Ćao, Anonimni posetioče
Stranice: [1] 2
Štampaj
Autor Tema: Creva kočnica  (Pročitano 1311 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
jevta
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
V strom 650
la dolce vita

Lokacija: Novi Sad
Poruke: 3184
Kvalitet: +637 (20%)
Zahvalnice: 75

19 Februar, 2019, 21:33 Ocena: 0
Ignoriši

Pošto ću ipak podizati upravljač na motoru imam nedoumicu.
Prednja kočnica ima 3 creva jedno od pumpe do razdelnika pa odatle dva.
Neki tako prave pancirna.
Neki odrade od pumpe diraktno na čeljust svako crevo za čeljust.
Opet ima onih koji urade do jedne čeljusti pa sa nje na drugu.
I fabrike su to različito radile.
Šta je ispravno da li izbaciti razdelnik ili ne.To sve pod uslovom da gornje crevo ne može da dohvati ako može ostaju gumena ovako.U protivnom pravim pancirna ali ne znam koju kombinaciju.
dzimika
Gospodin BILO
Moto Manijak
*******

Van mreže Van mreže
Poruke: 11645
Kvalitet: +2017 (17%)
Zahvalnice: 131

Odgovor #1 - 19 Februar, 2019, 21:46 Ocena: 0
Ignoriši

jer se na razdelnik kaci crevo ili je fiksno?
ЯЭВОЛУТИОН
Moto Doktor
Moto Manijak
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
zlata, kata i zeka ....babe naravno 35+
Poruke: 21250
Kvalitet: +8129 (38%)
Zahvalnice: 708

Odgovor #2 - 19 Februar, 2019, 21:53 Ocena: 0
Ignoriši

opcije
a. napravis samo crevo do razdelnika
b. napravis sva tri creva (prednost je sto imas mere)
c. napravis dva creva od pumpe do kljesta
d. napravis jedno crevo od pumpe do kandze i drugo od kandze do kandze

sve je ispravno i sve radi....poredjane su opcije po lakoci izvodjenja....
b. varijanta je najskuplja
a. varijanta najeftinija

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11
El Jefe
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Унтер фире ојген
Poruke: 5876
Kvalitet: +2862 (48%)
Zahvalnice: 81

Odgovor #3 - 19 Februar, 2019, 22:12 Ocena: 0
Ignoriši

Ако не урадиш по фабричкој шеми треба ти дужи холендер шраф са отворима за свако црево (тамо где се спајају). А како г.Яеболуција рече свака од шема ради посао. Говорим из личног искуства, испробао сам сваку варијанту. Најгора је била од пумпе до једног кочионог па од њега преко блатобрана јер је црево тешко наместити да не ландара.

Друштво за заштиту од животиња
dzimika
Gospodin BILO
Moto Manijak
*******

Van mreže Van mreže
Poruke: 11645
Kvalitet: +2017 (17%)
Zahvalnice: 131

Odgovor #4 - 19 Februar, 2019, 22:12 Ocena: 0
Ignoriši

to i ja htedoh da mu kazem, jer opcija "a" radi samo jedan deo creva koji i treba da se produzi ako zafali da dohvati
« Poslednja izmena: 19 Februar, 2019, 22:27 dzimika »
feelgod
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
Bandit 1200s i XL 600L
Lokacija: Beograd
Poruke: 926
Kvalitet: +246 (26%)
Zahvalnice: 61

Odgovor #5 - 19 Februar, 2019, 23:39 Ocena: 0
Ignoriši

Uglavnom ako kupujes nova creva u Moto Landu dolaze po dva od pumpe pa do celjusti imao ili nemao razdelnik.

Iskreno verujem da Hell zna zasto je to tako uradio. Kada sam stavio Hell creva na GSX 1400 usro sma se kada sam prvi put prikocio Smiley.

Na VFRu kada sam podizao korman samo sam produzio to crevce od pumpe do razdelnika stavio novo ulje i terao Smiley

To duze crevce je kostalo mozda 500-600din ali je problem kada sporvedes saile gasa kuda one ne trebaju da idu sve je nekako pojebalo.

El. istalacija je OK nju munes tamo amo i sakrijes ali saile gasa su bas zajebane da namsestis da se ne lome a u isto vreme da to bude kulturno na motoru.

