Glavni meni

Resistracija motora.

Započeo siouxone, 16 Oktobar, 2020, 15:22

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

siouxone

 zdravo svima . imam Yamahu XV 750 SE kupio sam je u fabrickom stanju,tj nije nista bilo prepravljano na njoj. U medju vremenu mi je istekla registracija (koja nije bila na moje ime) i nisam je vozio 2 godine ali sam u medju vremenu uradio par stvari na njoj ,konkretno, promenio guvernalu,stavio drugacije auspuhe ,ofarbao je u drugu boju i jos par sitnica.. E sad ne znam, posto bih na prolece hteo da je registrujem na svoje ime koja je procedura i da li ce mi praviti problem na tehnickom posto vise motor nije u fabrickom stanju..

UFF


milomir22

Procedura je da ga gurnes u najblizi recni tok (motor), pozeljno sa bujicnim vrtlogom u sebi, kako bi sto pre nestao u vodenoj stihiji.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

Gavrolini


Samo pravi tehnicki i prolazis

zlacjani

drugaèiji auspuh mo¾e da bude i ¹tedi¹a za smederevac...¹to æe "pravi tehnièki" da ti pravo i naplati :-)

srbac

U BGu sada pu¹taju i sa nekim glasnim auspuhom, malim migavcima, gumama koje nisu fabrièkih dimenzija... Jedino tra¾e nosaèe kofera i crash barove da se skinu... Popustili.... U manjim mestima u SRB i dalje prave probleme...

despic

Covek pita za roblem sa resistacijom motora a vi ga terate na tehnicki.
klasican divljak