Ćao, Anonimni posetioče
Stranice: 1 [2]
Štampaj
Autor Tema: Ukus Orijenta - TURSKA 2019  (Pročitano 2347 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
SSZGO
Surovi
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
BMW HP4
 Facebook: Poseti
Lokacija: Dubai
Poruke: 6912
Kvalitet: +1787 (25%)
Zahvalnice: 103

Odgovor #20 - 14 Mart, 2020, 05:31 Ocena: -4
Ignoriši

lepo lepo, poslednje slike su kul, alo doktore, cime je slikano leba ti jel ovo nokia 8810

Reci nešto pametno i svi će te pamtiti - Nepoznati autor
doktor
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
XT 1200 Z Super Tenere
Lokacija: Kraljevo
Poruke: 806
Kvalitet: +363 (45%)
Zahvalnice: 34

Odgovor #21 - 14 Mart, 2020, 11:28 Ocena: +1
Ignoriši

lepo lepo, poslednje slike su kul, alo doktore, cime je slikano leba ti jel ovo nokia 8810

Slikao svako svojim mobilnim...

Bikers work is never done!
doktor
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
XT 1200 Z Super Tenere
Lokacija: Kraljevo
Poruke: 806
Kvalitet: +363 (45%)
Zahvalnice: 34

Odgovor #22 - 14 Mart, 2020, 18:40 Ocena: +1
Ignoriši

   Ujutru polako krećemo dalje i napuštamo ovaj predivni krajolik. Zapravo samo smo mislili da ga napuštamo, jer će nas izdubljene stene pratiti još dosta dugo. Već smo bili podosta odmakli, a okruženje nas je podsećalo na Kapadokiju.
   Želimo da posetimo Ihlara Valley, pa idemo prema mestu Ihlara. Na putu do tamo, malo istražujemo lokalne puteve, prolazimo kroz siromašna autentična sela, a ono što vidimo oko sebe otvara mnoga pitanja. Prilaz dolini postoji na nekoliko mesta, a mi biramo prvi na koji smo naišli. Na kraju puta je restoran od koga se dugim stepenicama spušta do dna doline. Dolina je pre mnogo vekova bila poput male kolonije pravoslavnih crkava. Ima ih mnoštvo izdubljenih u stenama. Čitava dolina je duga oko 14km, i ko ima vremena, prava stvar je da se prošeta čitavom dolinom. Dolina je bogata istorijom i znamenitostima. Tek kasnije, kada smo malo analizirali, uvideli smo da je sledeći prilaz dolini bio onaj koji smo ustvari želeli, jer tu na reci postoji dosta mali kafanica koje su kao iz bajke. Vremena za popravak nije bilo i nastavljamo dalje prema moru.
























Bikers work is never done!
doktor
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
XT 1200 Z Super Tenere
Lokacija: Kraljevo
Poruke: 806
Kvalitet: +363 (45%)
Zahvalnice: 34

Odgovor #23 - 14 Mart, 2020, 18:42 Ocena: +1
Ignoriši

Kada smo napuštali dolinu, ispred nas se sve vreme uzdizala vulkanska planina Hasan dagi, sa vrhom okovanim snegom. Jedna od legendi je da je bas ta planina, tj. vulkan svojom erupcijom pre više hiljada godina zaslužan za nastanak Kapadokije.










Bikers work is never done!
doktor
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
XT 1200 Z Super Tenere
Lokacija: Kraljevo
Poruke: 806
Kvalitet: +363 (45%)
Zahvalnice: 34

