Glavni meni

toyota celica TS 2004

Započeo woe23, 27 Januar, 2020, 21:38

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

woe23

Toyota celica TS (toyota sport) 1.8ccm VVTLI - 192hp, 2004 godiste, ristajling, presla skoro 195 000km, napred-pozadi K-sport gevinde (amortizeri) stelovanje visine i tvrdoce voznje i podesiv ugao amortizera, fiter za vazduh KN typhoon set (imam i orginalni filter i kuciste), sportski zadnji lonac (imam i fabricki), volan je prepravljan naspram orginalnog volana i presvucen novom kozom (imam i njen orginalni volan), ristajling ima ceo crn enterijer (plastike, sedista.....), ristajling ima mogucnost iskljucivanja TRC-a, orginalni toyotin ristajling spojler.

Auto je redovno odrzavan i svi servisi su radjeni na vreme, pre dve hiljade uradjen servis (ulje eneos, filteri, stabilizatori 555, plocice, nov akumulator)
auto je ceo made in japan, na svakom delu podseca, potrosnja je oko 9-10l u gradu, mada ako se vozi do 3000 obrtaja moze da potrosi i oko 7l,
vvtli motor se vrti do 8600rpm, a od 6200rpm dobija punu snagu (VVTLI - bregasta prelazi u high speed mod) ima to sve i na internetu da se nadje.....

toyota je manje vise u fabrickom stanju sem gore pomenutih modifikacija, koje se veoma lako mogu vratitit u fabricko stanje, sto se tice registracije nema nikakvih problema gde god da odete ...

ovaj model uskoro ce biti kolekcionarski primerak
za sve detaljne informacije stojim na raspolaganju

0606232360

cena je stvar dogovora


































UFF

a trosis vreme i dogovaras se svakom budalom koja te pozove i pocne ponudu od 100eur ?

jebi ga cena je stvar dogovora a sto nize pocnes to vise prostora za "dogovor" imas

Ivicat


woe23

Citat: UFF poslato 28 Januar, 2020, 00:26
a trosis vreme i dogovaras se svakom budalom koja te pozove i pocne ponudu od 100eur ?

jebi ga cena je stvar dogovora a sto nize pocnes to vise prostora za "dogovor" imas


iskreno ja znam za koliko bi se oprostio od nje, ali jos razmisljam da li da je udomljavam dalje ili da je ne dammmm =)

a pitam sada i za savet sve kolege...... kako bi vi odredili cenu ovog automila da je vas (svako nek zamisli sebe)

u srbiji ih ima mozda nekoliko od 192hp, vidjao sam i nabudzenije itd kod nas, ali su retke generalno od 192hp, i jos je ova ristajling sto po meni mnogo lepsa, ako gledamo detalje i estetiku .. drugi prednji branik, stopovi, spojler, TRC-on-off, ceo crn enterijer plastike sedista, naspram obicnog sivog enterijera, malo veci prednji diskovi itd ..... sad to su detalji.....

ukratko ako vec nije kasno

celika svih kod nas ima ukupno na oglasima 10tak gore dole i cene za varijantu od 143hp je od 2500-4000,4500e, pojavi se ponekad i TS i bile su 3500-400e 2001-2
autoscout24 kad gleamo eu ima ih 130 ukupno gore dole, kada ukucam od 192hp izadje ih 22 i kostaju od 2000 - 12 000e
i prva ristajling prava (da nije samo branik stavio) koja je izasla je 7800e

sad znam da je tesko dobiti neke takve pare kod nas, ali ako neko zna sta kupuje i raspitao se o autu znace i koliko ce mu vredeti kod njega u njegovom svetu ako se slazete sa mnom

sto se tice vremena i trosenja ..... vreme nije problem, vremena nemam =)

izvinite ako sam malo razduzio i ugusio



Ivicat

Celica jeste atraktivnog izgleda. I to je ono sto je cini posebnom u moru monotonih modela. Ali, budimo realni, po performansama nije nista posebno. Za slican novac se moze naci par godina noviji auto slicnih/boljih performansi.
Vidim slike sa Toyota okupljanja. Najbolja sansa ti je da prodas nekome od njih. Ovako, daleko od toga da ce ces dobiti to sto trazis (7750e).

