Glavni meni

NIS vauèer za popust za gorivo

Započeo castor, 06 Maj, 2019, 21:29

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

megaidiot


Slaninar

Citat: castor poslato 07 Maj, 2019, 15:37
Ako se ponovi ista situacija 5-10 puta, onda nije statistièka gre¹ka. Isti motor, ista brzina kretanja, ista trasa, sve isto osim goriva. ©to se mene tièe, nije gre¹ka, a tebi kako volja.

Kako meri¹ tih 30 km manje po rezervoaru?
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen


castor

Citat: Slaninar poslato 07 Maj, 2019, 17:07
Kako meri¹ tih 30 km manje po rezervoaru?

Samo za tebe:
1. Od kuæe do posla imam 13800 metara od kapije do kapije
2. Od posla do kuæe imam isto toliko
3. Dakle, dnevno za odlazak na posao i povratak sa istog svaki dan napravim 25600 metara plus minus koja stotina metara, zavisno kojom rutom idem, ali ne odstupa previ¹e
4. Ako sipam na Mol-u i idem samo kuæa-posao-kuæa rezervoar imam za 10 dana - 10 odlazaka na posao i 10 povrataka sa posla i jo¹ imam nekih 20 km prije nego poène da trepæe lampica za gorivo
5. Ako sipam na NIS-u i idem samo kuæa-posao-kuæa rezervoar imam za 9 dana - 9 odlazaka na posao i 9 povrataka sa posla i kad se taj deveti dan vraæam kuæi na panèevaèkom mostu mi poèinje treperiti lampica
6. Kad odem na pumpu staje praktièno isto goriva, razlika unutar 2-3 dl

Start motora i pokret podrazumijeva slijedeæe radnje svaki put:
1. Izvezem motor iz gara¾e
2. Upalim motor
3. Odem u kuæu po opremu
4. Izaðem kod motora i lagano se obuèem
5. Dok to zavr¹im, temperatura je na 57-64 stepena kad kreæem od kuæe, odnosno na 53-55 stepeni kad kreæem sa posla
6. Motor je spustio obrtaje, ugrijao se, ugasio æok/choke/sauh i kreæem lagano

Èisto da se razumijemo, ruta se nije mijenjala od 2010. godine kada sam kupi nov motor. Sada je na satu 55757 km po poslijednjem sipanu goriva od prije neki dan.

Ne¹to jasnije ili opet statistièka gre¹ka?
It's the ride that matters, not the bike…

El Jefe

Citat: Boban_m poslato 07 Maj, 2019, 16:33
Citat: sasa ns 1 poslato 07 Maj, 2019, 15:43
Devedesetih su gurali gasolin u bezin pa je tro¹io mnogo.
Sta je gasolin?
Гасолин је фракција у рафинерији нус производ, нешто између нафте и бензина. рецимо бензин са 50-60 октана. Руси су имали камионе са агрегатима који су имали вентиле са стране и полуглаве, са малом компресијом. Трошили су 80-100 литара на сат што у ствари и није битно јел су трошили овај нус производ. Иначе и онда и данас, румунско и бугарско гориво је боље од нашег.
Друштво за заштиту од животиња

Boban_m


sremac

To mu dodje ne¹to kao patoka rakije :D

kakva tema, a samo èovek poklanja vauèer.
na tu temu, dobio od mola karticu tamo ugl sipam, jer su mi blizu kuæe i jedini u gradu imaju kr¹ten kompresor za gume, kao s nekim popu¹om za gorivo iI  proizvode, uze ja stavi na provezak,  sledeæi put reko koliko mi ide na karticu, ka¾e pumpadzija dinar po litru,platih izadjoh nasmeja se skinu s privezka, zavrljaèi je u pepeljaru, pa ja toliko prospem dok sipam.
Smeje mi se drug dok mu prièam bacio Naftahemovu karticu, ka¾e evo ti mi imamo 7 din po litri popu¹, i kad god mogu sipam tamo i nek ima 60 oktana, jes da mi pola litre treba da dodjem do njih jer su bogu iza nogu pa 2x levo, od kojih je jedno preko pune. I onako zadovoljan sam gorivo, potro¹i sve ¹to sipam nikad vi¹e no¹to ima.
budala na leru, mudonja u kontra smeru

sasa ns 1

nije petrolej.Na¹i su nekada spaljivali gasolin a radnici su odnosili kako je ko stigao.Vozili su jugiæe i stojadine na gasolin me¹an sa benzinom.Prodavali su i uliènim dilerima koji su ga me¹ali sa benzinom.Ne miri¹e isto ali zato dovoljno je da sipa¹ 10% benzina i miris je isti kao èist benzin.,Meni je potro¹io  stojadin 40 litara benzina na bonove za vreme bombardovanja za 220 km.

