Glavni meni

Uradi sam - Vakum za balansiranje karburatora

Započeo sasafilipovic, 21 Mart, 2011, 21:54

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

sasafilipovic

Posle èi¹æenja karburatora, bilo je potrebno balansiranje karburatora. Otprilike 20€...
Cena ovog ureðaja je oko 500dinara. Rukovodio sam se time da ne mogu ni¹ta da pokvarim, ako uspem da sinhronizujem karbove u¹tedeæu 20€ ako ne uspem gubim 500 dinara.
Elem, za pravljenje ovog "komplikovanog" ureðaja potrebno je oko 10m creva za akvarijum ili za infuziju ili bilo kojih providnih creva za vodu. Potrebna je jedna daska, ja sam koristio ploèu od laminata. Potrebno je i dve T raève za akvarijum i 4 nastavka za creva (to sam kupio u radnji za kuæne ljubimce).
Ono ¹to je najbitnije, ureðaj radi na privcipu spojenih sudova. Kada se izjednaèi pritisak u svakoj cevi nivo u teènosti u svakoj cevi biæe isti.
Za èetvorocilindriène motore koristite 4 creva, za dvocilindra¹e 2 creva. Da ne bih zatvarao creva napravio sam sa jedne strane za 4 cilindra sa druge za 2 cilindra.
Kao teènost sam koristio ulje za hidraulièno ogibljenje za citroenova vozila, imaju finu zelenu boju i relativno dobro se vidi. Mislim da je bolje dvotaktol, ima tamniju bolju a dovoljno je retko. Naravno ne valja kad je teènost previ¹e retka jer mnogo "igra".
Rad sa ovim ureðajem je relativno prost. Creva se zakaèe na usisnu granu (postoje èepovi za sinhronizaciju koji se skinu). Na usisnoj grani svaki èep ima gumeni prsten tako da mo¾ete da koristite bakarno crevo od koènica za spajanje creva i usisne grane (to nisam fotografisao, ali postaviæu slike naknadno).
kada sve to spojite, poveæate ler na 1500-1800 rpm
Prvi cilindar je referenca.
Na svakom karburatoru postoji ¹raf na kome se pode¹ava otvaranje leptira. Sa njim se pode¹ava karb.
Drugi cilindar se pode¹ava u odnosu na prvi. kada se izjednaèi nivo teènosti u prvom i drugom crevu, prelazite na treæi cilindar. Izjednaèite nivo teènosti u treæem crevu sa drugim i prvim. Èetvrti karb podesite u odnosu na treæi.
Vratite ler na 1000 rpm (ili koliko je veæ za va¹ motor).
I to je to.
Za dvocilindraðe je jo¹ jednostavnije, pode¹avate samo drugi cilindar...
Morate obratiti pa¾nju na to, ukoliko su karburatori mnogo ra¹telovani, teènost mo¾e da krene na gore (u cilindar) na karbu koji ima mnogo veliki potpritisak u odnosu na ostale. Zato treba da prilikom paljenja motora sa zakaèenim ovim ureðajem budete spremni na brzo ga¹enje, a zatim na odokativno ¹telovanje tog karba dok se vrati u neke normalne vrednosti. Meni se to nije jo¹ desilo ali sam uvek spreman.
Moj predlog je da creva koja ulaze u usisnu granu budu neka deblja creva otporna na temperaturu, jer see creva od akvarijuma, pri du¾em radu, od teperature toliko omek¹aju da ih potpritisak jednostavno spljeska i zaèepi.
Ono ¹to sam primetio je da je ovaj ureðaj mnogo precizniji od onog u louis-u
http://www.louis.de/_303ed11a1a2d75b8641b817bf3568d22c1/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=370&wgr=466&list_total=10&anzeige=0&artnr_gr=10034217


carb sync 001



[attachment deleted by admin]

Dzigi Boy