo para, a ide. Ko nije probao, pogotovo u nedostatku novaca, taj pljuje, al' to ide, radi, stavlja osmeh na lice, ipak je motor
Hyosung - Suzuki wanabee. Jeftinijji al' te¾e za nala¾enje delova i sl. Ko uzme kajaæe se, ko ne uzme kajaæe se. :)


Al' to je sve sranje. Kad uzme¹ konkretan model... ma, konkretan MOTOR, pa sedne¹, provoza¹, vidi¹ u kakvom je stanju, kako ide. Eventualno se vredi unapred raspitati kakva je situacija s delovima. Veæina japanaca su sasvim OK, èak i kawa, samo ako ih je prethodni gazda odr¾avao. Novi su i dalje, barem koliko se ja vozim - kad je lepo vreme, vikendom, vi¹e nego zadovoljavajuæeg kvaliteta.
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

UFF

Jes vala i suzuki je teska socijala - svi modeli osim RR

Sad smo ga najebali kad vlasnici ove dve marke krenu na nas :D

TEEfqd

Citat: Slaninar poslato 16 Decembar, 2012, 08:02
Citat: UFF poslato 15 Decembar, 2012, 01:34
I posle me pitaju sto mrzim kantasaki

kupac bi japanca ali bi najjeftinijeg
pa bolje onda kupi kineza

smesno mi je trenutno sto pored bmw-a kava ispade najbrzi/najajci/najbolji japanac

pa zar je moguce da honda yamaha ili suzuki nisu mogli takodje da naprave motor od 200ks?

mogli su ali nisu hteli
nece da se blamiraju posle kad pocnu da ih prozivaju za kvarove

kava je uvek igrala na karu: "ja sam japanac i najjeftiniji sam, izgledam dobroi dajem vise konja za manje para nego konkurencija"
to je ok samo za prvog vlasnika dok je garanciji a posle nekog drugog nek boli glava
u stvari nije dobro ni za prvog vlasnika jer upravo kvarisakiu najvise i najbrze gubi na vrednosti polovnog vozila

a posle se pitaju zasto polovnom bmw automobilu ne pada cena brzo kao i ostalim

U su¹tini se sla¾em, samo ¹to ta generalizacija po markama sve manje dr¾i vodu kako vreme prolazi. Sad svi poèinju praviti po neki nekvalitetan model. Ostaje jedino poreðenje konkretnih modela.

Koliko znam, od Japanaca je dugo najlo¹iji i najjeftiniji bio Suzuki. Meni je upravo on, kao marka, najmanje "drag". Kavasaki Zephyr je, za mene, jedan od boljih i lep¹ih motora. Od modernih, u klasi 250 cc za grad - kavasaki ima Ninju koji je mislim najbolji u toj klasi, pored Honde, Hyosunga i ostalih. Nisam siguran koliko su novije Honde i Yamahe kvalitetnije u odnosu na Kawasaki. Zavisi od modela do modela.


Moje asocijacije na te marke:

Suzuki - plastièan
Kawasaki - izgled, konji, klamparanje
Yamaha - lep dizajn, ¹teta ¹to nema hondinog menjaèa i agregata
Honda - kad odem u penziju, jednog dana
BMW - tri debela nemca (kola su zakon, ali motori... njaah)  :)
KTM - neka egzotièna austrijska marka, samo VI to terajte... :P
Keeway - Jugo novog doba. Malo para, a ide. Ko nije probao, pogotovo u nedostatku novaca, taj pljuje, al' to ide, radi, stavlja osmeh na lice, ipak je motor
Hyosung - Suzuki wanabee. Jeftinijji al' te¾e za nala¾enje delova i sl. Ko uzme kajaæe se, ko ne uzme kajaæe se. :)


Al' to je sve sranje. Kad uzme¹ konkretan model... ma, konkretan MOTOR, pa sedne¹, provoza¹, vidi¹ u kakvom je stanju, kako ide. Eventualno se vredi unapred raspitati kakva je situacija s delovima. Veæina japanaca su sasvim OK, èak i kawa, samo ako ih je prethodni gazda odr¾avao. Novi su i dalje, barem koliko se ja vozim - kad je lepo vreme, vikendom, vi¹e nego zadovoljavajuæeg kvaliteta.