Odgovor #24 - 14 Mart, 2020, 18:55 Ocena: +1
Ignoriši

   Deo puta izmedju Aksaray-a i Konya-e, osim što je jedan dugačak pravac, nema bilo šta zanimljivo da ponudi. Sećamo ga se po jatima žutih leptirova kojih je bilo u neobično velikom broju. Sve je bilo žuto i oprema i motori.
   Na ulasku u Konya-u, bili smo počašćeni pravim malim aero-performansom, koje nam je priredio neki pilot turskog vazduhoplovstva. Sigurno preko desetak kilometara je nadletao nad nama i sve vreme izvodio fenomenalne bravure i akrobacije sa avionom. Više sam gledao u nebo nego u put.
   Baš na ulasku u grad, prilikom uključenja sa jedne petlje, Nikoli je proklizao prednji točak i za tren se našao na zemlji. Sva sreća bez ikakvih posledica po njega, a što se tiče KTM-a, od ranije znam da ga je gotovo nemoguće ubiti padovima. Nekoliko minuta nakon toga, prilikom prestrojavanja i vraćanja u pravu traku i Čamo pretura motor u mestu, takođe bez posledica. Izgleda da je vreme za pauzu, samo još da nadjemo gde. Želimo da se izvučemo iz grada pa ćemo stati u neku kafanu.
   Nedugo zatim, stajemo u neku drumsku kafanu. Sve to skromno izgleda, ali bi da napravimo pauzu. Tu ćemo i da klopamo. Samo još da se sporazumemo oko naručivanja. To je malo potrajalo, uglavnom se govorilo telesnim. Nismo bili sigurni ni da li su nas razumeli, ali kad su počeli da iznose klopu, svi su se ozarili. Kako je klopa u suštini jeftina, najbolje stvari smo naručili ponovo. Navike u ishrani, koje smo stidljivo usvajali od samog polaska, ovde su se nastavile u svom pravom svetlu. Povrće je zastupljeno u svim mogućim i nemogućim oblicima, namazi bilo slatki ili slani takođe, mlečni proizvodi u bezbroj kombinacija, meso nije ni izbliza dominatno kao kod nas.





   Polako počinje da nas okružuje planinki krajolik. Već odavno se nismo dotakli ozbiljnijih krivina. Dosadni ravničarski deo je iza nas, i osmeh se vraća na lice. Negde baš u trenutku kada su počeli usponi, a vrhovi okovani snegom da nas okružuju, u kacigi je počeo Run to the hills (Iron Maiden). Čitava vožnja je poprimila potpuno novu dimenziju. Muziku u kacigi slušam isključivo na shuffle, i neverovatno je kako se pojedine pesme uklope sa pejsažima kroz koje voziš. Već na prvom stajanju, da se svi prikupimo, komentarišem baš o tome sa Aleksom.



   Sve do morske obale smo uživali u planinskoj vožnji. Prilikom prilaska moru, nailazimo in na prvi policijski punkt. Kratka kontrola, traže samo pasoše i čim vide odakle smo, odmah ih vraćaju uz želju za srećan put. Kasnije smo ovakve punktove vidjali na ulasku u svako malo veće turističko mesto. Uglavnom kratka kontrola. Čudi me da oko Kapadokije nije bilo ovih punktova, ipak je i tamo baš dosta turista. Ako ovo uopše sa tim ima bilo kakve veze.
   Čim smo se domogli puta oko pored mora, stajemo na pumpu da pokušamo da rešimo neki smeštaj za večeras. Nata, Aleksina žena je uspela da rezerviše baš dobre apartmane u Antaliji. Iako je prvobitna ideja bila da idemo do Kemera, ipak smo odlučili da ostanemo Antaliji, jer je već počelo da pada veče. Neki su pauzu na pumpi iskoristili da operu motore od leptira kroz koje smo prolazili u toku dana.
   Ubrzo nakon polaska sa pumpe, pao je i mrak. Put ima po dve trake u oba pravca i vozi se dosta brzo. Ulazak u Antaliju je dosta dugačak, ipak je u pitanju milionski grad. Smeštaj je na dobroj poziciji, tako da smo malo prošetali rivom u toku večeri. Još od ranije, poznat mi je običaj da se na šetalištima prodaju dagnje na komad, poput grickalica, pa ne propuštamo priliku da se malo počastimo.




