Glavni meni

Kurs bezbedne voznje

Započeo vazlan, 15 Jul, 2019, 21:46

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

vazlan

@Mali_Zmaj je u jednom od postova objasnio ko su instruktori.Bilo bi lepo da se sve "neverne Tome" upoznaju sa tom ljudima i uvere u njihove vestine i sposobnosti pa onda da sude o njihovoj strucnosti.A sto se tice mog pisanja o iskusnim sa i bez navodnika,mislim da su na to reagovali samo oni bez navodnika.Njih je uvredilo moje pisanje.Pogresno ste me razumeli.One koje ja stavljam pod navodnike oni ce odcutati.Oni su ti koji divlaju po putevima oni ugrozavaju svojom voznjom i sebe i druge.Pravi(za mene)su oni koji ce mladom i neiskusnom pokazati,odvesti na neki parking i pokazati kako da koci kako da vozi izmedju zamisljenih prepreka kako da sedne i sidje sa motora,sve ono sto mnoge auto skole propustaju da urade na pravilan nacin.To je za mene pravi iskusni bajker.OK nemaju svi novac da plate dodatne obuke osim one  u auto skolama.Vidim da dosta Vas ne podrzava takav vid dodatne obuke.Hajde onda da pravi iskusni(bez navodnika)bajkeri pomognu u svojim gradovima,selima,mestima da mladi i neiskusni,kao na ovom kursu u Somboru kao u Beogradu,na neki nacin da i oni postanu pravi i iskusni.Da sto pre pocnu da uzivaju u voznji a ne u grcu i stotine kolimetara da naprave znojeci se jer im niko nije pokazao kako  malo vise od onoga kreni-stani i 10 cunjeva pa ko prodje prodje.Nekada se ulazilo u bajkerski svet sa automatikom(ja sa Solexom) a danas roditelji kupe deci odmah nesto sto bez problema juri 100 na sat.I kakva je statistika drugari?Naravno treba opismeniti i vozace B,C,D,E katergorije.Treba i njih posaditi na motor,recimo,kao suvozace ,pa da vide ko je motociklista.Ali hajde da mi(evo ja necu da budem pravi i mi)pravi iskusni bajkeri budemo primer i neko ko ce nauciti mlade kako se postaje iskusan i pravi.Puno pozdrava svima i nadam se da cemo se nekada sresti na nekoj voznji.



Kostić

свеједно је твој образац понашања неприкладан ономе чиме желиш да се бавиш

иначе најбоља школа је кад асфалту изразиш неизмерну љубав а правилна употреба мотоцикла је толико проста да простије не може да буде и малтене је иста као и употреба аута камиона етц и као најмања је и најједноставнија

било какав облик пасивне присиле типа треба и њих посадити на мотор је мало непримерна за једну рецимо озбиљну организацију каквом се ви представљате


а искусан је онај ко је имо среће па умро од старости

megaidiot

vazlane de ima povoljno cunjevi da se nabave? treba mi a nasao sam samo u pazovi nekog lika i to je skupo

Ivicat

Kosticu, koja ruskinja?

Joe kickass

Citat: Kostiæ poslato 04 Avgust, 2019, 13:05
то што си научио на наваку за навак и чувај а кад изађеш из навака заборави на то
Meni je navak pomogao da budem sigurniji na putu. Dodu¹e oseæaj se gubi. Zavisi da li je poèetak sezone, da li sam pauzirao, promenio motor, itd. Treba vremena dok se uðe u ¹tos, a navak mo¾e to vreme da skrati.
Verujem i da tebi ne poma¾e, i to je ok, verovatno ima¹ neku drugu ¹emu za uhodavanje.

