Glavni meni

Ugradnja kraceg klipa

Započeo slave74, 01 Oktobar, 2019, 09:24

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

slave74

U nemogucnosti sam da nabavim original klip, a i cilindar treba da se obradi jer je ostecen.

Original klip ima mere: R=57mm mereno 10mm od donjeg kraja, visina H=47,3, i rastojanje od cela klipa do rupe za bolcnu je 14,5mm

Postoji u prodaji kod nas klip sa merama : R= 57,4mm(57,9mm),          H=36,0, i rastojanje od cela klipa do rupe za bolcnu je 12,5mm

Novi klip je u gornjoj mrtvoj tacki nizi za 2mm. Postoji mogucnost da spustim malo blok obradom , a i glava se treba ravnati.

Novi klip je od motora sa prinudnim vazdusnim hladjenjem ,dok drugi ima vodeno hladjenje. U pitanju je klon honde cb250, ali povecan na 270cc (razlika u precniku je 4mm, dok je hod isti).

Pitanje je da li ce motor sa novim klipom imati normalan rad i snagu. Ako nece , koliko bi se to umanjilo? Da li ce se "spustanjem bloka fazni lanac otegnuti? Il na jos nesto treba povesti racuna?
Da li je bolje ubaciti hilzne ili se moze i obraditi tj razbusiti cilindar za pola mm , bez gubitka na trajnosti motora?
U pitanju je dvocilindricni motor, redni. Hilzne mislim da ima. Kacim foto,


El Jefe

Зови Мотомакс из Митровице, они раде Прокс клипове  и види имају ли нешто по твојим мерама
Друштво за заштиту од животиња

Taraba

Pa izgubices gro kompresije, do tacke da verovatno nece ni da ide vise :D
Skracivanje cilindra je kurac rabota... sto kaze ©ef, ima sigurno klip da se nadje, makar bio Mahindra proizvodnja iz '86
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

slave74


Taraba

The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

slave74


Taraba

Nisam ekspert, ali obzirom da kinezi kopiraju hondu uglavnom, to je verovatno isti agregat kao honda CB250 ili Rebel 250 (lici da je 250cc)
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

Lazic

Citat: slave74 poslato 01 Oktobar, 2019, 09:24
U pitanju je klon honde cb250, ali povecan na 270cc (razlika u precniku je 4mm, dok je hod isti).
[facepalm] ;D

Taraba

#8
E da sam citao :D

Prc. Najveci fabrika je +1mm. Jedino ako neko pravi aftermarket - wiseco, pro-x, wossner
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

ЯЭВОЛУТИОН

verovatno imaju fabricki za to kinesko govno..
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

ЯЭВОЛУТИОН

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Glava Dole

Niko ti sa sigurnoscu ne moze reci kako ce to raditi. Mozemo samo da nagadjamo.
S obzirom da je 4t motor suknjica klipa ne utice na tajming tako da te zezaju samo ona 2mm iznad(pod uslovom da si proverio precnik bolcne, naravno). A spustanje glave ne preporucujem iz vise razloga, ali kljucni su:
1. spaner na lanac naleze pod 90° negde na sredini sto znaci da ce zbog ta dva milimetra gore morati znatno vise da odradi pa je onda pitanje da li klizaci, sam lanac, sam spaner uopste imaju mesta za tu egzibiciju... mislim, kad je sve fabricki mrvicu popuste spaner i istrosi se lanac pa krene da zvekece sve zivo a sta ce tek biti kad se u startu sve opusti k'o da si lanac pozajmio s drugog motora?
2. pitanje kako ce da ti se potrefi tajming izmedju brege i radilice posle spustanja
3. posle obrade vise nema nazad, sve i da nadjes takve klipove.

Slazem se sa Tarabom... kurata rabota...

Ili potrazi nesto slicnije ili odradi neku "masniju" hilznu i stavi uzi klip... ili rizikuj bez ta dva milimetra pa kako mu bude... kapiram da bi to radilo ali je pitanje kako(jer si losu kompresiju vec imao, jelte :D )


slave74

Hvala svima na odgovorima.

