Ćao, Anonimni posetioče
Stranice: 1 [2] 3 4 5 ... 8
Štampaj
Autor Tema: KTM 625 SXC rehabilitacija  (Pročitano 4463 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Gavrolini
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
XT600  KTM EXC450
 Facebook: Poseti
Lokacija: San Shabacisko
Poruke: 6350
Kvalitet: +2881 (45%)
Zahvalnice: 173

Odgovor #20 - 18 April, 2019, 16:48 Ocena: 0
Ignoriši

A jarvis nikad nije vozio ktm Smiley

Taraba
Naopak mlađi
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
625 SXC
 Facebook: Poseti
WWJCD

Lokacija: Skoro pa Beograd
Poruke: 7008
Kvalitet: +3158 (45%)
Zahvalnice: 189

Odgovor #21 - 18 April, 2019, 17:10 Ocena: 0
Ignoriši

Pa nov bog te!!! Cheesy

The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?
dzimika
Gospodin BILO
Moto Manijak
*******

Na mreži Na mreži
Poruke: 11000
Kvalitet: +1843 (16%)
Zahvalnice: 120

Odgovor #22 - 19 April, 2019, 08:17 Ocena: +1
Ignoriši

pa sto si kupio matori jebeni traktor?
naravno da je sav zardjao kad je pravljen za njivu i stalu
Caka kod matorih traktora je sto i dalje traju i pored svih tih mana, videcemo ove nove motore za 15god kako ce izgledati
Samo se seti da je matori traktor iz 91 trosio tad 4,5l za razliku od novog traktora sa 6l, a zajedno smo se vozili Tongue
feelgod
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
Yamaha XTZ-750
Lokacija: Beograd
Poruke: 896
Kvalitet: +231 (25%)
Zahvalnice: 59

Odgovor #23 - 19 April, 2019, 12:20 Ocena: 0
Ignoriši

Ne zna ni gavra zato i prodaje xt... Ali mozda i zato sto se i njemu smesi nesto nandzarasto

Idi i ubi se Smiley
Gavrolini
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
XT600  KTM EXC450
 Facebook: Poseti
Lokacija: San Shabacisko
Poruke: 6350
Kvalitet: +2881 (45%)
Zahvalnice: 173

Odgovor #24 - 19 April, 2019, 12:51 Ocena: +1
Ignoriši

Kazem..klasično pucanje sebi u stopalo. I to ne jedan metak vec rafal dok ne amputiram isto.

feelgod
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
Yamaha XTZ-750
Lokacija: Beograd
Poruke: 896
Kvalitet: +231 (25%)
Zahvalnice: 59

Odgovor #25 - 19 April, 2019, 13:22 Ocena: 0
Ignoriši

Kazem..klasično pucanje sebi u stopalo. I to ne jedan metak vec rafal dok ne amputiram isto.
Dobro je priznajes Smiley.
UFF
***********
Administrator
Mega Moto Manijak
**********

Van mreže Van mreže
 Motor:
Honda CB600F Hornet '03
Yamaha FZ6 Fazer '04
Suzuki DL650V-Strom '05
Honda CBR600F4i '06
Yamaha MT-03 '07
KTM 690SM '08
Yamaha YZF-R1 '08
Honda CB1000RA '09
Honda CRF250L '13

Lokacija: Belgrade
Poruke: 42998
Kvalitet: +11712 (27%)
Zahvalnice: 1012

Odgovor #26 - 20 April, 2019, 00:11 Ocena: 0

pa sto si kupio matori jebeni traktor?
naravno da je sav zardjao kad je pravljen za njivu i stalu
Caka kod matorih traktora je sto i dalje traju i pored svih tih mana, videcemo ove nove motore za 15god kako ce izgledati
Samo se seti da je matori traktor iz 91 trosio tad 4,5l za razliku od novog traktora sa 6l, a zajedno smo se vozili Tongue

istina ali nije sve u potrosnji, da jeste svi bi vozili bicikle
ubrzanje, ogibljenje, ciklistika, kocnice a pogotovo osecaj u voznji.. nista ni blizu nije bilo izmedju ta dva vozila tako da 1.5l goriva na 100km ne pravi ama bas nikakavu razliku
dzimika
Gospodin BILO
Moto Manijak
*******

Na mreži Na mreži
Poruke: 11000
Kvalitet: +1843 (16%)
Zahvalnice: 120

Odgovor #27 - 20 April, 2019, 07:26 Ocena: +2
Ignoriši

Samo bi se slozio za kocnice, ostalo je sve individualna stvar, a i sve je to nesto sto se moze lako zameniti za bolje
Simon69
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
KTM 660 SMC & Honda VFR 800 RC 46
Lokacija: Mladenovo
Poruke: 822
Kvalitet: +111 (13%)
Zahvalnice: 11

Odgovor #28 - 23 April, 2019, 21:04 Ocena: 0
Ignoriši

Pratim..

