Glavni meni

treba pomoc pri odgonetanju problema

Započeo Zverka, 13 Mart, 2011, 22:24

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Zverka

dakle postoji jedan  motoric kod mene u kraju
motor ima problem  na kocnici PREDNJOJ i ma sta mi radili kocnica je identicna
dakle  da vam  uprostim pricu u pitanju je  SV iz 2004 god ako se ne varam  nije to ni bitno manifestacija je  sledeca

kocnica je  jebeno pre mekana, uvek, ma sta mi radili
dakle:  zamenjeno je  ULJE u kocnici , izpusten vazduh iz iste,zamenjena rucica( bila je  razje.ana)
posle svega toga  dobili smo 3% jacine na kocnici (odokativno)...ali  i dalje  je   kocnica uzasno  mekana
neophodno je  pritisnuti kocnicu maximum do kraja znaci cela rucica da nalegne da bi motor kao poceo nesto malo da koci

e sad vlasniku motora su  napunili mozak  da su  u pitanju creva ( mada to je  verovatnoca 10%)
ja  slutim da je stvar do plocica, cilindra...jer kocnica prednja je  UVEK NA TOM MOTORU BILA JEZIVO MEKANA
toliko da je  mene bilo strah provozati taj motor

daj te neke ideje jer meni je ponestalo istih

Never ride faster than your angel can fly

:D

Dzigi Boy

Tvrdoca nema veze sa plocicama, a nije ni do cilindra..............jedino logicno objasnjenje pod uslovom da nema ni malo vazduha u sistemu da jeste crevo, imas situaciju kada se creva " naduvavaju " to je slucak kada su jako stara, dovoljno je da savis ruku na crevo i da tako zakocis i osetices da crevo bubri i otvrnjava...i pumpaj tako vise puta i sigurno ces uociti razliku ako je do creva..................vidi to pa idemo dalje....

Dzigi Boy

Hmmm ali sad vidim 2004 godiste?????????? onda ne bi smelo........

Zverka

nije do creva ...bar smo na taj  nacin proveravali kad smo  izduvavali  "vazduh " iz creva
kontam  da su se mozda plocice nekako natopile uljem..ma znas koje  gluposti mi sve paadaju na pamet
jer jednostavno nema nikakvog  logicnog  i realnog objasnjenja
pa sad  cupam  ono i  najgluplje sto mi pada na pamet 
Never ride faster than your angel can fly

:D

Zverka

znaci ...kocnica je  JEZIVO mekana ALI JEZIVO ...toliko da je  par puta cak prosisao na crveno jer motor nije mogao  FIZICKI DA UKOCI

vis sad kad sedim i razmisljam
motor je imao i free play  na gasu
losa prednja kocnica a i lici na stantera

koliko je  moguce da je  sve to namerno uradjeno ...mada ...ne znam ko bi bio toliko lud
Never ride faster than your angel can fly

:D

SSZGO

mozda su lose gumice na kocionim kljestima

ili na glavnom kocionom cilindru


sindrom - uvek ima vazduha u kocionom sistemu...
Reci nesto pametno i svi ce te pamtiti - Nepoznati autor

Popsy

bilo je na jo¹ takvih problematiènih kvarova i na kraju su se ispostavilo da je u pitanju cilindar... pod uslovom da ste dobro ozraèili koènicu (tj da nije ostalo vazduha u koèionom cilindru - situacija koja se retko de¹ava pa cilindar ne mo¾e da izaci vazduh - jedno od re¹enja je da se skine èeljust koènice, ne¹to se postavi izmedju diskova i cela èeljust se podigne iznad koèionog lcilindra jel tako lak¹e izadje vazduh)... moguæe je da su gumice oti¹le a ukoliko je motor imao pad ili bio naslonjen na koènicu moguæe je da se i cilindar iskrivi i neradi vi¹e - Papastaljin je imao taj problem na dukatiju...

ukoliko ne mo¾e da se dobije otpor "drukanjem" moj glas je za gumice ili cilindar...
Never underestimate the power of the dark side ... === ***

Dzigi Boy

Pa i da su natopljene uljem ne sme da bude mekana, jer ne mozes ti plocicu da sabijes......

