Glavni meni

Podizanje repa

Započeo KIZA73, 01 April, 2011, 16:37

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

KIZA73

Vako. Interesuje me da li podizanje repa narusava geometriju i stabilnost motora i da li se postize bitno visi polozaj u sedistu (za vozaca)? Radi se o mom Banditu 400. Sivise mi je nizak i noge su mi dosta savijene u kolenu sto dosta smara iako nisam nesto visok (180cm). Kad povezem gospodju jos se spusti (nije do amortizera, dobar je) pa izgledamo ko Vlasi kad krenu na ringispil. Ako je izvodljivo zanima me ko to radi u Bg i koliko se calne kinte. (Sad ce neko pametan da napise da kupim drugi motor. E, pa necu, ocu bas ovaj i tacka [yahoo])
Dok postoji covek, postoji i problem.
Kad nestane covek, nestane i problem.

Cale

Kupi jos jedan takav za zenu  :D

SSZGO

jel moze da se koriguje visina na zglobu zadnjeg amortizera?

to se zove 'lowering links' kod mene

druga varijanta je da odradis sediste, tu mozes da dobijes koji cm...
Reci nesto pametno i svi ce te pamtiti - Nepoznati autor

Andjelo

slikacu ti sutra kako je kod mog drugara odradjen rep na istoj masini

KIZA73

Citat: angel poslato 01 April, 2011, 20:23
slikacu ti sutra kako je kod mog drugara odradjen rep na istoj masini
Bio bih ti zahvalan. Sediste je ok ,ne verujem da bi valjalo estetski da se jos podeblja. Pogledacu taj zglob ali sumnjam.
Dok postoji covek, postoji i problem.
Kad nestane covek, nestane i problem.

Andjelo

evo kako sam ja odradio na ovoj hondi ubacio sam flahove debljine 5-7mm  izmedju sasije i amortizera   ,raspon rupa je nekih 30mm a dobio sam na repu 80-90mm

Andjelo

a evo koliko je podignut rep na istoj masini

KIZA73

Citat: angel poslato 01 April, 2011, 21:53
evo kako sam ja odradio na ovoj hondi ubacio sam flahove debljine 5-7mm  izmedju sasije i amortizera   ,raspon rupa je nekih 30mm a dobio sam na repu 80-90mm
Aj ponovo. Koliko flahova i sta ima rupe 30mm. Ostalo razumeo.
Dok postoji covek, postoji i problem.
Kad nestane covek, nestane i problem.

Andjelo

Citat: KIZA73 poslato 01 April, 2011, 22:19
Citat: angel poslato 01 April, 2011, 21:53
evo kako sam ja odradio na ovoj hondi ubacio sam flahove debljine 5-7mm  izmedju sasije i amortizera   ,raspon rupa je nekih 30mm a dobio sam na repu 80-90mm
Aj ponovo. Koliko flahova i sta ima rupe 30mm. Ostalo razumeo.
rupe su fi 10mm a raspon izmedju rupa je nekih 30mm flah sirine 30mm  i debljine 5-6mm  duzinu kolika ti treba 2kom  i onda najbolje da okacic zadnji deo da visi  odpustis i izvadis sraf od amortizera i sasije  podignes na visinu koju ti odgovara i uzmes meru od rupe do rupe ali cek da vidim sutra da li imas distancere u donjem delu izmedju amortizera i viljuske i onda mozes da odradis nove duze  vidi ko radi secenje laserom i da ima prohromskog lima debljine 8mm i odradis posao 

Andjelo

evo to ovako izgleda

[attachment deleted by admin]

rboban

#10
A da utice na geometriju i upravljivost, utice......i na KOCENJE!
Ride It Like You Stole It

sasafilipovic

Dog Bones, tako ih zovu.
Trebalo bi, da kako ih skraæuje¹ podi¾e¹ zadnji deo, poveæava¹ ugao prednje vilju¹ke. Motor bi trebao da bude upravljiviji u kratkim krivinama, nestabilniji u dugim i brzim krivinama.
ja ih pravio od lima 7mm debljine. Isekao brusilicom, izbu¹io rupe, postavio... Naravno sprvo skine¹ originalne, podigne¹ rep koliko hoæe¹, izmeri¹ rastojanje od ¹rafa do ¹rafa, iseèe¹ (ili ti iseku) materijal, izbu¹i¹ rupe i tera¹...

rboban

@sasafilipovic

Kako povecavas ili uopste menjas ugao viljuske??
Ride It Like You Stole It

SSZGO

ljudi, to se zovu lowering links i imate da kupite na netu ebay i slicno...

jednostavno se skine fabricki i zameni za duzi ili kraci u zavisnosti sta treba da se postigne

http://www.streetfightersinc.com/images/MetisseLoweringKitR1.jpg

http://www.dual-star.com/index2/Images%20JPG/KLR%20650%20Lowering%20Links.jpg
Reci nesto pametno i svi ce te pamtiti - Nepoznati autor

sasafilipovic

#14
Citat: rboban poslato 02 April, 2011, 01:37
@sasafilipovic

Kako povecavas ili uopste menjas ugao viljuske??

Zna¹ i sam, ne di¾e se zadnji kraj, veæ se spu¹ta zadnja vilju¹ka... Samim tim sa promenom ugla zadnje vilju¹ke (ugao izmeðu rama i zadnje vilju¹ke) odmah se menja i ugao prednje - ugao izmeðu vilju¹ke i zemlje.

KIZA73

Znaci ostro kocenje prednjom=preletanje preko retrovizora :o
Dok postoji covek, postoji i problem.
Kad nestane covek, nestane i problem.

UFF

Ne
nego lagano kocenje prednjom lakse izvodis stoppie ;)

Dutchman



ja to ovako uradio i radi , i nisam preleteo preko volana i po meni se bolje ponasha motor nego shto se ponashao ...

sasafilipovic

Previ¹e radikalno...

Boki

Dutchman jel ima¹ jo¹ ovog patenta???

Za koliko se podigao rep?