Ko nece kad moze,nece moci kad bude hteo!
Taraba
Naopak mlađi
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
625 SXC
 Facebook: Poseti
WWJCD

Lokacija: Skoro pa Beograd
Poruke: 7008
Kvalitet: +3158 (45%)
Zahvalnice: 189

Odgovor #29 - 24 April, 2019, 18:51 Ocena: +1
Ignoriši

Pre neki dan sam uzeo da proverim distancere lanca.
Kod KTM-a je to reseno metalnim srafovima koji se srafe u aluminijumsku viljusku koja je suplja.
Cak i da je 100% savrseno zaptivena, a nije, unutra dolazi do kondenzacije i ti srafovi korodiraju ako se ne podmazu redovno.

Rezultat:
Zapekli srafovi


Uz zagrevanje viljuske brenerom, prskanje sa WD40 spolja i iznutra i odvrni-zavrni akcije, uspeo sam da ih izvucem oba bez da polomim sraf ili zestoko razjebem navoj na viljusci. yahoo



Ovaj sivkasti deo je korozija aluminijuma koja se zalepila za sraf.
Iako izgledaju pristojno nakon vadjenja i ciscenja srafovi su za djubre realno jer ne moze da se navrne matica na iste bez dosta sile i opiljaka - poruceni novi srafovi od KTM-a.
Part numbers 50304040000 i 58414030000.

Resih da pocistim navoje na viljusci malo jer su malo bljak, i skontam da nemam adekvatnu ureznicu.
Nakon kratkog preturanja po fioci na kojoj pise "Masinski srafovi" nadjoh ovaj jedan mega tvrdi sraf (turpija jedva da ostavi trag na glavi) i reko da probam sa njim.

Dosta masti, zavrni-odvrni i cestog ciscenja i uspeh da sredim oba navoja dovoljno da sraf ne zapinje.


Sad cekamo nove da stignu od Viktora (Primoto NS).


The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?
Taraba
Naopak mlađi
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
625 SXC
 Facebook: Poseti
WWJCD

Lokacija: Skoro pa Beograd
Poruke: 7008
Kvalitet: +3158 (45%)
Zahvalnice: 189

Odgovor #30 - 24 April, 2019, 18:55 Ocena: +1
Ignoriši

Secate se ove slike?


Deo koji rotira na ovim lezajevima nije delovao strasno osim korozije.



Nakon ciscenja situacija vise nije toliko optimisticna



Kanta i ponovo zovem Viktora... 45e osovina  d'oh
Cekam da stigne...

The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?
Taraba
Naopak mlađi
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
625 SXC
 Facebook: Poseti
WWJCD

Lokacija: Skoro pa Beograd
Poruke: 7008
Kvalitet: +3158 (45%)
Zahvalnice: 189

Odgovor #31 - 24 April, 2019, 18:56 Ocena: 0
Ignoriši

Trenutno cekam platu pa da odem i kupim lezajeve da izmenjam sve u zadnjoj viljusci, ove rdjave gore i u zadnjem tocku.

The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?
FANTOM
Iskusni pozer
****

Na mreži Na mreži
 Motor:
Piaggio Repsol Free 50 Honda CBR 600 F-1 Street Fighter  Suzuki GSXR 750 1994.  Yamaha YZF 1000 ThundrRace 1997.
Poruke: 1888
Kvalitet: +335 (17%)
Zahvalnice: 24

Odgovor #32 - 24 April, 2019, 18:59 Ocena: 0
Ignoriši

    Ova mega ozivljavanja motora , se islalate sano ako planiras da zadrzis vozilo narednih 5 godina , ostalo sve gubljenje vremena i to ako si jako povoljno llatio vozilo lri kupovini , sve ostalo cist minus . Znam sta pricam uzdravlje
Gavrolini
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
XT600  KTM EXC450
 Facebook: Poseti
Lokacija: San Shabacisko
Poruke: 6350
Kvalitet: +2881 (45%)
Zahvalnice: 173

Odgovor #33 - 24 April, 2019, 19:54 Ocena: 0
Ignoriši

Pa nema nazad sad. Nije mogao da zna da je bas toliko stvari u tolikom kurcu. Sad kad je rasklopio mora da menja. Ali bar zna sta vozi. Sve je super to dok je agregat ispravan

milomir22
Iskusni pozer
****

Van mreže Van mreže
 Motor:
uljara 600
Mile voli disko...

