Glavni meni

Kupujem copavac za Ford Kuga 2008-2009

Započeo gixxer, 16 Januar, 2020, 23:09

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

gixxer

Kupujem rezervni tocak -copavac  5x108 17cola za Ford Kuga Mk1 2008-2012,i original stiropre za odlaganje sitnica sto idu oko rezervnog tocka,sve ove sa polovni delovi.com sam zvao,svi se oglasavaju kao kompletan auto u delovima,i niko nema,ako osim njih znate nekog ko ima Kugu delovima,molim javite,unapred hvala

gixxer

#1
Ovo je to sto trazim,tocak i obloga okolo od stirodura,koliko god uvecavam sliku,ne mogu da vidim da li je tocak 16 ili 17 cola


ada

Sam tocak ti odgovara od pezoa i citroena. Razlika je u centralnoj rupi sto se da srediti kod strugara. U pitanju je 17 cola

bucko


Andjelo

Ide 155 /70 R17 od 150 do 200 evra je nov

Andjelo

Na vecini novih automobila ne ide rezevrni copavac , vec se kupuje nahnadno .Obavezan je mini kompresor i set za krpljenje guma .Dok na nekim vozilima ne postoji prostor gde moze da se stavi kao kod novijih BMW-a

gixxer

Imam ja taj stirodur original ali za model koji fabricki nema rezervni,nego samo set za reparaciju,Sve mi se cini da cu uzeti copavac 16 cola,ima ga za 25-30 eu i iseci okruglo mesto na originalnom stiroduru za njega,i problem resen

Glava Dole

koje je to proseravanje zarad ustede. Ustedece koliko na nivou celog auta?

Da vidim da sprem okrpi ovo(drugaru na autoputu otisla pa felna naravno rasekla totalno). To je okej stvar ali rezervni je rezervni.



Bez copavca bi mogao samo na slepku.

dzimika

Mlad si, pritom ne ucis ekonomiju nego elektroniku pa zato i ne znas kolika je usteda

bucko


Glava Dole

Citat: dzimika poslato 20 Januar, 2020, 11:08
Mlad si, pritom ne ucis ekonomiju nego elektroniku pa zato i ne znas kolika je usteda


pa usteda je totalno neracionalna, zato to i pisem ;)

dzimika

Opet kazem ne studiras ekonomiju pa ne znas, jer da znas ne bi to napisao

Glava Dole

Dobro, recimo da sam ekonomista: po tvom misljenju je usteda opravdana? Kapiram sta pokusavas da kazes, da je na nivou fabrike to ogromna para, ali na nivou jednog auta svakako nije neki trosak. Njihova je velika steta sto nisam ekonomista u njihovim fabrikama ;) Zanemarljiva je usteda za ono sto uskracuje, to je moja poenta.

dzimika

Shvatam ja sta ti hoces da kazes sa stanovista korisnika, ali opet kazem ti sa stanovista proizvodjaca to nije usteda od par stotina evra, vec milionske ustede, a kroz prodaju toga kao dodatnu opremu milionske zarade
I ne, ne bi bio dobar ekonomista za njih, dobio bi otkaz samo da si predlozio tako nesto

Glava Dole

Pa milionske zarade na konto citave fabrike, ali, ponavljam, ipak zanemarljivo na konto jednog auta i stojim pri tome. Pa aj sad da izbacimo i dva klipa iz motora, bice jeftinija prozivodnja. I lambda sonde, one su skupe. I zadnja sedista, koj ce nem to q, dovoljna su prednja. I zadnje pakne, moze da se koci prednjim plocicama. Zadnji brisac je tek cisto proseravanje, to izmislili da zajebavaju narod. Kako se kod busa ne vidi kroz zadnju soferku?