El Jefe

Треба увести обавезно полагања на почетку сваке сезоне
Друштво за заштиту од животиња

megaidiot

a kad pocinje sezona ako vozis cele godine?
inace treba uvesti obaveznu besplatnu proveru 'jesi lud?' svakih 6 meseci i oduzimati dozvolu i pravo glasa ako se ne popravis do sledece provere.

devil 2000

#207
Kolege bajkeri,
kao pocetnik odlucio sam da pohadjam ovu obuku kao neka vrsta mini treninga pre nego sto krenem na neka duza putovanja.
Posto mi je ovo tek druga sezona (prva na vecem motoru) i pre toga nisam vozio nikakav skuter ili slicno (a imam 37god),
hteo sam da prodjem ovaj kurs jer u auto skoli nisam nista naucio osim:
menjanja brzina, radjenja osmice, naglog kocenja i saobracajnih pravila koje znam jer 15god vozim auto bez ikakvih nezgoda do sada.



Evo mog iskustva:

1.Pravilno sedenje na motoru.
Ja sam od pocetka sedeo na motoru u nepravilnom polozaju i zbog toga nisam nikada mogao da ostvarim pravilnu ravnotezu na istom nego sam se osecao kao da sam suvozac na sopstenom motoru,
tj da on mene vozi a ne ja njega.

2.Kako da kocim.
Svaki put kada sam pitao kako da kocim dobijao sam razlitice savete.
Neki su preferirali prednju kocnicu, neki zadnju, a na youtube sam dobijao svakakve oprecne informacije.
Ovde sam dobio tacnu analizu/iskustvo kako se ponasa svaka kocnica ponaosob sto mi je bilo jako korisno.

3.Zaleganje u krivinama kao i obicno polukruzno skretanje iz mesta.
Ovo mi je bez masivnog koristenja nogu bila nepoznanica.
Sada znam kako da to radim bez nesigurnosti i pomaganja nogu i izgledanja kao pocetnik.
I ne samo to nego su mi sa motorom koji ima pomocne tockice pomogli da shvatim koliko u stvari moze motor da zalegne a da pritom ne izgubi ravnotezu i padne.
Sto ja nikada ne bih hteo da testiram na sopstvenom motoru.
Takodje, shvatio sam koliko je kontraupravljanje i sama fizika ponasanja motora protivna zdravom razumu.
Ja se nikada sam ne bih usudio da tako vozim.

4.Takodje su mi pokazali da je motor veoma stabilna masina i da se moze voziti i kociti bez koriscenja ruku na volanu.
Sto je meni predstavljalo veliki strah jer sam mislio da cim sklonim ruke sa kormana da cu izgubiti ravnotezu i pasti.
Cak su i sami instruktori izvodili neke akrobacije koje sam video samo kod kaskadera na youtube.

5.Bilo je tu jos mnogo lekcija iz stvarnog zivota.
Jedna od najvaznijih lekcija je bila kako da izbegnemo veliku prepreku u realnom zivotu i koliko stvarno imamo sekundi da reagujemo na neku iznenadnu situaciju.
Iako se ova vezba radila na poligonu,
ona je simulirala realne situacije tipa koliko imamo sekundi od uocavanja prepreke do stvarnog reagovanja na nepredvidjene situacije.
I moram da kazem da ja nisam mogao sa svojim pocetnickim znanjem da prodjem ovaj test na trazenoj brzini od "samo 50km/h",
sto je neka minimalna brzina u gradu, a znamo da niko ne vozi tako sporo.
Tek su dvojica od nas 11 uspeli iz 10-tog puta da prodju ovaj test izbegavanja, a oni voze 15+godina motore.
Postoje i napredni kursevi koje organizuje ova grupa za policiju i oni idu na mnogo vece brzine.

Bonus u svemu tome je da sam upoznao kolege motorase i da sam razmenio iskustva sa njima.
Mozda se razviju i neka dugorocna moto prijateljstva od ovog druzenja.

Sve u svemu, ono sto bi trebale auto skole da nas nauce, to smo dobili kroz ovaj kurs.
Verovatno bih sve ovo stekao kroz mnogo godina ucenja,
ili da sam kao tinejdzer krenuo sa skuterom pa posle 10+ godina voznje bih pokupio sva ova znanja.
Ali opet ne bih mogao da se zakunem da bih sve ovo znao da uradim.
Tako da umesto da izmisljam toplu vodu i da ucim na sopstvenim greskama,
sa ovim kursom sam ubrzao svoj napredak u voznji i oslobodio se nekih pocetnickih strahova.

