Glavni meni

Creva koènica

Započeo jevta, 19 Februar, 2019, 21:33

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

jevta

Po¹to æu ipak podizati upravljaè na motoru imam nedoumicu.
Prednja koènica ima 3 creva jedno od pumpe do razdelnika pa odatle dva.
Neki tako prave pancirna.
Neki odrade od pumpe diraktno na èeljust svako crevo za èeljust.
Opet ima onih koji urade do jedne èeljusti pa sa nje na drugu.
I fabrike su to razlièito radile.
©ta je ispravno da li izbaciti razdelnik ili ne.To sve pod uslovom da gornje crevo ne mo¾e da dohvati ako mo¾e ostaju gumena ovako.U protivnom pravim pancirna ali ne znam koju kombinaciju.

dzimika

jer se na razdelnik kaci crevo ili je fiksno?

ЯЭВОЛУТИОН

opcije
a. napravis samo crevo do razdelnika
b. napravis sva tri creva (prednost je sto imas mere)
c. napravis dva creva od pumpe do kljesta
d. napravis jedno crevo od pumpe do kandze i drugo od kandze do kandze

sve je ispravno i sve radi....poredjane su opcije po lakoci izvodjenja....
b. varijanta je najskuplja
a. varijanta najeftinija
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

El Jefe

Ако не урадиш по фабричкој шеми треба ти дужи холендер шраф са отворима за свако црево (тамо где се спајају). А како г.Яеболуција рече свака од шема ради посао. Говорим из личног искуства, испробао сам сваку варијанту. Најгора је била од пумпе до једног кочионог па од њега преко блатобрана јер је црево тешко наместити да не ландара.
Друштво за заштиту од животиња

dzimika

#4
to i ja htedoh da mu kazem, jer opcija "a" radi samo jedan deo creva koji i treba da se produzi ako zafali da dohvati

feelgod

Uglavnom ako kupujes nova creva u Moto Landu dolaze po dva od pumpe pa do celjusti imao ili nemao razdelnik.

Iskreno verujem da Hell zna zasto je to tako uradio. Kada sam stavio Hell creva na GSX 1400 usro sma se kada sam prvi put prikocio :).

Na VFRu kada sam podizao korman samo sam produzio to crevce od pumpe do razdelnika stavio novo ulje i terao :)

To duze crevce je kostalo mozda 500-600din ali je problem kada sporvedes saile gasa kuda one ne trebaju da idu sve je nekako pojebalo.

El. istalacija je OK nju munes tamo amo i sakrijes ali saile gasa su bas zajebane da namsestis da se ne lome a u isto vreme da to bude kulturno na motoru.

KAda bih to ponovo radio iskreno te bih saile pravio nove po meri jer se meni nikako nije svidjalo kako to izgleda. Pogledaj video i bice ti jasno

https://www.youtube.com/watch?v=W4mgx_W6lYs#


Black Adder

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 19 Februar, 2019, 21:53
opcije
a. napravis samo crevo do razdelnika
b. napravis sva tri creva (prednost je sto imas mere)
c. napravis dva creva od pumpe do kljesta
d. napravis jedno crevo od pumpe do kandze i drugo od kandze do kandze

sve je ispravno i sve radi....poredjane su opcije po lakoci izvodjenja....
b. varijanta je najskuplja
a. varijanta najeftinija
opcija e: poruèi¹ sa Alija

jevta

Ja sde izvinjavam ako me niste razumeli.
Znam ja gde se prave creva
https://www.pttimenik.com/auto-sajle-tahografi/novi-sad/metalproizvod-2
Cena je od na primer 1000 za jedno do 2500 za sva tri.Tako da to nije odluèujuæi faktor.
Nedoumica mi je samo za¹to japanci to nisu uradili bez razdelnika kada je to javtinije.Za¹to su stavili taj razdelnik da li on ima neku korisnu funkciju.Ne bi da ga izbacim ako on ne¹to pametno radi.
Inaèe ne moram ni da pravim creva imam jedno od ranije preostalo koje mo¾e da radi posao od pumpe do razdelnika.Ali po¹to je tro¹ak mali ,a pobolj¹anje evidentno verovatno bi ih promeno samo kad veæ to radim ¾elim najbolju varijantu.cena je mizerno razlièita.

rboban

Jedina pamet je razdelnika sto imas krutu tacku, pa rutiranje creva je tacno, kulturno i fino izgleda...
Ride It Like You Stole It

dzimika

E bas to, i kod mene na suzukiju stavili krutu tacku jer su sa desne vile prebacivali na levu da bi spustili do celjusti, na TA je ja mislim bilo isto nesto slicno