KAda bih to ponovo radio iskreno te bih saile pravio nove po meri jer se meni nikako nije svidjalo kako to izgleda. Pogledaj video i bice ti jasno


Black Adder
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kawasaki ZZR600E
Lokacija: Beograd
Poruke: 527
Kvalitet: +165 (31%)
Zahvalnice: 19

WWW
Odgovor #6 - 20 Februar, 2019, 02:54 Ocena: 0
Ignoriši

opcije
a. napravis samo crevo do razdelnika
b. napravis sva tri creva (prednost je sto imas mere)
c. napravis dva creva od pumpe do kljesta
d. napravis jedno crevo od pumpe do kandze i drugo od kandze do kandze

sve je ispravno i sve radi....poredjane su opcije po lakoci izvodjenja....
b. varijanta je najskuplja
a. varijanta najeftinija
opcija e: poručiš sa Alija

jevta
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
V strom 650
la dolce vita

Lokacija: Novi Sad
Poruke: 3184
Kvalitet: +637 (20%)
Zahvalnice: 75

Odgovor #7 - 20 Februar, 2019, 08:32 Ocena: 0
Ignoriši

Ja sde izvinjavam ako me niste razumeli.
Znam ja gde se prave creva
https://www.pttimenik.com/auto-sajle-tahografi/novi-sad/metalproizvod-2
Cena je od na primer 1000 za jedno do 2500 za sva tri.Tako da to nije odlučujući faktor.
Nedoumica mi je samo zašto japanci to nisu uradili bez razdelnika kada je to javtinije.Zašto su stavili taj razdelnik da li on ima neku korisnu funkciju.Ne bi da ga izbacim ako on nešto pametno radi.
Inače ne moram ni da pravim creva imam jedno od ranije preostalo koje može da radi posao od pumpe do razdelnika.Ali pošto je trošak mali ,a poboljšanje evidentno verovatno bi ih promeno samo kad već to radim želim najbolju varijantu.cena je mizerno različita.
rboban
Opaka faca
Moto Doktor
Vikend bajker
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
K5Tan600A
 Facebook: Poseti
Lokacija: Obrenovac - Srbija
Poruke: 3345
Kvalitet: +852 (25%)
Zahvalnice: 94

Odgovor #8 - 20 Februar, 2019, 08:44 Ocena: 0
Ignoriši

Jedina pamet je razdelnika sto imas krutu tacku, pa rutiranje creva je tacno, kulturno i fino izgleda...

Ride It Like You Stole It
dzimika
Gospodin BILO
Moto Manijak
*******

Van mreže Van mreže
Poruke: 11645
Kvalitet: +2017 (17%)
Zahvalnice: 131

Odgovor #9 - 20 Februar, 2019, 10:04 Ocena: 0
Ignoriši

E bas to, i kod mene na suzukiju stavili krutu tacku jer su sa desne vile prebacivali na levu da bi spustili do celjusti, na TA je ja mislim bilo isto nesto slicno
ЯЭВОЛУТИОН
Moto Doktor
Moto Manijak
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
zlata, kata i zeka ....babe naravno 35+
Poruke: 21250
Kvalitet: +8129 (38%)
Zahvalnice: 708

Odgovor #10 - 20 Februar, 2019, 19:59 Ocena: 0
Ignoriši

te creva sto ovi nasi prave kurcu ne valjaju...to su creva za kola a ona mnogo vise rade od creva za motor...dobices sundjer pumpu kockalone....postoji jos jedna opcija....bakarna cev od pumpe do razcve....doduse mora da se zastiti da ne oksidira

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11
clutch&brake
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
BMW K 1200 S Honda cx500 cafe racer jawa 350 honda cb650 beverly500 Suzuki gsx750 Kawasaki GP1100z
 Facebook: Poseti
CLUTCH AND BRAKE

Lokacija: CERAK
Poruke: 7979
Kvalitet: +4906 (61%)
Zahvalnice: 456

WWW
Odgovor #11 - 20 Februar, 2019, 20:24 Ocena: 0
Ignoriši

Ja sde izvinjavam ako me niste razumeli.
Znam ja gde se prave creva
https://www.pttimenik.com/auto-sajle-tahografi/novi-sad/metalproizvod-2
Cena je od na primer 1000 za jedno do 2500 za sva tri.Tako da to nije odlučujući faktor.
Nedoumica mi je samo zašto japanci to nisu uradili bez razdelnika kada je to javtinije.Zašto su stavili taj razdelnik da li on ima neku korisnu funkciju.Ne bi da ga izbacim ako on nešto pametno radi.
Inače ne moram ni da pravim creva imam jedno od ranije preostalo koje može da radi posao od pumpe do razdelnika.Ali pošto je trošak mali ,a poboljšanje evidentno verovatno bi ih promeno samo kad već to radim želim najbolju varijantu.cena je mizerno različita.

Posto sam ja okusio na svojoj kozi...
Razdelnik ima ulogu. Imas manju metrazu creva i samim tim se postize bolji i konstantniji pritisak ulja.