Kao sto je vazlan napisao, ovde su se uci kako se pravilno vozi.
a pohadjali su ga likovi koji imaju po 30+ godina voznje iza sebe i velikog iskustva pa su imali ozbiljnih problema da prodju sve testove,
a neki od njih su pali sa motorom.

Ova organizacija ima jos nekoliko naprednih kurseva.
Ovo sto smo imali je pocetnicki.
Oni obucavaju sve policajce na balkanu, kao i granicare, i naravno nas civile.
Ovo su iskusni bajkeri koji imaju godine iskustva iza sebe i odlucili su da podele svoje dugogodisnje iskustvo kroz ove kurseve.
Neko od vas je napisao da treba da nucim driftovanje kao odlicnu osnovu za ucenje ponasanja motora, a bas ova organizacija ima kurs za offroad.

I na kraju moram da zakljucim.
Da iako sam naucio kako da svoj motor zalegnem bez bojazni za 45% u krivini,
ipak necu glumiti Rosija i slepo verovati ovim vestinama,
nego cu se pridrzavati zakonskih ogranicenja i polako podizati svoje vestine voznje kroz godine koje slede.

Hvala na dosadasnjim savetima kolege bajkeri.


dzimika

Nije me mrzelo da otvorim lap top kako bih mogao lepo da citiram stavku po stavku

Citat: devil 2000 poslato 04 Avgust, 2019, 23:51
Kolege bajkeri,
kao pocetnik odlucio sam da pohadjam ovu obuku kao neka vrsta mini treninga pre nego sto krenem na neka duza putovanja.
Posto mi je ovo tek druga sezona (prva na vecem motoru) i pre toga nisam vozio nikakav skuter ili slicno (a imam 37god),
hteo sam da prodjem ovaj kurs jer u auto skoli nisam nista naucio osim:
menjanja brzina, radjenja osmice, naglog kocenja i saobracajnih pravila koje znam jer 15god vozim auto bez ikakvih nezgoda do sada.

Ako si ocekivao od auto skole da te nauci nesto vise onda zivis u pogresnoj zemlji

Citat: devil 2000 poslato 04 Avgust, 2019, 23:51
1.Pravilno sedenje na motoru.
Ja sam od pocetka sedeo na motoru u nepravilnom polozaju i zbog toga nisam nikada mogao da ostvarim pravilnu ravnotezu na istom nego sam se osecao kao da sam suvozac na sopstenom motoru,
tj da on mene vozi a ne ja njega.

Jedino ako si sedeo na suvozacevom mestu mogao si pogresno sedeti, meni se nije desilo da "pogresno sedim na motoru" cak ni kada sam prvi motor vozio a nikada pre toga osim bicikle nista jace nisam vozio,

Citat: devil 2000 poslato 04 Avgust, 2019, 23:51
2.Kako da kocim.
Svaki put kada sam pitao kako da kocim dobijao sam razlitice savete.
Neki su preferirali prednju kocnicu, neki zadnju, a na youtube sam dobijao svakakve oprecne informacije.
Ovde sam dobio tacnu analizu/iskustvo kako se ponasa svaka kocnica ponaosob sto mi je bilo jako korisno.

Ako si ocekivao da pokupis svu mudrost sveta sa youtuba onda si se zajebao, mudrost se stice voznjom, drugo kakvu analizu si dobio? Jel si zabo zadnju na 70kmh da vidis kako ti se motor ponasa? Jel su te naucili sta da radis u takvih situacijama? Kako da reagujes kad ti blokira zadnji tocak?

Citat: devil 2000 poslato 04 Avgust, 2019, 23:51
3.Zaleganje u krivinama kao i obicno polukruzno skretanje iz mesta.
Ovo mi je bez masivnog koristenja nogu bila nepoznanica.
Sada znam kako da to radim bez nesigurnosti i pomaganja nogu i izgledanja kao pocetnik.
I ne samo to nego su mi sa motorom koji ima pomocne tockice pomogli da shvatim koliko u stvari moze motor da zalegne a da pritom ne izgubi ravnotezu i padne.
Sto ja nikada ne bih hteo da testiram na sopstvenom motoru.
Takodje, shvatio sam koliko je kontraupravljanje i sama fizika ponasanja motora protivna zdravom razumu.
Ja se nikada sam ne bih usudio da tako vozim.

