Glavni meni

Tema o gumama

Započeo Gašpar, 21 Oktobar, 2010, 19:09

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

nuadal85

Ja se ne potpisujem nikada pa opet govno nije izdrzalo ni 3000km..

feelgod

Pa zato sto obrtnim momentom iscepa sve gume.

p0peye

Citat: redshadow poslato 03 Avgust, 2014, 05:42
jel si probao onu bt16 uffe? meni je besno klizala na asvaltu zadnja, prednja je bila vrhunska. 2ct nova dot 2014 ubija koliko je dobra i na naglo dodavanje gasa nece da kliza ali kad stanes na belu kao na led da si stao, pricam o subjektivnom osecaju. sad, sto smo mi banana drzava pa imamo masnu farbu za pesacki jbg ali ja sam prezadovoljan sa 2ct. na bt16 sam probao sve varijante pritiska samo da mi ne kliza guma i nisam uspeo, sta god da radis na izlasku iz krivine dupe seta, strah sam navukao zbog bridzstona. od kad sam kupio mishelin ja vise ne hrcem a chicken strip je manji od 1cm na 2.9 zadnja i to sam je samo po gradu vozio.
Какав утисак имаш са другим гумама на белом? Ако је мсна фарба за једне, масна је и за друге...?
+ + Только байкеры знают, почему собака высовывает голову из окна автомобиля + +

TEEfqd

bt bolje drzao na beloj od miselina. al na asvaltu je go kurac bio. miselin drzi vrhunski na asvaltu, belu mnogo ne voli

p0peye

Ово мени није јасно (не кажем да не верујем). Како су успели и једни и други да смућкају смесе гума да се тако (нелогично) понашају. Ваљда ако клиза, на белом клиза још више, ако држи на белом - још боље држи на путу...? Питање није теби постављено, ниси ихти мућкао :-)  него размишљам наглас...
+ + Только байкеры знают, почему собака высовывает голову из окна автомобиля + +

Mil@n

Citat: p0peye poslato 25 Avgust, 2014, 01:21
Ово мени није јасно (не кажем да не верујем). Како су успели и једни и други да смућкају смесе гума да се тако (нелогично) понашају. Ваљда ако клиза, на белом клиза још више, ако држи на белом - још боље држи на путу...? Питање није теби постављено, ниси ихти мућкао :-)  него размишљам наглас...
Ni meni ovo nije jasno. I ko jos vozi po beloj liniji???

TEEfqd

Citat: Mil@n poslato 25 Avgust, 2014, 01:30
Citat: p0peye poslato 25 Avgust, 2014, 01:21
Ово мени није јасно (не кажем да не верујем). Како су успели и једни и други да смућкају смесе гума да се тако (нелогично) понашају. Ваљда ако клиза, на белом клиза још више, ако држи на белом - још боље држи на путу...? Питање није теби постављено, ниси ихти мућкао :-)  него размишљам наглас...
Ni meni ovo nije jasno. I ko jos vozi po beloj liniji???

ja brate i to je namerno gadjam. pa predjes valjda preko pesackog nekad jbt.
ovaj miselin je mnogo meksi od bta koji sam furao, verovatno ima neke veze, jbm li ga, ne izmisljam nista, stvarno je tako

Mil@n

Predjem preko pesackog retko, a jos redje kocim na njemu.Ako je povrsina masna,svaka guma ce klizati na njoj,nema veze michelin ili bridz ili neka peta marka.Normalno je da guma klizne preko bele ali nema logike da jedna kliza ,a druga ne.Moguce da si u pravu ali ja mislim da je to tvoj subjektivni osecaj.

TEEfqd

da zivim u lazarevcu i ja ne bi vozio po pesackom, jbg, a ne kocim sigurno na beloj. pricam o klizanju kad predjes preko bele sa gasom, zadnja guma.
klizao je i bridzston na beloj, samo u mnogo manjoj meri nego miselin

Mil@n

#389
A jel kliza i prednja ili samo zadnja?

TEEfqd

ne bih znao za prednju, ne pustam gas na beloj niti kocim, gledam da drzim stabilan tako kako jeste i nije strasno ako zaljulja malo zato sto mi motor stoji pravo.
a bt je pustao na izlazu iz krivine na asvaltu, dupe me prestizalo

jocale

Brate meni je svaka guma po beloj setala... Jos kad nagnem motor, predjem preko bele, dupe mrdne obavezno :) i tu nije nista cudno... Masna je farba, jos kad je vlazna tad je kao led klizava
Samo polako i pun gas

Mil@n

Naravno da svaka kliza.Ali nije tu problem u gumi.