Ja ne znam koje si ti motore gledao kad ti je suzuki plastican, kawasaki lep a yamaha lep motor sa losijim agregatom od hondinog. Evo tek sam ustao, citam forum uz kafu, nisam ni srk uzeo a vec me poterao ovaj post...

pit

Citat: UFF poslato 16 Decembar, 2012, 12:23
Jes vala i suzuki je teska socijala - svi modeli osim RR

Sad smo ga najebali kad vlasnici ove dve marke krenu na nas :D

Uffe iz tebe govore godine neiskustva tj kasnog otpocinjanja bavljena motorima.Znam da te ova konstatacija pogadja i nisam je napisao da bi te zezao .Elem Pljujes po Kawasakiju koji je 100 puta nekvalrljiviji od KTM TJ 100 puta kvlitetniji brend.KTM je do pre 6-7 godina izbacivao konstatntan bofl......tek sa pojavom 690 i 990 modela je malo popravio kvalitet a i to je jos uvek svetlosna godina od vecine modela Kawasakija.
            Aj kad si toliko strucnjak navedi mi po modelima koji od KAWASAKIJA IMA PROBLEM I DEFINISI GA TACNO.Mani pausalne ocene ......ja mogu do sutra da ti prepricavam KTM -ove kvarove ...a mog i Krstu da ubacim da ti kaze sta je sve od delova prodavao KTM-dzijama i kolko je para uzeo na razne gluposti .
     

UFF

tisina pite ne pecaj se i ne okreci temu

pricamo samo o japancima

honda i yamaha jedna klasa

kantasaki i suziku druga


to je valjda svima jasno  :)

Plazma Keks


pit

Kawasaki ZRX1200DAEG
Fenomenalan motor ....ako zanemarimo televizor napred ali i to je stvar ukusa i ide sa ovim motorom.O kvalitetu je suvisno razglabati.


Taraba

Ja bi voleo jednog japanca u supermoto izvedbi sa dobrim ve¹anjem, ne vi¹e od 650ccm i ~50hp snage, ali tako ne¹to ne postoji jbg.
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

pit

Citat: Taraba poslato 16 Decembar, 2012, 13:18
Ja bi voleo jednog japanca u supermoto izvedbi sa dobrim ve¹anjem, ne vi¹e od 650ccm i ~50hp snage, ali tako ne¹to ne postoji jbg.

    Pa sta ce ti to ....to slabo jedva se vuce po putu...drzi se ti tvog KTM i uzivaj.
    P.S. a inace postoji xr 600 r samo u enduro verziji  i ima oko 60 konja.

Taraba

Taj XR600 je iz pro¹log mileniuma i ima samo kurblu - ozbiljna off road radna ma¹ina. I nema ni blizu 60hp. Èak ni XR650R nema ni blizu 60hp fabrièki.
I svi oni zahtevaju preradu toèkova, koènica, ve¹anja i trt.

Aj da ne cepidlaèim sa SM, ni enduro po¹ten nisu napravili od 2000 godine. Svake godine su sve te¾i i kilaviji.
Ili se rade takmièarci od 450ccm ili ¹atro enduro motori sa po 180kg i 40hp.
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

pit

Citat: Taraba poslato 16 Decembar, 2012, 13:28
Taj XR600 je iz pro¹log mileniuma i ima samo kurblu - ozbiljna off road radna ma¹ina. I nema ni blizu 60hp. Èak ni XR650R nema ni blizu 60hp fabrièki.
I svi oni zahtevaju preradu toèkova, koènica, ve¹anja i trt.