dzimika

Ma mozes ti da stojis pri svome koliko hoces, oni gledaju kako da povecaju zaradu na ustrb kvaliteta i skidanja svega sto ne mora da bude u vozilu
inace izbacili su jedan klip, poceli da ubacuju trocilindrase sa turbom sve vise, lambdu ne mogu jos uvek ali stavljaju sve losijeg kvaliteta na ustrb zarade, zadnja sedista se doplacuju ako hoces deljiva da budu kod nizih klasa, a na limuzine ne ide brisac zadnji svakako, samo na one sa ravnijom soferkom, pa zato gledaju u dizajnu da je sto manje zadnje staklo generalno pa samim tim manji i brisac
Zar ti stvarno mislis da oni gledaju da naprave kvalitetan auto?
Trenutno gledaju koje komponente mogu da izdrze do posle isteka garancije i sve sto se pokvari pre toga a da je skupo im je na nivou statisticke greske, samo se gleda da se sto vise proizvodi i prodaje

Glava Dole

To ne opravdava taj ustrb kvaliteta bre !!! Kapiram ja o cemu ti pricas i znam vrlo dobro, ali kazem da je to nenormalno, tvrdim tj. i zbog toga sam ogorcen, to  je tonu ogorcenosti receno dakle ;)

dzimika

Sve ja tebe razumem, to je ono sto neki uzimaju kola iz osamdesetih ili devedesetih iako su matora, 5x su kvalitetnija nego nova
Sistem je postavljen lose i sada sve ide na ustrb kvaliteta, evo skoro Jager uzeo Schubert kacigu, razocarao se kvalitetom a nekada schubert bio sam vrh
Sad velika vecina ljudi inace kupuje prema ceni a ne prema kvalitetu

Glava Dole


Gašpar

Jao Milo¹e.... Ekonomija nije tako jednostavna.

Solidni automobil ko¹tao je ranije 50.000 maraka i distributer je na njemu zaraðivao 10.000 maraka, a fabrika 20.000.
Onda su na tr¾i¹te u¹li Kinezi i Koreanci, Rumuni, ... i uvideo narod da solidan auto ne mora da ko¹ta toliko i mo¾e da se kupi za 10.000 EUR. Ali je distributer tu poèeo da zaraðuje 750 EUR, a fabrika 2.000 EUR.

Onda je distributer poèeo da tra¾i sales support, bonuse, marketing, ... pa je dobio 1% za Sales, pa 4% bonusa za ispunjen target, pa 2% marketinga... i proizvoðaè je sada zaraðivao 1.500 po autu, a to je premalo.
Onda se neko dosetio pa rekao - Dobiæete od nas prava na servis, ali bonus ide na 3%. Fabrici vi¹e para, distributer prodaje "licencu" servisima i uzima vi¹e para.

E onda se serviser javio - Ja nemam posla! Fabrika mu rekla - ima¹ 2% od turnovera za free delove dok je auto u garanciji ali æemo ti smanjiti cenu licence.

Sada fabrika smanjuje na kvalitetu i time zaraðuje vi¹e para, ima zadovoljnog distributera i servisera, ali... Pa sa smanjenjem kvaliteta, 2% delova ne pokriva garanciju, ali je serviser potpisao i gotovo. Za uzvrat je dobio vi¹e posla i sati mu se pi¹u i za zamenu sijalice jer proseèan korisnik ne mo¾e da promeni sijalicu jer mora da se skine toèak ili branik. Toèak takoðe. A ako ti ne zamene oni toèak, ode garancija.

E sad, fabrika je jedina zadovoljna i njoj je super.

Serviser i distributer su zadovoljni ali znaju da mogu bolje. Pitaju fabriku ¹ta da rade. Fabrika im ka¾e - Ok, sad æemo da ih obave¾emo da koriste ovlaèæene usluge. Ali po¹to sad veæ iz iskustva znaju da u Srbiji to retko ko radi, oni daju bolje uslove lizing kuæama i firmama tako ¹to æe im smanjiti 1%.

Sad su svi sreæni.

Fabrika zaraðuje kao i pre, jer prodaju mnogo vi¹e vozila uz manju zaradu i time nadoknaðuju nedostatak.
Distributer zaraðuje manje, ali to nadoknaðuje time ¹to prodaje licencu servisima.
Servis ima posla ko lud, ne zna ¹ta æe od posla... ali ne shvata da mu fabrika ne daje dovoljno delova za licencu, shvatiæe to tek na kraju godine.
Kupac misli da je kupio jeftin a dobar auto, tek nakon pet godina kad podvuèe crtu shvatiæe da nije ba¹ tako.