Hurricane

Citat: castor poslato 07 Maj, 2019, 22:23
Citat: Slaninar poslato 07 Maj, 2019, 17:07
Kako meri¹ tih 30 km manje po rezervoaru?

Samo za tebe:
1. Od kuæe do posla imam 13800 metara od kapije do kapije
2. Od posla do kuæe imam isto toliko
3. Dakle, dnevno za odlazak na posao i povratak sa istog svaki dan napravim 25600 metara plus minus koja stotina metara, zavisno kojom rutom idem, ali ne odstupa previ¹e
4. Ako sipam na Mol-u i idem samo kuæa-posao-kuæa rezervoar imam za 10 dana - 10 odlazaka na posao i 10 povrataka sa posla i jo¹ imam nekih 20 km prije nego poène da trepæe lampica za gorivo
5. Ako sipam na NIS-u i idem samo kuæa-posao-kuæa rezervoar imam za 9 dana - 9 odlazaka na posao i 9 povrataka sa posla i kad se taj deveti dan vraæam kuæi na panèevaèkom mostu mi poèinje treperiti lampica
6. Kad odem na pumpu staje praktièno isto goriva, razlika unutar 2-3 dl

Start motora i pokret podrazumijeva slijedeæe radnje svaki put:
1. Izvezem motor iz gara¾e
2. Upalim motor
3. Odem u kuæu po opremu
4. Izaðem kod motora i lagano se obuèem
5. Dok to zavr¹im, temperatura je na 57-64 stepena kad kreæem od kuæe, odnosno na 53-55 stepeni kad kreæem sa posla
6. Motor je spustio obrtaje, ugrijao se, ugasio æok/choke/sauh i kreæem lagano

Èisto da se razumijemo, ruta se nije mijenjala od 2010. godine kada sam kupi nov motor. Sada je na satu 55757 km po poslijednjem sipanu goriva od prije neki dan.

Ne¹to jasnije ili opet statistièka gre¹ka?



Mislim da se u oblacenju opreme ili u odlasku po istu krije manjak..

:D

  [clapp]

castor

Definitivno... Mada, mo¾da Slannnca ima neko bolje obja¹njenje. [rofl] [rofl] [rofl]
It's the ride that matters, not the bike…

Slaninar

Citat: castor poslato 07 Maj, 2019, 22:23
Citat: Slaninar poslato 07 Maj, 2019, 17:07
Kako meri¹ tih 30 km manje po rezervoaru?

Samo za tebe:
1. Od kuæe do posla imam 13800 metara od kapije do kapije
2. Od posla do kuæe imam isto toliko
3. Dakle, dnevno za odlazak na posao i povratak sa istog svaki dan napravim 25600 metara plus minus koja stotina metara, zavisno kojom rutom idem, ali ne odstupa previ¹e
4. Ako sipam na Mol-u i idem samo kuæa-posao-kuæa rezervoar imam za 10 dana - 10 odlazaka na posao i 10 povrataka sa posla i jo¹ imam nekih 20 km prije nego poène da trepæe lampica za gorivo
5. Ako sipam na NIS-u i idem samo kuæa-posao-kuæa rezervoar imam za 9 dana - 9 odlazaka na posao i 9 povrataka sa posla i kad se taj deveti dan vraæam kuæi na panèevaèkom mostu mi poèinje treperiti lampica
6. Kad odem na pumpu staje praktièno isto goriva, razlika unutar 2-3 dl

Start motora i pokret podrazumijeva slijedeæe radnje svaki put:
1. Izvezem motor iz gara¾e
2. Upalim motor
3. Odem u kuæu po opremu
4. Izaðem kod motora i lagano se obuèem
5. Dok to zavr¹im, temperatura je na 57-64 stepena kad kreæem od kuæe, odnosno na 53-55 stepeni kad kreæem sa posla
6. Motor je spustio obrtaje, ugrijao se, ugasio æok/choke/sauh i kreæem lagano

Èisto da se razumijemo, ruta se nije mijenjala od 2010. godine kada sam kupi nov motor. Sada je na satu 55757 km po poslijednjem sipanu goriva od prije neki dan.