Jovan D

Koliko ulja ti potrosi na 10.000km da li znas? Interesuje me bas, zato sto su mnogi kritikovali taj motor (2ZZ) a i ja imam t18 celicu istina to je skroz drugi motor (3SGE) ali mi trosi ulje na 160.000 km i avensis mi je trosila i korola... pizdeo sam od toga... 200k za taj motor nije malo, prelepa je i raritetna ali ta kilometraza joj je najveca mana u tvom slucaju... ti motori su imali mislim problem sa pumpom za ulje ali je to reseno na restajlingu cini mi se, medjutim tehnologija izrade cilindra i klipa pravi probleme na vecim kilometrazama i reparacija je skupa. On ima klipove sa prevlakama, a cilindri su od aluminijuma sa deponovanim materijlom ali ne kao klasicne kosuljice/hilzne nego nesto drugo zaboravio sam sada a mrzi me da trazim...

woe23

Citat: Ivicat poslato 28 Januar, 2020, 13:31
Celica jeste atraktivnog izgleda. I to je ono sto je cini posebnom u moru monotonih modela. Ali, budimo realni, po performansama nije nista posebno. Za slican novac se moze naci par godina noviji auto slicnih/boljih performansi.
Vidim slike sa Toyota okupljanja. Najbolja sansa ti je da prodas nekome od njih. Ovako, daleko od toga da ce ces dobiti to sto trazis (7750e).

sve je to istina, ja se ne zurim pa sam i krenuo od ove cene, niti mi se prodaje nesto brzo, a ako neko bude zainteresovan ponudice koliko moze pa da vidimo, a iskreno i 10000evra da mi daju od novijih mladjih ja ne znam sta bih uzeo za sada =), sto se tice tih novijih automibla sa boljim performansama podeli samnom sta si imao na umu, sto se tice performansi ovo ipak nije turbo i ne spada u japanske zle masine, ne bih da se hvalim ili tako da zvucim, ali ova selika nije puno gledala aute odpozadi kad se potezala, type r svemirac ne ide brze od nje, gt86 isto, o nemcima necu pricati =) ...... sad sve to male razlike ali opet ovaj auto ce uvek (bar po meni) biti vredniji jer je video japan, i nije sklapan u britaniji turskoj.....sad sta znam, ko sta voli on se za to i bori....

woe23

Citat: Jovan D poslato 28 Januar, 2020, 17:08
Koliko ulja ti potrosi na 10.000km da li znas? Interesuje me bas, zato sto su mnogi kritikovali taj motor (2ZZ) a i ja imam t18 celicu istina to je skroz drugi motor (3SGE) ali mi trosi ulje na 160.000 km i avensis mi je trosila i korola... pizdeo sam od toga... 200k za taj motor nije malo, prelepa je i raritetna ali ta kilometraza joj je najveca mana u tvom slucaju... ti motori su imali mislim problem sa pumpom za ulje ali je to reseno na restajlingu cini mi se, medjutim tehnologija izrade cilindra i klipa pravi probleme na vecim kilometrazama i reparacija je skupa. On ima klipove sa prevlakama, a cilindri su od aluminijuma sa deponovanim materijlom ali ne kao klasicne kosuljice/hilzne nego nesto drugo zaboravio sam sada a mrzi me da trazim...

zavisno od voznje ali potrosi na 10000 manje od litar, ova moja selika je dobro cuvane kroz sve vlasnike, upoznao sam ih sve (osim prvog, svajcarac 54godiste neki doktor), i stvarno samo najbolje reci da kazem za njih.....
sto se tice predjene kilometraze, to je tako diskutabilna stvar kao i sto svi znamo, ali fabricki volan koji sam skinuo prosle godine je kao nov nema ni jednu ogrebotinu ili izlizanost, kupio sam drugi pa sam ga prepravljao jer mi je bilo zao fabricki da diram, druga stvar na prm selike koje su preko sa navodnih 100 000 kilometara, imaju iscepane i izlizane volane ili tek presvucene, sedista vozaceva su skoro sva iscepana zbog izlazenja i ulazenja u kola, pa im ne rade vvtliovi i kake sam sve probleme slusao...... znam da ovaj model t23 sa slabijim motorom ima dosta problema oko potrosnje ulja vecina, ali se to sa dobrim majstorom sve moze srediti ....

mogu i ja kao ceo posten svet da vratim kilometrazu i kada bi je videli stvarno bi bila kao nova, jer nema mana nikakvih, a zaboravih upoznao sam neke ljude koji imaju selike iste kao moje i presle su kako pise na satu i po 380 000km i rade kao sat vozio sam ih i sve kako zuti japanski bog reko =) nema problema

da zaboravih rasklapali smo jednu seliku t23 ts 192 i videli da im je velika boljka u karteru, nema pregrada, i na stazi moze da ostane bez ulja, pogotovo ako je jos malo spustila nivo ........to joj je zackuljica koju smo nasli......

