Glavni meni

Podizanje repa

Započeo KIZA73, 01 April, 2011, 16:37

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

balcan girl

snazno kocenje prednjom i suvozac radi salto  preko vozaca :D jel tako sale :D :D :D
UNTIL YOU DIE, LIVE!!!

KIZA73

Pa nega ga samo, ovaj, neka se samo cvrsto uhvati  ;D
Dok postoji covek, postoji i problem.
Kad nestane covek, nestane i problem.

sasafilipovic

Citat: balcan girl poslato 03 Maj, 2011, 22:25
snazno kocenje prednjom i suvozac radi salto  preko vozaca :D jel tako sale :D :D :D
jedva sam pre¾iveo tu vo¾nju, i zbog tebe i penjanja meni na krkaèe u toku vo¾nje i zbog belih helanki i sjebao sam akumulator...

balcan girl

hahahhahahaa to je bilo samo kad si naglo ukocio mislila sam da je trka bila gotova pa sam se opustila hahahahahaha a ko ti je kriv sto oces da vozis bele helanke pa skrkas akumulator hahahahahahahaahahhahahahahaha
UNTIL YOU DIE, LIVE!!!

rboban

Kakva je misticna veza izmedju belih helanki i akumulatora??

Pregreje se...  [rofl]
Ride It Like You Stole It

balcan girl

odprilike :D :D :D :D neko se pregreje a sad ko to je diskutabilno :D :D :D
UNTIL YOU DIE, LIVE!!!

Boki

©ta li ste vi radili na tom motoru  [clapp]

Inaèe ¹to je podignutiji rep to bolje izgleda guza cicama!
Vidite kad sednu na R i naguze se, samo nas sekiraju jebem li im sunceeeee

P.S. Moja devojka mi suptilno zbog toga sugeri¹e da kupim R , samo razmi¹ljaju kako æe da izgledaju :D

Koji off haha

Dutchman

uf za koliko ne znam , poshto sam dizao koliko mi je trebalo da se uklopi u dizain ... jbg cbr600f1 ima poziciju repa tj sedishta ko MZ a ja kad sam stavljao rep od RR-a trebala mi je i visina i nagib repa ko na RR-u pa sam digao za toliko koliko mi je trebalo ili ti 38mm ... a sad poshto stavljam amortizer od F2 ili 3 mora da opet pravim neki qrac na koji se kachi amrotizer jer je kontra kachenje ... ma sve moze samo kad se hoce ;)

KIZA73

Zajebite bre bele helanke jer se od njih ne dize rep ;D Zna li konacno neko majstora u BG kod kog mogu da se odrade dog bones po meri i da se sve namontira?
Dok postoji covek, postoji i problem.
Kad nestane covek, nestane i problem.

Boki

Ostavio je Dutchman broj od Gorana iz Jerkovica, radi decko sta god hoces, a i dobar je lik skroz

http://www.motomanijaci.com/index.php/topic,2558.0.html

Gargi

Jedan savet...nemojte preterivati sa podizanjem repa sa dog bones sistemom, svojevremeno sam experimentisao na jednom od mojih zxr-ova, pa sam na kraju vratio sve na fabrièki,  kad se na starijim koncepcijama motora podigne rep tim sistemom, dosta se poremeti cela geometrija motora, postane lelujav i nestabilan u krivinama i kao ¹to neko reèe pri koèenju se pona¹a blesavo a i lanac stra¹no dere po osovini zadnje vilju¹ke i na kraju proseèe plastièni klizaè pa poène da dere vilju¹ku, sjebe i lanac i vilju¹ku. Ovaj naèin je donekle dobar za show bike ili streetfightere po¹to uglavnom slu¾e za qrèenje i nevoze se brzo i na dalje relacije. Po meni je bolje prepraviti sam rep, tj. preseæi donje cevi , ubaciti  produ¾etke i ponovo zavariti, naravno kod ramova kod kojih je to izvodljivo (deltabox), kod cevastih je komplikovanije. Treba malo prepravki i oko plastika na repu, tamo gde se spajaju sa ramom ispod rezervoara (kod nekih modela) ali na kraju sve lepo legne,lepo izgleda i ne utièe na ni¹ta na voznost motora.
Poku¹aæu da iskopam slike kako sam to radio na par motora, negde ih imam ali gde [neampojma]
Ponekad lepa reè jednostavno nije dovoljna...

rboban

Geometrija je CUDO, pogotoVo na nasim lepim i raVnim putevima.... tako da sa promenama geometrije mozete se naci u CUDU VELIKOM......
Ride It Like You Stole It

sasafilipovic

Nisi se valjda na¹ao u nekom èudu?

rboban

#33
Nesto oVako, samo sam se odrzao na putu.....

Motorbikes - Motorcycle Gets Extreme Speed Wobbles and Crashed

Smatrao sam da sam minimalno promenio geometriju, i da mi amortizer volana nece trebati.......
(jos vise sa tim sto sam presao oko 10.000 dok je bio u S verziji)
Pa ispade da sam se preVario, desilo se jednom, sto je znak da MOZE da se desi PONOVO!!!
Tako da je odgovarajuci amortizer volana na spisku zelja za NG!!!
Udario na grbu, tj. pregib na asfaltu na ulasku u desnu krivinu sa gasom i poceo da udara od granicnika do granicnika....
A noge lupaju ko da jasem podivljalog BIKA!!!
Ride It Like You Stole It

mohikanac

I ja sam to doziveo cak 2 puta nisam pao al moglo je i to lako da bude,ne daj boze nikome,mada to se desava i ljudima sa standardnim motorima i fabricki podesenim ogibljenjem.

Meni se to desilo na saltanju izmedju 2 i 3 na vrh gasa,znaci podosta brzo,posto sam naleteo na zakrpu na putu koja je kao omanji lezeci policajac,motor se odvojo od zemlje, cim se spusto kad to poce da mlati,ne znas sta te je snaslo,i boga mi presao sam tako mozda 70-80 metara i jedva nekako umiri motor,tj. on se sam nekako smiri,sta jos reci kad su mi kolena bila u masnicama od udaranja u ram.

rboban

Slazem se da se desava i standardnim, ali spustanjem prednjeg kraja ili podizanjem zadnjem DRASTICNO se povecava sansa za isti DOGADJAJ... ;)
Ride It Like You Stole It

easy

turi jastuk pod tur

dr32

A jel moze nekako da se nasteluje prednja viljuska, neko stelovanje amortizera isl. pa da se kompenzuje to opterecenje na prednju viljusku pri kocenju? I meni je ovo interesantno,jer nemam para za nesto sa visim repom,al sam odustao od ideje zbog toga sto cujem da je upravljivost takvog motora promenjena (pogorsana).
4 wheels move the body, 2 whells move the soul... enjoy

mohikanac

Ako podignes samo rep nista ne pomeras geometriju motora............ dizanje na zadnjoj viljusci i spustanje na stapovima je drugo.

KIZA73

Znaci samo secenje pa varenje.
Dok postoji covek, postoji i problem.
Kad nestane covek, nestane i problem.