Da si pogledao bar jedan ozbiljniji film kao sto je Twist of the wrist saznao bi sve to detaljno, pritom zamisli oblik gume nije kao na autu nego je sferican, jel si se ikada zapitao zasto je takav oblik?

Citat: devil 2000 poslato 04 Avgust, 2019, 23:51
4.Takodje su mi pokazali da je motor veoma stabilna masina i da se moze voziti i kociti bez koriscenja ruku na volanu.
Sto je meni predstavljalo veliki strah jer sam mislio da cim sklonim ruke sa kormana da cu izgubiti ravnotezu i pasti.
Cak su i sami instruktori izvodili neke akrobacije koje sam video samo kod kaskadera na youtube.

WOW, ovo je prosto neverovatno, kako ja ovo nisam znao, a da krenes ti ipak od bicikle da vozis, prvo nju bez ruku pa onda posle jedno 10god da sednes na motor?

Citat: devil 2000 poslato 04 Avgust, 2019, 23:51
5.Bilo je tu jos mnogo lekcija iz stvarnog zivota.
Jedna od najvaznijih lekcija je bila kako da izbegnemo veliku prepreku u realnom zivotu i koliko stvarno imamo sekundi da reagujemo na neku iznenadnu situaciju.
Iako se ova vezba radila na poligonu,
ona je simulirala realne situacije tipa koliko imamo sekundi od uocavanja prepreke do stvarnog reagovanja na nepredvidjene situacije.
I moram da kazem da ja nisam mogao sa svojim pocetnickim znanjem da prodjem ovaj test na trazenoj brzini od "samo 50km/h",
sto je neka minimalna brzina u gradu, a znamo da niko ne vozi tako sporo.
Tek su dvojica od nas 11 uspeli iz 10-tog puta da prodju ovaj test izbegavanja, a oni voze 15+godina motore.
Postoje i napredni kursevi koje organizuje ova grupa za policiju i oni idu na mnogo vece brzine.

Nijedna vezba ne moze da simulira realnu situaciju jer mozak zna sta da ocekuje, realna situacija bi bila da ti na 70kmh izlati auto na 20m ispred tebe na njegovo stop ili da krene da radi polukruzno preko pune sa uvucenog autobuskog stajalista, pa kad bezis u jednu stranu gde on ne bi trebao da bude on ubaci u rikverc da se vrati nazad pa te i tu zatvori, to je realnost, e sad dolazimo do onog predvidjenog driftovanja, jer da su te naucili na tome sta se desava u realnosti kad nabodes i prednju i zadnju znao bi kako da iskontrolises motor i kada je trenutak da ga oboris i da ga pustis da ne odes sa njim, ovo je ono o cemu iskusni bajkeri pricaju a ne da dobijes analizu kako se ponasa samo.

Citat: devil 2000 poslato 04 Avgust, 2019, 23:51
Sve u svemu, ono sto bi trebale auto skole da nas nauce, to smo dobili kroz ovaj kurs.
Verovatno bih sve ovo stekao kroz mnogo godina ucenja,
ili da sam kao tinejdzer krenuo sa skuterom pa posle 10+ godina voznje bih pokupio sva ova znanja.
Ali opet ne bih mogao da se zakunem da bih sve ovo znao da uradim.
Tako da umesto da izmisljam toplu vodu i da ucim na sopstvenim greskama,
sa ovim kursom sam ubrzao svoj napredak u voznji i oslobodio se nekih pocetnickih strahova.