Aj da ne cepidlaèim sa SM, ni enduro po¹ten nisu napravili od 2000 godine. Svake godine su sve te¾i i kilaviji.
Ili se rade takmièarci od 450ccm ili ¹atro enduro motori sa po 180kg i 40hp.


         To jeste tacno...poslednji pravi hard enduro je bio DRZ 400 ...mada vidjam po nekim stranim oglasima da ima i 2011 u SM vrziji ali samo za USA ....NAS SU OTKACILI.

Che


WOLVERINE

Citat: Che poslato 16 Decembar, 2012, 15:03
Citat: WOLVERINE poslato 16 Decembar, 2012, 13:18

 Jedan od ova tri.......  koji dodje u boljem stanju................

http://i132.photobucket.com/albums/q32/the_aussiedr650/tdmlongestday01.jpg

Sto gume za off?  [facepalm]

Imas jedan ovakav u oglasima, 5500 u NS

Ma takva slika bila na netu....ne skupljam ja slike tudjih motora pa da sad mogu odmah da okacim ili se havlim kako su bili moji... ta je izasla prva...   ali ova shema mi se svidja.....



zemunboy

Citat: pit poslato 16 Decembar, 2012, 13:37
Citat: Taraba poslato 16 Decembar, 2012, 13:28
Taj XR600 je iz prošlog mileniuma i ima samo kurblu - ozbiljna off road radna mašina. I nema ni blizu 60hp. Čak ni XR650R nema ni blizu 60hp fabrički.
I svi oni zahtevaju preradu točkova, kočnica, vešanja i trt.

Aj da ne cepidlačim sa SM, ni enduro pošten nisu napravili od 2000 godine. Svake godine su sve teži i kilaviji.
Ili se rade takmičarci od 450ccm ili šatro enduro motori sa po 180kg i 40hp.


         To jeste tacno...poslednji pravi hard enduro je bio DRZ 400 ...mada vidjam po nekim stranim oglasima da ima i 2011 u SM vrziji ali samo za USA ....NAS SU OTKACILI.
Ako tako gledas, poslednji su DRZ400 i KLX400... A posle njega su dosli i KLX450 i RMX450Z i CRF450X i WR450...

pit

Citat: zemunboy poslato 16 Decembar, 2012, 15:54
Citat: pit poslato 16 Decembar, 2012, 13:37
Citat: Taraba poslato 16 Decembar, 2012, 13:28
Taj XR600 je iz pro¹log mileniuma i ima samo kurblu - ozbiljna off road radna ma¹ina. I nema ni blizu 60hp. Èak ni XR650R nema ni blizu 60hp fabrièki.
I svi oni zahtevaju preradu toèkova, koènica, ve¹anja i trt.

Aj da ne cepidlaèim sa SM, ni enduro po¹ten nisu napravili od 2000 godine. Svake godine su sve te¾i i kilaviji.
Ili se rade takmièarci od 450ccm ili ¹atro enduro motori sa po 180kg i 40hp.


         To jeste tacno...poslednji pravi hard enduro je bio DRZ 400 ...mada vidjam po nekim stranim oglasima da ima i 2011 u SM vrziji ali samo za USA ....NAS SU OTKACILI.
Ako tako gledas, poslednji su DRZ400 i KLX400... A posle njega su dosli i KLX450 i RMX450Z i CRF450X i WR450...


                        Pa DRZ 400 i KLX 400 su isti motori a ono sto je dobro kod njih je sto za razliku od ostalih sto si naveo imaju servisni interval kao obicni putni motori dok ovi drugi mnogo cesce na 1500 km a i previse su orijentisani kao kros masine.....s njima po asfaltu  je mucenje.
                         DRZ 400 ima po Bugarskpj kolko ocesd ali su toliko izgrebani i izguljeni da je vise nego ocigledno da su prosli pakao...i vecina je u E verziji ...znaci samo far i eventalno stopka ..nehomologirana za put.