Bikers work is never done!
doktor
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
XT 1200 Z Super Tenere
Lokacija: Kraljevo
Poruke: 806
Kvalitet: +363 (45%)
Zahvalnice: 34

Odgovor #25 - 15 Mart, 2020, 14:49 Ocena: +3
Ignoriši

   Boban je sinoć, prilikom dolaska u Antaliju, primetio da mu svetli neka lampica od senzora za ABS na Traceru, pa je ujutru otišao do Yamahinog servisa da vidi šta tu može da se uradi. Za to vreme, mi smo krenuli uz obalu, sa idejom da se čekamo na nekom lepom mestu.
   Vožnja uz more je bila odlična, smenjivali su se lepi predeli, pogled na more i mali primorski gradići. Vreme kako se samo može poželeti. Već poslednjih par godina idemo na ove rano-prolećne ture i svaki put je vreme odlično, dovoljno toplo da se može uživati, ali ne i vrućina kako je obično tokom letnjih meseci. Jedino što su na izboru uglavnom južne destinacije.
   Ubrzo nakon grada Kaš, nailazimo na jedan kompleks koji ima veliku terasu sa pogledom, i odlučujemo da tu sačekamo Bobana. Mesto je bilo fenomenalno, pa nam čekanje nije teško palo, a i Boban je malo podložio tako da ga nismo dugo čekali.










Bikers work is never done!
doktor
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
XT 1200 Z Super Tenere
Lokacija: Kraljevo
Poruke: 806
Kvalitet: +363 (45%)
Zahvalnice: 34

Odgovor #26 - 15 Mart, 2020, 14:57 Ocena: +2
Ignoriši

Od pause nas je čekala super vožnja do Fethyie-a. Put uz more je na trenutke podsećao na jadransku magistralu. Malo smo požurili da se smestimo, jer nam je u planu bilo da idemo do Oludeniz-a na kupanje i u povratku da pogledamo Kayakoy, napušteni grad.
   Sunce je još uvek bilo u zenitu kada smo se bućnuli u more. Nije bilo gužve, letnja sezona je tek počinjala, pa smo mogli da sagledamo Oludeniz u svom sjaju. Važi za jedno od najpopularnijih letovališta. Iznad nas, nebom su leteli brojni paraglajderi. Jedan od njih je izveo sletanje u maestralnom stilu, tako što je izveo brisani let iznad baste i sleteo u pesak. Izgleda da nam je svima bilo zanimljivo, osim kineskinje koja se vozila u tandem letu.









Na izmaku dana, pošli smo prema Fethyie-u, ali drugim putem kako bi videli Kayakoy. Početkom prošlog veka, kada je došlo do razmene naroda, do tada grčki grad, ostao je pust. Kako se mrak lagano spuštao, utisak koji je ostavio na nas, dodatno se pojačavao. I ponovo, radjaju se mnoga pitanja, uglavnom bez odgovora.












Bikers work is never done!
megaidiot
Iskusni pozer
****

Van mreže Van mreže
 Motor:
R1150GS
Poruke: 2470
Kvalitet: +869 (35%)
Zahvalnice: 37

Odgovor #27 - 16 Mart, 2020, 01:16 Ocena: 0
Ignoriši

steta sto mi forum ne da polupam jos 'fala' ovde. aj baci neke trackove / mape na kraju.
doktor
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
XT 1200 Z Super Tenere
Lokacija: Kraljevo
Poruke: 806
Kvalitet: +363 (45%)
Zahvalnice: 34

Odgovor #28 - 16 Mart, 2020, 17:14 Ocena: 0
Ignoriši

steta sto mi forum ne da polupam jos 'fala' ovde. aj baci neke trackove / mape na kraju.

Skonuo sam track-ove pa ću postaviti sliku na kraju.