Ja koliko sam upucen nijedna auto skola cak ni na zapadu nema obavezu da obucava na ovaj nacin i detaljno, uce isto sto i nasi, kako se krece, menjaju brzine, ogranicenja, znakovi, voznja po gradu ( ono sto znam je da za auto u skandinaviji traze da znas da vozis po ledu i to je deo ucenja i polaganja)

Citat: devil 2000 poslato 04 Avgust, 2019, 23:51
Kao sto je vazlan napisao, ovde su se uci kako se pravilno vozi.
a pohadjali su ga likovi koji imaju po 30+ godina voznje iza sebe i velikog iskustva pa su imali ozbiljnih problema da prodju sve testove,
a neki od njih su pali sa motorom.

Ova organizacija ima jos nekoliko naprednih kurseva.
Ovo sto smo imali je pocetnicki.
Oni obucavaju sve policajce na balkanu, kao i granicare, i naravno nas civile.
Ovo su iskusni bajkeri koji imaju godine iskustva iza sebe i odlucili su da podele svoje dugogodisnje iskustvo kroz ove kurseve.
Neko od vas je napisao da treba da nucim driftovanje kao odlicnu osnovu za ucenje ponasanja motora, a bas ova organizacija ima kurs za offroad.

To sto neko vozi motor 30god nije merodavno, evo moj cale vozi auto 40 godina i nije napravio nijedan udes, njega su udarali od pozadi i u bok par puta ali on nikoga nije udario, jer to znaci da je dobar vozac? NIkakav je vozac a presao je brdo kilometara

Driftovanje i off nemaju veze jedno sa drugim generalno, jeste da se "driftuje" na off-u to ne znaci da je to ista stvar
off je voznja po terenu koji nije asfalt, drift je namerno proklizavanje zadnjeg tocka dodavanje gasa i na taj nacin se motor zanosi levo ili desno ali ides pravo, mislim ono kao vozis auto, cuo si mozda nekada za drift trke

Nekako imam osecaj da si jedan od onih likova koji kao klinac nikada nije potpisivao biciklu da slucajno ne bi potrosio zadnju gumu, niti pokusao da potpises zadnji tocak, ili vozio bez ruku, ili pokusao da dignes biciklu na zadnji

ps: najbolja priprema za duze voznje jeste duza voznja

pps: znam, drkadzija sam, sta cu, mora neko da menja zmaja

devil 2000

#209
@dzimika
Ja sam pocetnik, i zelim sto pre da dodjem na nivo "normalnog i bezbednog" motorasa.
Zabludu da cu se osposobiti u auto skoli sam odavno prevazisao.

Ja sam spreman da dam pare bilo kome ko bi hteo da me nauci pravilnoj i bezbednoj voznji.
Tako da nemam predrasude da li je to neka firma, organizacija ili pojedinac.

Ako ti ili bilo ko na ovom forumu ima neka iskustva koja mogu da me nauce bezbednoj voznji,
a nemate vremena ili ne zelite da besplatno to podelite na forumu.
Ja sam spreman da vase vreme platim, jer svaki pad ce me mnogo vise kostati nego obuka.

Mislim da je to fer ponuda.

Za pocetak, posto sam ja iz NS,
hteo bih da vidim vasu tehniku i brzinu kojom prolazite neke krivine na putevima po fruskoj gori,
ja sam ozbiljan kada sam rekao da cu da vam platim za ove lekcije.

P.S. na dzimikin P.S.
Ja sam usao u moto svet da bih proputovao sto duze destinacije,
a ne da bih jurio jer brze od 160 km/h ne smem ni autom.

Tako da ja sto sam stariji sve vise vozim kao penzioner i postujem ogranicenja,.
Cak se i trudim da vozim iza nekog sporaca sa krs autom.

Lazic

Uhhh, htedoh da napi¹em sedi bre i vozi, kilometra¾a je zakon ali vo¾nja iza bilo kog auta sa manje od 200 konja i ludog vozaèa je tro¹enje ¾ivota u prazno...

megaidiot

@devil2000: super je sto si bio i vidim da si pod utiscima, znaci da ti je to i trebalo i pomoglo. nego, tebi je za dan nesto pokazano i ti si imao prilike da to probas da ponovis max 10-15 puta, znaci nisi to naucio nego tek treba da naucis, a to su ti verovatno i rekli. a i video si kolko mozes da teras dalje motor preko one granice na kojoj si mislio da ces da padnes sto ne znaci da se i snalazis preko te granice.
i toga treba biti svestan sutra na ulici.