inace o ovoj seliki bi mogao pricati danima, jedno je kada se vidi na slikama i gleda na yutubu, a drugo je kada se sedne u nju i oseti sta su toyodasi hteli napraviti 2000 godina

inace za nju postoji i fabricki supercharger sraf na sraf tako da ko zeli moze napraviti 300 konja olako....

opet se vracamo ko sta zeli i voli

SSZGO

ako ti ista znaci, ja vozim kayen turbo koji sam platio 3000e, pa sad ti vidi koliko vredi ovaj auto
Reci nesto pametno i svi ce te pamtiti - Nepoznati autor

El Jefe

Вероватно су камиле скупље у тим крајевима
Друштво за заштиту од животиња

ZEKA

ako ti ista znaci, ja vozim grande punto koji sam platio 3100e, pa sad ti vidi koliko vredi ovaj auto

Jovan D

Citat: SSZGO poslato 29 Januar, 2020, 12:00
ako ti ista znaci, ja vozim kayen turbo koji sam platio 3000e, pa sad ti vidi koliko vredi ovaj auto
Da li si ti za te novce kupio turbinu za cayen ili ceo cayen?

despic

klasican divljak

woe23

Citat: ZEKA poslato 29 Januar, 2020, 13:52
ako ti ista znaci, ja vozim grande punto koji sam platio 3100e, pa sad ti vidi koliko vredi ovaj auto

sve na svetu vredi koliko bi neko platio u tom trenutku ...... i koliko bi se u odredjenom trenutku prodavac odvojio od ljubimca.......

samo kazem.......

Kupci koji ukucaju grande punto izadje ih preko 600 komada u srbiji na oglasima...... i da bi ga ljudi primetili tvoj mora biti poseban po necemu
dok kada ukucaju seliku ima ih ukupno 10 komada

i koliko mislis da vredi tvoj ljubimac sada kada bi ga prodavao, a nisam vidovit naspram tvojih informacija da probam da procenim tvoju masinu (a nije mi ni profesija =))......
znam da ako imam kupca koji bas juri kao tvoj auto, zavisno od cele situacije mogao da uzmes mozda i vise para, ne mora da znaci da bi izgubio pare, ali opet pored sesto komada u oglasima moras ga bas privuci da klikne na tvoj oglas......

woe23

Citat: despic poslato 29 Januar, 2020, 17:55
Nema plin???   [watching]

nema, ima mene kao konja vise za potezanje =))

Pitaju me ljudi po ulici bas sinoc jedan, ima li dizel selika? =))))

CBRR1

Lep auto, ali uz toliko predrasuda i Bogovanja Tojote neces ti nju prodati skoro...  :) :)

P.S. Srecna prodaja.

sremac

Poznanik je imao, godinu dana bila na oglasima tra¾io 4200,3700, i na kraju mislim da ode za ne¹to ispod 3500,  u top stanju bila, od odr¾avanja samo potro¹ni materijal. Kad je uzimao izazov je bilo naæi neku koja nije lupana.
budala na leru, mudonja u kontra smeru

Hohštapler

...tiha patnja... Od kad sam bio sasvim mala biba sam volio taj auto...

Seæam se jednog letnjeg popodneva, basket teren na 4.julu (Zrenjaninci znaju koji teren), mi derani pikamo 3na3, parkira ovakva selika odma do terena, iz nje izlazi glavom i bradom BOG - Dejan Bodiroga.
Muk... Stala lopta.... Mi da smo videli leteæi tanjir bili bi manje u èudu...
Bog progovori: "Kako ide momci? Samo gurajte."...
Taj auto je i dan danas za mene svemirski brod kojim je do¹ao jednom Bog...
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

SSZGO

Citat: Jovan D poslato 29 Januar, 2020, 17:43
Citat: SSZGO poslato 29 Januar, 2020, 12:00
ako ti ista znaci, ja vozim kayen turbo koji sam platio 3000e, pa sad ti vidi koliko vredi ovaj auto
Da li si ti za te novce kupio turbinu za cayen ili ceo cayen?

ceo kayen, verovatno neko ko bi kupio 8 komada, dovezao tu u dva konjtejnera, bi ga izasli malo vise... ustvari totalno mi je nejasna kupovina ovakvih niskobudzetnih vozila u srb osim "sto ne trose" i "jeftin servis", u kom slucaju najbolji auto za srb je punto na plin verovatno...
Reci nesto pametno i svi ce te pamtiti - Nepoznati autor