Glavni meni

Benelli TRK 702

Započeo mali_zmaj, 27 Decembar, 2024, 13:56

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

mali_zmaj

U nekom momentu padne meni na um, da mjenjam motor!! Turim Hondu u oglase, i ona jedva prenoći u istim, sutradan do jedan sat, potpisan kupoprodajni, i jedno lijepo četvorogodišnje druženje se završilo, sa lijepim sjećanjima!!
Malo me počeo stizati rodni list, sjedeći posao, i koješta, i počnem ja da razmišljam o motoru koji i odgovara kako visinom, tako i stasom,glasom, a bogami i povoljnom cijenom!! Jerboti se planira kuća praviti, a sramota od vamilije, žene, đece i ostalijeh da se puno kurčim, d izvinete!! A odavno sam sebi zacrtao, nov motor, nov auto, nova kuća, nova žena..., ne, ne , ne, ovo zadnje zaboravite!!  ;)

I povuci mu ga potegni jedina računica a da je novo je ona sa Istoka!! Tj, odlučih se za Žabara sa kineskim genima!! Odem lagano do Mostara, dođem do trgovine koja ih prodaje, jeste vi taj, ja sam taj, ja bih htjeo da probam.. Veli on rado, al taj film gledati neš, jer su svi prodani!! Smijem li makar sjesti, upaliti, veli smiješ!! Ajd daj, ali cestovni model X model koji je za živčanim felnama baš cool otpada, jer sam onizak rastom,tj. bagra pravi visoke motore!! Crkli daogda!!  ;)  Sjednem, hvat super, zglobovi kako treba, noge nisu puno savijene, i čak malo i spustim prednji dio stopala na tlo!! Dobro!! Ja velim naručuj, vadim avansče, on meni ceduljče, i momče vidimo se , kad se vidimo!! čeka se par mjeseci!! Poslije nepar mjeseci zvoni kineski telefon, a koji drugi, i veli sutra stiže motor gdje istovaramo, velim vozi na tehnički odmah!!
jin-jang

mali_zmaj

#1
Motor je došao go ko pištolj, a dogovoreni crash barovi , koferi, i povišen vizir!! Samo je vizir stigao!! Zovem ja , veli čovjek "ne sekiraj se" stiže kasnije, iz drugog magacina! Da zna koliko sam alergičan na ne sekiraj se...!?
Dođe i taj dan prve vožnje, i naravno nama svaka vožnje počinje sa Manjačom i završava sa kanjonom Vrbasa!! Naravno pumpa, do čepa baja ne pitam koliko košta, novo je!! Naravno poštovala su se pravila razrade i nije se motor dizao u obrtaje, tj. preko 6000 obrtaja. Pa da počnemo!!

Evo poslije devet mjeseci druženja da opišem moje viđenje Benellia TRK 702 motocikla. Naravno cestovni model je u pitanju!! Motor ima 700ccm i 70ks, što mislim da je svakom prosječnom vozaču, dovoljno, barem meni!! Poslije 1000ccm i 98KS na Hondi, sam se relativno brzo prilagodio na činjenicu da vozim rednu dvicu i da moram da stalno šaltam u nižu, a ne ubacim u šestu i vozim kao automatik, što sam na Hondi radio!! Motor dolazi na Pirelli Angel GT II gumama i veoma se lako obara u krivine,čak malo prelako, ili sam ja navikao na Hondu.. Kočnice su u početku bile malo tupe ali vrlo brzo su nalegle, i u kombinaciji sa Marzocki vilicama, malko debeljuškastim i cestovno orijentisanim, odlično rade svoj posao. Na magistrali vam se rijetko koji auto može oteti, posebno po krivinama. A i pod opterećenjem, sa suvozačem i stvarima posao odrađuje dobro, ali morate biti oprezni, jer je ipak nije "iljada". Ali ide, radi, pretiče , samo ušaltaš u brzinu niže, i redna dvica, vele klon Kawasakijeve, radi posao!! Potrošnja se vrti oko petice!! Malo je tvrđi od X modela, ali se ne može reći da je neudoban, na prvu je sic bio tvrd, ali se taj osjećaj ubrzo izgubio!! Pozicija sjedenja je najbolje opisana u Moto reviji, znači kao da sjediš na kruzeru, ali visoko!! Ravan hvat, noge nisu puno savijene.., ma milina! Mjenjač i kvačilo mekani, a na sajlu su, ništa hidraulika prc,mrc, pozitivno me to iznenadilo! Komande, dugmići kvalitetni, svjetle kad je mrak, TFT zaslon okej, sem kad ga sunce dirktno osvjetli, tu je tanak malo. Ima USB-C utičnicu!
jin-jang

mali_zmaj

#2
Došao i Moto Fest u BL, a sa njim i moji koferi i crash barovi!! Ljudi mi to namontiraju, odrade prvi servis, i idemo dalje!! Prvo putovanje sa "gospodžom" i stvarima odrađeno kako treba. Ali nije prošlo sve savršeno.. Među veza za crash barove se odšarafila i umalo mi nije upala u točak! Srećom skontano na vrijeme, vezice rješen problem, nazovem servisera, ljudi znate li vi za lock tite, nešto... izvinjavaju se, nisu bili u radioni.. rekoh ok. Rješeno sa posjetom prvoj gvožđari, i onim šarafima zajebanim koji se ne daju baš tako lako odšarafati!! Motor odradio putovanje , sve ostalo bilo ok!!

Ajde da ne ispadne da svako svoga konja hvali da pređemo na nedostatke!! Zbog EKO euro 5 normi, motor je ugušen,ili mu je siromašna smjesa pri nižim obrtajim, i pri sporijoj vožnji u nižim brzinam ima blago zatrzavanje!! I to me sikiralo dok nisam skontao da će to postati stalna pojava, jer EKO norme ubiše puru!! Već sam se privikao. Vibracije izražene u prednjoj masci, su izazvane dodirivanjem plastike i legure u prednjoj masci, pri nekim režimima i obrtajima. I naravno i sve ovo je riješivo.. Treba se malo zajebavati, ali rješivo je.
Prvo veće putovanje mi je bilo u Pulu, i naravno išao sam dužim putem. i nije me motor uopšte puno smorio, a nisam uopšte u vožnji ove godine. Završio sam sezonu sa jedva 5000km na satu. Ima još jedna stvar koju bih napisao, a to je malo lošija kvaliteta lanca, koji se razvlači, ja ga zatezao u dva navrata, i moje je preporuka da se mjenja. Neki je DID ali ko zna gdje napravljen. Jer se razvuče i polomi senzor brzine kod prednjeg zupčanika. Desilo se kolezi na CRO TRK grupi na fejsu, zamjenjeno u garanciji. To mu je jedina baš loša stvar!!
jin-jang

mali_zmaj

Rado bih ubacio koju fotku, ali pojma nemam kako se to sad radi na forumu!!
jin-jang

El Jefe

Друштво за заштиту од животиња

mali_zmaj

#5

jin-jang

mali_zmaj

jin-jang