ima negde unazad  na ovoj temo pisao caruga kako se "vezbalo", ono kad ides na posao i kuci, gledas da sto manje kocis i tako...

i oni koraci sto je taraba napisao su tacni isto

UFF

Citat: vazlan poslato 04 Avgust, 2019, 13:16
One koje ja stavljam pod navodnike oni ce odcutati.Oni su ti koji divlaju po putevima oni ugrozavaju svojom voznjom i sebe i druge.

izgleda da sam taj koji nece, jebi ga nekako mi ima vise smisla da ja ugrozim vozace auta bukom mog auspuha i nepropisnim prestrojavanjem nego da oni mene posalju na vma ili na orlovacu

Citat: vazlan poslato 04 Avgust, 2019, 13:16
Pravi(za mene)su oni koji ce mladom i neiskusnom pokazati,odvesti na neki parking i pokazati kako .....

ako je lepo i zgodno zensko u pitanju evo ja cu joj pokazati i objasniti sve na nekom parkingu, ali ako je musko nema tih para jebi ga

Citat: vazlan poslato 04 Avgust, 2019, 13:16
To je za mene pravi iskusni bajker.

cekaj bre, pravi iskusni bajker po tebi ne sme da jebe mladu neiskusnu bajkerku na parkingu a da je ne nauci da vozi?  sta treba samo TEBE da "obucava" na tom parkingu da bi on po tebi bio pravi i iskusni bajker?

Citat: vazlan poslato 04 Avgust, 2019, 13:16
Hajde onda da pravi iskusni(bez navodnika)bajkeri pomognu u svojim gradovima,selima,mestima da mladi i neiskusni,kao na ovom kursu u Somboru kao u Beogradu,na neki nacin da i oni postanu pravi i iskusni.

hajde, evo ja cu da im pomognem besplatno, nek dovedu zenu/devojku pa cu da im pokazem kako to treba da se radi kad vec nemaju novac da plate Rocco Siffredia kao profesionalnog instruktora (imam i ja preca posla nego da obucavam za dz ali sta cu kad sam dobra dusa a oni su neiskusne kolege koji nemaju muda sami da pokusaju i nastave da pokusavaju dok ne uspeju vec hoce da im neko iskusan pokaze kako se to radi)


Boban_m


Joe kickass

Citat: dzimika poslato 05 Avgust, 2019, 01:39
pps: znam, drkadzija sam, sta cu, mora neko da menja zmaja
Slabo ti ne¹to ide, al' ajde, mo¾e da proðe  [clapp]

Nego po tebi, zakljuèak je - treba ovakvih kurseva ili ne?

mali_zmaj

Evo me u ZGrèkoj..,al proèitah temu..htjedoh reæi Vazazlanu,koji se bori da utjera nekome cant u glavu,a lak¹e je metar u dupe!! Ljudi ja vam ka¾em nemojte iæi na kurs,trening,vi sve znate,vama to ne treba!!!
Oni kojima treba æe se naæi u tome i prijaviti!! Kao ¹to je i bilo!!  I ¹ta je zakljuèak!!? Ljudi su ne¹to nauèili..,neki su dopunili znanje,i svima je to pomoglo,a ne odmoglo!! I to jeste cilj!!
Charuga nije te Vazazlan htjeo uvrijediti niti prozvati..,siguran sam!!
Mana internetskog pisanja!!  Dobar je èovjek,sa dobrim namjerama!!