Bikers work is never done!
doktor
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
XT 1200 Z Super Tenere
Lokacija: Kraljevo
Poruke: 806
Kvalitet: +363 (45%)
Zahvalnice: 34

Odgovor #29 - 16 Mart, 2020, 17:25 Ocena: +1
Ignoriši

   Doručak u hotelu je bio…pa baš nesvakidašnji. A sve to zahvaljujući malom nesporazumu. Kada su prvi od nas došli na doručak, konobar verujem nije razumeo, pa nam je servirao a la card doručak umesto predvidjenog uz noćenje. To je podrazumevalo iznošenje svega i svačega, u nekoliko krugova,da ni sam ne bih mogao da nabrojim. Kako se ko priključivao, to je nastavljeno. Kada je hteo da naplati, mi smo rekli da imamo doručak uz noćenje, pa je nastao nesporazum. Tu je uletela Nata, glavni pregovarač u ekipi, i ispregovarala da za sitnu doplatu dobijemo ovaj raskošni umesto regularnog doručka.
























Bikers work is never done!
doktor
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
XT 1200 Z Super Tenere
Lokacija: Kraljevo
Poruke: 806
Kvalitet: +363 (45%)
Zahvalnice: 34

Odgovor #30 - 16 Mart, 2020, 19:06 Ocena: +2
Ignoriši

   Probudio me je poznati zvuk gorionika iz balona za letenje. Svi smo čekali doručak sa strepnjom. Sva sreća pa je po nešto moglo i da se pojede.



   Danas idemo do Efesa. Nema mnogo kilometara, i put nije preterano zanimljiv. Na izlasku iz arheološkog lokaliteta se parkiramo i uzimamo kočiju da nas odvede do ulaska, jedno 3-4 kilometra dalje, tako da se kroz stari grad Efes hoda nizbrdo do izlaska. U Efesu sam bio pre jedno petnaestak godina i tada je ostavio baš poseban utisak. Sada isto tako. Grad koji je tada imao glavnu ulicu od oko 2 kilometra, uz to sa mnogo očuvanih detalja, ne ostavlja ravnodušnim nikoga. Posebno je očuvan prednji zid biblioteke. U to vreme sve civilizacije su imale velike biblioteke u kojima su se čuvala sva moguća znanja. To je bio jedan od načina da se pokaže moć.



































   Kuća Device Marije je u blizini, pa kas smo tu hajde da i to obidjemo. U pitanju je jedna mala kućica koju prati, u najmanju ruku, neobična i pitanje koliko istinita priča. Niko od nas nije pokupio bilo kakav utisak na ovom mestu. Sve je delovalo kao klasični zamka za turiste.









Bikers work is never done!
doktor
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
XT 1200 Z Super Tenere
Lokacija: Kraljevo
Poruke: 806
Kvalitet: +363 (45%)
Zahvalnice: 34

Odgovor #31 - 16 Mart, 2020, 19:11 Ocena: +1
Ignoriši

   Hotel (Ladies Beach Residence) za večeras smo rezervisali u Kušadasiju. Lep, na plaži, garaža, trebalo bi da je sve OK. Na kraju je ispalo i više od toga. Opet na scenu stupa Nata. Mi smo rezervisali nekoliko soba, pa je Nata neobavezno pitala da li ima nešto sa pogledom na more. Ponudili su joj 2 penthausa bez doplate, a kada su ih vodili da im pokažu, zamolili su ih da ne vrište. Kada smo i mi stigli iz garaže, nismo mogli da verujemo kakvi i koliki su apartmani. Spavaće sobe su poput garsonjere sa delom koji glumi dnevni boravak i  kupatilom koje je veličine sobe. Dnevni boravak sa kuhinjom i trpezarijom je toliki da možete da se dovikujete sa kraja na kraj. Sve vreme smo se pitali ko je ciljna grupa gostiju. Iako su ogromni i deluju dosta luksuzno, suština je ipak malo drugačija. Bilo kako bilo, komfor koji nam je ponudjen je bio mnogo više od onoga što nam treba i što smo platili.