Lokacija: Kragujevac
Poruke: 1154
Kvalitet: +405 (35%)
Zahvalnice: 21

Odgovor #34 - 24 April, 2019, 20:12 Ocena: 0
Ignoriši

Slika ociscene osovine je dokaz da je motor bas bas dugo stajao, korozija sa iglicastog lezaja se urezala u osovinu i ostavila istovetnu saru. Zanimljivo...

“If you seek authenticity for authenticity’s sake you are no longer authentic.”

-Jean Paul Sartre
Taraba
Naopak mlađi
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
625 SXC
 Facebook: Poseti
WWJCD

Lokacija: Skoro pa Beograd
Poruke: 7008
Kvalitet: +3158 (45%)
Zahvalnice: 189

Odgovor #35 - 24 April, 2019, 21:27 Ocena: 0
Ignoriši

    Ova mega ozivljavanja motora , se islalate sano ako planiras da zadrzis vozilo narednih 5 godina , ostalo sve gubljenje vremena i to ako si jako povoljno llatio vozilo lri kupovini , sve ostalo cist minus . Znam sta pricam uzdravlje
Pa nema nazad sad. Nije mogao da zna da je bas toliko stvari u tolikom kurcu. Sad kad je rasklopio mora da menja. Ali bar zna sta vozi. Sve je super to dok je agregat ispravan

Iskreno, nije uopste toliko u kurcu koliko se mozda cini.. uglavnom su sjebani lezajevi i semerinzi i sitnice koje normalan covek ne bi ni menjao + standardno frajlauf al to i ne racunam.
Svakako ne bi pocinjao celu pricu da nisam planirao duze da zadrzim motor.

Slika ociscene osovine je dokaz da je motor bas bas dugo stajao, korozija sa iglicastog lezaja se urezala u osovinu i ostavila istovetnu saru. Zanimljivo...

Motor u Srbiji od 2011, sve vreme kod istog vlasnika. Po njegovim recima, pola vremena bio u garazi (imao covek i 1150 GS).

U principu, sto sam rasturio i pregledao, poruceno je i ceka se da stignu delovi.
Ostalo je da se ocisti karburator, zameni frajlauf i prekontrolisu ventili i lezajevi klackalice... za sad Cheesy

The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?
Ivicat
Iskusni pozer
****

Van mreže Van mreže
 Motor:
900rr
Lokacija: Kg
Poruke: 1942
Kvalitet: +663 (34%)
Zahvalnice: 34

Odgovor #36 - 25 April, 2019, 07:05 Ocena: +1
Ignoriši

Nije se korozija urezala u osovinu, vec su to mehanicka ostecenja od 'iglica'.
Taraba
Naopak mlađi
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
625 SXC
 Facebook: Poseti
WWJCD

Lokacija: Skoro pa Beograd
Poruke: 7008
Kvalitet: +3158 (45%)
Zahvalnice: 189

Odgovor #37 - 25 April, 2019, 09:10 Ocena: 0
Ignoriši

Da i meni deluje da je pre tako... iglice su se ponasale kao abraziv.

Razmisljam se da izbusim rupu na kucistu lezajeva, ubacim mazalicu da mogu da ubacujem mast po potrebi i sprecim kondenzaciju i ulazak vode na duze staze, cak i ako semerinzi popuste.

The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?
Ivicat
Iskusni pozer
****

Van mreže Van mreže
 Motor:
900rr
Lokacija: Kg
Poruke: 1942
Kvalitet: +663 (34%)
Zahvalnice: 34

Odgovor #38 - 25 April, 2019, 09:40 Ocena: 0
Ignoriši

Pre bih rekao da osovina nije dovoljne tvrdoce pa su se iglice utisnule usled opterecenja. Ovo je cest slucaj kod malih oscilacija. U tom slucaju, iglice su uvek u istom polozaju u odnosu na osovinu. Ako je to slucaj, mast ne bi sprecila to mehanicko ostecenje osovine.
Taraba
Naopak mlađi
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
625 SXC
 Facebook: Poseti
WWJCD

Lokacija: Skoro pa Beograd
Poruke: 7008
Kvalitet: +3158 (45%)
Zahvalnice: 189

Odgovor #39 - 25 April, 2019, 10:13 Ocena: 0
Ignoriši

Nije osovina premekana, nego kad izbacis mast i dodas rdju dobijes abrazivno dejstvo. Kakva god da je osovina napravili bi se urezi nakon dovoljno vremena.
Iglice su od kaljenog celika pa su svakako tvrdje ali su i one izbrusene.
Kad izvadim lezaj slikacu da se vidi bolje.

The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?
Stranice: 1 [2] 3 4 5 ... 8
Štampaj
Moto Manijaci  |  Garaža  |  Moj dnevnik  |  Tema: KTM 625 SXC rehabilitacija