STA ZRACIS TO I PRIVLACIS!!!
jevta
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
V strom 650
la dolce vita

Lokacija: Novi Sad
Poruke: 3184
Kvalitet: +637 (20%)
Zahvalnice: 75

Odgovor #12 - 20 Februar, 2019, 20:48 Ocena: 0
Ignoriši

Ima logike ne bi ga japanci stavili da ne treba nešto da radi.
jevta
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
V strom 650
la dolce vita

Lokacija: Novi Sad
Poruke: 3184
Kvalitet: +637 (20%)
Zahvalnice: 75

Odgovor #13 - 20 Februar, 2019, 20:49 Ocena: 0
Ignoriši

te creva sto ovi nasi prave kurcu ne valjaju...to su creva za kola a ona mnogo vise rade od creva za motor...dobices sundjer pumpu kockalone....postoji jos jedna opcija....bakarna cev od pumpe do razcve....doduse mora da se zastiti da ne oksidira

Ovi rade od nekog teflona do sada nisam imao zamerki
ЯЭВОЛУТИОН
Moto Doktor
Moto Manijak
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
zlata, kata i zeka ....babe naravno 35+
Poruke: 21250
Kvalitet: +8129 (38%)
Zahvalnice: 708

Odgovor #14 - 20 Februar, 2019, 20:52 Ocena: 0
Ignoriši

obrati paznju dali imaju plastifikaciju preko....neka od tih za kola nemaju pa brzo oksidiraju i navlace stroku....pricao sam o gumenim crevima koja cak imaju i pirelli natpis...u koji duboko sumnjam...

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11
Hidraulic
Voajer


Van mreže Van mreže
 Motor:
CBR600F4,ZX6R
Lokacija: Beograd
Poruke: 46
Kvalitet: +28 (60%)
Zahvalnice: 1

Odgovor #15 - 20 Februar, 2019, 22:31 Ocena: +3
Ignoriši

Razdelnik ima ulogu da približno jednako raspodeli ulje u obe strane iza njega. To bi trebalo da ujednači potrošnju pločica i diskova,a i manje creva je i manje gubitka pritiska na širenje (naduvavanje) istih,a propo toga da nije Japanac stavio to da nema neku svrhu. Gumena creva su mekša i više se šire od teflonski,i zato je odziv na kočnicu oštriji i bolji kod teflona.
Malo iz iskustva sa hidraulikom. Nadam se da sam pomogao.
jevta
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
V strom 650
la dolce vita

Lokacija: Novi Sad
Poruke: 3184
Kvalitet: +637 (20%)
Zahvalnice: 75

Odgovor #16 - 20 Februar, 2019, 22:32 Ocena: 0
Ignoriši

Da neki teflon i plastificirano preko.slikaćuu ako budem radio pa ću prikazati.Ostala na Suzukiju i Yamahi bivšoj,
Ima Zeka na njegovom pa neka kaže utiske ako pročita.
jevta
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
V strom 650
la dolce vita

Lokacija: Novi Sad
Poruke: 3184
Kvalitet: +637 (20%)
Zahvalnice: 75

Odgovor #17 - 20 Februar, 2019, 22:36 Ocena: 0
Ignoriši

Evo našo sliku sa suzukija kako izgleda
jevta
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
V strom 650
la dolce vita

Lokacija: Novi Sad
Poruke: 3184
Kvalitet: +637 (20%)
Zahvalnice: 75

Odgovor #18 - 06 Mart, 2019, 12:19 Ocena: 0
Ignoriši

Evo malo i šta je rađeno i zbog čega


















Normalno kineski podizači su morali malo da se oturpijaju,tek toliko da se skine plastifikacija da bi štafovi mogli glatko da se pozavrću d'oh

Nova creva će biti sutra gotova pa onda i slike

rboban
Opaka faca
Moto Doktor
Vikend bajker
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
K5Tan600A
 Facebook: Poseti
Lokacija: Obrenovac - Srbija
Poruke: 3345
Kvalitet: +852 (25%)
Zahvalnice: 94

Odgovor #19 - 06 Mart, 2019, 15:25 Ocena: 0
Ignoriši

Razdelnik ima ulogu da približno jednako raspodeli ulje u obe strane iza njega. To bi trebalo da ujednači potrošnju pločica i diskova,a i manje creva je i manje gubitka pritiska na širenje (naduvavanje) istih,a propo toga da nije Japanac stavio to da nema neku svrhu. Gumena creva su mekša i više se šire od teflonski,i zato je odziv na kočnicu oštriji i bolji kod teflona.
Malo iz iskustva sa hidraulikom. Nadam se da sam pomogao.

Ravnomerno se raspodeli i ako su creva razlicitim precnikom (isti tip creva, razlika neka u normalnim granicama), ravnomerno je i ako nema razdelnika, tako da razdelnik nema nikakvu funkciju u tom smislu....
Malo iskustva sa hidraulikom nije dovoljno, treba vise!

P.S. znam da si majstor za hidrauliku

Ride It Like You Stole It
Stranice: [1] 2
Štampaj
Moto Manijaci  |  Garaža  |  Kvarovi, popravke, uputstva (Urednik: Havarisan)  |  Tema: Creva kočnica