U pitanju  i jeste SMC 300 ,al ima 270ccm. Tako da od 250 cc kineskih delova pasuje sve iz bloka menjac itd, i bregasta. A toga je slabo kod nas.

Nasao sam ja te sve delove preko, vec sam i porucio, jer sam odustao od egzibicije spustanja bloka za 2mm.

U medjuvremenu nadjem agregat kinez od 250 cc ,koji pase u ram. Tako ako ne ispadne sve kako treba, kupujem taj agregat, a blok se "spusta".

Inace i menjac je u problemu, zupcanik trece otkinu tri zuba. Narucio sam i par zupcanika trece....

Sledece je masinska radionica....

Gavrolini

A da ti do lepo prodas sta imas od delova i resis se bede. Skuplja pita nego tepsija

ЯЭВОЛУТИОН

ili lepo ubacis agregat od cb400 koji je skoro istih gbarita i bog da te vidi....ili cb450...mislim da je bio jedan na kupujem prodajem
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

ЯЭВОЛУТИОН

a ako vec budzis ja bi ubacio neki motor od skutera sa variomatom...ti kvadovi sa menjacem su obicno kurac na bicikli....ubacivali mi u neki keeway cb500, a u neko govno ubacili i kineski agregat od skutera 250.....onaj v3 odvratni, sa vertikalnim cilindrom....malo cupavo oko uklapanja prenosa ali radi super...
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

slave74

Imam ja sa varijatorom atv 4x4, navozao sam se snjim bas dosta.
Ovo za cb 450 bi bilo interesantno, pogotovo sto kvad ima rikverc na zadnjoj osovini, tako da bi i rikverc bio resen.

Delovi su vec naruceni i placeni, a za pare koliko ce me izaci , ni blizu nema quad te klase, bar ne na oglasima.

E sad sto mi se cini da samo ja kupujem, a da prodam nesto nikako ne ide, to je druga stvar. Sto je najgore oglasim  najjeftinije na oglasu medju istim modelima..


slave74

Stigli delovi, pa se pitam koji je redosled karika. Imaju slova D i DY, pretpostavljam da te strane idu na gore, mada sam nasao na netu da je neko stavljao sa oznakom ka dole.
E sad koja je prva, koja druga? Mislim da ce prilozene fotografije pomoci...








Na sta jos treba da obratim paznju?

P.S. Gledanje na polozaj starih karika na klipovima mi nije pouzdano, jer je vec otvaran motor i tom prilikom je uradjeno nesto kako ne treba.

Glava Dole

Trebalo bi da je ova hromirana prva(kompresiona) ali me buni to sto je tanja tako da... uzmi to s rezervom dok se ne javi neko iskusniji... a oznake sigurno idu na gore... uvek...

Jel se vidi mozda na nekoj od te dve vrlo blago bocno zakosenje(ta sa zakosenjem bi trebalo da bude brisajuca iliti druga, ali je to obicno basbaaas jedva primetno... kompresionoj je ivica strogo pod 90*)?

A sto se tice toga na sta treba da pripazis... pa pozeljno je da im krajeve okrenes tako da na mazajucoj budu jedan naspram drugog pod 180*. Kompresiona i brisajuca isto pod 180, ali sve zajedno pod 90 napsram mazajucih. A sve to  zajedno da se ne podudara sa bolcnom [rofl] Mada je po meni to sve proseravanje s obzirom da nemaju osigurace kao cvaje nego se sve to okrece u radu u svakom slucaju i trazi sebi put... ali kad vec svi proizvodjaci tako kazu ispostuj... postujem i ja oduvek cisto da budem miran a i da kompresija bude sto bolja u pocetku :D

I pre sklapanja proveri zazor na karikama dok su skinute(kad ih stavis samo u cilindar ali strogo pravo, najbolje gurni malo od ivice samim klipom) jer je svasta moguce, meni se jednom prilikom desilo da mi stigne neodgovarajuca karika uz nov klip pa je morala da radi brusilica inace se vrhovi preklapali a cilindar savrseno obradjen prema klipu... i tako, drugo nema sta...

Nego, kako si na kraju resio ona 2mm? Slazes tako ili grunfujes nesto?