Ako, je problem nastao posle zamene ulja onda ima jos neki vazduh.....zna to da se desava.......nesto se tegli i sabija...


Probaj sa cilindrom, ko sto ti savetuju???

Zverka

i moja misao je prva bila cilindar...
posto kad smo hteli da rasturamo isti ( jos prosle godine) momak nije hteo da se to dira ...LOL
za dva dana motor mi opet dolazi u garazu ...pa ce da vidimo ...do tad ...SLOBODNO DAJTE IDEJE
jer meni je stvarno ponestalo istih
mada i dalje sumljam na cilindar...
Never ride faster than your angel can fly

:D

Zverka

a problem ima momak jos od kupovine motora...
dobili smo zamenom ulja i izbijanjem vazduha nekih jedva 3% tvrdoce ...
bice da je  cilindar...i meni na to smrdi jer jedino to nisam gledala
Never ride faster than your angel can fly

:D

Conti-Moto

Ili su losa kociona creva ili je problem u cilindru (davacu).
Proverite da nije slucajno menjan cilindar komplet sa rucicom pa da je stavljen
cilindar manjeg precnika (koji ne moze da napravi dovoljan pritisak u klestima).
Najjednostavnije resenje je da skinete komplet cilindar sa rucicom sa nekog drugog motora
i da ga stavite na SV-a, to je posao od 10-15 minuta.
Ako tada bude kocio kako treba onda je do cilindra. A ako ne, onda je do kocionog creva.
Novo !!!
Conti ROAD !!

lord_oblivion

Pratim  [watching], slicna tematika kao kod moje buduce.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

Zverka

hmm jedina varijanta ej  da skinem sa diverzije i probam a sv-u
jbg ipak ja  nemam servis vec to radim drugarski ( sad vise radimo ) posto mene stomak sprecava :)
:)
Never ride faster than your angel can fly

:D

rboban

Ride It Like You Stole It

Zverka

Never ride faster than your angel can fly

:D

Zverka

sad sam jos u vecem zbunu ...
eto nesto sto ne bi pomislila ...
[veryangry] [veryangry] [veryangry] [samoubistvo]
Never ride faster than your angel can fly

:D

rboban

Kocioni cilindar ili ti ga kociona PUMPA!!!
Ukoliko nigde NE CURI to je UZROK!!
Da li cete da je reparirate ili menjate je njegov izbor, mada ako je pao i imao NEZGODAN udarac u rucku..... :o
Ride It Like You Stole It

Zverka

Citat: rboban poslato 14 Mart, 2011, 00:30
Kocioni cilindar ili ti ga kociona PUMPA!!!

ma idi bre iscima me [doh] ...ja kontam sve vreme koja pumpa sad u majcinu ...
:)
javljam kad mi motor padne saka :)
nigde ne curi / kazem ja  meni od dana jedan smrdi na to al aj
Never ride faster than your angel can fly

:D

ЯЭВОЛУТИОН

Ja znam sta je....
Skinite kandzu sa viljuske i stavite neku plocu ismedju plocica. Probajte da u mestu nadrukate kocnicu....ako se pumpa digne...sacekajte pet minuta .Probajte opet da kocite...ako je kocnica tvrda..onda problem nije u pumpi vec u....padu.
ajde probajte pa javite da li sam pogodio simpteme, a onda ce doktor HAUS da propise terapiju  ;D ;D ;D
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

BANE BROTHERHOOD

glavni kocioni cilindar ili master cilinder  1000 posto  nalazi ti se na rucici kocnice  i to ti je ona kocka u kojoj se nalazi kociona tecnost  u njoj ti se nalazi cilindar ono sranje sto ima okce  da vidis koliko ulja ima kocionog ako je u pitanju prednja koliko sam ja skapirao i menjaj to nemoj da reparirash izacice te reparacija oko 3000 dinara mislim na gumice kocionog a ceo nov mislim da kosta oko 60 eura  [hello]
PAIN IS TEMPORARY GLORY IS FOREVER!!!