   Svi smo se razišli, svako na svoju stranu. Mi smo uhvatili dolmuš koji je prolazio i otišli do centra da malo prošetamo. Kušadasi je veliki turistički grad. Prilično je lepo uredjen. Šetnja centralnim gradski ulicama, neki doner i slatkiš, pa hvataj ponovo dolmuš za povratak u hotel. Veče smo proveli na terasi hotela, uživajući u pogledu uz po neko piće.














Bikers work is never done!
SSZGO
Surovi
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
BMW HP4
 Facebook: Poseti
Lokacija: Dubai
Poruke: 6912
Kvalitet: +1787 (25%)
Zahvalnice: 103

Odgovor #32 - 17 Mart, 2020, 07:18 Ocena: 0
Ignoriši

kakve su cene u turskoj, smestaj hrana, npr u poredjenju sa evropom, ili srbijom?

imaju li ista od planina tamo, nesto vise

Reci nešto pametno i svi će te pamtiti - Nepoznati autor
doktor
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
XT 1200 Z Super Tenere
Lokacija: Kraljevo
Poruke: 806
Kvalitet: +363 (45%)
Zahvalnice: 34

Odgovor #33 - 17 Mart, 2020, 14:05 Ocena: 0
Ignoriši

kakve su cene u turskoj, smestaj hrana, npr u poredjenju sa evropom, ili srbijom?

imaju li ista od planina tamo, nesto vise

Cene su prilično jeftine, od kako je lira devalvirala...valjda u nekoj igranci sa amerima.
Gorivo je 1€, klopa i smeštaj baš povoljno, nama je prosek noćenje sa doručkom bio oko 15-ak €/osobi...načelno, može da se bude opušten.
Planina ima po obodu Turske, u sredini je Anadolija, ravnica, visoravan...ako se dobro sećam na nekih 700mnv. Putevi su uglavnom dosta dobri. Glavne magistrale izgledaju bukvalno kao autoputevi, po 2 trake u svakom smeru, samo za razliku od autoputeva imaju normalne raskrsnice. Radara ima na ulascima i izlascima iz gradova, a izmedju se vozi dosta brzo, velike su razdaljine, široki putevi.

Bikers work is never done!
doktor
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
XT 1200 Z Super Tenere
Lokacija: Kraljevo
Poruke: 806
Kvalitet: +363 (45%)
Zahvalnice: 34

Odgovor #34 - 17 Mart, 2020, 19:02 Ocena: +1
Ignoriši

   Već na doručku, konstatovali smo da je ovo prvo jutro povratka kući. Sve do sada, ispred nas je bilo puno toga što smo želeli i planirali da obidjemo i posetimo, a od ovog trenutka, polazimo nazad svojim kućama.









   Već na doručku, konstatovali smo da je ovo prvo jutro povratka kući. Sve do sada, ispred nas je bilo puno toga što smo želeli i planirali da obidjemo i posetimo, a od ovog trenutka, polazimo nazad svojim kućama.
   Krećemo bez žurbe, lagano. Ništa nije u planu za obilazak, pa smo ležerni. Čitav dan je ispred nas i kilometri se samo nižu. Put je dosta brz, pa se smenjuju periodi vožnje i odmaranja u drumskim kafanama. Cilj za večeras je Eceabat, trajektom iz Čanakale preko moreuza Dardaneli. Nekih stotinjak kilometara ispred Čanakale put prolazi kroz planinski predeo, delom sa pogledom na more u daljini, pa smo svi tu dali malo oduška. U Čanakale, stižemo tako da hvatamo trajekt koji treba da isplovi za par trenutaka.









   Vožnja trajektom je kratka i brzo se stiže na drugu stranu. Eceabat je veoma malo mesto, a hotel koji smo uzeli se nalazi preko puta pristaništa. U pitanju je mali porodični hotel, poznat medju bajkerskom populacijom, što svedoči mnoštvo nalepnica iz čitavog sveta. Iza hotela je nešto poput ogradjene baste gde se motori bezbedno parkiraju.





