Glavni meni

Tamo neki skuter

Započeo viper, 27 Novembar, 2019, 23:47

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Glava Dole

#20
Citat: El Jefe poslato 29 Novembar, 2019, 20:35
Јеси проверио контакте? Скутер не пали ако није стиснута кочница, предња, задња, контакт остварује само ако је сијалица у штоп светлу исправна.

Ja jos nisam naisao na skuter koji uopste i hoce da zavergla bez pritisnute kocnice, video bi po tome a varnica ni kod jednog nije bila spojena s tim(jer bi onda, jelte, morao da drzis kocnicu i kad palis na kurblu).

@viper jel ima varnicu uopste i kakvu? Ako nema onda utvrdi da li ima AC ili DC CDI. Ako ima DC znaci da treba da dobija stalnih 12V. Proveri dal ima to na CDIju. Ako ima onda proveri pickup, da nije u prekidu(dal ima otpor i koliki, upravo gledam manual al ne vredi, nisu naveli koliki otpor treba da bude nego foru pri verglanju).

https://drive.google.com/file/d/1InSrkTyAZQDFAPZexPuc0WmyT8ulWPhc/view?usp=sharing

Od strane 40 na dalje...

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 29 Novembar, 2019, 21:13
evo da pomognem

sa namotaja idu tri ili cetri zice na cdi.....jedna od njih je visoki napon i krucijalna je za varnicu to je zelena...na pruf almici mora da pokaze napon na verglanju....bela ti je masa a crvena pick up....te dve obicno ne prave sranja...ako imas napon na zelenoj onda provaj drugi cdi.

U vecini slucajeva cvaje imaju visokonaponski a liberty 125 je 4t. Ali svakako nije iskljuceno da i on ima visokonaponski mada sumnjam. A zelena je bila visokonaponski namotaj i crvena pickup na freeju ali on je bio cvaja, veze nema sa 125cc libertyjem(kod 50ice jeste tako).

viper

Nema varnicu, proveriæu to.

Послато са SM-A705FN помоћу Тапатока
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

FANTOM

    Poslusaj Rev on je tata mata za te starije Libertije . Imao sam prilike kod njega jednom da slusam kako zna svaku caku i falinku tog motora i sa cim se susretao od kvarova  [cheers]

nenadlaza

#23
http://www.piaggio.co.rs/index.html imas ovde o tome ( skini prvo magnete i vidi namozaje fizicki ako su masni ocisti)na sajtu piaggio imas skoro sve kako se mere namotaji.Kreni od svecice ka namotajima  oce da zeza kapica svecice i to cesto.

mrle

Citat: viper poslato 29 Novembar, 2019, 18:12
Manijaci jel ima neko da pozajmi cdi za liberty  125 da proverim da nije problem do njega, naime skuter ne baca varnicu.

Послато са SM-A705FN помоћу Тапатока
Mo¾da ti ne valja kabl za sveæicu


Glava Dole

Citat: FANTOM poslato 29 Novembar, 2019, 23:32
    Poslusaj Rev on je tata mata za te starije Libertije . Imao sam prilike kod njega jednom da slusam kako zna svaku caku i falinku tog motora i sa cim se susretao od kvarova  [cheers]

A glavu dole nemoj aaaa? [bejzbolka]

sasa ns 1

pali po mraku bez upaljenog svetla na lusteru pa vidi da ne rasipa negde na masu.

viper

Ma sranje, samo sam se opet podsetio zasto ne volim skutere, bem ti plastike.
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

ЯЭВОЛУТИОН

ni ja ih ne volim, ali takav je posao

prvo izmeri visoki npaon na zelenoj zici...dva nacina...ili zakacis lampicu koja mora da upali ili drzis rukom pa  ako te protrese onda ima visoki napon...
ako ma skini kapu i prinesi direktno kabal na masu da vidi da kapa nije probila....ako imas libertija sa odvojenom bobinom hoce da zeza i tanka crna zica koja dovodi napon na bobinu....ako varnice nema onda je cdi...
moze eventulano da zeza i kontakt brava ali onda samo izdzekujes konektor i probas na kurblu.....

zapravo najveca verovatnoca je namotaj ...posle dvadeset godina
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

viper

Rekao bih da je namotaj, bobina je nova.