Ne¹to jasnije ili opet statistièka gre¹ka?

Ta metoda ima dva "izvora nepreciznosti i netaènosti" da tako ka¾em.

1) Kad se sipa pun, nikad nije ba¹ isto, u pola litre pun. Pored samog nivoa do kog se sipa u rezervoar, ni meraè na pumpi nije uvek 100% identièan (taèan & precizan).
2) Lampica se ne upali uvek na identiènoj kolièini goriva. I sigurno je ne primeti¹ ba¹ uvek taèno - po¹to govorimo od razlici od do 30ak km.

Preciznije bi bilo meriti pun-pun, uz sumu kilometra¾e i ukupno sipanog goriva na barem 2-3 rezervoara.
Sa takvom metodom, barem na svom motoru, nisam primetio razlike ba¹ izmeðu Mol i Nis pumpi - po¹to su mi obe usput i praktiène za sipanje.

Kako si i sam rekao, razlika od 2 dl (razlika koliko stane goriva) je 10% na rezervoaru od 20 litara.
Razlika u tome koliko ka¾e¹ da preðe¹ sa jednim u odnosu na drugo gorivo je 25 km na nekih 250 km, ¹to je isto 10%.

Merenje tvojom metodom je kao da stane¹ na 10 metara od vrata i odokativno meri¹ njihovu visinu, pa je poredi¹ sa visinom drugih vrata koju si merio istom metodom. Razlika je uoèljiva samo ako se vrata ba¹ drastièno razlikuju u visini.

Moja metoda je kao da stane¹ pored vrata, pa podigne¹ ruku i obele¾i¹ do koje visine sti¾u, pa to ponovi¹ 2-3 puta na oboje vrata i za svaka uzme¹ proseèno izmerenu visinu u cm.

Ni jedna metoda nije taèna i precizna poput kori¹tenja santimetra direktno na vratima, ali tvoja je puno odokativnija da tako ka¾em.
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

castor

Tebra, samo ti si u pravu. Ja moj motor nakon 9 godina i 55k km ne poznajem.

[klanjam_se] [klanjam_se] [klanjam_se]
It's the ride that matters, not the bike…

Hurricane

Citat: Slaninar poslato 08 Maj, 2019, 09:20
Citat: castor poslato 07 Maj, 2019, 22:23
Citat: Slaninar poslato 07 Maj, 2019, 17:07
Kako meri¹ tih 30 km manje po rezervoaru?

Samo za tebe:
1. Od kuæe do posla imam 13800 metara od kapije do kapije
2. Od posla do kuæe imam isto toliko
3. Dakle, dnevno za odlazak na posao i povratak sa istog svaki dan napravim 25600 metara plus minus koja stotina metara, zavisno kojom rutom idem, ali ne odstupa previ¹e
4. Ako sipam na Mol-u i idem samo kuæa-posao-kuæa rezervoar imam za 10 dana - 10 odlazaka na posao i 10 povrataka sa posla i jo¹ imam nekih 20 km prije nego poène da trepæe lampica za gorivo
5. Ako sipam na NIS-u i idem samo kuæa-posao-kuæa rezervoar imam za 9 dana - 9 odlazaka na posao i 9 povrataka sa posla i kad se taj deveti dan vraæam kuæi na panèevaèkom mostu mi poèinje treperiti lampica
6. Kad odem na pumpu staje praktièno isto goriva, razlika unutar 2-3 dl

Start motora i pokret podrazumijeva slijedeæe radnje svaki put:
1. Izvezem motor iz gara¾e
2. Upalim motor
3. Odem u kuæu po opremu
4. Izaðem kod motora i lagano se obuèem
5. Dok to zavr¹im, temperatura je na 57-64 stepena kad kreæem od kuæe, odnosno na 53-55 stepeni kad kreæem sa posla
6. Motor je spustio obrtaje, ugrijao se, ugasio æok/choke/sauh i kreæem lagano

Èisto da se razumijemo, ruta se nije mijenjala od 2010. godine kada sam kupi nov motor. Sada je na satu 55757 km po poslijednjem sipanu goriva od prije neki dan.

Ne¹to jasnije ili opet statistièka gre¹ka?