Gazda hotela nam je dao preporuku za restoran koji se nalazi nedaleko. Dok smo se prikupljali ispred hotela, priključili smo se gazdi hotela koji se sa nekim prijateljom pio pivo. Ispostaviće se da je taj prijatelj, profesor istorije sa istambulskog univerziteta i napisao je par knjiga o galipoljskoj bitci. Ima li boljeg mesta za čas istorije. Tu smo se dotakli različitih tema, o svemu i svačemu, od geopolitike, do taksi na alkohol koje je uvela turska vlada. Veče smo završili u restoranu, uz dobru hranu i pivo.

Bikers work is never done!
doktor
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
XT 1200 Z Super Tenere
Lokacija: Kraljevo
Poruke: 806
Kvalitet: +363 (45%)
Zahvalnice: 34

Odgovor #35 - 17 Mart, 2020, 19:14 Ocena: +1
Ignoriši

   Još jedan dan bliže kući. Idemo prema Grčkoj, pa preko Bugarske. Osim što smo stali u neku kafanu, da se rešimo turskih lira, ništa zanimljivo. Vreme se polako kvari i najavljuje kišu. Nije je bilo prethodnih dana, pa da popuni statistiku. Deo kroz Grčku je kratak. Od mesta Komotini, ide se u planine i vožnja postaje veoma zabavna. Sve do trenutka kada nailazimo na nepreglednu kolonu. Lagano vozimo pored kolone sve do ispred granice. Kiša samo što nije počela, čak mi se čini i da nas je poprskalo par kapi na granici.
   U Bugarskoj nam je ideja da preko Pamporova izadjemo na Plovdiv pa dalje do Sofije gde bi noćili. Odmah nakon granice, Garmin nas provodi jednim, ne tako dugim planinskim putem koji je on video kao prečicu. Odavno nisam prošao napuštenijim putem. Prolazimo par vrlo živopisnih mesta. U Zlatogradu se održavao neki vašar ili skup, sve je vrvelo od naroda, mada nismo imali ambiciju da se priključimo.



Idući dalje, priroda je raskošno pokazivala sve svoje čari. Ovaj deo pripada Rodopima, planinskom vencu u južnoj Bugarskoj. Kako sam godinu ranije, obišao deo Rodopa, i ostao oduševljen vidjenim, sada mi se sve to samo potvrdilo. Rodopi su jedan fenomenalan region za moto turing. Imalo bi se tu par dana motati okolo. Kako se približavamo Pamporovu, našem zamišljenom mestu za pauzu za ručak, kiša je postajala sve konkretnija, pa smo uz zaštitu kišnim odelima, odlučili nastaviti dalje i kasnije pronaći neku kafanu za ručak. Planina je tokom kiše, iako predivna, delovala po malo mistično. Silazak prema Plovdivu je, iako prilično klizav po kiši, fenomenalan. Spust je kroz klisuru dok reka huči pored puta.





   Na svakih par kilometara je po neka etno kafana, pa se i mi nasumičnim odabirom odlučujemo za jednu. Tu smo na licu mesta raskrstili sa navikama u ishrani, stečenim u Turskoj, i širom otvorenih ruku se vratili balkanskim običajima u ishrani.



   Nakon obilnog ručka, ostalo je samo da se dovezemo do Sofije, gde smo noćili poslednji put na ovom putovanju. Još jedan deo uz planinsku reku, pa onda gas autoputem i za čas smo u Sofiji. Pokušali smo da uzmemo isti smeštaj kao u odlasku, ali je bio zauzet, pa smo uzeli 2 apartmana u novijem delu Sofije. U pitanju je zgrada sa apartmanima, garaža u suterenu i mala recepcija. Vrlo komforan smeštaj za pristojnu cenu. Kako je smeštaj u stambenom delu grada, veče smo proveli u apartmanu gde smo imali rekapitulaciju putovanja.

