Ćao, Anonimni posetioče
Stranice: [1]
Štampaj
Autor Tema: Tuning EURO5 motora na dyno - iskustva  (Pročitano 371 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
SSZGO
Surovi
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
KTM SMC 690 R
 Facebook: Poseti
Lokacija: Dubai
Poruke: 7003
Kvalitet: +1845 (26%)
Zahvalnice: 106

WWW
23 Mart, 2022, 12:08 Ocena: 0
Ignoriši

Odvezao sam  ktm smc 2021 na dyno tuning, posto je izmenjena usisna grana i izduv, stavljen je power commander 5 i o2 senzor eliminator

iskustva:

euro 5 kompjuter  potpuno ignorise power commander  ispod 5000 obrtaja, tu koristi samo svoje mape u ECU

ako se stavi o2 eliminator,  ignorise ga. tj ne prihvata fiksnu vrednost za vazduh. ako se stavi dinamicki o2 eliminator, koji cita vrednost kiseonika i povecava ga, to moze promeniti mapu ispod 5000 obrtaja, ali opet,  mozete dodati 5% goriva  ili slicno, ali ne i napraviti custom mapu...

jedini nacin  je promeniti mapu u samom ECU ili, ono sto smo mi sada uradili, je , fizicki smo otkacili kabl o2 senzora tako da kompjuter prijavljuje gresku.

u tom slucaju, kompjuter vise ne pokusava da menja vrednosti sam, vec se oslanja na mapu u power commanderu

tako da sa greskom na tabli, power commander radi...

to je privremeno resenje, dok ne dobijemo kabl za kacenje na ecu, pa ce tuner pokusati da uradi mapu u ECU i onda  power commander vise nije potreban i nece biti greske na tabli...

Reci nešto pametno i svi će te pamtiti - Nepoznati autor
Stranice: [1]
Štampaj
Moto Manijaci  |  Garaža  |  Kvarovi, popravke, uputstva (Urednik: Havarisan)  |  Tema: Tuning EURO5 motora na dyno - iskustva