Glavni meni

KTM 625 SXC rehabilitacija

Započeo Taraba, 16 April, 2019, 18:03

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Lazic

 
Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 02 Maj, 2019, 19:01
to sto je tebi zena rekala da si najgori ne mora da bude tacno.....
[srce] :-* [ljubav]

Taraba

Stigoh nesto malo da uradim juce

Rdjavo leziste za lezajeve je ocisceno smirglom i antirostom koliko je moglo... izgleda ok, al nisam se setio da uslikam.
Polomio sam jedinu ureznicu m6 koju sam imao na test cevku tako da ce taj deo da saceka.

Skalamerija za montazu prvog lezaja


Slicno kao i kod izbijanja lezajeva, M8 brezon, podloske i gedore prave improvizovanu presu koja lagano ubacuje lezaj u leziste.
Malo se zagreje kuciste lezaja brenerom, a lezajevi provedu par sati u zamrzivacu i ide lagano.

Posto nema granicnika u cevi vec lezaj slobodno moze da kliza celom duzinom, bitno je ugurati isti ne previse duboko, tj. tako da semering bude u ravni sa ivicom.
Subler!
Potvrda da je semering 4mm debljine


Pristup nije bas najbolji ali nekako uspevam da udenem subler


Treba jos malo


Za drugu stranu sam imao ideju da iskoristim ram kao oslonac, da ne bi pomerio vec ugurani lezaj drugom stranom gedore.



Ispostavilo se kao super ideja ali je brezon blago kriv pa gura lezaj ukrivo u leziste.
Brezon u kantu i vracam se originalnom pristupu.

Nazalost ni to ne funkcionise.
Kada se sve sastavi kako treba sa gedorom 16 na strani utiskuje lezaj, sraf udara u nosac centralnog stendera i krivi brezon i samim tim gura lezaj ukrivo.

Odlucim da izbacim gedoru i probam samo sa podloskama.
Malo mi je bilo frka, jer su podloske dosta mekane, da ce da se iskrive na unutra i saviju ivicu lezaja ali je sve proslo kako treba.



Kada je lezaj vec dobrano usao, monitram i gedoru 16 da ga utisnem u leziste, naravno opet proveravajuci sublerom nakon svakih 1-2 okretaja.


Kao sto rekoh, ostadoh bez ureznice, pa ce prvo punjenje biti... manuelno :D
Veoma seksualna slika






Montirani semerinzi


Kad sam vec bio u fazonu, montirao sam semeringe na viljusku


i 2 od 3 lezaja onog prolink govneta





The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

Taraba

Ostalo mi je jos 30-ak minuta pre nego sto mi stizu gosti pa reko da se pozabavim zadnjim tockom.

Izbijanje caura


Prva izlazi polako. Ne treba uopste mnogo sile - dva tri lagana udarca malim cekicem


Tadaaa!


Kada su oba distancera izvadjena, potrebno je izvaditi semerige.. nikakva nauka - srafciger, zagreje se glavcina, poluga i ojha.
Jedan je izasao lagano, drugi sa malo bunio dok nisam uzeo veci srafciger, nakon cega je semering odleteo u komsijino koi jezerce.  [neampojma]

Kod KTM-a jedna strana ima onaj C osigurac


Sreca moja pa sad imam alat za ta sranja... prosli put sam brusio spic klesta.


Sledi grejanje glavcine i izbijanje lezaja onom istom cevkom.


U ovom trenutku mi je krepala baterija na mobilnom.

Kod KTM-a, ova strana tocka koja ima C osigurac ima i granicnik do kog lezaj moze da udje.
Taj lezaj se nabija do kraja, montira se C osigurac i to je to.

Druga strana NEMA granicnik. Lezaj se NE nabija dok ne udari u centralnu cevku (vidi se na slici sa osiguracem, tj. broj tri na ovoj slici) vec malo pre toga.

Dovoljno da cev ne landara unutra ali ne previse da se lezajevi blokiraju.
Prvi put kada sam montirao sam greskom montirao stranu bez osiguraca pa kada je dosao red da se stavi osigurac, lezaj nije hteo dalje.



The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

rboban

Morao si da izbijas distancer???
Ride It Like You Stole It

Taraba

Da. Na KTM-u su tesno ugurani u unutrasnji deo lezaja.
Na KLE-u su stajali sa spoljne strane i oko lezaja  osovina se oslanjala direkt na lezaj.
Ovde je drugacije.