nuadal85

Manite se bele, dajte da vidimo sta vredi stavljati od guma.. Sport-touring vise ne stavljam ni za DZ da mi daju, znaci preporuke od SPORT guma molim vas dragi manijaci :)

jocale

Na motoru su mi mishelin power gume... U krivini drzi kao luda... Nije mi se desilo da me ni malo ne izneveri... moja preporuka ;)
Samo polako i pun gas

goranvojska

Citat: UFF poslato 24 Avgust, 2014, 23:28
kako previse snage kad nema ni 100 konja?

mislim da je ptoblem tezina i to kumulativna (metalni motor+vozac+suvozac)
povlaci od nule.dacu ti da probas.u 5-oj vozis 60 i kad zavrnes gas do 260 ne staje.obrtni momenat veliki.

p0peye

Citat: redshadow poslato 25 Avgust, 2014, 01:35
Citat: Mil@n poslato 25 Avgust, 2014, 01:30

Ni meni ovo nije jasno. I ko jos vozi po beloj liniji???

ja brate i to je namerno gadjam. pa predjes valjda preko pesackog nekad jbt.

;D;D;D
Ма опуштено - видиш да те зајебава, згубидан...
:D
Ја се сваки пут најежим када се занесем па касно провалим да нисам гаћао између белих штрафта од пешачког у кривини...
Пусти зајебанцију... Кад задња проклизајош је и занимљиво, али кад предња проклиза - усерем се жив...
+ + Только байкеры знают, почему собака высовывает голову из окна автомобиля + +

UFF

Citat: goranvojska poslato 25 Avgust, 2014, 22:41
Citat: UFF poslato 24 Avgust, 2014, 23:28
kako previse snage kad nema ni 100 konja?

mislim da je ptoblem tezina i to kumulativna (metalni motor+vozac+suvozac)
povlaci od nule.dacu ti da probas.u 5-oj vozis 60 i kad zavrnes gas do 260 ne staje.obrtni momenat veliki.

tvoj bandit

Power:   98.00 HP (71.5 kW)) @ 8500 RPM
Torque:   91.00 Nm (9.3 kgf-m or 67.1 ft.lbs) @ 4500 RPM


moj cb

Power:   123.37 HP (90.1 kW)) @ 10000 RPM
Torque:   100.00 Nm (10.2 kgf-m or 73.8 ft.lbs) @ 8000 RPM

imam i dosta vise konja i veci obrtni moment, samo sto kod mene dolazi kasnije
zato i mislim da je kod tebe pored njega problem sama tezina motora + kad ga natankujes pa tezak suvozac i suvozacica pa koferi, bisage, oprema...

goranvojska

Citat: UFF poslato 26 Avgust, 2014, 11:18
Citat: goranvojska poslato 25 Avgust, 2014, 22:41
Citat: UFF poslato 24 Avgust, 2014, 23:28
kako previse snage kad nema ni 100 konja?

mislim da je ptoblem tezina i to kumulativna (metalni motor+vozac+suvozac)
povlaci od nule.dacu ti da probas.u 5-oj vozis 60 i kad zavrnes gas do 260 ne staje.obrtni momenat veliki.

tvoj bandit

Power:   98.00 HP (71.5 kW)) @ 8500 RPM
Torque:   91.00 Nm (9.3 kgf-m or 67.1 ft.lbs) @ 4500 RPM


moj cb

Power:   123.37 HP (90.1 kW)) @ 10000 RPM
Torque:   100.00 Nm (10.2 kgf-m or 73.8 ft.lbs) @ 8000 RPM

imam i dosta vise konja i veci obrtni moment, samo sto kod mene dolazi kasnije
zato i mislim da je kod tebe pored njega problem sama tezina motora + kad ga natankujes pa tezak suvozac i suvozacica pa koferi, bisage, oprema...
ima i toga jbm li ga .al gume trosi ko blesav.

Hohštapler

Citat: UFF poslato 26 Avgust, 2014, 11:18

tvoj bandit

Power:   98.00 HP (71.5 kW)) @ 8500 RPM
Torque:   91.00 Nm (9.3 kgf-m or 67.1 ft.lbs) @ 4500 RPM


moj cb

Power:   123.37 HP (90.1 kW)) @ 10000 RPM
Torque:   100.00 Nm (10.2 kgf-m or 73.8 ft.lbs) @ 8000 RPM

imam i dosta vise konja i veci obrtni moment, samo sto kod mene dolazi kasnije

El me zajebava¹!?! :o :o :o

I ti se pita¹ ¹to ode guma??
Pa zato ¹to veæinu vremena provodi na maksimalnom obrtnom momentu ili ba¹ jako blizu njega.

Leb ti jebem ra¾ani pa kakav je to motor?! redni 4 a maksimalni obrtni na 4500  [ludak]  :drka:
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.