Ta metoda ima dva "izvora nepreciznosti i netaènosti" da tako ka¾em.

1) Kad se sipa pun, nikad nije ba¹ isto, u pola litre pun. Pored samog nivoa do kog se sipa u rezervoar, ni meraè na pumpi nije uvek 100% identièan (taèan & precizan).
2) Lampica se ne upali uvek na identiènoj kolièini goriva. I sigurno je ne primeti¹ ba¹ uvek taèno - po¹to govorimo od razlici od do 30ak km.

Preciznije bi bilo meriti pun-pun, uz sumu kilometra¾e i ukupno sipanog goriva na barem 2-3 rezervoara.
Sa takvom metodom, barem na svom motoru, nisam primetio razlike ba¹ izmeðu Mol i Nis pumpi - po¹to su mi obe usput i praktiène za sipanje.

Kako si i sam rekao, razlika od 2 dl (razlika koliko stane goriva) je 10% na rezervoaru od 20 litara.
Razlika u tome koliko ka¾e¹ da preðe¹ sa jednim u odnosu na drugo gorivo je 25 km na nekih 250 km, ¹to je isto 10%.

Merenje tvojom metodom je kao da stane¹ na 10 metara od vrata i odokativno meri¹ njihovu visinu, pa je poredi¹ sa visinom drugih vrata koju si merio istom metodom. Razlika je uoèljiva samo ako se vrata ba¹ drastièno razlikuju u visini.

Moja metoda je kao da stane¹ pored vrata, pa podigne¹ ruku i obele¾i¹ do koje visine sti¾u, pa to ponovi¹ 2-3 puta na oboje vrata i za svaka uzme¹ proseèno izmerenu visinu u cm.

Ni jedna metoda nije taèna i precizna poput kori¹tenja santimetra direktno na vratima, ali tvoja je puno odokativnija da tako ka¾em.

2dl nije 10% od 20l nego je 1%

Sto dalje implicira da km ne moze biti vise ili manje od 2-3km

A sto se tice preciznosti i tacnosti sipanja na pumpama, samo su na NISovim imali i hapsili mafiju koja je dokazano imala uredjaje kojima je krala na svako sipanje po 10% sto jeste oko 25km na pun rezervoar

castor

Ma nemoguæe... Sad æe Slannnca da ti objasni da grije¹i¹.

Èisto diskusije radi: uvijek sipam isto, ne u litrama i dl nego do onog lima u rezervoaru ispod èepa. Nebitno da li stane 14 ili 17 litara, uvijek sipam isto. Ali nakon 55k km na mom motoru znam koliko mi tro¹i. Kao ¹to rekoh gore - jedan dan razlike u odlasku i dolasku sa posla. Da li je razlika 2dl ili pola litre, nije bitno, bitan je dan, tj. u mom sluèaju 25-30 km na rezervoar.
It's the ride that matters, not the bike…

castor

Nego hoæe li neko taj vauèer ili da ga zapalim?
It's the ride that matters, not the bike…

Slaninar

Citat: Hurricane poslato 08 Maj, 2019, 11:08
2dl nije 10% od 20l nego je 1%

Sto dalje implicira da km ne moze biti vise ili manje od 2-3km

A sto se tice preciznosti i tacnosti sipanja na pumpama, samo su na NISovim imali i hapsili mafiju koja je dokazano imala uredjaje kojima je krala na svako sipanje po 10% sto jeste oko 25km na pun rezervoar

Tako je.

©to ne menja èinjenicu da oslanjanje na lampicu u startu daje prilièno veliku gre¹ku u preciznosti & taènosti merenja.
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

Darko

Ja sipam na nisu jer imaju G-drive dizel koji trosim , zbog jebemog DPF filtera , pa eto ako niko nece karticu za popust - ja hocu

castor

S obzirom da si se prvi javio - tvoja je. Javi se da se dogovorimo oko preuzimanja.
It's the ride that matters, not the bike…

Taraba

Ja sam na NIS pumpi sipao 49L u rezervoar na kolima kad mi se upalila rezeva.
Moj rezervoar je 45L ukupno [rofl]

Nazalost, osim Knez petrol i NIS nemam ni jednu drugu pumpu na ruti kuca-posao pa cesto sipam kod njih, al da su lopovi - jesu.
Knez je gori do duše.
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

bucko

Kad sipas preko 45 litara dobijes i tri na karte