Ovako nekako izgleda proces
https://www.youtube.com/watch?v=QX-XZ8I6gSc#
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

srbac


Gavrolini

Taraba mozda tebi zatreba ,a mozda i drugima. Skoro sam uzimao nesto od ovog lika iz Ni¹a, lik jebeno ima sve sto se tièe semeringa i le¾ajeva.
















Taraba

Ja sam nasao firmu u BG - http://www.vtl.rs/
Magacin je ogroman i robe imaju tonu.
Lezajevi i semerinzi sve zivo - od japanaca do svaba, slovenaca itd.

Jedino sranje kod njih je sto ne rade pouzecem nista - mora licno da se ode.
Ja sam pozvao, proverili mi da imaju SVE na stanju (jedina firma u BG) otisao do njih, lik mi spremio racun za 3 minuta, otisao u magacin i za jos 3 minuta uzeo sve sto mi je trebalo.
NTN lezajevi duplo jeftiniji kod njih nego ostalim firmama po BG.
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

Ivicat


Gavrolini


Taraba

#110
Dok cekamo delove, dohvatih se auspuha.

Grana i auspuh skinuti i izneti na evaluaciju. Verni pomocnik je video pcelu koja je interesantnija od ovoga sto ja radim.


Bljaaaak


Ljudi placaju keramicki premaz grana a ja sam to dobio gratis uz motor


Nazalost, opet sam ostao bez baterije na telefonu pa sam uslikao samo jedan deo kako je izgledao posle ciscenja i smirglanja


Grana je ociscena i montirana na motor. Ostao je lonac da se ocisti od stroke i montira.


The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

Taraba

Stigao paket od Viktora:

Nova osovina


Uuuuu shajni...


Distanceri lanca


Osovina montirana


Nema vise lufta u zadnjoj viljusci gore-dole ni levo-desno.

Stigao i set za reparaciju kocnica, tj. manzetne za brembo.

Super je sto su iste za prednja i zadnja jer mi je na zadnjim bio sjeban ovaj veci a na prednjim ovaj manji deo pa sam taman ukombinovao.
Gratis lubrikant [rofl]

Ocistio sam i zadnju viljusku malo od korozije na aluminijumu


Vracen i zadnji tocak i lanac i ostale jebade (klizaci lanca, nosaci creva kocnice itd.)


Pocinje da lici na motor.

Montiran i novi prednji disk


Mislim da cu morati i nove plocice da stavim... vidi se na slici kako stare ostavljaju neravnomeran otisak na disku



The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

Taraba

A sad krece igranka...


Nema skoro nikakvih sranja sa strujuom osim sto je ubudzen drugaciji sat - receno mi Joskin izum.


Ne svidja mi se kako je izgledalo gnezdo kablova iza fara pa cu to da sredim malo.
Sijalice lera, dugog i kratnog svetla su krepale odavno - uzecu neke obicne ovih dana.

Razmisljam se o nekom unapredjenju fara... H4 sijalica je prejaka za plastican far i pocela je da topi kuciste.
Od onih LED sijalica mi se sere kao i od Xenona.
Mozda porucim nesto ovog tipa i montiram umesto fara - samo da smislim kako da dobijem i kratko i dugo.


Za tehnicki me zabole, vraticu fabricki kad budem isao.
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

Lazic

Xenon bi ti definitivno sve istopio...

Hurricane

..i meni se sralo od ledova i xenona ali sam progledao sa led h4, bez greske sljaka

Preporuka

Taraba

Mislim da ce da bude isti efekat kao xenon... nema mesta iza maske za budzu od sijalice.
Hladjenje bi bilo nikakvo, plus sto je socivo zamisljeno za daleko slabiju sijalicu pa ce da baca u tri lepe gore.
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

Hurricane

vidi za to rasipanje ne znam, ali znam da ova moja sijalica nema nista veæu bud¾u iako ima ventilator na sebi a onaj stabilizator je eksterni tj
ugraðen je na konektoru koji mo¾e¹ da stavi¹ bilo gde u krugu od 20-25 cm

¹to ka¾e DZ just saying

nisam ih ni ja voleo nikako

Taraba

The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?


Hurricane

uzeti u obzir da je bud¾a du¾a i ¹ira od obiènog d¾eka samo za oko 0,5 cm jer ovo nema to nego ide kabliæ direktno iz bud¾e


ako ba¹ ba¹ nema mesta ni za 0,5cm onda ima¹ ovakve nekakve

https://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-LED-Lamp-Bulbs-H4-6000K-20W-Hi-Low-Beam-LED-Headlights-Front-Light-Bulb-IP67/32996883816.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.72