Bikers work is never done!
doktor
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
XT 1200 Z Super Tenere
Lokacija: Kraljevo
Poruke: 806
Kvalitet: +363 (45%)
Zahvalnice: 34

Odgovor #36 - 17 Mart, 2020, 19:19 Ocena: +1
Ignoriši

   Iz Sofije smo se brzinski teleportovali kući uz minimalno zaustavljanje, uključujući i oblačenje kišnih odela, jer je na jednom delu puta padala kiša. Mislim da smo već oko podneva bili u Kraljevu.






Bikers work is never done!
doktor
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
XT 1200 Z Super Tenere
Lokacija: Kraljevo
Poruke: 806
Kvalitet: +363 (45%)
Zahvalnice: 34

Odgovor #37 - 17 Mart, 2020, 19:20 Ocena: +5
Ignoriši

   Iako mi ovo nije prvo putovanje u Tursku motorom, ovog puta je ostavilo potpuno nove utiske. Ono što se potvrdilo od ranije je tursko gostoprimstvo, nešto o čemu bi mnogi imali da nauče. Bilo ga je u izobilju gde god smo se pojavili. Ljubitelji istorije i arheologije su u Turskoj svoji na svome. Na svakom koraku su arheološki lokaliteti i tragovi nekih davnih vremena. Ishrana je autentična i ukusna. Gomila voća i povrća u ishrani, pripremljeno i servirano na najrazličitije načine, različite vrste pita sa čudnim imenima, pečene u turskim pećima na drva, nebrojeno mnogo namaza, što slanih, što slatkih…nabrajanju nema kraja. Pravi užitak za sva čula. Što se tiče vožnje, nije u pitanju prava vožačka tura, kao npr. po Alpima. Putevi su široki i pravi, magistrale su skoro kao autoputevi, planinski krivudavi putevi su pre retkost nego pravilo…ali i pored toga ima nešto privlačno u svemu tome. Cene ukupno gledajući su povoljne, gorivo je oko 1€, klopa i smeštaj su takodje jeftini, jedino je alkohol skup, čak i u prodavnici. Što se ide istočnije, doživljaj tradicionalne Turske je intenzivniji, dok zapadni deo je prilično prilagodjen zapadnim turistima. Svi smo bili prezadovoljni vremenom provedenim u Turskoj.
   

Bikers work is never done!
doktor
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
XT 1200 Z Super Tenere
Lokacija: Kraljevo
Poruke: 806
Kvalitet: +363 (45%)
Zahvalnice: 34

Odgovor #38 - 18 Mart, 2020, 18:52 Ocena: +2
Ignoriši





Bikers work is never done!
Lazić
GayLord
Global Moderator
Mega Moto Manijak
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
"Is this how time normally passes...? Really slowly...? In the right order...? If It`s one thing I cant stand, it`s an unpunctual alien attack..."  The Doctor... Motor: KLE500 Tardis edition...
 Facebook: Poseti
Osposobiti nesposobne, da bi onesposobili sposobne

Lokacija: Mlečni put, sunčev sistem, Zemlja, Beograd, Zvezdara...
Poruke: 44882
Kvalitet: +8434 (18%)
Zahvalnice: 361

Odgovor #39 - 22 Mart, 2020, 19:38 Ocena: 0
Ignoriši



Mučena Fatima i njene ruke... Cheesy

https://en.wikipedia.org/wiki/Hamsa




Odlično Doktore, po običaju sam uživao, a verujem i ostali...  uzdravlje uzdravlje uzdravlje srce

Stranice: 1 [2]
Štampaj
Moto Manijaci  |  Putovanja, izleti, skupovi, klubovi  |  Putopisi (Urednik: Andreja)  |  Tema: Ukus Orijenta - TURSKA 2019