Morate da shvatite da ima ljudi koji su tek u svojim kasnim tridesetim,èetrdesetim smogli snage i novca da si kupe motocikle.. ,i njima treba pomoæ.. A vjerujte i nekima iskusnijima!!  A o poèetnicima da ne prièam!!! Na trening ode¹ jednom!! I onda sam na poèetku svake sezone,to polako ponovi¹ negdje na parkingu... I onda smanji¹ problem uvozavanja svakog proljeæa!! Ne vozimo svi motore èitave sezone!! Lo¹a obuka u auto ¹kolama,vremenski period koji proðe da se uðe u moto populaciju,pa gdje upozna¹ nekog iskusnog da te posavjetuje..,po pitanju vo¾nje,opreme,mehanike..,itd.. Znam ljude koji voze motore,a nikad neæe ni¹ta nauèiti..,nisu jednostavno takvi da pitaju..,da prate forume.. Dodu¹e na MM proðe¹ re¹etanje,pa ako pre¾ivi¹.. I svi mi smo nekad pro¹li poroðajne muke... E da mi je ova pamet onda... Ne bih kupio taj motor,no onaj,ovu opremu,a ne onu..,itd,itd..  Nisam onaj tip kojemu je sa deset godina æaæa turio nekog Apenca u ruke i rekao teraj!! Moj æaæa mrzi motore!! Tek kad sam bio kreditno sposoban u¹ao sam u ovu lijepu prièu!! 
I da se ponovim..,svaka ¹kola je dobra!! I na¾alost se plaæa,al ¹ta je tu je!!!
Iskustvo je najbolje..,ali treba vremena da se stekne,puno,puno...

I taman tema ode u lijepi OFF gdje se ja i Gavro poprcavamo oko karatea,kibernetike i kung-fua..,i opet se tema vrati na isto!!! U to ime jedna taze fotka iz Grèke!!

poslato sa rupovke uz pomoæ kurble
jin-jang

dzimika

Citat: devil 2000 poslato 05 Avgust, 2019, 01:57
@dzimika
Ja sam pocetnik, i zelim sto pre da dodjem na nivo "normalnog i bezbednog" motorasa.
Zabludu da cu se osposobiti u auto skoli sam odavno prevazisao.

Ja sam spreman da dam pare bilo kome ko bi hteo da me nauci pravilnoj i bezbednoj voznji.
Tako da nemam predrasude da li je to neka firma, organizacija ili pojedinac.

Ako ti ili bilo ko na ovom forumu ima neka iskustva koja mogu da me nauce bezbednoj voznji,
a nemate vremena ili ne zelite da besplatno to podelite na forumu.
Ja sam spreman da vase vreme platim, jer svaki pad ce me mnogo vise kostati nego obuka.

Mislim da je to fer ponuda.

Za pocetak, posto sam ja iz NS,
hteo bih da vidim vasu tehniku i brzinu kojom prolazite neke krivine na putevima po fruskoj gori,
ja sam ozbiljan kada sam rekao da cu da vam platim za ove lekcije.

P.S. na dzimikin P.S.
Ja sam usao u moto svet da bih proputovao sto duze destinacije,
a ne da bih jurio jer brze od 160 km/h ne smem ni autom.

Tako da ja sto sam stariji sve vise vozim kao penzioner i postujem ogranicenja,.
Cak se i trudim da vozim iza nekog sporaca sa krs autom.

Ako si hteo bezbedno nisi trebao uopste da kupujes motor, tu ne postoji ni B od bezbedno, kako god da vozis rizik je
Ne postoji pravilna i bezbedna voznja, postoji spora i brza voznja, obe mogu biti bezbedne ili nebezbedne a to zavisi od vozaceve sposobnosti, najvise od sposobnosti da se predvidi glupost drugih vozaca koji su u saobracaju

ako si uzeo motor da vozis po ogranicenju, da postujes sve propise, prodaj i uzmi bolji auto, motor ti onda i ne treba
Moze i kolima da se putuje na duze destinacije, bezbednije i moze se lako voziti po ogranicenjima

megaidiot

najbolji odgovor koji sam cuo na najcesce pitanje ljudi pre prvog skoka sa padobranom 'da li je bezbedno?': ne, nije, covek nije predvidjen da iskoci iz aviona sa nekoliko hiljada metara i prezivi.
tako i ovo.

Joe kickass

Da bi skoèio padobranom treba samo da iskoraèi¹ iz aviona, a mo¾e¹ i da ide¹ malo na obuku, pa su veæe ¹anse da pre¾ivi¹.

El Jefe

Живети се мора, скакати падобраном не мора.
Друштво за заштиту од животиња