Ćao, Anonimni posetioče
Stranice: 1 2 [3]
Štampaj
Autor Tema: Kawasaki GTR 1400 , 2017 god  (Pročitano 1797 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
El Jefe
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Унтер фире ојген
Poruke: 6725
Kvalitet: +3260 (48%)
Zahvalnice: 94

Odgovor #40 - 15 Mart, 2022, 10:45 Ocena: 0
Ignoriši

Волим све што воле млади

Друштво за заштиту од животиња
Darko
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Honda CBR 600 RR , 2010 ABS , Honda VFR 1200 , Kawasaki GTR 1400
 Facebook: Poseti
"na svakoj hondi koju kupim rikne regler" - by MKT

Lokacija: Beograd
Poruke: 8237
Kvalitet: +1894 (22%)
Zahvalnice: 255

WWW
Odgovor #41 - 15 Mart, 2022, 19:23 Ocena: 0
Ignoriši

mene malo brinu gume na ovom motoru koji jeste jak i treba dobro da drže ali mislim da je ovo pilot sport,neznam koji verovatno kec jer je jeftin a nevidim drugi razlog osim cene da se čisto sportske gume stave na ovakav motor osim da su baš jeftine.Viđao sam na zzr 1400 pilot sport i to posle 3-4 hiljade izgleda kao da se nešto desilo gumi a nezna se šta.Čudna potrošenost,nit po sredini nit sa sstrane ,prevelika zašiljenost gde ne treba a vožnja daleko od agresivne.

gume su pilot power 2 ct ... guma je stavljena u avgustu prosle godine i od tada je presla oko 4000 km , izgleda kao da je stavljena juce , a nemam jos nikakav feed back neke nesigurnosti....
zasto je stavljena ova guma  , nisam pitao vlasnika bivseg

Glava Dole
Tesla junior
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Yamaha FZR 600; Keeway speed 125
Poruke: 7293
Kvalitet: +1582 (21%)
Zahvalnice: 106

Odgovor #42 - 26 Mart, 2022, 01:57 Ocena: 0
Ignoriši

mene malo brinu gume na ovom motoru koji jeste jak i treba dobro da drže ali mislim da je ovo pilot sport,neznam koji verovatno kec jer je jeftin a nevidim drugi razlog osim cene da se čisto sportske gume stave na ovakav motor osim da su baš jeftine.Viđao sam na zzr 1400 pilot sport i to posle 3-4 hiljade izgleda kao da se nešto desilo gumi a nezna se šta.Čudna potrošenost,nit po sredini nit sa sstrane ,prevelika zašiljenost gde ne treba a vožnja daleko od agresivne.

vozis jednostavno onu koju imas dok osecas da ti drzi... npr meni je pocela miselinka sport da propada, video sam i pukotine u sarama... inace je drzala kad se zagreje ko blesava, ma u zvaku se pretvarala...osetis da ne drzi vise, uzmes drugu novu/polovnu i cao zdavo Smiley Mada s ovom potpuno novom sam imao losije perfomanse dok se ne ugreje  nego sa polovnim krsinama, pipkao sam je i duplo se brze "usijavala" nego zadnja, znaci jebe kevu kad se R stisne kako dolikuje al kad hoces "do pijace" ispusis kurcinu ako ne vozis ko baba(strecnuo se sto puta Cheesy )
Darko
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Honda CBR 600 RR , 2010 ABS , Honda VFR 1200 , Kawasaki GTR 1400
 Facebook: Poseti
"na svakoj hondi koju kupim rikne regler" - by MKT

Lokacija: Beograd
Poruke: 8237
Kvalitet: +1894 (22%)
Zahvalnice: 255

WWW
Odgovor #43 - 17 April, 2022, 18:36 Ocena: 0
Ignoriši

mala digresija ... gume su , po googlu , turing a ne sportske... guma je dvokomponentna , i gazeci sloj je pojacan... bar tako kaze proizvodjac...

Stranice: 1 2 [3]
Štampaj
Moto Manijaci  |  Garaža  |  Moj dnevnik  |  Tema: Kawasaki GTR 1400 , 2017 god