Glavni meni

Peugeot 308 1,6 156ks (motor 4B 5FV) najbolje u Cacku ili okolini KV, GM, UE isl

Započeo dr32, 07 Decembar, 2019, 23:14

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Ivicat

Ovaj iz mrcajevaca nije klasicni elektricar vec elektronicar... Bas ono sto njemu treba.

friziderdzija


dzimika

Ovaj iz pazove isto elektronicar, samo kad sam pricao sa njim, ljudi mu donose kasno, kad vec neko krene da ceprka pa nekad ne uspe da popravi jer zajebu stvari

Glava Dole

A ne treba i brava kad se menja komp?Msm znam da obicno, kad uzimaju polovan komp, uzimaju komplet sa bravom zbog code kljuca, slaganja, kurca palca... sad kako je na pezou reseno bem li ga, ali na mnogim provereno ne moze samo komp.

dr32

Auto je u Nemackoj, odvezen je u servis i sad stoji mesecima tamo. Sta reci osim da su nemacki zamenjivaci delova => q-rac majstori!

Originalni pokvareni i kompjuter sa od 1,6 sa 150ks su u Cacku, poverio sam sve zeninom rodjaku, posto je to njen auto, al posto vec mesec dana nikako da se izjasne sta je i kako je, moram da se umesam u celu pricu.

Da uz komjuter treba i kljuc, to je sve tamo. Navodno je ovaj komp od 150ks napakovan da bude kao komp od 156ks, dal to moze ili ne, ne znam. Na kraju sam nasao komp od RCZa sa 156ks, okacio sam slike i obelezio taj deo broja koji se razlikuje, al trenutni majstor u Cacku se ne izjasnjava. Kapiram da moze da ima puno posla, al kad 20 dana ne moze da kaze da ili ne za neki deo, to je ili nepostovanje musterije ili ne znanje materije (mada ne verujem u ovo drugo).

Alex Cross objasnio si, svaka cast. Hvala ti.

Prvo bi probao da nadjem auto u kome bi se ovaj valjda popravljeni kompjuter isprobao, da se ne salje ovamo bez da se zna da auto moze da radi.
Ako to ne upali trazicemo drugo resenje.

Hvala svima na kontaktima i preporukama, ako ne bude islo drugacije, moracu da kontaktiram te ljude.
Nego ovde smo vec morali da platimo zamenu delova, jebeni nemacki zakon, iako je auto ubijen. Slanje za Srbiju bi bilo jos 4-5 glava, na celu sumu nam se ne isplati. Videcemo.
4 wheels move the body, 2 whells move the soul... enjoy

Lazic

@Alex:
Izvinjavam se, rec scroll nema nikakve veze sa spiralama niti spiralnim kretanjem, nesto potpuno drugo je u pitanju... I ne spajaju se gasovi pre turbine, ne bi bilo svrhe...

https://x-engineer.org/automotive-engineering/internal-combustion-engines/ice-components-systems/twin-scroll-turbochargers/

[cheers]

Aleks Cross

@ Lazic:

Aleks bez X, jebes me bez kurca. Nisam znao da trebam doktorsku disertaciju da pisem o turbo motorima. Kad sam napisao pred turbinom( tockic sa lopaticama koje su kod tog turboa drugacije )je korektno jer se gasovi tu satavljaju. Inace gasovi se uvek spiralno krecu jer je kuciste turboa oblika ??? Predpostavljam da si mnogo vise od mene srafio na peugeotu pa zato i znas bolje od mene. Inace posle 36 godina provedenih ovde pada mi lakse na nemackom da objasnim nego na nasem :-) Izvinjavam se i ja.

@ dr32 u taj auto moze ECU ili ECM iz gomile drugih pezoa, nedaj da te muze neko ko kravu. Sto se tice " majstora " si u pravu ali ima i drugih koji umeju da poprave a ne samo da zamene. Ako nisi bar malo tehnicki podkovan uvek ces da riknes pare. Ako ti treba neka pomoc ili objasnjenje daj neki viber kontakt preko  pm pa onda mogu da ti to bolje objasnim.

@ Lazic:
Gomila stvari moze da se popravi vezicama ali ovo......

Glava Dole

Smirte se breJ :D Ne zameri Lazicu, uzivi se on s vremena na vreme al pozitivac je nas najveci [srce] Ja oko onoga s cim nisam imao posla iz prve ruke makar okvirno i ne diskutujem previse ali kapiram, gledajuci ovako sa strane, da ni on nije preterano pogresio vec je samo "malkice" zakomplikovao ;D

Aleks Cross

Niko nikom ovde nije nesto zamerio. dr32 se utripovao da ima bi-turbo ili mu je neko to kazao ili sta? Jednostavno objasnjenje za coveka da bi se borio protiv stranih ili domacih eksperta =mehanicara.

Die Twin-Scroll-Turboaufladung von BorgWarner kommt beim 1,6-Liter-THP-Motor erstmals in dieser Hubraumklasse zum Einsatz. Hier sind in Auspuffkrümmer und Turbolader die Kanäle vom ersten und vierten sowie von zweiten und dritten Zylinder durch eine entsprechende Geometrie voneinander getrennt. Die pulsierenden Gassäulen werden in Spiralen (Scrolls) geleitet, die unmittelbar vor der Turbine zusammengeführt werden. Durch die Trennung der Abgasströme bis zum Turbineneingang kann nach Angaben der Konstrukteure deren Dynamik optimal ausgenutzt werden. Der Druckaufbau beginnt bereits bei 1.000 1/min, wo bereits 156 Newtonmeter Drehmoment anliegen sollen. Das maximale Drehmoment von 240 Newtonmetern stellt der Vierzylinder schon bei 1.400 1/min zur Verfügung.

Mislim da sam negde pisao, imao i THP 150 i THP 200. Oba auta su bili serija u garanciji a posle toga ......

Lazic