ЯЭВОЛУТИОН

te creva sto ovi nasi prave kurcu ne valjaju...to su creva za kola a ona mnogo vise rade od creva za motor...dobices sundjer pumpu kockalone....postoji jos jedna opcija....bakarna cev od pumpe do razcve....doduse mora da se zastiti da ne oksidira
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

clutch&brake

Citat: jevta poslato 20 Februar, 2019, 08:32
Ja sde izvinjavam ako me niste razumeli.
Znam ja gde se prave creva
https://www.pttimenik.com/auto-sajle-tahografi/novi-sad/metalproizvod-2
Cena je od na primer 1000 za jedno do 2500 za sva tri.Tako da to nije odluèujuæi faktor.
Nedoumica mi je samo za¹to japanci to nisu uradili bez razdelnika kada je to javtinije.Za¹to su stavili taj razdelnik da li on ima neku korisnu funkciju.Ne bi da ga izbacim ako on ne¹to pametno radi.
Inaèe ne moram ni da pravim creva imam jedno od ranije preostalo koje mo¾e da radi posao od pumpe do razdelnika.Ali po¹to je tro¹ak mali ,a pobolj¹anje evidentno verovatno bi ih promeno samo kad veæ to radim ¾elim najbolju varijantu.cena je mizerno razlièita.
Posto sam ja okusio na svojoj kozi...
Razdelnik ima ulogu. Imas manju metrazu creva i samim tim se postize bolji i konstantniji pritisak ulja.
STA ZRACIS TO I PRIVLACIS!!!

jevta

Ima logike ne bi ga japanci stavili da ne treba ne¹to da radi.

jevta

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 20 Februar, 2019, 19:59
te creva sto ovi nasi prave kurcu ne valjaju...to su creva za kola a ona mnogo vise rade od creva za motor...dobices sundjer pumpu kockalone....postoji jos jedna opcija....bakarna cev od pumpe do razcve....doduse mora da se zastiti da ne oksidira

Ovi rade od nekog teflona do sada nisam imao zamerki

ЯЭВОЛУТИОН

obrati paznju dali imaju plastifikaciju preko....neka od tih za kola nemaju pa brzo oksidiraju i navlace stroku....pricao sam o gumenim crevima koja cak imaju i pirelli natpis...u koji duboko sumnjam...
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Hidraulic

Razdelnik ima ulogu da pribli¾no jednako raspodeli ulje u obe strane iza njega. To bi trebalo da ujednaèi potro¹nju ploèica i diskova,a i manje creva je i manje gubitka pritiska na ¹irenje (naduvavanje) istih,a propo toga da nije Japanac stavio to da nema neku svrhu. Gumena creva su mek¹a i vi¹e se ¹ire od teflonski,i zato je odziv na koènicu o¹triji i bolji kod teflona.
Malo iz iskustva sa hidraulikom. Nadam se da sam pomogao.

jevta

Da neki teflon i plastificirano preko.slikaæuu ako budem radio pa æu prikazati.Ostala na Suzukiju i Yamahi biv¹oj,
Ima Zeka na njegovom pa neka ka¾e utiske ako proèita.

jevta

Evo na¹o sliku sa suzukija kako izgleda

jevta

Evo malo i ¹ta je raðeno i zbog èega


















Normalno kineski podizaèi su morali malo da se oturpijaju,tek toliko da se skine plastifikacija da bi ¹tafovi mogli glatko da se pozavræu [doh]

Nova creva æe biti sutra gotova pa onda i slike


rboban

Citat: Hidraulic poslato 20 Februar, 2019, 22:31
Razdelnik ima ulogu da pribli¾no jednako raspodeli ulje u obe strane iza njega. To bi trebalo da ujednaèi potro¹nju ploèica i diskova,a i manje creva je i manje gubitka pritiska na ¹irenje (naduvavanje) istih,a propo toga da nije Japanac stavio to da nema neku svrhu. Gumena creva su mek¹a i vi¹e se ¹ire od teflonski,i zato je odziv na koènicu o¹triji i bolji kod teflona.
Malo iz iskustva sa hidraulikom. Nadam se da sam pomogao.

Ravnomerno se raspodeli i ako su creva razlicitim precnikom (isti tip creva, razlika neka u normalnim granicama), ravnomerno je i ako nema razdelnika, tako da razdelnik nema nikakvu funkciju u tom smislu....
Malo iskustva sa hidraulikom nije dovoljno, treba vise!

P.S. znam da si majstor za hidrauliku
Ride It Like You Stole It