Ćao, Anonimni posetioče
Stranice: [1]
Štampaj
Autor Tema: Bregasta problem?  (Pročitano 972 puta)
0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.
slave74
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
gsx600f
Poruke: 756
Kvalitet: +137 (18%)
Zahvalnice: 19

07 Januar, 2020, 12:03 Ocena: 0
Ignoriši

Masina klon honde cb250. Bregasta je ista dok konzole koje drze lezaje bregaste nisu iste dimenzije. Zazor na izduvnom ventilu desnog cilindra dobija zazor ubrzano. Posle 140 km zazor je sa 0.10mm otisao na 0,40mm. Prestelovano i za 60km opet, lupanje i zazor od 0,30mm.

Zazori ostalih ventila uglavnom minorno povecani.

Motor, odnosno quad sam uzeo u losem stanju i odradjeno je sve sto je trebalo. Bregasta je imala ostecenje, odnosno potroseni su bregovi na desnom cilindru, malo je useceno i leziste bregaste koje ide u lezaj-cauru. Leva strana je ok.

Klackalica od izduvnog ventila , koji dobija luft ubrzano je bila ostecena na dosedu sa bregastom. To su obrusili u MR i rekli da je ok.

Primetio sam da bregasta moze da se pomera aksijalno u lezajima ako se polugom posluzi. Sa desne strane cini mi se da je zazor izmedju bregaste i caure, a sa leve strane kao da je zazor izmedju caure i konzole koja je fiksira..

Stara bregasta..






ЯЭВОЛУТИОН
Moto Doktor
Moto Manijak
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
zlata, kata i zeka ....babe naravno 35+
Poruke: 20962
Kvalitet: +7984 (38%)
Zahvalnice: 705

Odgovor #1 - 07 Januar, 2020, 12:43 Ocena: +1
Ignoriši

Masina klon honde cb250. Bregasta je ista dok konzole koje drze lezaje bregaste nisu iste dimenzije. Zazor na izduvnom ventilu desnog cilindra dobija zazor ubrzano. Posle 140 km zazor je sa 0.10mm otisao na 0,40mm. Prestelovano i za 60km opet, lupanje i zazor od 0,30mm.

Zazori ostalih ventila uglavnom minorno povecani.

Motor, odnosno quad sam uzeo u losem stanju i odradjeno je sve sto je trebalo. Bregasta je imala ostecenje, odnosno potroseni su bregovi na desnom cilindru, malo je useceno i leziste bregaste koje ide u lezaj-cauru. Leva strana je ok.

Klackalica od izduvnog ventila , koji dobija luft ubrzano je bila ostecena na dosedu sa bregastom. To su obrusili u MR i rekli da je ok.

Primetio sam da bregasta moze da se pomera aksijalno u lezajima ako se polugom posluzi. Sa desne strane cini mi se da je zazor izmedju bregaste i caure, a sa leve strane kao da je zazor izmedju caure i konzole koja je fiksira..

Stara bregasta..







 
lose podmazivanje ili losa cementacija na bregastoj i klackalicama.....kako mislis prebrusili i rekli da je ok.....taj deo je termicki obradjen ili ima debeli sloj tvrdog hroma na klacki....

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11
slave74
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
gsx600f
Poruke: 756
Kvalitet: +137 (18%)
Zahvalnice: 19

Odgovor #2 - 07 Januar, 2020, 16:47 Ocena: 0
Ignoriši

Prebrusili ,jer je imala udubljenje od ostecenja. Pitao sam ih za tvrdocu, kazu ma ok. Boli njih patka, a i ja sam mislio da ce drzati par hiljada km. To je meni par godina voznje. Bregastu sam zamenio novom od kineza 250, ista je .

Inace kanal koji dovodi ulje u desnu polovinu glave mi nije jasan. Iz pumpe prolazi kanalom kroz blok i zatim ide uz brezon sve do gore. E sad u glavi na brezonu ima caura tkz vodjica, koja nema otvor i nije mi jasno kuda to ulje izlazi , jer je odozgo zatvori konzola lezaja bregaste.
Sa leve strane caura, na brezonu kojim ide ulje, ima veliki otvor i tu ulje izlazi kad se anlasuje.

Sa desne strane u bloku je mali otvor, rupica reda radi 1mm, mozda i manje, i iz nje kanal nastavlja ka desnom brezonu. Pretpostavljam da je tu manji otvor da bi se pritisak postigao.

Skinuo bih ja konzolu da pogledam bolje te kanale , al onda popustam celu glavu i ne znam dal se mora dihtung glave menjati..

Elem zamenio sam ulje i osim sto je crne boje nisam primetio nikakve metalne opiljke.






« Poslednja izmena: 07 Januar, 2020, 19:10 Lazić »
ЯЭВОЛУТИОН
Moto Doktor
Moto Manijak
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
zlata, kata i zeka ....babe naravno 35+
Poruke: 20962
Kvalitet: +7984 (38%)
Zahvalnice: 705

Odgovor #3 - 10 Januar, 2020, 20:02 Ocena: 0
Ignoriši

skini slobodno celu glavu...vazdusara je nece praviti problem..podigni lanac nastavkom od gedore tako da ne zapinje i zaverglaj...na oba brezona mora da krene ulje....ako je diagram tacan...posle toga proveri zasto ulje ne dolazi do leve konzole....ali klackalica nije dovoljno tvrda ako su je prebrusili...povrsinski sloj je tvrdji par stotih ne vise...

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11
Glava Dole
Tesla junior
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Yamaha FZR 600; Keeway speed 125
Poruke: 6834
Kvalitet: +1426 (20%)
Zahvalnice: 100

Odgovor #4 - 11 Januar, 2020, 04:12 Ocena: 0
Ignoriši

Zasto si uopste davao da ti to obradjuju? Tu je tvrda povrsinska cementacija a ako si to radio zbog mozda nekog sitnog kratercica... nije uopste bilo potrebe, ferceralo bi to bez problema, mogu da garantujem. U svakom slucaju proveri dovod ulja u glavu kako je i receno iznad, ako si stavljao dodatno i silikon na blok i glavu vrlo moguce da si smanjio protok/skroz zapusio neki kanal.

A glavu slobodno skini, to je novi dihtung, jos se ni zalepio nije... mogao bi da posluzi cak i na vodenjari tako mlad a kamoli tu(iako je kod njega bese onaj "papirni"). Provereno, na unu zaglavio ventil malo nakon pakovanja, skinuli glavu dihtung i dalje nov, sija se... odglavljeno, podmazano, spakovano nazad... sve top dok nije otisao na otpad ali zbog trulih koseva, paleci na pik Cheesy
Stranice: [1]
Štampaj
Moto Manijaci  |  Garaža  |  Kvarovi, popravke, uputstva (Urednik: Havarisan)  |  Tema: Bregasta problem?