Послато са SM-A705FN помоћу Тапатока
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

viper

Ima visoki napon na zelenoj zici,  onda je cdi problem.
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

ЯЭВОЛУТИОН

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Gašpar

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 01 Decembar, 2019, 11:31
ni ja ih ne volim, ali takav je posao

prvo izmeri visoki npaon na zelenoj zici...dva nacina...ili zakacis lampicu koja mora da upali ili drzis rukom pa  ako te protrese onda ima visoki napon...
ako ma skini kapu i prinesi direktno kabal na masu da vidi da kapa nije probila....ako imas libertija sa odvojenom bobinom hoce da zeza i tanka crna zica koja dovodi napon na bobinu....ako varnice nema onda je cdi...
moze eventulano da zeza i kontakt brava ali onda samo izdzekujes konektor i probas na kurblu.....

zapravo najveca verovatnoca je namotaj ...posle dvadeset godina

Sad sam se setio kako mi je u Jagodini crkao namotaj sat vremena pred trku. Menjaj, skidaj, vraæaj, pode¹avaj, vraæaj, popravljaj, ¹rafi, od¹rafljuj, vraæaj, skidaj, stavljaj, ... I da proverimo da li ima visok napon, hvala Ged¾a golim rukama ¾icu  [rofl] [rofl] [rofl]

Inaèe, problem re¹io ®iva - DC CDI sa bobinom sa Kineza, pa sve to vuèe struju s akumulatora, a pick-up slu¾i samo kao okidaè. Ðerdap u malom  ;D

El Jefe

А зато Геџа псује као да је ишао на електро шок терапију.
Друштво за заштиту од животиња

Lazic


ZEMZEM

Seæam se Jagodine, bilo bitno da aku izdr¾i do kraja trke.

Gašpar

I zavr¹ismo treæi na kraju  ;D

ЯЭВОЛУТИОН

niste izmislili toplu vodu...to se zvalo "srpski kramer"...nekada se nije imalo para za fancy paljenja, pa je platina pogonjena na baterije radila posao....i to da ne verujete dva para velikih baterija od 4,5 volti sa prekidacem gde se jedna gasi a druga pali....kad vozac oseti da je ova prva zanemocala pali se drugi set....posto su nam trke i tada bile jadne onda je to bilo uglavnom dovoljno da se zavrsi....inace taj baterijski set je bio laksi nego akku i dinama/alt pa cak i magnetno paljenje.....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

viper

Radovi obustavljeni jer se vlasnik stisao za 35 evra i nece da kupi drugi CDI.
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

Glava Dole

#39
Nakon sto me je jednom izdala elektronika van grada na TZRki kupio sam za 1000din nov standardni CDI manje-vise sve kineze 125 4T kineze (izmedju ostalog i mog speeda), imao spremne zice na dzeku i to me je jednom spasilo. Ali posto joj sa tim nije bio isti ugao paljenja do 5-6K je radila kao sat a onda krene pucanje i trokiranje... ali bez problema dosao kuci :D

Viper, jel si izmerio otpor pick-upa i visokonaponskog? Onda ispada da je onaj manual od neke druge verzije koji ima DC, lepo se vidi da na CDI ide plus sa reglera(sto je povezano i sa akumulatorom) a i znam da vecina tih 4T 125ica ima DC paljenje... cudno da su tu ista menjali na istom modelu, istoj kubikazi... pogledao na jos par mesta i svuda su crtezi cistih namotaja, na slikama samo cisti namotaji za punjenje, u manualima se samo spominje stator a nigde HV namotaj... ili sam ja obnevideo, ili svi na netu lazu ili se rev zajebao i pomesao sa 50icom(na libertiju i ostalim piaggio 50icama jeste bas tako, zelena HV namotaj, crvena pickup, bela masa ali 125ice 4t su totalno drugi svet, mada nista nije nemoguce).



Inace, ukoliko kojim slucajem ipak ima visokonaponski on moze i da oslabi(probije u nekom delu il sta ti vec znam ali ne prekine skroz). Imao slucajeve da zbog njega varnica samo oslabi dovoljno da ne moze da sastavi. Neke sam inace motao neke menjao. Tu je tanka zica i ima puno navojaka u malom prostoru pa nece svaki vikler da se hvata za to(bar sam ja jedva jednog nasao). To je inace svima slaba tacka, na yamahi motao 2 puta ako se dobro secam, na freejevima jednom ili dvaput, i jednom kinezu koji sam radio liku menjao celu plocu jer je nova bila dovoljna dzabana da se nije isplatilo petljanje... vise ne mogu ni da se po'vatam :D

EDIT: I kako izdeklamovah ovo iskopao info... ipak HV imaju samo do '00(a to je onda sigurno onaj postarski, oni su svi '00) a posle '00 imaju DC paljenje... nisam se mnogo zajebao, ispricah za obe verzije, samo predpotstavku bacio na osnovu pogresnog godista :-[